Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa ce acum un an am schimbat pompa de benzina n-am mai avut probleme de pornire dimineata. Pana toamna aceasta cand au reaparut, probabil pompa fiind folosita s-a stricat si aceasta. Stiti unde se gasesc pompe noi la preturi ok?

    Comment


    • Am fost la un alt mecanic, la tester si i-a gasit o eroare la senzorul de la arborele cotit eroare p0335, o sa-l schimb si pe asta. Am ajuns sa ma rog sa fie asta. POate il schimb in dupaamiaza asta sa vad maine dimineata cum stau cu pornirea. Ieri am lasat-o toata ziua nepornita, asta dupa ce la 07.00 i-am dat cateva chei,si nu a pornit, iar la ora 17.30 in conditii de soare abundent a luat-o la sfert, ca pe la ora noua seara iar sa porneasca greu, deci sper sa fie senzorul asta, ca daca nu zicea mecanicul asta ca s-ar mai putea sa fie de la clapeta de acceleratie, si aia e cam scumpisoara, oricum va zic eu maine daca porneste sau nu de dimineata.
      Last edited by tyrilin; 09-29-2014, 11:22 AM.

      Comment


      • Vreau sa va intreb, cand puneti contactul se apinde si becul check engine ?
        La mine nu se aprinde, am scos mufa la senzorul de la axul cu came am pornit masina, normal nu trebuia sa stea aprins check engine ?

        tyrilin chiar sunt curios cum porneste dimineata
        Ai incercat sa scoti mufa si sa incerci sa o pornesti ? Nu imi porneste deloc daca scot mufa de la senzorul arborelui.
        Last edited by Mobb; 09-29-2014, 16:55 PM.

        Comment


        • Offffffff! Tot greoaie pornirea si in dimineata asta.

          Comment


          • * Am pus-o iar pe tester acu da eroare sonda lambda adica p0170, dar eroarea asta cautata dupa cod inseamna si probleme cu alimentarea de benzina, si la admisie aer. Are cumva doua sonde lambda?*
            Pana sa schimb senzorul de la arborele cotit nu-mi dadea eroarea asta.

            Comment


            • Originally posted by tyrilin View Post
              * Am pus-o iar pe tester acu da eroare sonda lambda adica p0170.
              Unele A au 2 sonde lamba. Inainte si dupa catalizator. Functie de anul fabricatiei. A mea din '98 are una. Daca a ta are 1 sonda trebuia sa-ti spuna asa:
              "P0130-004 G3/2 Sondã (O2 înainte de catalizator): Valoarea senzorului G3/2 Sondã (O2 înainte de catalizator) nu este în zona slabã dupã faza de tracþiune."
              Dar acesta este o eroare scoasa de un star 3.
              S-a rezolvat cu schimbarea bujiilor.
              PO130 nu-i la fel cu PO170.
              Ia citeste aici: http://mercedesforum.com/forum/merce...-0173-a-22714/
              Sper ca am fost de ajutor
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • Originally posted by tyrilin View Post
                Offffffff! Tot greoaie pornirea si in dimineata asta.
                Ai incercat sa tii apasata acceleratia in timp ce pui contactul si o pornesti ?

                Comment


                • Am incercat de toate Mobb,chiar si cu feonul la sonda lambda si la debitmetru,doar cand e mai rece afara nu porneste dimineata ca dupaamiaza o ia la sfert.Ma gandeac tot la bujii sa pun dr alea mai scumpe? pPe astea am dat 20lei buc,iar pe original vreo 65 lei. Cu presiunea la pompa de benzina tot nelamurit sunt unii masoara in rampa altii pe furtun, ramane sa-i montez un manometru permanrnt.

                  Comment


                  • HOPA! Cum s-a mai racit un pic afara si porneste greu buburuza. Am sa incerc sa schimb doar debitmetrul sper sa reusesc, ca daca nu o duc la dezmembrari ca nu-mi permit o masina iarna si alta vara.
                    Se schimba greu doar debitmetrul? E lipiT?

                    Comment


                    • Se schimba greu debitmetru, multi vand calculatorul cu totul. Maine fac o proba sa vad daca merge sa schimb calculatorul cu debitmetru fara sa schimb kitul de pornire.

                      Comment


                      • Daca reusesti sa schimbi doar debitmetru am inteles ca trebuie recalibrat pe tester.

                        Comment


                        • Originally posted by vyoara View Post
                          Se schimba greu debitmetru, multi vand calculatorul cu totul. Maine fac o proba sa vad daca merge sa schimb calculatorul cu debitmetru fara sa schimb kitul de pornire.
                          Fara imobilizator si cip nu merge!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • Dar daca schimb debitmetru de pe placa trebuie recalibrat?

                            Comment


                            • Eu personal am schimbat doar debitmetru de pe placa si nu am calibrat nimic, motorul meu este de 1.6 iar debitmetrul care l-am luat tot de pe motor 1.6.
                              In afara de pornirea greoaie am scapat de consumul marit, motorul care tragea greu nu avea putere, imi dadea in nas si se tura greu.

                              Bine ar fi sa ai posibilitatea sa desfaci calculatorul sa vezi bine starea lamelelor inainte de a cumpara, din 3 vanzatori 2 m-au lasat sa desfac calculatorul.
                              Last edited by Mobb; 10-03-2014, 07:28 AM.

                              Comment


                              • Nu am gasit debutmetru fara placa si se cerea 100 euro asa k am cumparat tot chitul de pornire, se schimba foarte usor.
                                Am lipit cipul de la cheie pe inel si am schimbat imobilizatorul nou care se afla sub pedala de acceleratie. Acestea au fost singurile schimbari( plus calculatorul cu debitmetru) masina o deschis si o pornesc tot cu cheia ei. Acum masina porneste foarte bine cand motorul este rece isi tine relantiul. Inainte aveam un consum de 5,5 afara si 9,5 oras , acum sa ii fac consumul iar sa vedem

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF