Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Blasfemie italiana pe rotzi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mie imi place masinuta....Are un design frumos si se aplica si formula "cuore sportivo".
    Liniile interiorului sunt superbe(italienii au excelat intotdeauna la design).
    Ramine de discutat doar sub aspectul fiabilitatii si a costurilor.
    Iar in aceasta privinta singurul indreptatit sa emita certitudini va fi TIMPUL.
    Eu sper sa le fi venit mintea la cap si italienilor pentru ca nu duc lipsa de imaginatie ...si poate au mai inprumutat din rigurozitatea nemtilor.

    In rest am convingerea ca masinuta se va comporta bine si il va face pe propietar sa nu regrete alegerea facuta.Si daca masinuta ajunge si prin CONSTANTA o astept pe ea si pe propietar in vizita pe la mine...

    Comment


    • #32
      A condus cineva vreodata un Porsche?
      Eu am avut Porsche .. . pot spune ca cea ce faci cu masina aia poti face si cu un Mercedes cu un motor capabil si fara riscul sa te lipesti ca musca de parbriz in caz de . . . Doamne Fereste . . .

      Cate despre Alfa . . . au trecut aproape 30 de ani de cand nu mai fac masini . . .pacat
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #33
        Depinde... Trebuie sa recunoashtem ca, din punct de vedere al dizainului, mashinile au ceva aparte. Daca priveshti strict latura asta, nu potzi fi decit incintat. Insa, prin prisma experientzei mele cu toate rasele de fieratanii, ramin reticent la restul.

        Concluzia e una. Cei mai ai dracu carosieri au fost si ramin italienii. Si asta nu se va schimba curind. Ce au emanat Sacco, Pininfarina si Bertone ramine, oarecum, istorie. Sint si altzii, nu zic ca nu, dar creatzia e o treaba interna, viscerala ash spune, pe care anumite natzii nu o pot instrumenta. Italianul a avut "je ne sais quoi"... si i-a fost suficient.
        Last edited by doktor4carz; 09-01-2008, 09:46 AM.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Ford_V6 View Post
          Eu am avut Porsche .. .

          Cate despre Alfa . . . au trecut aproape 30 de ani de cand nu mai fac masini . . .pacat
          Ce Porsche ai avut? 924 sau 944?

          Cat despre Alfa, daca lucrurile stau asa cum spui tu (nu am date sa te contrazic), pot sa spun din peregrinarile mele pe afara ca am vazut multi fani posesori de Alfe fabricate din 2000 incoace...deci concluzia este ca speranta moare ultima...

          Despre Alfa 156, ceea ce stiu este ca a fost desenata de Walter Da Silva, acelasi care trecand la Seat a desenat actualul Leon, apoi la Audi actualul A6.
          Ultima piesa care a trecut prin regia designului lui da Silva este viitorul Golf 6 care "e pe vine"...

          Legat de vechile Alfa..imi plac f mult: Alfa Spider (vechiul din anii 80), Alfa 75, Alfa 155 si Alfa 164.
          Last edited by Diesel; 09-01-2008, 00:49 AM.

          Comment


          • #35
            In primul rand Alfa a murit cand a renuntat la tractiunea spate . . . pentru orice cunoscator adevarat de masini tractiunea fata nu exista . . .

            Vis a vis de afirmatia facuta de un coleg mai sus cum ca 126-le este de babalaci sau ca nu e sportiv . . . as pune 1000 de euro jos sa vedem cine ajunge primul la Sibiu . . . eu intr-un 126 sau 124 de babalaci si cine vrea cu o masina d'asta italieneasca si tinereasca . . .

            In legatura cu Porschele am avut un 944 Carrera S si am condus si un 911 Carrera aspirat . . . masini foarte brutale si rigide dar totusi foarte temperamentale . . . daca un Mercedes te mai iarta . . . alea te omoara la cea mai mica greseala.
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #36
              Originally posted by Ford_V6 View Post
              In primul rand Alfa a murit cand a renuntat la tractiunea spate . . . pentru orice cunoscator adevarat de masini tractiunea fata nu exista . . .

              Vis a vis de afirmatia facuta de un coleg mai sus cum ca 126-le este de babalaci sau ca nu e sportiv . . . as pune 1000 de euro jos sa vedem cine ajunge primul la Sibiu . . . eu intr-un 126 sau 124 de babalaci si cine vrea cu o masina d'asta italieneasca si tinereasca . . .

              In legatura cu Porschele am avut un 944 Carrera S si am condus si un 911 Carrera aspirat . . . masini foarte brutale si rigide dar totusi foarte temperamentale . . . daca un Mercedes te mai iarta . . . alea te omoara la cea mai mica greseala.
              Am ramas mult in urma... Giulietta anilor '60 si altele, gen aceeashi decada...

              Cind despre babalici, sa ii lasam sa moara...

              Comment


              • #37
                Ma bag si eu in seama pe aici putin!
                Eu unul sincer cred,ca un Mercedes spune multe:siguranta,comfort,fiabilitate nu are rost sa mai comentez si multe altele,dar Alfa?vorbesc ca un fost posesor de aceeasi masina,cu o motorizare putin diferita"2500cmc,V6" si cam atat!
                Aceste masini italiene au niste finisaje de,,,,,numai plastic unde vezi cu ochii,un schimbator de viteze parca desenat cu pixul de un proiectant beat etc!
                Am avut cel putin 5 bmv-uri de serii diferite,passat-uri si nu stiu cate Mercedesuri.iar de la masina de peste 10000euri,tot la una mai ieftina am ajuns:w124"iubirea mea de mic copil!Deci oricine poate sa faca MERCEDESUL masina de "babalaci",pt ca un pasionat si un iubitor de Mercedes tot la el revine!restul........Sper ca nu am jignit pe nimeni

                Comment


                • #38
                  Dupa ceva vreme m-am gandit sa mai scriu si eu p-aci. Cuore sportivo momentan este in service ca am lovit un caine pe E85. Nimic grav dar daca e CASCO de ce sa nu profitam... Sper sa revin cu poze cat ma curand sa vedeti cum mai lucreaza service-urile din Romania...

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    Daca nu regretzi nimic, e trist... Sau brusc tzi-a revenit increderea in mine ? Mira-m-ash...
                    Niciodata.

                    Comment


                    • #40
                      Si daca tot m-am apucat sa ma uit pe topicurile deschise de mine, italianca mea este cea mai panarama chestie cu care am mers pe strasse! Dupa ce la inceputul anului trecut am schimbat bucsele de pe bara stabilizatoare (o operatiune inutila deoarece bara se schima cu totul daca se doresc rezultate notabile), masina tremura din toate oasele... Am mers la mecanic si a mi-a aratat ca bara culiseaza stanga-dreapta in voie... Drept urmare, cu ajutorul lui nea "gugal" am gasit bara noua, "ricambi originali" la 40% din pretul din magazin. Adica doar 300 de RON. Urmeaza niste brate superioare originale TRW (schimbate pe garantie - daca aveti Alfa nu luati piese decat daca sunt originale). Si la primavara, vine un baiat din UK care a reusit sa elimine bug-urile motorului 2.0JTS si, impreuna cu alti posesori de JTS-uri, o sa cotizam la upgrade-ul lui de soft (foarte laudat de posesorii din UK)... In felul asta se scapa de variatiile de relanti tipice pentru acest motor si puterea creste cu vreo 7 - 10 %.

                      Comment


                      • #41
                        Important e ca esti convins sa investesti bani si altele in continuare....mai dureaza,in cazul tau, pina vei pricepe ca detii o Dacie fabricata la italieni...Daca iti foloseste,ricambi originali nu schimba nimic....dar toate la timpul lor...

                        Comment


                        • #42
                          Exista si alte masini in afara de mercedes care se cam termina cu w 140 si intra in era plastic.
                          p.s.
                          Mult mai bine cu noul sever, se misca mult mai bine.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #43
                            @ DMihnea

                            Multumesc pentru aprecieri! Inca o data (daca mai era nevoie)!

                            Intr-adevar, Alfa este o Dacie italiana. O Dacie cu cutie Selespeed, 166cp din 2 litri aspirat, clima automata pe 2 zone complet digitala, ASR, piele, 4 geamuri electrice cu functie confort, 10 airbag-uri (sau 12, nu mai tin minte), sistem audio BOSE, comenzi pe volan, pilot automat, senzor de ploaie, plus o gramada de alte chestii la fel de standard pe Dacie inca de la modelul "treishpe sute". Ma gandesc, oare ce omolog are Fiat-ul daca Alfa e Dacie?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Ford_V6 View Post
                              . . . as pune 1000 de euro jos sa vedem cine ajunge primul la Sibiu . . . eu intr-un 126 sau 124 de babalaci si cine vrea cu o masina d'asta italieneasca si tinereasca . . .
                              Mai e de actualitate pariul? Eu vin cu o italianca diesel si tu cu orice benzinar 124 sau 126 la putere similara....adica pana la 180cp

                              Originally posted by Ford_V6 View Post
                              . In legatura cu Porschele am avut un 944 Carrera S si am condus si un 911 Carrera aspirat . . . masini foarte brutale si rigide dar totusi foarte temperamentale . . . daca un Mercedes te mai iarta . . . alea te omoara la cea mai mica greseala.
                              Porsche e unul din cei mai buni fabricanti de masini sport, iar....astea de ultima generatie.....nu te prea omoara, din contra, te scot din multe probleme, doar sa apesi la fund pedala, indiferent daca e curba sau linie dreapta.Sunt fenomenale.

                              Detin o Alfa 166 JTD 2006 si practic, am fost uluit de confortul oferit. Si mai ales de prestatiile motorului, ce e fenomenal de rapid si urca in ture de zici ca e benznar si cu un consum de 5,8 pe autostrada A2 constant cu 130km/h in tr 6.. Am inceput sa iubesc Alfa, chiar daca in trecut detestam marca datorita povestilor din folclor. Pana nu conduci una, nu poti intelege microbul.

                              P.S. E incredibil de bine antifonat , fiind chiar mai silentios decat 530d si E320cdi .
                              Last edited by 300zxtt; 02-01-2010, 16:40 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Poate fuse drastica comparatia mea,dar sper macar ca am fost inteles.....cit despre 166,ce mai,las pe altii sa se bucure de acele bijuterii,eu ramin la hoituri...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF