Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Bot de cal" vrea mai multi caluti!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Presupun ca esti constient ca fara 10.000 de euro nu ai cum sa te apuci de treaba asta. Asta evident sa ai coaja in stare perfecta.

    Motorul si cutia sunt relativ simplu de montat ... sa vezi cand ajungi sa montezi ABS pe o masina care nu a avut asa ceva din fabrica, diferential autoblocant, frane minim 300 mm pe fata si 280 pe spate, roti minim 17 sa intre franele, cauciucuri, evacuare custom, trasee de combustibil, rezervor modificat pentru injectie .... deja ma doare capu doar gandindu-ma.

    Pe de alta parte daca ai rabdare si bani poate iesi o masina foarte rapida
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #32
      Originally posted by Ford_V6 View Post
      Presupun ca esti constient ca fara 10.000 de euro nu ai cum sa te apuci de treaba asta. Asta evident sa ai coaja in stare perfecta.

      Motorul si cutia sunt relativ simplu de montat ... sa vezi cand ajungi sa montezi ABS pe o masina care nu a avut asa ceva din fabrica, diferential autoblocant, frane minim 300 mm pe fata si 280 pe spate, roti minim 17 sa intre franele, cauciucuri, evacuare custom, trasee de combustibil, rezervor modificat pentru injectie .... deja ma doare capu doar gandindu-ma.

      Pe de alta parte daca ai rabdare si bani poate iesi o masina foarte rapida
      10000 de euro???...glumesti desigur....pai cu 500 de euro pot sa cumpar de aici de pe forum un 124 cu motorul de 3,2 cutie manuala alpine + restul de acareturi necesare, iar ce mai ramane le vand sa mai scad din "investitie", mai adaug vreo 500 euro masina si ce am mai cuparat pana acum pentru ea, inca vreo 500 tinichigerie si vopsitorie ...deci cam 1500 pana acum mai costa ceva neprevazuturi si monajul acestora....dar e cale lunga pana la 10000

      Comment


      • #33
        pai cu 500 de euro pot sa cumpar de aici de pe forum un 124 cu motorul de 3,2 cutie manuala alpine
        Sincer nu i-ti recomand sa folosesti cutia alpine .... mai bine una blaupunkt Oricum stai jos ai nota 4 !
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #34
          Originally posted by Ford_V6 View Post
          Sincer nu i-ti recomand sa folosesti cutia alpine .... mai bine una blaupunkt Oricum stai jos ai nota 4 !
          Cutie "alpine" adica cu viteza 1 in jos, nu stiu daca asa se numeste dar asa ii spunea proprietarul, nefiind un cunoscator in domeniu scuza-mi exprimarea...dar poate imi spui si de ce nu mi-o recomanzi?

          Comment


          • #35
            Incerc sa mentin totusi un aer serios al discutiei .... Alpine e un producator de scule audio in nici un caz de cutii de viteze... si mai era o divizie de motorsport Renault cu ani in urma ...

            Cutia aia este o cutie de viteze "close ratio" cu a 1-a in jos la care practic folosesti doar 2-3-4-5 ... a 1-a este foarte scurta.

            Cretinismul asta cu cutii alpine, alpin si alte natii a plecat de la cutiile de viteza similare de BMW care echipau masinile preparate de ALPINA !

            Acum in legatura cu montajul motorului M104 pe masina ta si costurile acestei operatiuni. Eu inteleg ca tu crezi ca cu 2000 de euro maxim montezi motorul dar in postul de mai sus i-ti detaliasem un pic despre ce e vorba ... vad ca nu ai citit asa ca o luam de la inceput:

            - frane minim 300 mm pe fata si 280 mm pe spate
            - ABS
            - jante minim 17" cu cauciucuri
            - suspensie amortizoare+ arcuri sport
            - toate flexiblocurile din poliuretan
            - cardan facut custom si echilibrat
            - diferential autoblocant de w201 2.3-16 (singurul Mercedes cu LSD veritabil) sau ceva aftermarket. Daca te crezi sofer poti incerca cu un grup 100 % blocat
            - evacuare custom
            - schimbat conducte de benzina si rezervor de benzina
            - suporti motor custom, eventual si baie de ulei (poate trebuie modificat si sorbul)
            - mutate de pe masina donatoare ceasurile de bord si instalatia

            Plus de asta o masina cu o asemenea mecanica nu poate fi tinichigerita si vopsita cu 500 de euro ... sa nu mai vorbesc ca mai sunt necesare cateva ramforsari pe ici pe colo si eventual cu un MIG-MAG nu cu oxigazul la nea Fane.

            Mai dai si cascaval la un baiat suficient de destept sa faca toate astea ... vorbim de sute de ore de munca aici ... nu cred ca e vorba de o manopera de 30 de milioane sincer ....

            Crede-ma ca te duci in 10000 de euro pentru un asemenea proiect sa-l faci ca la carte si sa te poti bucura de masina respectiva in deplina siguranta ...

            Acum varianta 2 ... arunci motoru acolo, ii faci doi suporti din cornier si o evacuare din teava panzer si iesi cu ea pe strada ...tot ce te rog e sa ne anunti daca adopti varianta asta sa stim sa ne ferim sa nu vina vre-o bucata de bot de cal inspre noi cu viteza cand o scoti pa strase !

            Bafta multa cu proiectul
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #36
              Ford_V6.Nu te mai lua atat de om.Nu poti fi sigur ce bani are si ce vrea exact sa faca.Nu trebuie sa te hazardezi si sincer merita masina,franele le poate lua tot de pe w124 deoarece mare diferenta in masa masinii nu ar fi deci majoritatea pieselor se pot refolosi(vezi si alte proiecte pe alte forumuri).Succes la stors cai.

              Comment


              • #37
                Pai in afara de nebunia aia cu cutia nu m-am luat de nimeni... am incercat sa mentin discutia la un nivel constructiv ... In afara de etrieri nu ai ce sa iei de pe w124 ... ca doar nu iei si discurile si placutele ca mai merg ele.

                Ideea era ca incercam sa-i explic omului sa nu faca greseala de a se apuca asa pompieristic de o treaba ca asta fara un fond de bani si fara cineva priceput sa faca toate astea ...Macar sa o faca cu 6000 bine si sa ma injure la sfarsit ca nu am avut dreptate cu 4000 de euro la buzunar

                E pacat sa dea omu banii pe o coaja de w124 sa strice si botu de cal si peste un an doi sa se trezeasca ca are un munte de piese si doua caroserii in curte din maretul proiect. Am vazut multe masini asa zise proiecte care au sfarsit la fier vechi. Inclusiv eu am facut gresala asta in trecut si nu as vrea sa o mai repete si altii. E pacat de bani timp si nervi.
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Ford_V6 View Post
                  Incerc sa mentin totusi un aer serios al discutiei .... Alpine e un producator de scule audio in nici un caz de cutii de viteze... si mai era o divizie de motorsport Renault cu ani in urma ...

                  Cutia aia este o cutie de viteze "close ratio" cu a 1-a in jos la care practic folosesti doar 2-3-4-5 ... a 1-a este foarte scurta.
                  Multumesc pentru explicatii, acum m-am lamurit complet...nu eram sigur ce face viteza 1...si Blaupunckt tot producator de scule audio este?
                  Cretinismul asta cu cutii alpine, alpin si alte natii a plecat de la cutiile de viteza similare de BMW care echipau masinile preparate de ALPINA !
                  ...desi am folosit termenul sa sti ca nu sunt cretin...sau cel putin asa cred
                  Acum in legatura cu montajul motorului M104 pe masina ta si costurile acestei operatiuni. Eu inteleg ca tu crezi ca cu 2000 de euro maxim montezi motorul dar in postul de mai sus i-ti detaliasem un pic despre ce e vorba ... vad ca nu ai citit asa ca o luam de la inceput:
                  crede-ma ca citesc absolut toate posturile inclusiv pe al tau...desi este putin cam acid si nu inteleg de ce...
                  - frane minim 300 mm pe fata si 280 mm pe spate
                  - ABS
                  - jante minim 17" cu cauciucuri
                  - suspensie amortizoare+ arcuri sport
                  - toate flexiblocurile din poliuretan
                  - cardan facut custom si echilibrat
                  - diferential autoblocant de w201 2.3-16 (singurul Mercedes cu LSD veritabil) sau ceva aftermarket. Daca te crezi sofer poti incerca cu un grup 100 % blocat
                  - evacuare custom
                  - schimbat conducte de benzina si rezervor de benzina
                  - suporti motor custom, eventual si baie de ulei (poate trebuie modificat si sorbul)
                  - mutate de pe masina donatoare ceasurile de bord si instalatia
                  cam tot ce ai specificat tu aici poate fi luat de pe masina donatoare deci nu implica alte costuri in plus (se pare ca tu nu ai citit postul meu in care specific ca intentionez sa cumpar un 124 coupe pentru acest transplant nu numai motor si cutie...deci)
                  Plus de asta o masina cu o asemenea mecanica nu poate fi tinichigerita si vopsita cu 500 de euro ... sa nu mai vorbesc ca mai sunt necesare cateva ramforsari pe ici pe colo si eventual cu un MIG-MAG nu cu oxigazul la nea Fane.
                  Mai dai si cascaval la un baiat suficient de destept sa faca toate astea ... vorbim de sute de ore de munca aici ... nu cred ca e vorba de o manopera de 30 de milioane sincer ....
                  poate nu poti tu sa o faci in banii astia, daca am spus 500 euro atat ma costa!..de unde sti ca nu am un service al meu?
                  Crede-ma ca te duci in 10000 de euro pentru un asemenea proiect sa-l faci ca la carte si sa te poti bucura de masina respectiva in deplina siguranta ...
                  lasa-ma sa nu te cred
                  Acum varianta 2 ... arunci motoru acolo, ii faci doi suporti din cornier si o evacuare din teava panzer si iesi cu ea pe strada ...tot ce te rog e sa ne anunti daca adopti varianta asta sa stim sa ne ferim sa nu vina vre-o bucata de bot de cal inspre noi cu viteza cand o scoti pa strase !
                  asta cade
                  Bafta multa cu proiectul
                  multumesc pentru incurajare

                  Crede-ma ca nu vreau sa intru in polemica cu nimeni despre subiecte gen "alpine" pur si simplu sunt interesat de posibilitatile decente prin care pot sa-mi pun in aplicare proiectul iar sfaturile si ideile celor binevoitori sunt intotdeauna binevenite in continuare...

                  Comment


                  • #39
                    Nu vreau sa fac reclama dar proiectul lui 560SEL este vrajeala pe langa acesta.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Ford_V6 View Post
                      Pai in afara de nebunia aia cu cutia nu m-am luat de nimeni... am incercat sa mentin discutia la un nivel constructiv ... In afara de etrieri nu ai ce sa iei de pe w124 ... ca doar nu iei si discurile si placutele ca mai merg ele.
                      sistemul de franare cred ca va ramane cel de pe BOT ca nu intentionez sa alerg cu 200km/h....pentru asta am alte masini
                      Ideea era ca incercam sa-i explic omului sa nu faca greseala de a se apuca asa pompieristic de o treaba ca asta fara un fond de bani si fara cineva priceput sa faca toate astea ...Macar sa o faca cu 6000 bine si sa ma injure la sfarsit ca nu am avut dreptate cu 4000 de euro la buzunar
                      Banii ar fi chiar ultima problema, iar oameni priceputi sunt si aici pe forum...in afara de ce mai cunosc eu, dar proiectul asta este o provocare pentru mine care nu ma pricep chiar asa bine la auto dar sunt dispus sa invat si sa fac eu in mare parte acest proiect. In studentie am mai facut un proiect asemanator care a iesit foarte bine: am transformat un Peugeot 205 1.3 benzina intr-un GTI de 1.9, practic a ramas doar coaja de pe masina initiala, treaba pe care am facut-o impreuna cu niste prieteni intr-un service in 10 zile!...timp in care am slabit 10 kg!
                      E pacat sa dea omu banii pe o coaja de w124 sa strice si botu de cal si peste un an doi sa se trezeasca ca are un munte de piese si doua caroserii in curte din maretul proiect. Am vazut multe masini asa zise proiecte care au sfarsit la fier vechi. Inclusiv eu am facut gresala asta in trecut si nu as vrea sa o mai repete si altii. E pacat de bani timp si nervi.
                      Aici sunt deacord cu tine dar la cat am dat pe Bot (250 euro+inca 250 alte piese)si cat va costa 124 (500 euro) cred ca merita incercarea..

                      Comment


                      • #41
                        Ok bafta cu proiectul atunci. Sper sa reusesti ce ti-ai propus. Anunta-ma cand cumperi w124 ala ca vreau si eu niste piese de pe el.
                        1991 R129 300SL-24
                        1991 w124 300CE-24
                        1993 w202 C280
                        1978 w116 450SEL 6.9
                        1987 w201 190E 2.0
                        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Ford_V6 View Post
                          Ok bafta cu proiectul atunci. Sper sa reusesti ce ti-ai propus. Anunta-ma cand cumperi w124 ala ca vreau si eu niste piese de pe el.
                          ...se pare ca trebuie sa caut altceva, cineva din Bucuresti a fost mai rapid decat mine, eh asta este mai cautam, pana in primavara poate mai apare ceva asemanator...

                          Comment


                          • #43
                            Chiar sunt curios cum vor evolua lucrurile .... un topic de urmarit.
                            1991 R129 300SL-24
                            1991 w124 300CE-24
                            1993 w202 C280
                            1978 w116 450SEL 6.9
                            1987 w201 190E 2.0
                            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                            Comment


                            • #44
                              Chiar imi pare rau de acel w124 pe care l-am ratat, avea exact motorizarea si cutia care s-ar fi potrivit pe BOT si la bani putini...daca cunoasteti ceva potrivit prin Italia sau Anglia cu care sa vin pe roti (trebuie oricum sa ajung acolo),ca pe mobile si scout24 n-am gasit nimic interesant momentan...iar la noi in afara de un 500 SEL cu automata in 4 trepte la cca. 1000 euro iar nimic interesant..

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Ford_V6 View Post
                                Pai in afara de nebunia aia cu cutia nu m-am luat de nimeni... am incercat sa mentin discutia la un nivel constructiv ... In afara de etrieri nu ai ce sa iei de pe w124 ... ca doar nu iei si discurile si placutele ca mai merg ele.

                                Ideea era ca incercam sa-i explic omului sa nu faca greseala de a se apuca asa pompieristic de o treaba ca asta fara un fond de bani si fara cineva priceput sa faca toate astea ...Macar sa o faca cu 6000 bine si sa ma injure la sfarsit ca nu am avut dreptate cu 4000 de euro la buzunar

                                E pacat sa dea omu banii pe o coaja de w124 sa strice si botu de cal si peste un an doi sa se trezeasca ca are un munte de piese si doua caroserii in curte din maretul proiect. Am vazut multe masini asa zise proiecte care au sfarsit la fier vechi. Inclusiv eu am facut gresala asta in trecut si nu as vrea sa o mai repete si altii. E pacat de bani timp si nervi.
                                De acord cu "proiectele marete", grandioase, abandonate sub prelate pe la tara si scoase la vanzare pe 4tuning (mai ales pe clasic car).

                                Originally posted by Ford_V6 View Post
                                Acum varianta 2 ... arunci motoru acolo, ii faci doi suporti din cornier si o evacuare din teava panzer si iesi cu ea pe strada ...tot ce te rog e sa ne anunti daca adopti varianta asta sa stim sa ne ferim sa nu vina vre-o bucata de bot de cal inspre noi cu viteza cand o scoti pa strase !

                                Bafta multa cu proiectul
                                De mult nu m-am mai amuzat asa, foarte tare. Oricum, eu cred ca cineva viseaza cu ochii deschisi. Mai am si eu vise d-astea cateodata, dar ma trezesc repede si-mi aduc aminte in ce tara traiesc.....
                                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF