Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

1993 SL320 - R129 Black

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 13 (0 members and 13 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by DMIHNEA View Post
    Astea sunt rotzili pentru cotetzu tau,ia-le....http://www.okazii.ro/catalog/35711662/Jante-AMG.html
    Panarama are rotile originale, momentan. O sa pun poze cat de curand.

    Luka, mersi pentru aprecieri!

    Comment


    • #77
      Se zice multumesc,alta data iti mai semnalez ---a,sa fii convins...

      Comment


      • #78
        Multumesc...

        Comment


        • #79
          Frumoasa masina ai , cand ne mai vedem si noi la o intalnire cu totii ? Acolo sper sa ma dai o tura sa vad si eu cum trage si poate facem putina ceata pe loc sa incalzim putin rotile .
          E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

          Comment


          • #80
            Dupa indelungi asteptari... (am asteptat sa se topeasca zapada ca sa o gasesc) a venit vremea sa analizez deranjul facut de utilajele de deszapezire. Bara fata este in descompunere. Incepuse de asta vara, dar, presata de zapada impinsa de pluguri a ajuns sa arate groaznic. Urmeaza o perioada in care bordurile vor fi escaladate vitejeste pana la inlocuirea inculpatei sau repararea ei cu chit si plasa de fibra de sticla, in fata blocului, in timp ce dam pe gat niste palinca fiarta cu "chiper" de la colegul Marele_alb.

            Comment


            • #81
              De ce or fi atat de ieftine ... astea sunt roti de 1000 de euro ...poate sunt facaturi.
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #82
                Dupa o experienta foarte haioasa cu un far achizitionat de pe eBay pentru a-mi inlocui sticla de pe farul meu de pe dreapta (in incercarea de a face o treaba buna am spart sticla cu o surubelnita), ma vad nevoit sa caut iarasi o sticla de far... Nu ma duc la magazin ca e vreo 600 de RON. Si nu e moral sa dau atatia bani pe o sticla cu o rama de plastic. In plus de asta astept pe un alt topic un buton de reglat oglinzi...

                Comment


                • #83
                  Salutare, domnilor!

                  Ma gandeam sa mai scriu aici ce mai face "cazanu'"... Am rezolvat niste mari probleme in ultimele luni.

                  1. Am descoperit sub galeria de admisie un furtunas de vacuum scos. L-am conectat unde trebuie si s-au intamplat urmatoarele: cutia schimba impecabil (am schimbat si arcul K1 - 30 de lei - la recomandarea colegului Automaticul caruia ii multumesc si pe aceasta cale), motorul nu mai trepideaza deloc, consumul a scazut semnificativ si am reglaj de faruri.
                  2. Am schimbat o bucsa de amortizor pe dreapta spate. In felul asta am scapat de un zgomot foarte suparator si masina nu mai trepideaza cand trec prin gropi. Operatiunea a durat 1 ora si bucsa a fost luata de pe un amortizor de W124 200d gasit in curte la frate-meu. Deci mocca!
                  3. Am schimbat viscocuplajul (daca se mai putea numi viscocuplaj ca era blocat cu surub) cu unul luat de pe W126-le meu care cred ca va ajunge lame de ras cat de curand. In felul asta am mai scazut putin consumul si am scapat de "vuietul" facut de elice cand acceleram barbar. Operatiune de 20 de minute. Cost... Mocca!
                  4. Schimbat cureaua de accesorii. 85 de lei cureaua - Contitech. Am scapat de scartaitul enervant de curea. 20 de minute.
                  5. Am dat un polish impreuna cu Vlad111 in fata blocului. Plus retusarea barei fata.
                  6. Maine schimb bara centrala de directie (sau bara de conexiune) si amortizorul. Bara - 450 de lei Lemfoerder (cred ca e la fel de lunga ca cea de pe W124 dar e mult mai groasa) si 80 de lei amortizorul Bilstein
                  7. Discuri, placute si senzori de frana fata: discuri Zimmermann ventilate - 280 de lei setul la promotie, placute Textar - 180 de lei, senzori - 10 lei. Operatiune de maxim 2 ore la ambele roti cu o lene maxima.
                  8. Schimbat rulmentul stanga fata - 150 de lei kitul de rulmenti, operatiunea a fost facuta odata cu schimbarea discurilor.
                  9. Schimbat "odioshenia" de DVD player care nu dadea bine deloc cu un SONY CDX-R450 (pe care l-am luat de pe cobra, care cobra se va rematiza cat de curand). Arata mult mai bine noul HU si sunetul este semnificativ mai bun...



                  10. In sfarsit va primi numere de "California" (CL pentru neinitiati)

                  Si cam atat. Daca mai imi aduc aminte, postez.

                  Comment


                  • #84
                    Asteptam si poze noi cu ''avionu' ''.

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                      cu unul luat de pe W126-le meu care cred ca va ajunge lame de ras cat de curand.

                      pe care l-am luat de pe cobra, care cobra se va rematiza cat de curand.
                      Mestere, sa inteleg ca ai inceput curatenia de primavara ?
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by mircea600sel View Post
                        Asteptam si poze noi cu ''avionu' ''.

                        Cum va primi numerele de Callie, o sa o trag in poza.


                        Originally posted by carmine View Post
                        Mestere, sa inteleg ca ai inceput curatenia de primavara ?

                        Curatenia de ce vrei tu. Nu sunt inca hotarat 100%. O sa vb cu frate-meu si poate le dam la pachet. "Un fleac! Le-am ciuremat!"

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                          O sa vb cu frate-meu si poate le dam la pachet. "Un fleac! Le-am ciuremat!"
                          Sa ne dai te rog un semn inainte, poate mai mai gasim ceva bun de luat dupa ele!

                          Comment


                          • #88
                            Daca nu pui poze sa ne arati cum arata polishata,nu te credem.
                            Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                            Comment


                            • #89
                              Salutare!

                              Obiectul muncii a primit numerele mult visate, (aiureaaa) CL-83-WOG. Din lipsa de imaginatie pentru niste numere mai reprezentative... Imi trecusera printe urechi tot felul de bazaconii: CL-55-AMG (in toate combinatiile cu putinta), insa mi s-a parut prea tras de par. CL-11-APR... Reprezentativ pentru numele si data mea de nastere... Prea cliseu... CL-04-FMC (ca sa continui traditia cobrei cu CL-03-FMC), insa conotatiile sexuale scoase mereu la suprafata de prietenii cu chef de gluma m-au facut sa renunt. Si uite cum am lasat la latitudinea domnului de la ghiseu sa puna ce vrea sufletul lui. Si a lasat WOG si a pus anul nasterii... nu a masinii. A mea... Sa fie intr-un ceas bun.

                              Seara asta, de asemenea, am pus gume de vara (radea lumea de mine cand vedeau ca am inca anvelope de iarna) Goodyear Eagle F1 225/50 R16. Le aveam pe undeva pe acasa (noi) si cum nu aveam pe ce sa le pun le-am pus pe SL. Din pacate, imi scade viteza cu peste 3,5% si arata putin ciudat... Urmeaza o reconditionare a rotilor pe 18 inchi si o lunga asteptare pana se mai acopera din gropi.

                              Last but not least, cat timp am asteptat placutele de inmatriculare (3 ore) mi-am desfacut usa din dreapta si am gasit motorasul de macara desfacut de pe suport. O ureche in care intra holzsurubul era rupta... S-a rezolvat cu un diblu prins cu poxilina... Geniala solutia. Merge impecabil si am tras de poxilina cat am putut de tare si nu se dezlipeste nici cu magie neagra... Intre timp am aflat lucruri noi: daca aveti SL si aveti probleme cu macaralele de geamuri, sa nu faceti prostia sa cautati macarale de SL. Cautati de W124 coupe. Eventual pana in facelift (ca motorasele au carcasa metalica, nu de plastic cum au astea mai noi). Sunt identice la prima vedere si la prima masurare. Cand am timp voi proba teoria, insa, sunt 90% sanse sa nu ma insel.

                              De aici incolo, urmeaza o surpriza de mari proportii... De vreo 6 litri, sper eu.

                              Stima!

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by andrei_preoteasa View Post

                                De aici incolo, urmeaza o surpriza de mari proportii... De vreo 6 litri, sper eu.

                                Stima!
                                Hmmm, oare ce o fi ???
                                E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF