Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cobra imperiala VS Cobra clasica , ipoteze...supozitzii...banuieli!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hopa, o noua specie. Cobra chiplingoasa. Asta banuiesc ca-i d-aia de pierde piese pe strada. Ii mai curge un shoarec din bot, d-ala de l-a inghitzit cu totul, hatz, ii futzi un chipling. Cu poc-nituri, cum am auzit ca se zice, nu merge ? Sau e pericol sa poc-neasca ?

    Originally posted by Alianu View Post
    1. Mai de graba o "cobra" urmareste un Mercedes (are faruri rotunde )
    2. Da nu va duce mintea chiar de loc ? Nickname-ul masinii este dat de tipul de alarma ("Cobra 800") . Itzi dai seama ce frumos suna daca punea "Viper" "Maat" "BlackWidow" .........sau "Racer" sau orice noname . Ha .
    3. Sa lamurim si problema " Imperiala " . O alarma luata de la rusi .
    Daca am gresit , inseamna ca tre sa ma mai documentez .
    Daca o urmareshte, e clar ca scopurile sint sexuale. Mai ales la BlackWidow. Se shtie ca vaduvele sint cele mai bune. Cit despre rushi, no comment, am zis ceva mai devreme cu prozelitismu, iar o dam in lukoiluri si volgi negre cu numar de braila, si ala fals...

    Originally posted by pneu View Post
    Nu-i ma nici un imperial nik...peste 20 de ani o sa se vada daca okiosu merita asa o denumire, da din cate observ nu o sa ajunga el la treij de anishori....si majoratu e dubios!!
    Ar mai fi de precizat ca cobra, ca cind ajunge ea la majorat, ca cum face fiind cu 4 faruri deci clar nevazatoare bine, de ishi incepe viatza amoroasa. Precum femeile cu ochelari adica, se fute ca chiorii... Io intrebai mai devreme cum fac cobrele amor, da nu mi-a raspuns nimeni... nu ma mai joc cu voi... ma fut si io ca chioru, ca daia sint...
    Last edited by doktor4carz; 04-15-2008, 19:57 PM.

    Comment


    • Originally posted by doktor4carz View Post
      Hopa, o noua specie. Cobra chiplingoasa. Asta banuiesc ca-i d-aia de pierde piese pe strada. Ii mai curge un shoarec din bot, d-ala de l-a inghitzit cu totul, hatz, ii futzi un chipling. Cu poc-nituri, cum am auzit ca se zice, nu merge ? Sau e pericol sa poc-neasca ?
      ...
      Ups ! Exact aia e, si nu-mi pare deloc imperiala, damn it !
      Attached Files
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • Originally posted by avlad89 View Post
        nu merita denumirea asta de cobra imperiala, am vazut un okios intrun service cu suportul de arc de pe caroserie rupt de la rugina si vorba aia ca primul a fost din 96.....si lo mancat rugina.Nu generalizez dar sa se rupa suportu mi se pare aiurea...
        Io v-am zis ca nu e. E tzarista. D-aia de o arde si la patrujde grade cu shuba si cu iermulca aia cu urechi contravij, sa nutzi bata vintu in oua (duet...). Nu confundatzi cu cobra sovietica. Sovietica are oua normale, iar tzarista are oua d-alea Faberge. Daca nu credetzi, bagatzi-i mina intre vine, sa va aducetzi aminte de mine...

        Comment


        • Esti rautacios koleg Carmine,baiete.Este arhicunoscut faptul ca a mea Kobhra nu mai e de ceva timp bun cu acea infatisare,i s-a pus o bara noua noutza.Si nu am dat 9 mii pe ea am dat doar 7.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • Deci bara nu mai e imperiala... spuse lu tovarasha invatzatoareeeeee....

            Si cautind si explorind, am mai gasit o cobra... asta e padishahista cred... Etete cum arata



            Dabia am prins-o, ca astea de la padishahu Iranului fuge repede...

            Comment


            • valeuuuu, cata genetica si cata incrucisare de rase este pe acest thread de la imperialismul bolsevic si pana la regalismul cobrei e distanta mare....Cum mama masii sa poti spune ca un ochios si cobra ar fi inrudite? Ca si cum ai spune san-bernard = labus de cotet, ca de..."amandoi e caini" si au tractiune integrala...
              Ionut, no offence....dar in pozele puse de tine anterior, personal nu vad nici o legatura intre cel ochios si cobra (in afara de faptul ca detin 4 portiere, 4 roti+1 rezerva si stergatoarele de parbriz au aceleasi dimensiuni )

              toate cele bune,

              Stelian

              Comment


              • Originally posted by dstelian View Post
                valeuuuu, cata genetica si cata incrucisare de rase este pe acest thread de la imperialismul bolsevic si pana la regalismul cobrei e distanta mare....Cum mama masii sa poti spune ca un ochios si cobra ar fi inrudite? Ca si cum ai spune san-bernard = labus de cotet, ca de..."amandoi e caini" si au tractiune integrala...
                Ionut, no offence....dar in pozele puse de tine anterior, personal nu vad nici o legatura intre cel ochios si cobra (in afara de faptul ca detin 4 portiere, 4 roti+1 rezerva si stergatoarele de parbriz au aceleasi dimensiuni )

                toate cele bune,

                Stelian
                Neh... Shergatoarele n-au aceleashi dimensiuni, la okios sint mai mari...deh, se shtie, laba timpeshte, da shi mareshte anumite extremitatzi... gen shtergatoare, aleaalea, puli...

                Comment


                • la asta nu m-am gandit...acu m-am luminat...deci din cauza aerodinamicii sporite la imperiala, frecarea cu aerul la viteze mari provoaca alungiri si ingrosari a unor extremitati precum triple dorsale si tzavi de esapament, asta ca sa nu pomenim de scoaterea "ochilor din orbite" insotita de umezirea abundenta la un nr bine definit de km (maxim 40k ) prin picurare a servodirectiilor

                  Comment


                  • Tot ce mai ramine de precizat ca imperiala este singura care se freaca cu aerul intr-un mod aparte. Mai exact, se freaca cu aeru in cur. Ma rog... e un detaliu intim... nu crek ar trebui sa detaliem, sa nu se rushineze, da acu am zis-o, pizda masii, ce o fi o fi... Iar daca o atingi in anumite puncte dalea G... moamaaa cum se umezeshte... ce n-ai pomenit...

                    Comment


                    • imperiala este singura care se freaca cu aerul intr-un mod aparte
                      mare noroc ca neamtu a dotat-o cu aer conditionat si geamuri electrice, nu de alta da o tragea curentiu de aer cald la crucea cardanica de-i sareau chederele de la portbagaj. Ce-i drept am vazut vreo doua ochioase cu excitabilitate sporita la busonu de umplere a rezervorului....cum te apropii de ele cu aer mai hotarat, cum le sare usita (sa li se traga de la manuale?)

                      Comment


                      • Exact. Fenomenul cu curentu se numeshte shtiintzific filfiire in cardan. Bizar cum suna, da se petrece si la oameni...il mai vezi pe cite unu ca merge pe strada si ii se filfiie... La astea e mai rar chiar, avind cardanu mai gros ca noi. Si la rezervor cred ca are un punct ge, ca cind pui mina pe el pacolo i se beleshte ochii precum cepele. Si excitabilitatea e mare , ca daia au ramas toate cu ochii belitzi... explicatzia ar fi simpla, sindromu LTP, toata lumea le doreshte, da nu le fute nimeni bine...

                        Comment


                        • le fute ei in fel si chip, mare pacat ca visand la cobre regale si-o dau la partile dorsale precum in imperialismul bolsevic dar uita sa cumpere si alifie de calitate, de aici probabil acuta omniprezenta a largaretelor cu impresii de doamne bine...Isi mai pun ele ochelari cromati eventual cu pleoape cu tot, sau tot felul de jaluzele colorate si abtipilduri cu tenta de "marca inregistrata"...ca mai apoi sa ne trezim cu produsul alterat genetic expus in ipostaza de imperialista

                          Comment


                          • Uite o idee... Cobra largareta. Cum o fi aia ? Ca lindicoleta si dezvirginica sigur nu-s imperiale. Largareta o fi ? Venitzi cu exemple, daca exista...

                            Comment


                            • depinde de care parte a portierei privesti. Daca te uiti din interiorul masinii, poti observa acele prize de aer...largi si bine orientate in asa hal incat sa-ti zburde peruca daca pornesti ventilatorul, iar din exterior...cu cat mai negru fumul cu atat mai larga-i la cilindri si subtire in chistoane (discutabila ultima parte...dar sigur s'or gasi niste pozne doveditoare...aici asteptam interventia si ajutorul domnului orca)

                              Comment


                              • Vad ca nu duceti lipsa de imaginatie. Romanele alea cu Harry Potter sau trilogia Stapanul Inelelor sunt nimica toata in comparatie cu incrucishococardeala asta de cobre care de care mai imperiale si regale. Daca ajungeti milionari in euro sper sa am si eu cota parte daca v-am dat ideea sa concepeti vreun Best-Seller de succes pe aceasta tema....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF