Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

1993 SL320 - R129 Black

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1993 SL320 - R129 Black

    Va salut!

    De mult timp nu am mai scris pe sectiunea asta. Tocmai ca in ultima vreme am mers aproape in totalitate cu Alfa si celelalte Mercedes-uri nu sunt inca gata. Dupa indelungi cautari, am gasit un cotetz de SL 320 din '93, care dupa unii este un gunoi (respectivul exemplar, bineinteles), dupa altii este o masina cu potential iar pentru mine este un nou hobby. Avand in vedere ca am gasit-o la un pret de W124, masina mai are cateva chestii de pus la punct, dar, in principiu, se poate merge relaxat cu ea pe strada, lucru ce nu se mai poate, din pacate, cu nici una dintre celelalte trei masini ale mele. Pun acum cateva poze si o sa scriu mai multe maine.

    Cu respect,

    Andrei




















    Last edited by Semtexx; 07-02-2009, 23:04 PM. Reason: Titlul...

  • #2
    Superba masina! La partea estetica trebuie doar spalata si curatata pielea cu cateva solutii speciale si e tzipla. Daca vrei zi si cat ai dat pe ea, sa vedem cat de ocazie a fost.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Mertzanu View Post
      Superba masina! La partea estetica trebuie doar spalata si curatata pielea cu cateva solutii speciale si e tzipla. Daca vrei zi si cat ai dat pe ea, sa vedem cat de ocazie a fost.

      Mai trebuie lucrat putin la ea. Hardtop-ul este negru metalizat, pe cand restul masinii este vopsit in negru nemetalizat. Chestie care imi sta pe creier... Pielea de pe scaunul soferului are cateva cusaturi ce au fost facute de amatori, butonul de portbagaj lipseste cu desavarsire: in loc sa repare butucul cu incuietoarea, au acoperit gaura cu o sigla MB si au adaptat un sistem de deschidere artizanala din interior a portbagajului. O improvizatie! In spate, pe "bancheta", daca se poate numi bancheta, fostii proprietari au pus patru difuzoare ovale. Vor disparea de acolo! Plus jantele de 18' BBS care dau masinii un comportament de cazan. Cu prima ocazie pun rotile originale de 16'. Asta la capitolul estetica. La capitolul mecanica, trebuie sa spal motorul si radiatorul pentru ca e cu racirea in pom, bucsa superioara de la amortizorul fata dreapta trebuie schimbata (daca se poate schimba doar bucsa), trebuie scos cam un litru de ulei din cutie ca are cam 7 cm peste nivelul maxim indicat pe joja... Mai ar fi cel putin o bucsa pe spate de schimbat, un cap de bara (poate, nu am ridicat-o pe rampa, inca) plus geometria rotilor de pus la punct. Aaa... Sa nu uit: macaralele usilor degresate si curatate cu WD40 si contactele reglajelor de scaun curatate... Cam asta ar fi de facut. La o analiza mai atenta posibil sa mai apara una, alta, dar consider ca pentru 5000 de Euro, cat am dat pe masina, am facut o afacere buna. Parerea mea. Voi ce ziceti?

      Late edit: ASD-ul nu merge. Dar nu e panica!
      Last edited by Semtexx; 07-02-2009, 23:25 PM.

      Comment


      • #4
        Foarte draguta masina dumitale. Sper ca micile probleme sa le rezolvi pe parcurs. Una bucata intrebare intrebatoare: decapotarea merge?Ca din cate stiu e destul de complicat acolo, ca sunt o gramada de chestii hidraulice, o tona de conducte si un distribuitor prin spate. Iti doresc multa bafta in a te bucura de noua ta achizitie .
        1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

        Comment


        • #5
          Originally posted by serifu View Post
          Foarte draguta masina dumitale. Sper ca micile probleme sa le rezolvi pe parcurs. Una bucata intrebare intrebatoare: decapotarea merge?Ca din cate stiu e destul de complicat acolo, ca sunt o gramada de chestii hidraulice, o tona de conducte si un distribuitor prin spate. Iti doresc multa bafta in a te bucura de noua ta achizitie .
          Decapotarea merge fara probleme. Hardtop-ul are o mica (!?!) chichitza, dar se monteaza relativ usor. Soft-top-ul merge fara probleme, insa.

          Comment


          • #6
            Io zic ca ai dat mult............de roti costa vreo 900 euri bucata,daca te incalzeste cu ceva....in rest-vopsita cu picioarele,pielea uzata,roti improprii............ai zis bine-pune imediat roti de 16

            Comment


            • #7
              E misto masina....ar fi frumos sa ai rabdare si bani s-o faci tzipla....Succes !

              Comment


              • #8
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                Io zic ca ai dat mult............de roti costa vreo 900 euri bucata,daca te incalzeste cu ceva....in rest-vopsita cu picioarele,pielea uzata,roti improprii............ai zis bine-pune imediat roti de 16
                Nu ai fi singurul care zice ca ar fi cam mult. Eu insa nu regret nimic si asta e ceea ce conteaza. In rest, pe jante si gume 245/40 R18 cu indice de viteza Y, aproape noi, nici nu stiu cat sa cer. Zici ca sunt 900 de E. Nu cred, totusi, ca in Romania anului 2009 pot primi mai mult de 400 pe toate 4 cu tot cu gume. Oricum, dupa ce le schimb, nu o sa le mai pun pe masina niciodata. Stima!

                Originally posted by vladruse View Post
                E misto masina....ar fi frumos sa ai rabdare si bani s-o faci tzipla....Succes !
                Multumesc!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by doktor4carz
                  Interesant faptul ca mai acu' ceva vreme nu avem timp de facut nitzel curat pe forum, ca sintem prea ocupatzi, deh... Dar brusc gasim timp de atentzie zilnica ca sa ne laudam cu o noua coteatza... La donna e mobile, qual' piuma al vento... Spor la postat, dragule...
                  Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Altceva,daca damele din poze ce vind pepeni sunt vechii proprietari,se explica,daca nu ce samsari sau ursari au tinut masina?Ce mai vad-ceva aiurea pe la inst electrica de motor,barile par facute din fibra,farurile par noi(verifica daca fuse lovita in rhit)presurile sunt moarte,km nu ne-ai zis....asd-ul macar sa te induri tu s-o chinui ca sa intre si el in functie...cind incepi sa faci socoteli de bani de benzina,ne auzim la topicuri de gpl....ce mai-suntem invidiosi,ca noi nu avem....io unul nu mai dorm de boala,a se vedea ora postarii....bafta si sa ne vedem cind vin,la o micro intilnire....Oricum mesajul e ca omu are w129 si Fane nu mai are..........

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by DMIHNEA View Post
                      Altceva,daca damele din poze ce vind pepeni sunt vechii proprietari,se explica,daca nu ce samsari sau ursari au tinut masina?Ce mai vad-ceva aiurea pe la inst electrica de motor,barile par facute din fibra,farurile par noi(verifica daca fuse lovita in rhit)presurile sunt moarte,km nu ne-ai zis....asd-ul macar sa te induri tu s-o chinui ca sa intre si el in functie...cind incepi sa faci socoteli de bani de benzina,ne auzim la topicuri de gpl....ce mai-suntem invidiosi,ca noi nu avem....io unul nu mai dorm de boala,a se vedea ora postarii....bafta si sa ne vedem cind vin,la o micro intilnire....Oricum mesajul e ca omu are w129 si Fane nu mai are..........
                      Damele cu pepeni erau in fatza blocului in care stau in seara in care am facut poze... Posibil sa fi dat shi ele vreo tura cu cotetzul in tineretile lor tumultoase. Lasand gluma la o parte... Masina a fost adusa in tara in 1999, inmatriculata in Oradea. Cred ca omul a fost samsar. A trecut cateva luni pe la alt posibil "car trader" :P din Bucuresti, asta dupa nici doua luni. Dupa inca aproape un an, a fost cumparata de omul care a folosit-o timp de opt ani, patronul unui club dintr-un campus bucurestean, care, folosea masina din an in Paste... O tinea mai mult in fata clubului. Spun asta pentru ca vreo patru ani masina a stat sub nasul meu, cat am stat eu in campus. Anul trecut, in toamna, fu cumparata de domnul de la care am luat-o, care este trecut si in CIV.

                      Legat de cum arata... Trebuie sa fac niste poze concludente. Ce vezi acum sunt poze facute in fatza blocului cu telefonul.

                      Comment


                      • #12
                        Fata dansei eu cred ca sa pupat cu alta masina.Farurile prea noi.Bara pare cea de plastic dar carpita cu fibra de sticla si vopsita la trafalet.Sper sa ii scoti linia ei din fabrica si sfat!Nu o vopsi in tara.Daca vrei o poti vopsi in germania.O sa ia cam 1000 de euro numai manopera dar iese o treaba buna.Si vopsea poti cumpara la codul ei original de culoare de la Policolor,marca KLAR.Spor la retusari.

                        Comment


                        • #13
                          Daca te dai pe vopsea POLICOLOR,ramii la trafalet sau bidinea....Ai altele de rezolvat pina la vopsit....dar tare mi-e teama ca va ramine un cazan....nu de alta dar trebuie bani sa iasa iar masina...........

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            Daca te dai pe vopsea POLICOLOR,ramii la trafalet sau bidinea....Ai altele de rezolvat pina la vopsit...
                            Stiu. Oricum ti-ai facut o impresie gresita si de mine si de masina si cand o sa revin cu alte poze, vei vedea ca nu e chiar asa de cazan cum crezi dumneata. Si lucrurile deja au inceput sa se rezolve. Incepand de ieri.

                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            dar tare mi-e teama ca va ramine un cazan...
                            Nu-ti fie teama.

                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            nu de alta dar trebuie bani sa iasa iar masina...

                            Asa, si?!?

                            Cu respect,

                            Andrei

                            Comment


                            • #15
                              Impresii gresite unii de altii ne-am facut toti,ideea e ca nu de unde te scarpini de bani,ci unde te va duce bagind bani in ea,nu ma intelege gresit....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF