Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu ma dezamagesti, asta e... Oricum sunt destul de multumit de masinuta...si avand in vedere ca nu am investit deloc pana acum, la cum merge...

    Comment


    • #92
      Salutare. As dori sa schim si eu senzorul de temperatura aer admisie dar nu stiu unde este si imi vine maine prin curier si nu prea mai gasesc mecanic disponibil, oare m-as descurca sa-l schimb de unul singur? Tot nu i-am dat de capat dupa vreo doua saptamani de plimbareala prin service-uri. am inteles ca si senzorul de la racire are treaba cu pornirea o sa-l schimb si pe ala daca nu e de la senzorul de temperatura de la motor, ca nu mai stiu ce sa mai schimb.

      Comment


      • #93
        Originally posted by adip1962 View Post
        Ce-a fost de bun simt ai facut.
        Nu ai nevoie neaparat de star 3, dar macar ceva compatibil cu MB-ul tau.
        Banuiesc ca ai amestecul prea bogat si este posibil sa se inece. Asta pana se incalzeste.
        Scoate fum la pornire? Apesi pedala de acceleratie inainte de a o porni?
        Ia-le babeste si o sa-i dai de cap pana la urma...
        Bafta.
        Nu scoate fum la pornire nici dupa.
        Am incercat sa tin apasata acceleratia inainte sa pun contactul si sa o pornesc. Ce sa zic porneste mai bine e diferenta dar parca pornesc tractorul asa greu o bolboroseste dupa care se ridica rapid turatia si tre sa o tin turata pana se incalzeste ca sa nu moara.

        Deci daca nu apas pedala inainte sa o pornesc sau in timp ce invarte electromotorul dau mult si bine la automat.

        Comment


        • #94
          Originally posted by tyrilin View Post
          Salutare. As dori sa schim si eu senzorul de temperatura aer admisie dar nu stiu unde este si imi vine maine prin curier si nu prea mai gasesc mecanic disponibil, oare m-as descurca sa-l schimb de unul singur? Tot nu i-am dat de capat dupa vreo doua saptamani de plimbareala prin service-uri. am inteles ca si senzorul de la racire are treaba cu pornirea o sa-l schimb si pe ala daca nu e de la senzorul de temperatura de la motor, ca nu mai stiu ce sa mai schimb.
          Salut!
          Zi-mi, te rog, din ce an e masina? Asta e senzorul de temperatura al aerului admis pe care l-ai comandat?
          Daca masina ta e din '98-'01,o sa-l cauti pana imbatranesti, senzorul e inglobat in debitmetru, n-ai unde sa montezi ce ai cumparat. Singura solutie ar fi sa schimbi doar termistorul.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #95
            Perfecta dreptate ai LauLaur chiar ca am innebunit, ba mai mult am mai si rupt un furtun epurator sau ceva de genul, nici nu stiu ce sa mai fac cu pornirea asta de dimineata. Am incalzit cu feonul debitmetru prin filtru de aer si sonda lambda sa vad daca o amagesc dar tot greu a pornit dimineata. Cu presiunea in rampa am fost la alt mecanic si cica e buna in jur de 3,5 doar ca am masurat-o dupa jumatate de ora de cand am oprit-o, pe la orele amiezii. Sa fie oare filtrul de benzina cel nou de vina? Sau tot pompa de benzina?
            Termistorul e la debitmetru?
            Sa aiba vreo treaba senzorul de la lichidul de racire cu pornirea greoaie dimineata?

            Comment


            • #96
              Poate imi schimba senzorul cu alta piesa ca banii inapoi nu cred ca ii vad, si as lua senzorul de racire daca are vreo treaba cu pornirea. In legatura cu presiunea, trebuie sa fie 3,5 de la primul contact sau atat trebuie sa se pastreze in rampa, ca atunci cand a masurat-o avea 1 inainte de a pune contactul.

              Comment


              • #97
                Presiunea in rampa trebuie sa fie minim 3,5 bar si instalatia nu trebuie sa se dezamorseze in cateva ore. In poza de mai jos vezi senzorul de temperatura al aerului admis: coltul din stanga -jos, piesa cu doua picioruse in forma literei A, ale carei lipituri se vad.

                Probleme cu prima pornire am si eu si faptul ca am schimbat senzorul de temperatura al lichidului de racire nu m-a ajutat deloc.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #98
                  Ce rau e cand nu stii exact care e problema.
                  O sa iau dar iar pompa de benzina la purificat si filtru chiar daca abia le-am schimbat.
                  Am inteles ca presiunea in rampa se masoara doar dimineata, ca sa fie o valoare corecta, asa e? Sau lasata nepornita cel putin cateva ore. Nelamuririt sunt insa in continuare ca menanicii astia nu-si vand secretele , am sa-mi cumpar un manometru si am sa masor presiunea si din rampa si de la furtun si de la iesirea din pompa si cjiar la iesirea din filtru, trebuie sa fie ceva pe acolo. Tot nu am inteles cu presiunea in rampa, trebuie sa fie 3,5 cand pui primul contact sau ata trebuie sa fie tot timpul?
                  Ca mie mecanicul mi-a zis ca nu e pompa de benzina, dar eu eram la volan puneam contactul, si inainte de al pune presiunea era de 1 bar, dupa vreo jumate de ora de cand am luat contactul. as putea pune o supapa de sens ceva.

                  Comment


                  • #99
                    La fel am procedat si eu, mi am cumparat un manometru,furtun si un T. Am montat inainte de injectoare am pornit masina 3.5 bari. Dimineata nu mai retin ce presiune aveam inainte sa pun contactul (cred ca tot 1, 1,5) iar dupa primul contact 3.5 constant (in timpul cand ma chinuiam sa o pornesc si dupa ce a pornit iar dupa cateva momente s a oprit singura, tot timpul am avut 3.5 bari).

                    Comment


                    • De la ce sa fie pornirea asta greoaie spre deloc totusi. Nu-i da nimeni de capat, ca eu dimineata trebuie sa duc fetele la scoala si camin, dupa amiaza degeaba porneste. Mie imi aparein locul kilometrajului dimineata si pompa de ulei si ceva de temperatura cred,un cerc cu niste puncte,precum indicatorul de temperatura exterioara. Cum pun o poza din telefon,whatsapp nu ai LauLaur sa iti trim poza ,sau la fel iti apare si tie. Mi-a zis mecanicul sa incalzesc dimineata debitmetru cu feonul dar tot nu a pornit las schimba si pe ala ca is disperat.

                      Comment


                      • Salut!
                        Pompita de ulei si ceasul respectiv indica momentul cand poti face verificarea nivelului de ulei. La toate w168 apar simbolulurile acelea.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Am gasit un debitmetru la mana a doua cred ca o sa-l schimb si pe ala ca la alceva nu ma mai pot gandi ce ar putea fi. Se poate masura sa vad daca e bun?

                          Comment


                          • Nu ai cum sa-l testezi. Uite aici un link, sa vezi asa informativ, cum se repara si calibreaza un debitmetru.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • Tot ce poti face este o comparatie ochiometric a lamelelor

                              Comment


                              • [IMG][/IMG]
                                Cam asa arata debitmetrul care l-am avut pe masina
                                Last edited by Mobb; 09-28-2014, 21:03 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF