Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Blasfemie italiana pe rotzi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Diesel View Post
    Ei...nu e cazul sa faci pe modestul. Cel putin ca look nu e deloc un gunoi si rulajul e chiar moderat. Iar daca te-ai gandit sa-i faci CASCO inseamna ca esti perfect constient de asta.

    Ce-mi plac f mult sunt ceasurile de bord de inspiratie Ferrari. La fel mai vezi la Mazda, Seat, si mai nou la noul Audi A4.

    Ce sa zic pe mine -cand am facut luna trecuta un drive test cu noul Seat Ibiza- , m-a furat vitezometrul care are acelasi design si am luat un radar de 80km/h pe limitare de 50-60 (nu mai stiu ce a mormait politistul care mi-a replicat ca notiunea de drivetest nu apare in lege...un dobitoc ce sa mai...). Probabil ca te-ai obisnuit deja cu vitezometrul si turometrul...

    Cat despre CD player nu stiu ce probleme are dar merita sa-l faci...pare identic cu cel al unui prieten care are o Alfa 147...si desi nu citeste MP3-uri are functia de CD-Text deci iti va putea afisa denumirea melodiei la CD-urile audio (inclusiv facute de tine) care au acest feature.



    Poate e offtopic, dar nu l-ai luat pe Dok cu tine cand ai cumparat limuzina? Ca mi-e greu sa-mi imaginez ca te-ar fi lasat sa cumperi o ''gherla'' de masina...
    Scuzati epitetele inselatoare folosite la adresa Alfei, obicei vechi. Ii zic gunoi, ghena, mizerie... O alint. Nimic mai mult. In legatura cu ceasurile si cu viteza nu am avut probleme avand in vedere ca sunt cel mai legal om din lume pe strada. Dar, daca nu esti atent te trezesti zambind cu gura pana la urechi pe B-dul Unirii cu vreo 110km/h. Legat de player, se pare ca e o mufa pe undeva unde fie sunt oxizi fie o fi vreo problema de ordin mecanic ce creeaza vreun contact imperfect. Cateodata merge fara probleme, cateodata nu se aude nimic. Depinde foarte mult in cate gropi intru.

    Originally posted by doktor4carz View Post
    N-ai intzeles, nu cunoshti cazul... Ideea e ca deja incep sa cam regret ca i-am vindut-o. Pentru ca se poate spune ca mashina a fost a mea inainte sa fie a lui... Ma ashteptam la comentariul de mai devreme... nu mai sint surprins de nimic... Cu asta ash dori sa se incheie subiectul asta. Macar atita timp cit mai sint si eu pe forum...
    Cat despre mine nu regret nimic. Si nu voi regreta. Nu stiu la ce comentariu te referi. Eu am facut o afirmatie pur obiectiva. Atat si nimic mai mult. Sunt de acord cu ce ai zis. Sa se incheie subiectul. Eu inca te astept la o bere sau o sticla vin sa il dezbatem pe indelete. Printre altlele, bineintzeles. Ca pe vremuri.

    Originally posted by Andreas View Post
    Andrei pune si cu 126-le cateva poze.
    Am cateva poze cu taraga, dar o sa pun poze cand o sa fie si ea gata de drum. O sa o prezint intr-un topic separat.

    Originally posted by asfalttango View Post
    Frumoasa italianca....zvelta ,focoasa dar si ochioasa...o sa fie prietena geloasa....
    O sa ai mult de furca cu culoarea(negrul e cel mai pacatos...la 15 minute dupa spalare este deja prafuita)

    Sa va bucurati de ea si sa faceti 1.000.000km doar cu revizii....
    Multumesc pentru aprecieri, dar sa stii ca nu e neagra. Este albastra. Si metalizata. Dar... Nu e mare diferentza. Se pune mizeria pe ea in maxim jumatate de ora. Asta e. Noi sa fim sanatosi.

    Cu respect,

    Andrei

    Comment


    • #17
      Daca nu regretzi nimic, e trist... Sau brusc tzi-a revenit increderea in mine ? Mira-m-ash...

      Originally posted by asfalttango View Post
      Sa va bucurati de ea si sa faceti 1.000.000km doar cu revizii....
      Ce-mi place mie de Adrian cind e realist... Cu asemenea mashina faci milionul cu 3 recarosari si vro 7 motoare... si reviziile, bineintzeles... Mi se pare ca daca faci doar juma de milion intri in Guiness Book of Records...

      Imi rezerv dreptul de a ramine total reticent cu privire la mashinile italiene. Foarte multe minusuri in raport cu plusuri. Iar plusuri sint chestii estetice, care incinta doar ochiul, sau accesorii, care nu constituie conditzie sine qua non ca obiectul sa ishi tirtziie pirtzul pe drumurile publice. La partea tehnica sint o galagie de puncte nevralgice. Personal, prefer o mashina fiabila cu un bord urit desenat decit invers. Si asta nu se va schimba niciodata. Si este si ultimul meu cuvint aici.
      Last edited by doktor4carz; 08-29-2008, 05:44 AM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by doktor4carz View Post
        Daca nu regretzi nimic, e trist... Sau brusc tzi-a revenit increderea in mine ? Mira-m-ash...
        Nu cred ca vrei un raspuns pe forum la intrebarea asta. Dupa cum am zis, am si vin (Busuioaca de Husi) si bere (Timisoreana) la frigider. Te astept sa le inmatriculam.

        Originally posted by doktor4carz View Post
        Ce-mi place mie de Adrian cind e realist... Cu asemenea mashina faci milionul cu 3 recarosari si vro 7 motoare... si reviziile, bineintzeles... Mi se pare ca daca faci doar juma de milion intri in Guiness Book of Records...

        Imi rezerv dreptul de a ramine total reticent cu privire la mashinile italiene. Foarte multe minusuri in raport cu plusuri. Iar plusuri sint chestii estetice, care incinta doar ochiul, sau accesorii, care nu constituie conditzie sine qua non ca obiectul sa ishi tirtziie pirtzul pe drumurile publice. La partea tehnica sint o galagie de puncte nevralgice. Personal, prefer o mashina fiabila cu un bord urit desenat decit invers. Si asta nu se va schimba niciodata. Si este si ultimul meu cuvint aici.
        La cat merg eu cu ea pe strada, o sa fac 100 de mii in vreo 10 ani. Asa ca... Mi se cam rupe de fiabilitate. Dac-o fi asa cum zice lumea. Macar am cu ce sa ma dau pe strazi. Oricum, daca stai o zi, doua sa citesti niste chestii de pe forumuri Alfa, ajungi la concluzia ca ce stim noi despre masinile italiene are legatura foarte mare cu masinile de la sfarsitul anilor 80 inceputul anilor 90, masini care aproape ca au falimentat FIAT si Lancia... Din ce am vazut, cam tot ce trebuie sa ma ingrijoreze este mersul pe gropi si spalatul motorului. In rest benzina si talpa!!!
        Last edited by Semtexx; 08-29-2008, 07:02 AM.

        Comment


        • #19
          Masina e frumoasa dar prea noua pentru gusturile mele. Sa-ti mearga bine ! Poate ne-o arati p-aia din avatar, trage-i niste poze.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #20
            Alfa asta e masina de oameni tineri, 126-le e de babalaci. Te cred ca preferi sa mergi cu Alfa.

            Comment


            • #21
              Nu itzi bate capul cu raspunsul, ca oricum nu il ai... Si am mari dubii ca va fi raspunsul corect...

              Originally posted by shadow View Post
              Alfa asta e masina de oameni tineri, 126-le e de babalaci. Te cred ca preferi sa mergi cu Alfa.
              Vroiai sa zici ca e mashina de domn... Nu ash categorisi ca mashina de babalic una cu care fac doua ore de la mine din poarta pina la Constantza, vineri seara, pe aglomeratzie crunta... Sau poate m-am babalicit eu... Daca ar fi sa le categorisim astfel, 126-le e de babalic, Cobra e de veteran invalid iar botul de cal e de fosila... De unde potzi trage ce concluzie vrei , iar io ajung la ideea ca am personalitate multipla...

              Comment


              • #22
                Eu recunosc ca sunt fosila, deci poti sa recunosti si tu ca esti babalac veteran invalid fosila

                Nu marimea motorului sau puterea face masina de babalac, ci conceptul general. O masina cum este 126, adica mare si grea cat o vaca, fara nici o urma de aspect sportiv, nu este tocmai o masina tinereasca.

                Comment


                • #23
                  Tocami asta e ideea. Mashina este sportiva. Atita timp cit n-a fost facuta dizel. Ca nu arata sportiv, asta e partea a doua... Nu va mai pripitzi in afirmatzii, cind nu cunoashtetzi starea reala de fapt...

                  Comment


                  • #24
                    Nu vreau sa off-topicuiesc thread-ul omului.

                    Dar 126 nu e sportiv

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by shadow View Post
                      Dar 126 nu e sportiv
                      Iti spun eu ca un 3,8 cu 8 in v pe benzina e al dreacu' de sportiv. Atat de sportiv cum unii nici nu pot sa-si inchipuie. Nici cu 2,8 nu mi-e rusine.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #26
                        Ok, presupunem ca ii punem un 6.9 de pe W116 cu kit de NOS. Cu ce va afecta asta suspensiile si franele? A condus cineva vreodata un Porsche? Eu recunosc ca nu, dar mi s-a spus ca simti fiecare crapatura din asfalt in spinare, dar cum sta in curbe?
                        Un motor mare nu face o masina sa fie sport. O face doar puternica. Masina sport are si alte caracteristici in afara de putere, cum ar fi manevrabilitate, frane, stabilitate, aerodinamica, etc. Dar daca voi insistati ca 126 e masina sport, eu inchid gura si ma retrag politicos.

                        Comment


                        • #27
                          E o mare diferentza intre mashina sport si mashina sportiva. Sportiv e un epitet care caracterizeaza cu totul alte trasaturi decit epitetul "sport", specific alaturat substantivului "mashina". Bemveurile sint toate sportive, de exemplu, pina si dizelul fuge ca dracu, dar nu sint toate mashini sport. Si cu asta basta, ca mi s-a cam luat de discutat discutzii... Care nu e lamurit de treaba asta, are, incepind din secunda asta topic pe aceasta tema. Ca vad ca altul nu l-ar deschide...

                          Care mai posteaza dupa mine alte balarii, pe linga subiectul " italiano cotetzo", sta pe tusha doua saptamini.

                          Comment


                          • #28
                            Ce spaima am tras seara asta! A venit Vladutz pe la mine sa-i prezint cazanul. Se uita el la ea si imi arata o pata in fatza rotzii stanga fatza. Ma crucesc! Era ATF. Mergem noi unde avem treaba, ne intoarcem, dupa care, infrigurat, intru pe net sa vad ce poate fi in neregula. Dupa cautari asidue, dupa tradus cu Altavista din olandeza (e totuna cu flamanda?!?), dupa un set de injuraturi ca la usa costului la adresa limbii in care s-a scris manualul de utilizare al trashcaletei, dupa cateva vizite in parcare pentru poze, constat cu uimire ca in capacul de la rezervorul pentru ATF are un "prea plin" ca la radiatoare. In momentul in care ATF-ul se incalzeste foarte tare, pentru a nu creea presiune in instalatie, da afara cateva grame de ulei. Ce minte si pe italienii astia!


                            Originally posted by doktor4carz View Post
                            Nu itzi bate capul cu raspunsul, ca oricum nu il ai... Si am mari dubii ca va fi raspunsul corect...
                            Corect, incorect, il am, nu il am... Imi bat, nu-mi bat capul. Plugul a creat ("Doamne fereste") circumvolitziuni. Corectitudinea absoluta este o chestie pur teoretica. In practica, insa, conteaza foarte mult unghiul din care privesti problema. Propun sa nu mai discutam aici chestii de gen.

                            Cu respect,

                            Andrei
                            Last edited by Semtexx; 08-29-2008, 23:55 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Vad ca o tzii langa... Tusha se aplica si la moderatori. Nu ma scoate din sarite mai mult decit ai facut-o...

                              Comment


                              • #30
                                Cum vrei tu, Fane! Asta este ultimul meu post.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF