Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accidente auto avute de voi.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    in 2002 am avut un impact frontal cu un copac. conduceam un cielo, am un singur V in frunte care acu nu se prea cunoaste si m-am mai rasturnat odata tot cu un cielo, dar n-am patit nimic

    Comment


    • #62
      Hmmm...cam fatal pentru tine modelul asta - Cielo... ''Forta tehnologiei'' parca asa suna reclama prin 1995...

      Tre' sa te orientezi spre altceva.
      Last edited by Diesel; 08-14-2008, 20:48 PM.

      Comment


      • #63
        Aveam anual vreme de 8 ani, cat am lucrat ca si instructor de conducere aproximativ 2-4 accidente/an. Spre norocul meu, au fost destul de usoare si nu erau din vina mea sau a elevului. In rest, tot cateva usoare si la fel, nu au fost facute de mine.
        Prostia si Hotia au cucerit Romania.

        Comment


        • #64
          Cu dacia 1310 am luat in plin o duba care a iesit de pe cedeaza fara sa se asigure

          Cu o dacia 1310 modficata am luat o Nova si apoi antepenultimul stalp la iesirea spre Budapesta din pasajul Unirii in plin . . . aveam peste 120 km/h

          Cu Citroen CX GTI am intrat in curba de la Gara de nord cu peste 100 km/h si am derapat facand praf doua masini parcate

          Cu Ford Scorpio pe Oltenita am facut zdrentze un Logan care a plecat de pe loc fara sa beleasca ochii.

          Plul ciocneli minore gen faruri, aripi, semnale . . . de nebagat in seama.
          1991 R129 300SL-24
          1991 w124 300CE-24
          1993 w202 C280
          1978 w116 450SEL 6.9
          1987 w201 190E 2.0
          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

          Comment


          • #65
            azi conduceam w124 pe calea ferentari si la o trecere de pietoni s-a infipt unul in bara mea din spate cu o chinezarie de hyundai. ce m-a deranjat cel mai rau a fost ca mi-a jignit masina si a avut mare noroc ca nu l-am incalecat un pic, drept pt care sa imi fie invatatura de minte ca dobitocul s-a facut nevazut in drum spre politie. ceea ce nu stie el este ca i-am retinut numarul de inmatriculare si am sa ii pregatesc o surpriza maine cand voi declara evenimentul si abia astept sa dau ochii cu parlitul , de data asta cred ca il tavalesc rau
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #66
              Originally posted by Ford_V6 View Post
              Cu dacia 1310 am luat in plin o duba care a iesit de pe cedeaza fara sa se asigure

              Cu o dacia 1310 modficata am luat o Nova si apoi antepenultimul stalp la iesirea spre Budapesta din pasajul Unirii in plin . . . aveam peste 120 km/h

              Cu Citroen CX GTI am intrat in curba de la Gara de nord cu peste 100 km/h si am derapat facand praf doua masini parcate

              Cu Ford Scorpio pe Oltenita am facut zdrentze un Logan care a plecat de pe loc fara sa beleasca ochii.

              Plul ciocneli minore gen faruri, aripi, semnale . . . de nebagat in seama.
              Ai o viata interesanta. Imi place.
              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

              Comment


              • #67
                Originally posted by Ford_V6 View Post

                Cu o dacia 1310 modficata ... antepenultimul stalp la iesirea spre Budapesta din pasajul Unirii in plin . . . aveam peste 120 km/h

                .
                De unde concluzia ca daca Lady Di ar fi fost inspirata sa se plimbe cu Dacia 1310 modificata,si nu cu o coaja de balena,ar fi fost si astazi in viata.
                Ce ti-e si cu euroncapul asta...masini de 5 stele isi fac praf botul la 64km/h si Dacia 1310,la 120km/h loveste stalpul de beton si scapi teafar si nevatamat.Sau poate e din cauza faptului ca era modificata.Avea si airbag cortina cumva?
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #68
                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  De unde concluzia ca daca Lady Di ar fi fost inspirata sa se plimbe cu Dacia 1310 modificata,si nu cu o coaja de balena,ar fi fost si astazi in viata.
                  Ce ti-e si cu euroncapul asta...masini de 5 stele isi fac praf botul la 64km/h si Dacia 1310,la 120km/h loveste stalpul de beton si scapi teafar si nevatamat.Sau poate e din cauza faptului ca era modificata.Avea si airbag cortina cumva?
                  Tramadolul, bata-l vina...

                  Comment


                  • #69
                    Vezi ca le dai idei oamenilor,si o sa fie acest topic,cel mai activ dintre toate.E ca si cum ai vb de necuratul in biserica,si asa sunt pline strazile de accidente.
                    MÃREAȚA COBRA

                    Comment


                    • #70
                      Eu am avut o singura belea. M-a lovit un bou cu un Pejo 407 cand am pus frana sa dau prioritate de trecere la pietoni. Mergeam cu 30 km/h , am franat, boul se uita dupa femei si a intrat in cuiul meu de tractare. Reparatia cobrei a constat in 2 genunchi bine tzintitzi in aripile spate. )

                      Comment


                      • #71
                        Tot asa la trecerea de pietoni, popa din Izvin (un sat de aici) a dat in cuiu de remorcare de la aia alba (240D), cu ceva ford cred ca escort mai vechiut putin. La politie am avut noroc, fiind popa ne-o luat primii desi era coada. La etilotest zice popa ca "stiti, eu dimineata la slujba trebuie sa iau o gura de vin" =)). Daune: stop stanga spart, si au sarit cauciucurile de la suportii motor..(cum nu ma intrebati, da statea vertical, prinsi intre sasiu si suporti).
                        Attached Files
                        Last edited by B.A.; 08-26-2008, 07:37 AM.

                        Comment


                        • #72
                          [B]Eu am dat mana cu moartea de 2 ori in 2008 si ...dar mai bine va arat 17092008008.jpg

                          17102008064.jpg

                          17102008062.jpg
                          Asta a fost o Calibra pe care am cumparat-o pe 2 mai de la Lugoj si veneam spre casa si la Sibiu m-am oprit la rosu la semafor iar un nene cu un camion incarcat cu 22 tone de nu stiu ce marfa s-a aplecat sa isi caute bricheta si a franat cand a simtit ca semiremorca TIR-ului vine peste el ...ca ,capul tractor se-nfranase in mine .Nu am avut nimic rupt si uitati-va cum arata masina dar 3 saptamani am avut probleme cu orientarea si ameteli .
                          Dupa asta in Decembrie 2008 ma grabeam in Bulgaria intr-o dimineata pe la 8 sa ajung la unul si intr-un sens giratoriu mi-a iesit unul in fata ,de fapt s-a oprit si a reintrat in sens ca gresise iesirea iar eu ma indreptam spre iesirea respectiva cu 80 , 90 la ora iar cand l-am evitat ,am derapat , am controlat , accelerat dar am atins bordura cu roata si m-a proiectat in saracia aia de stalp
                          DSC00433.JPG
                          DSC00432.JPG
                          DSC00431 (2).JPG
                          aici mi-am rupt picioarele si mi-am spart capul , 4 copci (colegul Arhitect stie ) ca de aia mi-am luat balena )
                          [B]
                          Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                          Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                          ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                          Comment


                          • #73
                            Poti declara linistit ca Dumnezeu te iubeste.....ff tare lovita calibra dar si audiul ii bushit bine...

                            Comment


                            • #74
                              Hai sa ma rusinez si eu cu vero 9 sau 10. Primul dupa 3 sau 4 ani de condus, in spania cu un clio am depasit cu 140Kmh un tractor in varf de panta noaptea cand din fata mi-a aparut doua faruri care veneau foarte repede spre mine, am tras brusc de volan am frecat tractorul am sarit un sant de vreo 1,5m/1 si m-am oprit in lanul de grau,nu am patit nimic, masina cu o oglinda sparta putin frecata usa si un amortizor indoit. Al doilea in romania cu o dacie iarna pe polei la 30kmh intro curba am luat un stalp, urmatoarea iarna cu o lancia k pe polei la50kmh intro curba am luat o dacie, in franta cu camionul ma intorceam din belgia, am depasit o vaca cu un clio pe autostrada care dupa cateva sute de metri era tot in drept cu mine in unghiul mort si am scoso de pe sosea pentru ca nu am avut cum sa o vad, dupa doua luni exact aceasi faza in madrid cu un bou cu astra, urmatorul accident provocat pentru ca scumpul meu sef nu mi-a platit o cursa, mai aveam 3 zile de lucru si in ultima cursa trebuia sa plec in portugalia dimineata la 5 asa ca am pornit tirul si in primul sens giratoriu care era la 200m de unde eram parcat la-m pus pe dreapta(rasturnat). De atunci urmatoarela au fost toate provocate de mine vreo 4 sau 5, in madrid unde lucram cu o pompa de beton montata pe un actros de 600hp pe 6 axe 16m lungime 62000kg si trebuia sa intru pe o gramada de stradute cu masini parcate aiurea printre care nu puteam sa trec, asa ca dupa 10-15 minute de clansonatin in care nu venea nimeni sa isi ia masina imi faceam loc singur printre ele, usi, aripi, oglinzi, prafu se alegea dupa mine si nu putea sa imi faca nimeni nimic pentru ca erau parcate ilegal. Cam acestea ar fi rusinile si pacatele mele, sper sa nu se mai intample nimic. Bafta si drumuri bune la toata lumea.

                              Comment


                              • #75
                                Editeaza pe viitor postarile dupa ce le scrii, ca sa fie inteligibile. A doua oara nu mai zic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF