Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w203 cdi bule de aer pe alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w203 cdi bule de aer pe alimentare

    Problema e in felul urmator mercedes w203 cdi 2148 . Motorul porneste foarte greu in sensul ca dau la cheie pana imi vine rau. Am ridicat capota facuta o mica constatare aer pe instalatia de alimentare care vine se pare din rezervor . Am verificat conductele de motorina pana la rezervor oringuriole leam schimbat . Am fost la tester nimik lipsa presiune in instalatie pompa baga dar aerul zic ca e principala problema cand accelerez vad aerul pe conducte . Orice sfat e bine primit

  • #2
    Pentru inceput, schimba marca masinii de la profil. Nu mai folosi limbajul de mess si incearca, pe cat posibil, sa scrii mai inteligibil.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Trebuie sa nu mergi cu rezervorul apropape gol, exista riscul sa prinda aer, eu nu il las sa scada de jumate. Nu stiu daca asta e cauza, e doar o parere.

      Comment


      • #4
        Motorina este a inceput sa faca probleme de cand era aproape plin rezervorul nu stiu daca sondele din rezervor pot avea de a face cu aerul care vine?

        Comment


        • #5
          Pompa de inalte: schimba-i si ei oringurile la un service Bosch.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Daca nu ai pierderi pe la pompa nu are sens sa te legi la cap fara sa te doara! Garniturile le poti schimba si singur.

            Comment


            • #7
              Se poate sa nu iti porneasca de la pompa de inalte. Schimba oringurile din ea si pe urma vezi daca se schimba ceva, vezi ca sunt destul de scumpe is peste 130 de lei setul de garnituri de la mercedes.
              Garniturile de la Ford sunt exact la fel la pompa de inalte si costa 70 de lei.

              Si eu am aceeasi problema, vine aer din filtru...Am sa incerc sa verific toate conductele pana la filtru ca mi-e mai usor, iar daca nu gasesc nici o solutie atunci s-ar putea sa fie mizerie in rezervor si sa traga aer pe la sorb.
              Sper ca deseara am timp sa ma apuc sa verific instalatia pana la rezervor si revin cu detalii.

              Comment


              • #8
                Pompa de inalte este uscata face presiune dar undeva primeste aer undeva de la rezervor am verificat asta . Am pus un furtun transparent inainte de filtru pe conducta care vine din rezervor si se vad bule de aer care vin din rezervor . Intrebarea e are voie sa vina aer cand accelerez ca vine destul de mult cand accelerez . A am uitat sa mentionez ca daca scot returul de pe un injector porneste mult mai rapid cred ca scoate aerul sau ceva de genu.

                Comment


                • #9
                  Salut
                  Problema ta sunt 1 sau mai multe injectoare.
                  1 injctor este blocat, nu intra in presiune si-ti face pornirea cat mai dificila.
                  Controleaza injectoarele. Ca vezi mici bule de aer in motorina este OK.

                  Comment


                  • #10
                    Este prima oara cand aud asa ceva. Eu stiu ca nu este deloc bine daca ai bule de aer pe alimentare...

                    Esti sigur de asta ?

                    Comment


                    • #11
                      Normal ca sunt sigur, a intrat in confuzie datorita faptului ca a vazut bule mici de aer in tubul de motorina!
                      Dar problema este la injectoare. Eu propun sa faca un simplu test la injectoare.

                      Comment


                      • #12
                        Salut ai dreptate cocohro azi am facut testul cu furtunase pe retur injectorul cu numarul 2 este gata de el . Ca sa fiu sigur am desfacut azi rezervorul si lam curatat tot am fost speriat de mizeria gasita in el dar acum totul e ok . O singura nedumerire mai am cand accelerez vine aer pe conducta ce iese din filtru e normal sau nu, la relanti nu am aer deloc pe instalatie.

                        Comment


                        • #13
                          Am fost la un inginer si mi-a zis asa:
                          Injectoarele is in parametrii la relanti, in mers dau erori. A zis ca prinde aer pe instalatie si de aceea da eroarea aia EPC si se taie...
                          A zis ca nu are rost sa ma apuc de schimbat la injectoare si pe urma sa nu fie ele de vina, mai intai trebuie sa rezolv problema cu aerul care intra in motorina...

                          De aceea sunt putin confuz...

                          petrysoru: Cat timp ti-a luat sa cureti rezervorul ? Am inteles ca este destul de greu, si dupa ce l-ai curatat tot mai vine aer pe conducta?

                          Comment


                          • #14
                            Salut colegu lava. Dar tu exact ce problema ai? cum se manifesta masina cand accelerezi?

                            Comment


                            • #15
                              Cand accelerez tare dintr-o data, pica in bot, se aprinde EPC si cand ajunge pe la 60 km/h moare motorul...Ma opresc pe dreapta, scot cheia din contact si isi revine. Cateodata o mai fac si din mers dar nu isi revine tot timpul din mers.

                              Am bule de aer pe instalatie la greu, daca e oprit motorul am acolo 1-2 bule (pe sectiunea de la filtru-pompa inalte). Daca e pornit, vine aer continuu din filtru (bule).

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF