Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oare ce s-ar intampla daca benzina care dispare din instalatia amorsata nu se duce inapoi, ci inainte? Sa presupunem ca vreun injector sau mai multe nu se inchid etans la oprirea motorului...benzina se scurge intr-un timp relativ in cilindri. Oare ce s-ar intampla?

    Era sa uit: la schimbarea injectoarelor trebuie codare?
    Last edited by georgealinel; 02-23-2018, 17:31 PM. Reason: Am uitat ceva
    No malfunction

    Comment


    • E posibil sa scape si pe la injectoare. Dar acum sa nu te gandesti ca injectoarele vor fi blocate pe deschis si o sa curga sute de grame de benzina in fiecare cilindru... Va "scapa"pana se depresurizeaza instalatia. La ce volum mic are instalatia nu-i nevoie sa curga mult. Stiu asta de cand am masurat presiunea in rampa. Cand apasam ventilul iesea un jet foarte scurt si atat, nu curgea toata benzina din rampa.
      De pornit, probabil o sa pornesca(sau nu) cu amestec mai bogat.
      Injectoarele nu se codeaza.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Salut, problema a fost pânã la urmã de la pompa de benzina, cei de la service mi-au spus cã pompa veche era legatã si cu sârmã ar trebui sa ii multumesc mult fostului proprietar al mașinii, ideea e ca numai are nici o problema acum am schimbat si filtrul si merge foarte bine , va multumesc pentru sugestii

        Comment


        • Mersi LauLaur. Stiu ca e putina benzina dar, din acea cantitate mica, cred ca o parte ajunge si prin uleiul de motor.
          La motoarele diesel cand schimbi injectoarele trebuie sa bagi in ECU niste coduri...unele coduri se gasesc scrise pe injectoare, altele nu. Nu e vorba de codul piesei.

          Felicitari Razvan...la noi, in Romania, totul este posibil.
          Last edited by georgealinel; 02-24-2018, 10:23 AM.
          No malfunction

          Comment


          • Offtopic
            Sunt mai multe cazuri in care benzina ajunge in ulei, misfire, amestec gresit, etc.
            Stiu la ce te referi si-ti repet, injectoarele benzinare nu necesita codare.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • Originally posted by georgealinel View Post
              Cezar, inainte de montarea supapei unisens cum se manifesta motorul? Uite, colegul de mai sus, razvan1989, se intreaba daca are debit. Buna intrebare, ca poti sa ai presiune dar sa nu ai debit...de exemplu, daca e strangulat furtunul care aduce benzina in rampa.
              Salut. Eu am montat supapa unisens pentru ca dupa cateva ore in care masina statea pe tusa mi se dezamorsa instalatia si aveam o pornire greoaie... As fi vrut sa o montez imediat dupa iesirea din pompa pentru a tine toata instalatia amorsata, insa mecanicul mi-a spus ca nu se desfac suruburile de la rezervor. Asa s-a montat la jumatatea instalatiei... Ma gandesc ca daca nu ai debitul necesar motorul nu cred ca porneste sau eventual nu ruleaza corespunzator.
              Originally posted by georgealinel View Post
              La W168, pompa mentine instalatia amorsata sau filtrul? Intreb din curiozitate.
              Din cate stiu eu, nu filtrul ci pompa tine amorsata instalatia.
              W168 or nothing!

              Comment


              • Am inteles. Practic ai facut un fel de check-valve. Inseamna ca nu e bine daca elimini supapa fara sa schimbi pompa. Vei avea, din nou, probleme cu pornirea...si, cred ca mai sunt si alte simptome: consum crescut, relanti neregulat, etc.
                No malfunction

                Comment


                • Acum ca a venit frigul masina mea a140 w168 porneste dupa 20-30 chei lungi.
                  Bujiile sunt noi. Le-am scos afara si sunt afumate , iar bujia de pe cilindrul 1 arata ca noua..., ca si cand nu merge cilindrul 1. de ce? Cu bobina scoasa afara si cu 4 bujii puse in ea, vad ca fac scanteie toate bujiile.
                  Vreo idee?

                  Comment


                  • Poate injectorul nr 1 nu baga benzina.
                    No malfunction

                    Comment


                    • Am scos injectorul si l-am alimentat la baterie , cu benzina in el si presiune...si injectorul a deschis dupa alimentarea la tensiune si a pulverizat benzina. Deci injectorul e functional.
                      Alte idei?

                      Comment


                      • Nu a mai avut nimeni acest simptom?

                        Comment


                        • Robert, cred ca injectoarele astea au circuit driver, la fel ca bobinele de inductie. Eu nu ma pricep la electronica dar injectorul poate fi functional si totusi sa nu primeasca comanda de la ECU. Cred ca trebuie sa apelezi la cineva care se pricepe la diagnoza.
                          No malfunction

                          Comment


                          • Am pus o bobina de inductie noua si si-a mai revenit, acum merge si cilindrul 1, dar e o problema :
                            - scoate ceva fum pe esapament care miroase cumva a ulei ars, asfaltul s-a innegrit in cateva minute in dreptul tevii de esapament.
                            - iese putin fum din dreptul bujiei cilindrului 1 (bujia e stransa bine si curatita inainte, nu avea ulei pe ea).
                            - se aude un mic scartait metalic din partea stanga a motorului (cilindru 1).

                            O fi patit ceva cilindrul 1? Pot merge cu masina asa? Stie careva ce anume da simptomele descrise mai sus?

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF