Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Bot de cal" vrea mai multi caluti!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Bot de cal" vrea mai multi caluti!

    Stie cineva care a fost cel mai puternic motor montat de fabrica pe un W115?...si ce motor si mai puternic poate fi montat cu modificarile de rigoare? (ma refer aici la tot ce implica schimbarea propulsorului:cutie, radiator, grup, servo, etc).
    Ma incearca un gand cu un w115 care acum are un 2000 diesel (cam obosit) sa il transform in ceva "pur singe...nemtesc"
    Last edited by 560SEL; 12-13-2009, 07:49 AM.

  • #2
    Aici ,Dok e cel mai in masura sa-ti de-a sfaturi. El manca pe paine toate variantele de cutie si diff ce puteau fi folosite pe w115.

    Comment


    • #3
      Originally posted by 560SEL View Post
      Stie cineva care a fost cel mai puternic motor montat de fabrica pe un W115?...si ce motor si mai puternic poate fi montat cu modificarile de rigoare? (ma refer aici la tot ce implica schimbarea propulsorului:cutie, radiator, grup, servo, etc).
      Ma incearca un gand cu un w115 care acum are un 2000 diesel (cam obosit) sa il transform in ceva "pur singe...nemtesc"
      Eu stiu ca cel mai puternic motor de bot de cal este cel de 2.8 cu 185cp, cred ca este destul de greu sa pui asa ceva pe un 200dizel.
      i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

      Comment


      • #4
        Sunt boturi de cal cu 2,8, din ce am gasit pe net la cele in 2 usi. Am vazut in Austria cateva bucati cu motoare pe benzina 2,0 , cutii automate. Au fost doua si p-aici, a lui Shadow si Seba (parca).
        Attached Files
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Pe w108 al meu am 2.8 2 carburi 160 de caluti.Poti sa iti pui si tu pe al tau fara multe modificari din cate stiu.Trebuie un cardan mai lung 2 ,etc.Da un telefon la 0745805353 si iti zic eu ce stiu ca nu prea am chef sa scriu)

          Comment


          • #6
            Cel mai puternic a fost 2.8 benzina

            Cylinders: L6
            Displacement: 2746 cm3
            Power [KW(hp)/RPM]: 118(158)/5500
            Torque: 166/4000 lb-ft/RPM (225/4000 Nm/RPM)
            Fuel System: Carburetor
            Fuel: Petrol

            Top Speed: 118 mph (190 km/h)
            Acceleration 0-62 Mph (0-100 Km/h): 10.6 s

            Comment


            • #7
              E greu de crezut ca ar gasi un 2.8 pe carburator, mai degraba cumpara o cobra 280 pe kjetron , una de pe care curg tablele, cu cateva sute de euro si aia e. Dar chiar si asa e destul de dificila modificarea, iar consumul o sa sara in aer, plus ca un bot de car frumos 200dizel are un farmec aparte(desii nu suport dizelul).
              i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

              Comment


              • #8
                Deci de fabrica ar fi 2,8 de 160 cp, motor de aceasi generatie ca si masina,,,dar ceva mai nou de peste 200 cp care sa incapa sub capota cam ce ar fi?..Nu ma intereseaza consum, omolagare sau altceva in afara de posibilitatea montarii acestuia sub capota.
                Last edited by 560SEL; 12-13-2009, 16:29 PM.

                Comment


                • #9
                  Pe w114 s-a pus motorul 250 care avea ~2800cm3 cu carburator si cam 165 cp sau 280 E varianta cu injectie care producea 185 de cp.
                  Cred ca orice motoare puse in afara de celelalte implica schimbari mai mici sau mai mari.Oricum de un motor in V cam greu ca nu prea ai spatiu dar de unul in linie merge.
                  Last edited by mibotto; 12-13-2009, 16:48 PM.
                  Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                  Comment


                  • #10
                    Poti cumpara un 280 cu k-jetronic si face o adaptare la sistemul de injectie megasquirt.Scade consumul si castigi ceva putere.Tutorialul este simplu daca le ai cu electronica DIY.

                    Comment


                    • #11
                      M-am uitat oleak sa vad ce motoare ar merge si cred ca poti incepe de la 3000 benzina de pe w124 insa nu e nici o diferenta la cp si poti ajunge pana la 3600 motor AMG pus pe E36.Cam asta am vazut si cred ca ar merge.Daca nu vrei sa fie motor de Mercedes daca cauti putin printre japoneze gasesti unu care sa iti ofere ce vrei tu sigur.
                      Last edited by mibotto; 12-14-2009, 15:19 PM.
                      Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 560SEL View Post
                        Deci de fabrica ar fi 2,8 de 160 cp, motor de aceasi generatie ca si masina,,,dar ceva mai nou de peste 200 cp care sa incapa sub capota cam ce ar fi?..Nu ma intereseaza consum, omolagare sau altceva in afara de posibilitatea montarii acestuia sub capota.
                        Am gasit pe net un 115 cu motor de 560 de pe 126, din pacate nu mai dau de poza aia, poate o are careva, acolo se vedea masina pe de-a intregu' cu tot cu motoru'.
                        Attached Files
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          Am mai gasit si eu un nene de a plasat un v8 pe bot de cal.
                          Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mibotto View Post
                            Am mai gasit si eu un nene de a plasat un v8 pe bot de cal.
                            http://californiaclassix.com/archive...0DV8_c473.html
                            Faina lucrare. Pacat ca nu a folosit tot un V8 Mercedes, ci unul american....

                            Comment


                            • #15
                              Ce face plictiseala din om ii omoara timpu.Te plangeai ca nu e cu v8 de Mercedes.Uite-l ca vine si cred ca mai da si instructiuni de cum se monteaza si schimbari doar ca e in germana.De o perioada de timp tot astept aici sa mai scrie cate cineva ca sa pot pune sa nu fac postare dubla,dar cred ca aici se cam termina tot.
                              Oldtimer, Mercedes, Strich8, W114, W115, Daimler, Benz, Mercedes-Benz, Daimler-Benz,

                              Dai click pe scrisul rosu cu Technik-Report "V8 im Strichacht"
                              Last edited by mibotto; 12-15-2009, 22:17 PM.
                              Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF