Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Alexander83 View Post
    Salut. Am vazut ca mai sunt si alte persoane pe aici cu probleme similare. De cand a venit frigul am observat ca imediat ce plec de pe loc, cand schimba din treapta a doua in a treia, se simte o usoara smucitura, insa o simt o data sau de cel mult doua ori, dupa 1 km de mers deja schimba normal. Eu am o cutie automata in 5 rapoarte. Poate ca e timpul sa fac o revizie la cutia de viteze.....
    Neata. Eu am facut revizia la cutie la reprezentanta. Nu au gasit niciun fel de depunere sau pilitura, etc. Cutia tot smuceste la prima plecare de pe loc, cand este f frig. Pe teste nu a aparut niciun defect. Mai departe, asteptam vara .
    O sa incerc sa desfac bolcul hidraulic sa-l curat. Restul, doar pareri.

    Comment


    • #32
      Originally posted by bodo0202 View Post
      Neata. Eu am facut revizia la cutie la reprezentanta. Nu au gasit niciun fel de depunere sau pilitura, etc. Cutia tot smuceste la prima plecare de pe loc, cand este f frig. Pe teste nu a aparut niciun defect. Mai departe, asteptam vara .
      O sa incerc sa desfac bolcul hidraulic sa-l curat. Restul, doar pareri.
      Salut. In ce a constat revizia cutiei la reprezentanta si cat te-a costat. Ar fi bine sa ma programez si eu, desi in ultima vremea n-a mai facut deloc figuri.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Alexander83 View Post
        Salut. In ce a constat revizia cutiei la reprezentanta si cat te-a costat. Ar fi bine sa ma programez si eu, desi in ultima vremea n-a mai facut deloc figuri.
        Revizia a cuprins inlocuire ulei cutie+convertizor, filtru, garnitura baie,priza electrica la cutie testare cutie. In jur de 1100 ron, cu totul de la ei original.
        Succes

        Comment


        • #34
          Originally posted by bodo0202 View Post
          Revizia a cuprins inlocuire ulei cutie+convertizor, filtru, garnitura baie,priza electrica la cutie testare cutie. In jur de 1100 ron, cu totul de la ei original.
          Succes
          Multumesc Bodo. Cred ca o sa merg la Autoklass Chitila sa fac revizia la cutie, ca la ei e mai putin aglomerat si am fost multumit ultima oara cand am fost la ei.

          Comment


          • #35
            Aveti idee unde pot sa gasesc un set de oringuri pentru solenoizi pentru cutia 722.6 ? Daca desfac blocul hidrauluic sa-l curat, vreau sa inlocuiesc si aceste oringuri.

            Comment


            • #36
              Dieect pe original le comanzi.Am cazut ca tot ce tine de garnituri la Mercedes sunt mai ieftine pe original decat aftermarket.Ce intelegi prin curatarea blocului hidraulic si care este motivul pentru care o faci?
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #37
                Din pacate oringuri pt valvele din bloc nu se vand separat, originale.
                De cele mai multe ori le regasesti in stare f buna, nu necesita imlocuire.
                In cadrul blocului si in locasurile valvelor se afla niste site care se pot comanda pe original daca cele curente nu se pot spala.
                Daca tot desfaci blocul, schimba si valva corespunzatoare lock-up, cu modelul nou.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by broscutza2001 View Post
                  Dieect pe original le comanzi.Am cazut ca tot ce tine de garnituri la Mercedes sunt mai ieftine pe original decat aftermarket.Ce intelegi prin curatarea blocului hidraulic si care este motivul pentru care o faci?
                  Motivul pentru care desfac blocul hidraulic este, smucitura la rece despre care am discutat mai sus. Trebuie sa vad ce este acolo.. Nu mi-a gasit nimeni acest defect ( temporar). Trebuie sa fie ceva muradar/infundat. Nu am alta explicatie, decat o logica simpla. Uleiul din cutie este foarte dens cand este rece si daca ceva este infundat in blocul hidraulic, tranzitul lui este ingreunat. cand uleiul se incalzeste, cutia functioneaza perfect. Alta explicatie nu am. Daca tot umblu, vreau sa schimb si oringurile de la solenoizi.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cl600 View Post
                    Din pacate oringuri pt valvele din bloc nu se vand separat, originale.
                    De cele mai multe ori le regasesti in stare f buna, nu necesita imlocuire.
                    In cadrul blocului si in locasurile valvelor se afla niste site care se pot comanda pe original daca cele curente nu se pot spala.
                    Daca tot desfaci blocul, schimba si valva corespunzatoare lock-up, cu modelul nou.
                    Salut cl600. Ma poti ajuta cu un cod pentru valva mentionata de tine? Te referi la cea de la Sonax cu oringuri ?
                    Multumesc anticipat.
                    Last edited by bodo0202; 01-31-2016, 23:49 PM.

                    Comment


                    • #40
                      E un coleg pe aici pe forum care a postat toate informatiile despre valva, poze, coduri, simptome. Cand am zis modelul nou m-am referit la valva originala.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #41
                        CL600 se refera la colegul OPTIK si posturile se gasesc in sectiunea E Classe.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #42
                          Aceleasi simptome le am si eu la un w204 facelift c250. De cand a dat frigul cutia imi smuceste pana in treapta a 3-a. Le-am povestit asta celor de la reprezentanta si m-au sfatuit sa schimb uleiul. L-am schimbat cam acum o luna si la fel face pana se incalzeste bine bine. Raspunsul lor a fost atunci : daca face la fel si dupa schimbul de ulei atunci credem ca va trebui un update de soft pe cutie. Sa imi fac griji? Se poate intampla ceva?

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Catalin1902 View Post
                            Aceleasi simptome le am si eu la un w204 facelift c250. De cand a dat frigul cutia imi smuceste pana in treapta a 3-a. Le-am povestit asta celor de la reprezentanta si m-au sfatuit sa schimb uleiul. L-am schimbat cam acum o luna si la fel face pana se incalzeste bine bine. Raspunsul lor a fost atunci : daca face la fel si dupa schimbul de ulei atunci credem ca va trebui un update de soft pe cutie. Sa imi fac griji? Se poate intampla ceva?
                            Salut, se pot intampla multe de la smuciturile acelea. Nu cred ca o sa rezolvi ceva cu update de soft. Se pare ca este problema hidraulica, daca nu apare nimic pe test. Cand am fost cu ea la testare si nu a aparut niciun defect, toti se scarpinau in barba si-si dadeau cu parerea. Ma gandesc la faptul ca uleiul fiind foarte dens la temperaturi scazute, permeabilitatea lui prin diferitele filtre/site din blocul hidraulic este ingreunata, datorita rezidurilor aparute in timp din cauza frictiuni componenetelor in miscare din cutie. Un mecanic priceput, cunoscator al acestor cutii de viteze, cred ca rezolva problema cu succes prin simpla curatire a blocului hidraulic.

                            Comment


                            • #44
                              Eu am fost ieri cu a mea la "doctor".Smunciturile lejere sau mai bruste la rece in cazul meu provin de la convertizor.Mentionez ca la mine in circa 20800 de km de cand o am de aproximativ 10-15 ori avea tendinta sa plece chiar daca aveam piciorul pe frana.Masina are in momentul de fata 170765 km.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by broscutza2001 View Post
                                Eu am fost ieri cu a mea la "doctor".Smunciturile lejere sau mai bruste la rece in cazul meu provin de la convertizor.Mentionez ca la mine in circa 20800 de km de cand o am de aproximativ 10-15 ori avea tendinta sa plece chiar daca aveam piciorul pe frana.Masina are in momentul de fata 170765 km.
                                Salut. Care a fost explicatia tehnica a mecanicului in justificarea diacnosticului pus? Cum a ajuns la aceasta concluzie. Ce se intampla in convertizor de smuceste numai la rece si apoi la cald merge perfect ? Si la mine are aceeasi tendinta (a plece chiar daca aveam piciorul pe frana) dar numai cand este motorul rece. Dupa ce se incalzeste, functioneaza bine.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF