Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Desfa cheia ta si inlocuieste cipul.Nu-l mai lasa pe inel.Mai ales ca te lauzi pe aici cum ai rezolvat.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • Ce inseamna kitul pornire si de unde l-ai luat? E si ECU inclus in kit? Nou sau folosit l-ai luat la 320lei?

      Comment


      • Originally posted by vyoara View Post
        Nu am gasit debutmetru fara placa si se cerea 100 euro asa k am cumparat tot chitul de pornire, se schimba foarte usor.
        Am lipit cipul de la cheie pe inel si am schimbat imobilizatorul nou care se afla sub pedala de acceleratie. Acestea au fost singurile schimbari( plus calculatorul cu debitmetru) masina o deschis si o pornesc tot cu cheia ei. Acum masina porneste foarte bine cand motorul este rece isi tine relantiul. Inainte aveam un consum de 5,5 afara si 9,5 oras , acum sa ii fac consumul iar sa vedem
        Inainte sa schimbi debitmetrul si inainte sa iti rupi lamelele aveai probleme cu pornirea la rece?

        Comment


        • Originally posted by ftraian View Post
          Ce inseamna kitul pornire si de unde l-ai luat? E si ECU inclus in kit? Nou sau folosit l-ai luat la 320lei?
          Kitul inseamna ECU cu debitmetru , o cutiuta mica adica imobilizatorul , inelul cititor de cheie si cipul. Am luat sh la 320

          Comment


          • Originally posted by Mobb View Post
            Inainte sa schimbi debitmetrul si inainte sa iti rupi lamelele aveai probleme cu pornirea la rece?
            Da, pornea doar din a 2 a sau a 3 a cheie, avea lamela nr 2 exfoliata , prima cea din marginea carcasei era ok aceia cred k tire relandiul , din greseala am rupto apoi nu mai aveam relantiul stabil.

            Comment


            • Originally posted by flavyus1987 View Post
              Desfa cheia ta si inlocuieste cipul.Nu-l mai lasa pe inel.Mai ales ca te lauzi pe aici cum ai rezolvat.
              Nu am vrut sa ma complic ca nu stiu daca se schimba usor.
              Cine se baga la o broasca din 99. Nu e limuzina.

              Daca schimb cipul nu am probleme cu inchiderea?

              Comment


              • Schimbai cipurile din chei, inelul si imobilizatorul si nu mai umblai la broasca.
                Last edited by Mobb; 10-06-2014, 18:58 PM.

                Comment


                • Salutare!!!!
                  Stie cineva ce cifra termica trebuie sa aiba bujiile?
                  ngk cat au oare? ca de astea am pus ultima oara pe masina, poate pornirea greoaie e de la bujii?
                  Last edited by tyrilin; 10-06-2014, 19:14 PM.

                  Comment


                  • Pfff, ce intrebari pui si tu... N-am fost niciodata curios sa stiu valoarea termica a bujiilor. Am folosit bujiile indicate de producator, fara sa-mi bat capul cu atata filosofie.
                    Valoarea termica se alegea la o bujie, din cate stiu eu functie de mai multi factori:
                    - raportul de compresie(creste viteza si temperatura de ardere)
                    - turatia motorului la sarcina maxima(mai multe cicluri pe unitatea de timp)
                    - ciclu motor (2T sau 4T)
                    - sistem de racire (apa/aer)
                    - viteza de deplasare(creste sarcina)
                    - starea de uzura a motorului(ulei in exces), etc.
                    Cu siguranta ca producatorul a luat in calcul toti acesti factori cand a stabilit ca bujii recomandate pt motoarele de pe A Class: Bosch, Beru, Champion si NGK.
                    Daca vrei neaparat sa sti, trebuie sa te opresti asupra unui tip de bujie NGK(ca slava Celui de sus, sunt destule) si sa cauti un catalog ceva...altfel nu cred ca te va lamuri careva.
                    Numai bine!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • Originally posted by Mobb View Post
                      Schimbai cipurile din chei, inelul si imobilizatorul si nu mai umblai la broasca.
                      Cand am spus broasca m.am referit la masina nu la inchidere.

                      Comment


                      • Multumesc de asemenea!!!!!!!
                        Am masurat la alt mecanic pompa de benzina dar nu in rampa ci pe furtun si chiar inainte de filtru, mai mult de 2 nu vrea sa scoata.
                        Am luat o pompa noua de solenta sa fac o proba maine si daca merge poate(sigur) o las acolo.
                        Firele alea de la pompa de benzina nu au nevoie daca stau in benzina?
                        Dupa ce i-am dat de cateva ori la automat i-am dat jos si bujiile care erau ude, e posibil sa fi fost ude din cauza ca i-am dat la automat si am calcat si acceleratia? sau am probleme si cu injectoarele?
                        O zi buna tuturor...........
                        Last edited by tyrilin; 10-07-2014, 12:33 PM.

                        Comment


                        • Originally posted by tyrilin View Post
                          Multumesc de asemenea!!!!!!!
                          Am masurat la alt mecanic pompa de benzina dar nu in rampa ci pe furtun si chiar inainte de filtru, mai mult de 2 nu vrea sa scoata.
                          Am luat o pompa noua de solenta sa fac o proba maine si daca merge poate(sigur) o las acolo.
                          Firele alea de la pompa de benzina nu au nevoie daca stau in benzina?
                          Dupa ce i-am dat de cateva ori la automat i-am dat jos si bujiile care erau ude, e posibil sa fi fost ude din cauza ca i-am dat la automat si am calcat si acceleratia? sau am probleme si cu injectoarele?
                          O zi buna tuturor...........
                          Nu cred ca injectoarele sa aiba ceva, in cel mai rau caz se infunda.
                          In dimineata asta nici dupa 8 chei nu a pornit, am dat jos bujiile si erau la fel ude, dupa ce le am curatat, nu a pornit deloc. Dadea sa porneasca si se oprea, am scos mufa senzorului de pe chiuloasa si parca a pornit singura. Dupa ce am opritt motorul nu a pornit pana n am bagat mufa la senzor.
                          Ciudat este ca becul check engine nu se aprinde si nu s a aprins deloc.
                          Caut sa ii fac o diagnoza serioasa sa vad ce rezultate imi da.

                          Comment


                          • Salutare.
                            Am schimbat pompa de benzina si porneste pana urma dimineata,ce-i drept nu la prima cheie dar acum porneste. Incearca sa masori pompa de benzina dimineata,ca la mine asta era una din probleme, pe cealalta inca o caut.

                            Comment


                            • Salutare,
                              Vreau sa reamintesc pe scurt cele intamplate cu ”bolidul”.
                              Dupa achizitionarea lui motorul a inceput sa piarda putere, sa mearga intrerupt sa dea rateuri cand acceleram si nu in ultimul rand sa porneasca din ce in ce mai greu. Am cumparat ECU de la dezmembrari, am schimbat doar debitmetrul de pe placa fara a face alte interventii gen resetare ECU, recalibrare etc.
                              In afara de pornirea greoaie restul simptomelor au disparut (cateodata mai avea mici pierderi de putere la turatii mai mici) dar de pornirea greoaie nu am scapat nici dupa schimbarea bujiilor, verificarea injectoarelor si a presiunii in rampa de injectie, bobina de inductie etc...

                              Ieri am schimbat doar cele 2 lamele de pe debitmetru cu altele noi, masina porneste la sfert isi tine relantiu dar merge urat tare motorul,nu am deloc putere la tiratii mici si se accelereaza greu, scoate fum cu un miros specific.
                              Ciudat este ca nu am avut niciodata becul Check Engine aprins, nici in momentul de fata nu este aprins cu toate ca motorul functioneaza defectuos.

                              Acum intreb: Trebuie sa recalibrez debitmetru ? Sa ii fac o resetare cu diagnoza star ?
                              Am 2 debitmetru cu lamele noi si simptomele sunt aceleasi
                              Last edited by Mobb; 10-16-2014, 09:06 AM.

                              Comment


                              • Va salut cu respect! In primul rand, vreau sa multumesc tuturor celor care scriu aici pe forum si posteaza idei, pareri, experiente traite cu "fiarele" lor...
                                Am avut si eu ceva probleme cu pornirea dimineata (sau dupa un repaus mai lung) la un A class 1.4 benzina iar sfaturile celor de aici m-au ajutat mult, scutind banii de mecanici si schimburi de piese pe bajbaite...problema a fost pompa de benzina din rezervor, care se incapatana sa scoata maxim 2.0-2.2 presiune, in conditiile in care necesar este 3.5 minim.
                                Am schimbat pompa, multumita manualului si indicatiilor primite si acum pornesc la prima cheie indiferent de cat sta in repaus...
                                Cei care aveti probleme cu pornirea dupa un repaus mai lung, masurati presiunea in rampa de injectie, e cel mai simplu si scutiti timp si bani!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF