Daca eu sunt nesuferit tu cum mai esti?Adevarul: Eu nu m-am luat niciodata de tine si nici de altcineva de pe forum in schimb am ripostat atunci cand fost atacat.Dar de ce trebuia sa se gaseasca unul ca tine care sa se ia de mine fara sa ii zic nimic?Iti pot demonstra cu exemple cum tu m-ai atacat fara ca eu sa fi facut macar referire la persoana ta,fara sa fi discutat cu tine in contradictoriu pe vreun topic.Tu nu ai cum sa-mi arati asa ceva din partea mea,pt ca nu am facut asta niciodata.Deci,tinand cont de astea si de faptul ca eu sunt totusi nesuferit....tu cum mai esti?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Accidente auto avute de voi.
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by carmine View PostE nume italian, de barbat, gen Carmine Galante, daca ai auzit. VLU e la mine in curte, si fuge tare cand e "pa sosele" ca d-asta are saracia aia de motor. Pentru relaxari recomand 200d. Te relaxeaza si nu te arde rau la buzunare.
@ionutzng
Dupa mihnea tu esti second best choice la nesuferiti. Vezi ca faci atac la persoana pe fata si nu prea contribui cu nimic la forumul asta, decat ca vrei sa-ti pui becuri colorate sub masina si ledulete la bord. "Tuning" d-asta merge la logan, masina care te prinde bine, nu bate, nu trancane, are garantie 3 ani, piese ieftine etc Eu spun ce gandesc.
Lasati omu' sa conduca cum vrea, e major, e vaccinat, raspunde pentru faptele lui.
carmine si ionutz_ngPEACE! Vine weekendul!
Last edited by arhitect; 07-04-2008, 08:37 AM.Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Comment
-
Originally posted by fanmercedes View PostAici puteti povesti accidentele auto care le-ati avut de cand aveti permisul si puteti scrie si cate ati avut.
Incep eu: 6 accidente
1-La 18ani, cu un Opel Astra: Am lovit 3 Dacii 1310 si am intrat in sant. Viteza:100km/h. Am avut 3 fracturi si cateva taieturi de la geamuri
2-La 22ani, cu un Mercedes Clasa-A: Am lovit un Fiat Croma, apoi am intrat intr-un semafor si apoi m-ai rasturnat. Am avut umarul stang dizlocat.
3-La 28ani, cel mai grav, cu un Mercedes CL 65Amg, cu 190km/h, am scapat masina de sub control, am intrat intrun Porsche Carrrera GT si apoi sub un camion. Am avut 7 fracturi, si diverse rani. Au trebuit sa ma opereze la piciorul drept si la nas, am stat 2 luni in sptal si nu am putut juca fotbal 1 an jumate nu am mai putut juca fotbal.
4-Anul trecut in august cand ma intorceam de la mare, am lovit un camion cu un Mercedes Clasa-B si m-am rasturnat in sant. Eram eu cu sotia mea si cu fiul meu. Eu am avut 2 fracturi, una la o coasta si alta la gat, sotia mea 4, una la nas (si daca tot a trebuit sa se opereze la nas si-a facut si o operatie estetica), alta la piciorul drept si doua la mana stanga, iar fiul meu a avut 2, una la spate si una la piciorul stang.
5-La inceputul anului, pe zapada cu Mercedesu G55amg, am intrat in unu la semafor , dar nu a fost foarte indoit, k am dat intr-un VW Polo si nu avea ce sa se intample la Mercedes.
6-Saptamana trecuta, vineri, cu Mercedesu Clasa-C, m-a lovit din lateral reapta un Cielo si eu am intrat intr-un taxi, Opel Vectra. Opelul are doar usa din spate stanga indoita, Cieloul s-a facut praf in fata, iar Mercedesu meu e foarte lovit in dreapta (au sarit si airbagurile laterale) si in fata putin cum am lovit Opelul. La Cielo si la mercedesu meu e dauna totala si imi iau alt Mercedes, un CLS si sotiei un CLC, fiindca SLK care l-a avut acum l-a gasit lovit in fata in parcare. Cand va aparea GLK voi vinde CLS-ul si imi voi lua un GLK.
Koleg acu vad postul asta, esti nashpa, pentru familia ta si pentru pietonii astia care nici macar nu se asigura unii dintre ei, koleg arhitect are mare dreptate, puiimei da cum reusesti sa te trantesti una doua asa?! maniac maniac, ca stiu maniaci care au masini tari si noi, insa tu cre ca n-ai talent la sofhat.....sau esti ghinionist al naibii!
De obicei tre sa te sperii al dracu sa-ti vezi copilul in spital si sa te calmezi da la modu cel mai serios, am dreptate?!...eu unu imi dau dreptate!!, n-as vrea sa dau nas in nas cu tine cand vii nervos cu pedala strivita la maxim ca nushce curba n-ai putut sa iei!!! fara suparare!
Stiu un caz asemanator al unui var care si-a speriat copilul intr-un accident, si zicea el ca GATA, gata nu mai merg tare, ei bine acu o luna iar a facut-o lata, maciuci maciuci maciuci... maniacii sunt predispusi sa se tranteasca incontinuu.....ei bine sunt maniaci care au talent si sunt buni, da daca-ti fortzezi noroku nu-i bun iar!Last edited by pneu; 07-04-2008, 08:53 AM.W110-2.0 D 1966
W115-2.0 D 1971
W123-2.4 D 1982
Comment
-
Oameni buni,mai opriti-va putin.Ganditi-va mai intai la veridicitatea celor afirmate de fanmercedes.Pana acum kryssa este cam singura care si-a dat seama ca omul braveaza fantasmagoric.Voua chiar nu va miroase a basm,ce naiba?MÃREAȚA COBRA
Comment
-
discutii
Originally posted by arhitect View PostCarmine - lucrul e simplu. NU poti sa il lasi sa conduca cum vrea cat timp este pe soselele unde se prea poate sa fii si tu. Si eu, sau alta persoana. Daca conduce la el in sufragerie si sparge cateva bibelouri si isi distruge canapeaua de piele, DE ACORD CU TINE! Sa conduca cum vrea. Dar din pacate nu mor doar cei care conduc ca inconstientii.Sper ca ai inteles exact ce am scris si acum si mai devreme. Sa face ce vor ei la ei in dormitor. Pe sosea, unde poate sunt si eu cu copilul si sotia in masina, sau tu cu prietena sau cu parintii, nu cred ca ti-ar conveni ca un inconstient care circula de parca ar fi singur pe drum, provoaca un accident in care esti implicat si tu si Doamne fereste cineva drag tie (daca nu chiar tu) patesti ceva. O fractura in cel mai fericit caz. Eu zic ca nu e cazul sa incurajam genul asta de soferi. Accidente (accidentale) se intampla. Nu prea ai ce face. Dar cand (citind lista colegului) observi ca TOATE s-au petrecut datorita faptului ca ,,ii place sa o calce,, eu nu am decat un cuvant de spus: INCONSTIENTA.
Doua lucruri pot sa spun pentru a vedea ca adevarul e de ambele parti:
Libertate,
inseamna intelegerea necesitatii.
si alta:
Omul este condamnat sa fie liber.
despre imperativul categoric al lui Kant nu mai spun nimic
steenLast edited by florineasca; 07-04-2008, 10:04 AM.
Comment
-
Peste 10 ani de soferie,multi km,multe drumuri,multe (masini,camioane,motociclete,utilaje)-conduse. Rezultat :
-1 singura secunda de neatentie -1singur incident(noaptea tarziu pe un bulevard,viteza de croaziera 50 la ora,la acea ora doar 2 masini participante la trafic-eu cu o cobra si un mos cu o dacie).Eu pe banda 1,relaxat,mosul la vreo 30 de m in fata mea pe banda a 2-a,umblam pe la radiocasetofon si ma trezesc cu mosul pe banda mea frana brusca!!i-am pocnit dacia in spate...ramane un mister de ce a facut manevra deoarece era pustiu pe strada si trotuar...tipenie de om sau masina...drum drept,nici o intersectie apropiata...
Comment
-
[QUOTE=steen;43025]Originally posted by arhitect View PostCarmine - lucrul e simplu. NU poti sa il lasi sa conduca cum vrea cat timp este pe soselele unde se prea poate sa fii si tu. Si eu, sau alta persoana. Daca conduce la el in sufragerie si sparge cateva bibelouri si isi distruge canapeaua de piele, DE ACORD CU TINE! Sa conduca cum vrea. Dar din pacate nu mor doar cei care conduc ca inconstientii.Sper ca ai inteles exact ce am scris si acum si mai devreme. Sa face ce vor ei la ei in dormitor. Pe sosea, unde poate sunt si eu cu copilul si sotia in masina, sau tu cu prietena sau cu parintii, nu cred ca ti-ar conveni ca un inconstient care circula de parca ar fi singur pe drum, provoaca un accident in care esti implicat si tu si Doamne fereste cineva drag tie (daca nu chiar tu) patesti ceva. O fractura in cel mai fericit caz. Eu zic ca nu e cazul sa incurajam genul asta de soferi. Accidente (accidentale) se intampla. Nu prea ai ce face. Dar cand (citind lista colegului) observi ca TOATE s-au petrecut datorita faptului ca ,,ii place sa o calce,, eu nu am decat un cuvant de spus: INCONSTIENTA.
Doua lucruri pot sa spun pentru a vedea ca adevarul e de ambele parti:
Libertate,
inseamna intelegerea necesitatii.
si alta:
Omul este condamnat sa fie liber.
despre imperativul categoric al lui Kant nu mai spun nimic
steensteen ce preferi - Imperativul categoric sau Imperativul ipotetic?
Daca sau Trebuie?Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Comment
-
Ionutz_ng si carmine: Inteleg ca nu va suferiti unul pe altul, dar nu cred ca intereseaza pe cineva lucrul asta. Daca va luati la shtanga pe toate topicurile, deznodamantul este previzibil.
Nu e nevoie sa va avertizez, pentru ca am pretentia ca sunteti oameni. Daca aveti ceva de impartit, aveti la dispozitie multe cai de comunicare.
Si am rugamintea sa reveniti la subiectul topicului.
Comment
-
Dupa lista lunga de masini gen: 30`j de amg,200 de brabusuri si ce a mai zis..si eu m`am gandit ca ar putea fi la misto...dar am zis sa nu fiu carcotas...poate chiar e pe bune
Asa ca zic un lucru: Il invit pe colegul nostru,sa tranteasca niste poze cu masinile plesnite...din moment ce a iesit cu viata din toate,ma gandesc ca a imortalizat din toate unghiurile cutiile de metal.Cam atat.1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
Si o panarama de scuter
Comment
-
Originally posted by mezzo View PostDupa lista lunga de masini gen: 30`j de amg,200 de brabusuri si ce a mai zis..si eu m`am gandit ca ar putea fi la misto...dar am zis sa nu fiu carcotas...poate chiar e pe bune
Asa ca zic un lucru: Il invit pe colegul nostru,sa tranteasca niste poze cu masinile plesnite...din moment ce a iesit cu viata din toate,ma gandesc ca a imortalizat din toate unghiurile cutiile de metal.Cam atat.
fanmercedes - Ce masina conduci acum? Poti sa pui o poza cu ea te rog? Sa se vada si numarul de inmatriculare. Este bine de stiut. Cel putin pentru mine.
Ma tot chinui sa imi amintesc accidente in care am fost implicat si nu imi vin in minte decat incidente minore. Minor deoarece unul s-a intamplat cand eram intr-un Pajero cat casasi a intrat un matiz din lateral in mine, mai corect spus a intrat un sfert sub mine, altul cand aveam cobra in studentie - unul cu tractorul ,,s-a urcat,, cu roata din spate pe portbagajul meu si cam atat.
Nespectaculos - din fericire. Sunt destul de calm. Si apropos ca se vorbea mai devreme de cai putere multi. Am pe mercedesul pe care il conduc 180 de cai la un motor de 3000 cc. Nu ii scot pe toti la pascut dar e placut si relaxant sa stii ca intr-o depasire anume, daca ai nevoie de inca putin zvac - forta - etc sa apesi pedala si sa iesi din incurcatura.Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Comment
-
Spre rusinea mea, atat rusine de mine cat si de prietenul meu care era cu mine in masina la mom respectiv, am avut si eu un accident, acum 3 sapt, cu BMW-ul ..
Accidentul a fost din Idiotenie crasa combinata cu teribilism prost si putina neatentie ca sa fie pachetul complet. Eram in parcare la Plaza Romania, era seara meciului Romania-Franta, cum mie nu imi place fotbalul am profitat de ocazia soselelor libere in timpul zilei si am iesit sa ma plimb cu masina.Il duceam pe prietenul asta al meu in Plaza sa isi plateasca factura de la Vf, culmea - cu niste bani pe care ma rugase sa il imprumut - abia imi luasem salariul si imi permiteam. Bun.. merg eu in parcare si ca tot era liber intr-o parte si era ud pe jos am inceput sa fac cerculete cu masina.Toate bune si frumoase pana aici. Ma hotarasc la un moment dat sa merg inspre plaza(eram in partea dinspre Cora a parcarii exterioare ca sa zic asa) ma duc eu spre plaza, si fac stanga , si ma hotarasc sa mai merg sa mai dau o "un rand de cerculete" si cum ma indreptam eu spre locul faptei, calc acceleratia ca tot era libera parcarea, mergeam pe mijlocul drumului respectiv( din parcare) cu avariile puse si ma uitam dupa masini care ies din parcare si/sau eventuali pietoni. Cand vad un matiz care a facut dreapta sa vina spre plaza -deci venea direct spre mine : calc frana, se blocheaza rotile, iau piciorul de pe frana, virez dreapta , calc frana din nou - POC! Am lovit matizul; rezultat la masina mea : aripa stanga indoita,bara fata+fusta indoite , semnalizarea sparta si capota indoita milimetric. Am descoperit ulterior ca s-a fisurat un pic si radiatorul dar se repara;
pagube matiz: bara fata, faruri ,semnalizatoare, capota, ambele aripi - care , apropo, s-au desprins de contra-aripi langa stalpul A .. si nu mai pornea.. a mea pornea dar tremura toata si facea de parca "batea "cardanul ,dar pe loc..nu se putea pleca de pe loc cu ea.
Mi-am incalcat propriile reguli si anume : viteza in locuri inguste, si ziua pe deasupra si unde pot aparea oameni neatenti. Ma bucur nespus ca nu a patit nimic prietenul meu cel mai bun care era cu mine in masina,ca nu puteam sa dau ochii cu mama lui sa ii explic ce s-a intamplat, am innebunit de remuscari in zilele dupa accident -dar el spune ca m-a iertat in ciuda sperieturii.
Acum suport consecintele.. trebuie sa repar masina , am ramas si fara carnetviteza ramane doar pentru momentele cand e noapte si complet liber si sunt singur in masina sau pasagerii sunt constienti 100% de pericolul care il avem in fata si nu au nici o obiectie.. Aproape ca nu imi vine sa cred CAT DE IDIOT AM PUTUT SA FIU!
NU pot sa cred ca inca o mai calci - fanmercedes - in conditiile accidentelor pe care le-ai avut - sa zicem ca nu iti pasa de viata ta, de viata sotiei si copilului tau ..DAR gandeste-te la oamenii nevinovati care sunt si ei pe sosea! Poti sa imi spui sincer ca nu te-ai gandit niciodata la "ce s-ar fi intamplat daca ar fi fost mai rau la vreunul din accidente? Eu am visat cu ochii deschisi in zilele dupa accident si aveam o stare asa melancolica, m-am gandit ce s-ar fi intamplat daca aia aveau tico , sau daca intram in ei lateral ,sau daca sarea vreun pieton de vreundeva, sau daca patea ceva prietenul meu din dreapta, sau chiar eu..Am visat cu ochii deschisi toate chestiile astea si am simtit ca innebunesc. Puteam sa ajung la puscarie ani buni din cauza unei idiotenii.. LAS-O MAI MOALE!
Comment
-
E placut si relaxant sa stii ca intr-o depasire anume, daca ai nevoie de inca putin zvac - forta - etc sa apesi pedala si sa iesi din incurcatura.Last edited by florineasca; 07-04-2008, 11:01 AM.W110-2.0 D 1966
W115-2.0 D 1971
W123-2.4 D 1982
Comment
-
Acuma noi vorbim aicea, stii cum e, suntem si la oftopik, insa mie nu-mi place filingu ala pe care-l traiesc, spre exemplu cand eram cu o dacie pe atunci in drum spre Iasi, si un tir cu numere de botosani m-a depasit, si depasirea lui nu era tocmai okei... la modu ca ii venea din fatza, si imediat ce era paralel cu mine, omu cu tirul mashii pe gheatza, trage de volan sa reintre pe banda (unde eram io) desi eu nu vedeam cu coltul okiului spatele camionului, deci a incercat sa ma dea la shantz cum s-ar zice, tre de retinut ca nu acceleram, ba dinpotriva, ...... pai sa nu-l bagi in....
Si inainte de treaba asta culmea acelasi tir, acelashi sofher dement, desi i se termina banda,(era in dreapta mea) in cea de la axu drumului fiind eu, nu franeaza domne, intra pe banda mea, iar eu ies pe contrasens sa nu ma baga ala sub el....noroc ca nu venea nimeni din fatza....taica-meu era cu mine, s-a facut verde omu....
.
De asta zic ca, koleg ala nu e bun sa aiba permis, e periculos pentru el si pentru famelionu lui, bineinteles, zic la modu in care balariile ar fi adevarate!W110-2.0 D 1966
W115-2.0 D 1971
W123-2.4 D 1982
Comment
Comment