Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by optik View Post
    Piesa data este o valva electromagnetica (solenoid),care primind comanda de la modulul EGS deschide canalul uleiului pentru a bloca discurile din convertizor incepind de la patinare pina la blocarea acestora (astfel puterea motorului se transmite rotilor pina la 98-99%).
    Multumesc mult pentru informatiile tehnice oferite.
    Si de fapt ce nu face la mine acest solenoid ?
    Simtomul meu, pare sa aive oarecum legatura cu temperatura uleiului din cutie. Pana motorul nu atinge temperatura de aproape 50 grade, cuparea cutie se face smucit. Dupa aceasta temperatura, totul decurge normal !

    Comment


    • #17
      Originally posted by cl600 View Post
      Colegul ce a deschis thread-ul afirma ca dimineata aproape ca i se opreste motorul atunci cand baga in D sau in R, asta inseamna ca atunci Lockup-clutch-ul este blocat, cuplat. Ori valva cu pricina nu deschide suficient de repede, ori convertizorul trebuie inlocuit/reconditionat.
      Cel mai simplu si cel mai ieftin este sa incerce sa schimbe valva ( oricum e relativ ieftina si se livreaza un model nou imbunatatit).

      Colegul cu 7g este cumva oftopic aici, ...Daca schimba mai sus este absolut normal si firesc ( ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede) iar daca "o simte" cand schimba treapta, iar poate fi normal, tocmai ca schimba mai sus decat se asteapta.

      Un schimb corect nu strica niciodata, pe de alta parte...


      Salut cl600. Multumesc pentru raspus. Te rog sa ma ajuti cu niste preturi orientative( piesea/manopera, referitoare la ce mi-ai propus sa inlocuiesc. Cum putem sa fim siguri despre ce este vorba, pentru a nu fi nevoit sa comand piese care ulterior se va constata ca nu erau necesare de inlocuit ? Se poate face un test prealabil?
      Daca este sa fie convertizorul,ce se intampla in el pentru a da acest simptom

      Tu poti face aceasta reparatie ? Daca da, te rog sa ma ajuti cu niste preturi orientative( piesea/manopera, referitoare la ce mi-ai propus sa inlocuiesc. Cu stima, Bogdan

      Comment


      • #18
        Originally posted by bodo0202 View Post
        Multumesc mult pentru informatiile tehnice oferite.
        Si de fapt ce nu face la mine acest solenoid ?
        Simtomul meu, pare sa aive oarecum legatura cu temperatura uleiului din cutie. Pana motorul nu atinge temperatura de aproape 50 grade, cuparea cutie se face smucit. Dupa aceasta temperatura, totul decurge normal !
        Citeste postarea mea de mai sus.

        Comment


        • #19
          Originally posted by bodo0202 View Post
          Salut cl600. Multumesc pentru raspus. Te rog sa ma ajuti cu niste preturi orientative( piesea/manopera, referitoare la ce mi-ai propus sa inlocuiesc. Cum putem sa fim siguri despre ce este vorba, pentru a nu fi nevoit sa comand piese care ulterior se va constata ca nu erau necesare de inlocuit ? Se poate face un test prealabil?
          Daca este sa fie convertizorul,ce se intampla in el pentru a da acest simptom

          Tu poti face aceasta reparatie ? Daca da, te rog sa ma ajuti cu niste preturi orientative( piesea/manopera, referitoare la ce mi-ai propus sa inlocuiesc. Cu stima, Bogdan
          Inafara de preturi, toate raspunsurile, mai ales la intrebarile puse in mod repetat le ai deja mai sus, de la mine sou de la optic.

          De fiecare data cand se blocheaza ambreajul din cadrul convertizorului, pe langa tampoanele de motor se mai rup si bucatele din convertizor...asa ca daca mai pierzi timpul cu studiul, poti ajunge sa schimbi cutia. Dupa ce se incalzeste si merge 'bine', de fapt circula spanul produs prin toata cutia...


          Eu ma ocup doar de 7g si montez numai piese originale, inclusive ulei, suruburi, etc astfel sunt sigur ca poti rezolva mult mai ieftin in alta parte. Daca tii neaparat, eu te astept cu drag pt o diagnoza profesionala si pt o lista de preturi.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #20
            Originally posted by cl600 View Post
            Inafara de preturi, toate raspunsurile, mai ales la intrebarile puse in mod repetat le ai deja mai sus, de la mine sou de la optic.

            De fiecare data cand se blocheaza ambreajul din cadrul convertizorului, pe langa tampoanele de motor se mai rup si bucatele din convertizor...asa ca daca mai pierzi timpul cu studiul, poti ajunge sa schimbi cutia. Dupa ce se incalzeste si merge 'bine', de fapt circula spanul produs prin toata cutia...


            Eu ma ocup doar de 7g si montez numai piese originale, inclusive ulei, suruburi, etc astfel sunt sigur ca poti rezolva mult mai ieftin in alta parte. Daca tii neaparat, eu te astept cu drag pt o diagnoza profesionala si pt o lista de preturi.
            Multumesc pentru raspunsuri si rabdarea acordata. Imi cer scuze pentru intrebarile repetate, dar cutia automata este un lucru nou pentru mine si doream sa stiu mai multe date tehnice referitor la problemele pe care le am.
            Am crezut ca te ocupi de tot ce inseamna cutii automate si de eccea am insistat. Cand imi lucreaza cineva la masina, vreau sa fiu convins ca stie despre ce vorbeste si ce face.
            Multumesc inca o data

            Comment


            • #21
              Neata, are cine numarul de tel a lui ,,Automaticul,,? Este de negasit !

              Comment


              • #22
                Originally posted by bodo0202 View Post
                Neata, are cine numarul de tel a lui ,,Automaticul,,? Este de negasit !
                Și așa va rămâne, nu mai dorește să se implice cu sfaturi/reparații.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #23
                  Din respectul ce l-a avut,cred ca.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by bodo0202 View Post
                    Buna seara. Detin un w 204 2010, aprox 190.000km. Revizia cutie a fost facuta la reprezentanta in urma cu 20.000km. Iarna aceasta cutia a inceput sa smuceasca la rece. Daca este f frig si temperatura nu ajunge la minim 50 grade, cand bag in D sau R, smuceste tare. Uneori opreste si motorul (da sa porneasca agesiv). Cand motorul se incalzeste, merge perfect.
                    Vreau sa masor si nivelul uleiului din cutie. Stie cineva cati mm trebuie sa fie pe joja ? Mentionez ca detin o joja improvizata, de aceea ma intereseaza cam la cati mm de varf trebuie sa fie nivelul uleiului din cutie.

                    Aici ma adresez in special lui cl600 sau automaticul. Am remarcat faptul ca sunt foarte priceputi si documentati in ceea ce inseamna cutie automata.

                    Va multumesc
                    Astazi am fost la reprezentanta. Foarte draguti oamenii. M-au lasta sa stau langa masina sa pot discuta cu mecanicul depre aceasta problema cu smucitura la rece. Mi-a testat cutia si asa cum ma asteptam, nimic. Fara defecte memorate. Mecanicul, usor nedumerit nu a stiut ce sa ma sfatuiasca. Mi-a spus neoficial ca poate sa fie convertizorul, dar fara prea multe detalii. Mi-a printat toate testele, pentru a mai putea cere sfaturi si din alta parte. Daca cineva poate interpreta aceste rezultate, mi-ar prinde bine.

                    Test cutie 1.jpg

                    Test cutie 2.jpg

                    Test cutie 4.jpg

                    Test cutie 5.jpg

                    Test cutie 6.jpg

                    Oamenii draguti si amabili in reprezentanta, dar masina mea face la fel.
                    Inca astept propuneri in vederea reparatiei, de la cunoscatori.
                    Multumesc

                    Comment


                    • #25
                      Si nu ai fost de acord sa repeti testul cu masina rece?
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cl600 View Post
                        Si nu ai fost de acord sa repeti testul cu masina rece?
                        Salut. Asta este mai dificil. Ar trebui sa las masina acolo, peste noapte si sa-i faca testul dimineata. Nu ma pot dispensa de masina. Am sa ma gandesc la o solutie.
                        Am crezut ca trebuie sa apara ceva pe acest test chiar si la cald.
                        Daca ai avut amabilitatea sa te uiti peste rezultate, poti sa-mi spui daca sunt ceva valori anormale, la cald ?

                        Multumesc

                        Comment


                        • #27
                          Cel mai bun sfat ar fi sa rogi mecanicul sa-ti inlocuiasca blocul hidraulic cu unul (folosit ) care stie el 100 % ca e in stare perfecta(blocuri de acestea sunt cita frunze si iarba).E simplu ca buna ziua de-l schimbat.Daca dupa ce-l schimbi problema dispare ,al procuri.In caz ca problema presista iti ramine a doua unica solutie -convertizorul la reparatie.Asta ca sa nu te joci mult dea pisica cu soarecele.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by optik View Post
                            Cel mai bun sfat ar fi sa rogi mecanicul sa-ti inlocuiasca blocul hidraulic cu unul (folosit ) care stie el 100 % ca e in stare perfecta(blocuri de acestea sunt cita frunze si iarba).E simplu ca buna ziua de-l schimbat.Daca dupa ce-l schimbi problema dispare ,al procuri.In caz ca problema presista iti ramine a doua unica solutie -convertizorul la reparatie.Asta ca sa nu te joci mult dea pisica cu soarecele.
                            Da, este si asta o idee. O sa incerc sa gasesc un bloc bun.
                            Multumesc

                            Comment


                            • #29
                              Salut. Am vazut ca mai sunt si alte persoane pe aici cu probleme similare. De cand a venit frigul am observat ca imediat ce plec de pe loc, cand schimba din treapta a doua in a treia, se simte o usoara smucitura, insa o simt o data sau de cel mult doua ori, dupa 1 km de mers deja schimba normal. Eu am o cutie automata in 5 rapoarte. Poate ca e timpul sa fac o revizie la cutia de viteze.....

                              Comment


                              • #30
                                Poti incepe cu uleiul si filtrul intai.Spala si cutia asa mi sa recomandat si mie.Neaparat ulei original MB.
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF