Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da, exista A class cu motor de 2000. Mai exact : A210(W168), 2084cmc, 140cp, fabricat intre 2002-2004.
    Colegul, mai degraba, are alta masina a carei motorizare e trecuta in profil.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #62
      Probleme cu pornirea am si eu. Am schimbat bujii filtre ulei distributie. Dimineata porneste la a 3-a cheie se regleaza turatia si cand scade sub 1000 moare. Am dat Ecu jos am curatat cu un spray de la CRC debitmetrul, degeaba. Lamelele debitmetrului sunt ok. Cineva mi-a zis ca ar fi bobina de inductie. Incerc sa iau una sh. Problema e cand dupa pornire se aude un azgomot, ca un huruit de rotor blOcat in partea stanga chiar in fata soferului. M-am uitat singurul lucru acolo este pompa auxiliara de aer care pare a fi blocat ceva in ea. am facut diferenta cu un smart care la pornire la rece pompa aia face un bazait care se opreste cam dupa 1 min maxim dupa ce se regleaza turatia. A-ti intalnit asa ceva?

      Comment


      • #63
        Salutare tuturor colegilor de pe club! Am si eu ca si voi o problema destul de mare care nu am mai intalnit-o pana acum! E vb de un A 140! Masina a stat cam vre-un an nefolosita! Simptome---NU porneste dimineata numai trasa si cam 1 km de tras! In timp ce o trag parca da sa porneasca daca e accelerata si parca pusca in toba putin! dupa ce porneste sta putin turata dar cam la 3000 rpm ... scade la relanti si merge ok. Cand o acceleres parca merge intrerupt...in tursatie ii place (parca nu intrerupe)...Am fost la service in in curtea serviceului am vazut ca a aruncat pe toba o bucatica din catalizator! Am curatat catalizatorul si cam tot asa face! CEL MAI MULT MA DERANJEAZA PORNIREA DIMINEATA! Dupa ce a pornit 1 data porneste ok dupa dar peste noapte daca sta dimineata nu mai porneste! ASTEPT PARERI! MULTUMESC!!!

        Comment


        • #64
          Posibil este defecta pompa din rezervor.

          Comment


          • #65
            Originally posted by Nute EMI View Post
            Salutare tuturor colegilor de pe club! Am si eu ca si voi o problema destul de mare care nu am mai intalnit-o pana acum! E vb de un A 140! Masina a stat cam vre-un an nefolosita! Simptome---NU porneste dimineata numai trasa si cam 1 km de tras! In timp ce o trag parca da sa porneasca daca e accelerata si parca pusca in toba putin! dupa ce porneste sta putin turata dar cam la 3000 rpm ... scade la relanti si merge ok. Cand o acceleres parca merge intrerupt...in tursatie ii place (parca nu intrerupe)...Am fost la service in in curtea serviceului am vazut ca a aruncat pe toba o bucatica din catalizator! Am curatat catalizatorul si cam tot asa face! CEL MAI MULT MA DERANJEAZA PORNIREA DIMINEATA! Dupa ce a pornit 1 data porneste ok dupa dar peste noapte daca sta dimineata nu mai porneste! ASTEPT PARERI! MULTUMESC!!!
            Cred ca primul lucru ar fi trebuit sa faci o testare. Apoi sa schimbi filtrul de benzina. Dupa care sa verifici pompa.
            3000 de turatii la pornire e cam mult, dar cat timp isi revine...
            Ma cam indoiesc ca ti-a aruncat o bucata de catalizator... Poate doar murdarie... Daca ai cutie manuala fa un drum de 100 km la 100-110 km/h in viteza 4-a. Daca-i automata pe secvential tot a patra. Asa se regenereaza catalizatorul...
            Bafta!
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #66
              Salutare. Masina o am de un an, iar acu cateva saptamani m-am hotarat sa-i schimb bujiile (bad idea). Bujiile de pe masina erau Bosch cu sigla Mercedes (trei electrozi). Eu am pus NGK tot cu trei electrozi. Din pacate au aparut si problemele. Sa zicem ca seara ajung acasa, iar dimineata daca vreau sa o pornesc, porneste dupa o cheie foooarte lunga chiar daca pun de cateva ori contactul inainte... Dupa prima pornire, totul e ok, porneste la sfert, motorul merge rotund. Inainte nu se manifesta asa, nici macar iarna la -"jde" grade (pornea la sfert). Ce ma sfatuiti? Multumesc anticipat!
              W168 or nothing!

              Comment


              • #67
                Dragi colegi, aveti idee unde anume se afla electromotorul la A160 ? Daca vreau sa il duc la reperat (cica "bendix-ul" ar avea probleme), trebuie sa dau tot botul jos ?
                Multumesc anticipat !

                Comment


                • #68
                  Bien sur mon ami!
                  Cu un SEARCH poti face minuni pe forum... Si bineinteles cu biblia la indemana, o metoda alternativa de a scoate electromotorul fiind prezentata.
                  Nu trebuie sa dai botul masinii jos, citeste cu atentie, in primul link sunt prezentati pasii urmati de mine si de colegi.
                  Bafta! Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #69
                    Am reusit sa duc jucaria la service. Au demontat electromotrul, cica e functional. Problema ar fi la "volanta". Aveti idee unde as putea sa gasesc ?

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by demential View Post
                      Am reusit sa duc jucaria la service. Au demontat electromotrul, cica e functional. Problema ar fi la "volanta". Aveti idee unde as putea sa gasesc ?
                      Esti "demential"

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by demential View Post
                        Am reusit sa duc jucaria la service. Au demontat electromotrul, cica e functional. Problema ar fi la "volanta". Aveti idee unde as putea sa gasesc ?
                        Si care e problema care te-a facut sa dai electromotorul jos??
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by LauLaur View Post
                          Si care e problema care te-a facut sa dai electromotorul jos??
                          Nu prea ne da detalii, dar avand in vedere ca este benzinar, cred ca este vorba de coroana volantei (uzura).

                          Comment


                          • #73
                            Problema cu pornitul din a 2a cheie la mn era injectorul nr 1 care din 4 gaurele una era infundata . am curatat injectoarele si acum pornete la prima cheie dar trebuie sa calc putin acceleratia, probabil din cauza presiunii scazute la pompa

                            Comment


                            • #74
                              LauLaur conform sfaturilor tale, am reusit sa dam electromotorul jos "pe sus". L-a desfacut cineva si carbunii erau ok, bendixul era ok. Problema intr-adevar era la volanta - nu mai avea dinti.
                              Am cumparat una de la dezmembrari (440 ron) si acum incerc sa o schimb.
                              Problema care m-a facut sa dau electromotorul jos a fost "problema pornire" ... de aceea am postat in acest topic.
                              Dupa ce am dat botul jos ca sa pot schimba volanta, am descoperit ca in cutia de viteze nu mai e ulei si semeringurile trebuiesc schimbate ... Acum caut sa vad ce semeringuri imi trebuie si ce ulei pentru cutia de viteze.

                              Comment


                              • #75
                                Salutare, inca mai astept niste sfaturi de la cunoscatori in legatura cu pornirea greoaie.

                                Chiar daca bujiile au fost schimbate m am hotarat sa pun altele dupa o perioada m am uitat iar la ele se prezinta in aceeasi stare ca precedentele in aceeasi ordine.

                                Bobina este noua, presiune benzina 3.5 bari si bujii noi.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF