Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Bot de cal" vrea mai multi caluti!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, interesant...
    Poti sa postezi consecutiv daca aduci informatie noua, stai linistit ca nu zice nimeni nimic...

    Comment


    • #17
      Eu cred ca cea mai la indemana si eficienta idee daca tot vrei sa ai si putere si consum bunicel (si nu de ala astronomic cum au motoarele pe carburatie),ar fi sa iei un 320 benzina de pe un w124 de generatie 92-95.Il adaptezi si ii dai bice.Motorul are 220cp si 0-100 cam in 8 secunde.Faci nu doar passatul dar si golfurile sau bimmerele seria 3 cu pleoape de pisica "rele si neiertatoare".
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #18
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        bimmerele seria 3 cu pleoape de pisica "rele si neiertatoare".
        Am ras ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #19
          Al meu era 2.2 benzina cutie manuala cu 4 trepte.
          105 ponei fortosi
          vandut in februarie 2009:d

          Comment


          • #20
            Deci cel mai mare motor despre care aveti cunostinta ca a fost transplantat pe un bot de cal, pana in prezent, este un V8 de pe un 560. Dar un W 12 de pe o balena 600 sel 4matic credeti ca ar incapea cu niste decupaje in compartimentul motor???Am posibilitatea sa achizitionez o astfel de balena pentru transplant, in caz ca se poate...

            Comment


            • #21
              Originally posted by 560SEL View Post
              Deci cel mai mare motor despre care aveti cunostinta ca a fost transplantat pe un bot de cal, pana in prezent, este un V8 de pe un 560. Dar un W 12 de pe o balena 600 sel 4matic credeti ca ar incapea cu niste decupaje in compartimentul motor???Am posibilitatea sa achizitionez o astfel de balena pentru transplant, in caz ca se poate...
              E imposibil de ransplantat. Apoi, 600 nu e W12 ci V12 si nu a fost niciodata 4 matic.

              Comment


              • #22
                Cum zicea cineva mai sus, cauta un motor M104 (daca a incaput M110-le incape si M104, zic eu). Un 3000 sau 3200. Ambele au 231 de cai. Daca vrei mai mult, poti sa apelezi la turbine, compresoare si alte alea. Avantajul la 6 in linie fata de V8 este ca mai ai loc pe langa el sa pui una, alta. Plus ca injectia HFM de pe M104 am inteles ca poate fi adaptata astfel incat sa i se optimizeze parametrii in funcionarea cu turbina. Incearca sa gasesti mai intai un mecanic priceput si "openminded" care sa isi dea cu parerea cu privire la proiect.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mibotto View Post
                  M-am uitat oleak sa vad ce motoare ar merge si cred ca poti incepe de la 3000 benzina de pe w124 insa nu e nici o diferenta la cp si poti ajunge pana la 3600 motor AMG pus pe E36.Cam asta am vazut si cred ca ar merge.Daca nu vrei sa fie motor de Mercedes daca cauti putin printre japoneze gasesti unu care sa iti ofere ce vrei tu sigur.
                  La ce te referi in ultima fraza cu japonezii?...te gandesti la ceva anume?...adica pot gasi ceva mai "strong" decat un 3.2 de 170kw de pe un 124 coupe din 2004 care sa se potriveasca si la grup si cardan?

                  Comment


                  • #24
                    Se referea la un 2jz sau 1jz de la toyota,eventual un sr20det de nissan sau rb26dett daca vrei sa dai vreo 3000 aproape pe un motor cu o cutie.Spor la modificat.

                    Comment


                    • #25
                      De gasit din prima un motor de japoneza mai puternic decat cel de Mercedes nu gasesti insa poti sa le modifici tare si sa le oferi un surplus foarte mare de putere.
                      Mai multe informatii iti poate da 300zxtt ca el pare a fi cel care cunoaste cel mai bine asa ceva.
                      Cred ca te refereai la w210 cand spuneai de acel motor de 3.2.
                      Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                      Comment


                      • #26
                        Cel de 3.2 este si pe ultimele 124 de prin 94-95 sub brandul m104.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mibotto View Post
                          De gasit din prima un motor de japoneza mai puternic decat cel de Mercedes nu gasesti insa poti sa le modifici tare si sa le oferi un surplus foarte mare de putere.
                          Mai multe informatii iti poate da 300zxtt ca el pare a fi cel care cunoaste cel mai bine asa ceva.
                          Cred ca te refereai la w210 cand spuneai de acel motor de 3.2.
                          Sunt o gramada de motoare japoneze foarte puternice, ce incep de la 280cp si ajung fara probleme pe la 400-500cp doar cu remaparea calculatorului si schimbatul injectoarelor cu altele aftermarket cu debit marit.

                          Sunt multi posesori de Mercedes ce au apelat la motoare japoneze pt ca ofera un plus de putere fata de motoarele Mercedes, indiferent de modelul lor.

                          Dintr-o japoneza turbo sa obtii 400cp e infinit mai ieftin decat daca ai incerca asta cu un propulsor Mercedes. Si puterea asta poate fi obtinuta cu maxim 2000e.

                          Comment


                          • #28
                            Ai dreptate si din cate mai stiu m104-ule s-a pus mai departe si pe urmatorul model de E-classe adica w210.Am spus modelul w210 datorita anului cu toate ca deja modelul devenise w211 din 2002.
                            Pentru 560sel sa stii ca motorul de 3.2 nu se gaseste doar pe coupe se gaseste si pe alte modele sub numele de 300E sau E320.
                            Am mai gasit pe undeva ca se poate mari foarte tare puterea acestor motoare prin punerea unor turbine care pot mari puterea intre 300-400cp.
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M104_engine aici mai gasesti cateva informatii despre evolutia motorului m104 si ce poti alege.
                            Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                            Comment


                            • #29
                              Sa maresti puterea la o aspirata din 200cp la 300-400 e aproape imposibil fara cunostinte foarte bune despre dinamica si inginerie. Si trebuiesc o gramada de subansable ce costa foarte mult. De ce sa te chinui cu un lucru cand poti lua ceva deja testat si sigur ca va rezista fara probleme la puterea aia?

                              Comment


                              • #30
                                Poate unii prefera un motor de mercedes deoarece este mai usor de procurat si cu un motor de nissan sau toyota daca te prinde politia nu mai ai ce explicatii sa dai pe cand cu cel de mercedes spui ca s-a stricat cel original si umbli cu blocul dupa tine eventual si cu o mica atentie ai scapat.Dar in fine deja ajung off topic.Spor la cautat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF