Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 E60 AMG Noua mea "jucarie"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by doktor4carz
    Seara asta, mi-am refuzat placerea sa am obiectul sub nari, sa-mi pun nitzel laserele pe el... nu m-au mai tzinut balamalele sa mai prelungesc cu citeva ore drumul spre casa. Iar o zi in plus departe de divina mea reshedintza si la fel de suavul tratament doar ca sa-mi fac damblaua sa vad al treilea E60 (ca de celelalte sint satul pina in git...) probabil ca ar fi insemnat sa fiu carat cu targa. Deci... cu alta ocazie...
    Daca te hotarasti sa treci pe aici da-mi un telefon inainte si se rezolva fara probleme.Chiar as vrea sa aud si parerea unui "doctor" in MB-uri.Intre timp am ramas fara unul din stergatoarele de la faruri....cel mai probabil l-au rupt copiii pentru ca l-am gasit rupt si nu demontat.....probabil o sa-l demontez pe celalat ca sa nu mai am surprize de genul asta.

    Comment


    • #77
      Multumesc frumos doctore dar nu e cazul sa te deranjezi cu bratul respectiv....oricum ma bate gandul sa renunt la stergatoarele alea si sa construiesc doua prize de aer in locul lor....

      Comment


      • #78
        Sa inteleg ca nu mai are nici o valoare masina pentru tine daca schimb diverse chestii la ea???Eu mereu am fost adeptul functionalitatii inaintea esteticii....si daca o sa consider ca acele prize de aer vor ajuta motorul sa respire mai bine cu siguranta ma va interesa mai putin ca masina nu o sa mai fie asa cum a "fatat-o" ma-sa.

        Comment


        • #79
          Din punctul meu de vedere, omul poate sa o modifice cum vrea.

          De ce? Pentru ca virgula ceva e nelalocul lui in toata povestea asta, si vad ca e liniste, nu semnaleaza nimeni desi se cunoaste: un E60 AMG (nu mai zic HWA) costa minim cateva zeci de mii de EUR. In Germania, nu aici si neinmatriculat. In conditiile in care s-a primit cadou dar bani de inmatriculat (se stia ca) nu exista, pe Germania nu i-au lasat-o inmatriculata, parerea mea e ca masina este ...departe de ceea ce detine Tiriac sau Barbosu, ca sa fiu diplomatic - iar asta poate insemna mai multe lucruri. De exemplu, alb AMG nu a produs, motorul i-a fost schimbat inca devreme la viata ei, si are la kilometri de forja... ohoo.

          Stiu ca a condus-o Danny si are o impresie buna (dar sa ne amintim ca a admis a fi la prima conducere a unei super-masini, asadar e lipsit de o comparatie reala), pun pariu ca accelereaza bine s.a.m.d., dar personal nu mai cred ca tot ce zboara are aripi. Sincer, fara sa vreau sa-mi atac colegul care o detine. Doamne da sa ii faca rost de numere, sa o foloseasca fericit inca doua zeci de ani, si sa fim cat mai multi care avem AMG-uri. Vreau doar sa punctez o opinie, nu sa atac.
          Last edited by 200ce_marius; 01-10-2009, 22:51 PM.
          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

          Comment


          • #80
            Chiar sunt curios cine isi permite sa faca asa cadouri Stiu ca sunt indiscret ...

            Comment


            • #81
              Originally posted by 200ce_marius View Post
              un E60 AMG (nu mai zic HWA) costa minim cateva zeci de mii de EUR. In Germania, nu aici si neinmatriculat.
              Nici chiar asa. Nu prea cred ca un 124 AMG ajunge la suma asta.
              Poate cu 10.000 - 20.000 km la bord.
              In orice caz, masina este facuta sa fie folosita.
              Sa-i dea talpa sanatos si la buzunar gros.
              Daca placerea omului este sa o modifice, s-o faca.
              Fiti toleranti, baieti.

              Comment


              • #82
                Originally posted by cipa View Post
                Chiar sunt curios cine isi permite sa faca asa cadouri Stiu ca sunt indiscret ...
                Masina am primit-o de la o saracie de neamt care se intampla sa fie detinatorul uneia din cele mai mari firme de salubritate din Europa...firma care detine pachetul majoritar de actiuni la firma unde sunt angajat ...firma al carei administrator imi este ruda....asta ca sa lamurim de unde,cum si in ce fel.Neamtul mi-a dat masina radiata fiinca stia ce fac in timpul liber si nu credea ca voi vrea sa inmatriculez masina....La curse nu ai nevoie de numere...Despre autenticitatea masinii nici nu incap discutii iar km multi are pentru ca omului chiar i-a placut masina asta.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by alc View Post
                  Nici chiar asa. Nu prea cred ca un 124 AMG ajunge la suma asta.
                  Poate cu 10.000 - 20.000 km la bord.
                  In orice caz, masina este facuta sa fie folosita.
                  Sa-i dea talpa sanatos si la buzunar gros.
                  Daca placerea omului este sa o modifice, s-o faca.
                  Fiti toleranti, baieti.


                  Cam ajunge la suma asta...

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Danny_bb View Post
                    Cam ajunge la suma asta...
                    Fii cuminte cu mobile.de.
                    Ei pot sa ceara oricit, prost este cel care da banii. Mai analizeaza si vezi de cit timp sint la vinzare si cine le vinde. Numai fomisti. Ce este acolo valoreaza cu mult sub 10.000 euro, la citi km au.
                    Mai cauta pe acelasi site Jaguar S-type R de 396 CP vezi citi km au, ce pret, etc. Asta ca exemplu de pret si calitate a performantei.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Edy_AMG View Post
                      Masina am primit-o de la o saracie de neamt care se intampla sa fie detinatorul uneia din cele mai mari firme de salubritate din Europa...firma care detine pachetul majoritar de actiuni la firma unde sunt angajat ...firma al carei administrator imi este ruda....asta ca sa lamurim de unde,cum si in ce fel.Neamtul mi-a dat masina radiata fiinca stia ce fac in timpul liber si nu credea ca voi vrea sa inmatriculez masina....La curse nu ai nevoie de numere...Despre autenticitatea masinii nici nu incap discutii iar km multi are pentru ca omului chiar i-a placut masina asta.
                      Bine zis saracie ))) Sa tot fi asa saracie ca neamtu`... Sper ca nu te`am suparat cu intrebarea dar este o masina f. rara de aceea eram curios... Merci pt. sinceritate si raspuns... spor la "talpa" cu ea!!!

                      Comment


                      • #86
                        Pe scurt conform VIN-ului:
                        Originally posted by pulmann View Post
                        ...ce a fost cand a iesit pe poarta fabricii....


                        VIN WDB1240361C076256
                        Model E60
                        Chassis 1240361C076256
                        Engine 119974 12 008519
                        Transmission 722370 03 937951
                        Order 0 4 214 15034
                        Approx. year 1994
                        ...
                        Dealer Dortmund branch (214)
                        Interior leather blue (272)
                        Paint 149 polar white (T) (с 01.01.1992)
                        ...
                        957 AMG technology package (с 01.01.1992)
                        ...
                        Last edited by orca; 01-11-2009, 16:41 PM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by doktor4carz
                          Ai intzeles perfect.

                          Daca neamtzului i-a bashit mintea sa puna 8 cilindri pe 124, inseamna ca s-a gindit el mai bine ca noi la aerisirea lui. Orice chestie in plus se cheama, invariabil, romanism. Iar de cind am mashini si stau pe sub ele, inca nu l-am intilnit p-ala prin Romania care sa ajunga macar la glezna vreunuia din cei care lucrau la vremea cind au fost concepute mashinile astea in proiectare la Mercedes. Doi... calitatea cea mai de vaza a unui model rar este originalitatea. Detaliul pastrat cu maxima minutziozitate. Iar eu sint tipicar. Pina si mashinile ce le-am modificat de-a lungul timpului le-am facut de asha natura, incit se uita lumea lung si nu credea ca o tertza Cobra a fost benzina la viatza ei... deshi acum era diesel autentic. Excludem Cobra din tema asta totushi, au fost facute pe banda rulanta... In urma cu 5 ani, mi-a venit la dizelizat un 560 SEL splendid. Omu' venise la mine ca la pomul laudat, sa i-o fac diesel ca la carte, cu toate optziunile disponibile... bla-bla-bla... L-am refuzat sec. L-am trimis la oricine altcineva sa strice mashina aia, in afara de mine. Si a ramas ca prostu' cu ochii in soare, nu intzelegea ce am cu el, deshi era dispus sa plateasca dublu fatza de ceea ce socotisem eu. A fost singurul oficiu pe care i l-am prestat. Necesarul de piese, modus operandi si totalul costurilor. Gratis, bineintzeles...

                          La vremea respectiva, valoarea la revinzare a obiectului era mult mai mare diesel. Strict ca trashcaleta, insa... Dar peste inca 10 ani, nu va fi decit o tigaie facuta dizel, din bucatzi. Atit. Cam asta e ideea.

                          Doctore tu in principiu ai dreptate dar sunt cateva lucruri pe care nu le-ai luat in seama.

                          Pe mine personal ma intereseaza mai putin valoarea de piata a masinii pentru ca nu am de gand s-o vand in viitorul mai mult sau mai putin indepartat.Modificarile de care vorbem sunt minore si se poate reveni la starea initiala foarte usor.E bine stiut ca nu tot ce se afla pe masinile proictate de nemti sau altii reprezinta si o necesitate pentru masina respectiva.Rezumandu-ne la cazul de fata...neamtul a vrut stergatoare la faruri...ok...eu nu am nevoie de ele si astfel voi demonta motorasele si voi decupa cele doua panouri inguste de sub faruri aplicand o sita fina pe decupaj,astfel motorul va trage aer mai rece din afara compartimentului motor.Pentru revenire la starea initiala nu e nevoie decat de cele doua panouri si remontarea asamblului stergatoarelor.

                          Spui ca noi suntem mult sub nivelul lor....aici s-ar putea sa te inseli.Ai fi surpins sa vezi ce pot face o mana de prieteni fiecare avand o parte din calitatile necesare in acest domeniu.Eu personal am cumparat acum 3 ani o epava germana ....intre timp am reusit sa fac din ea o masina extrem de rapida si mult mai fiabila decat ce a iesit din fabrica...adica de la un motor de 204cp si o transmisie integrala care crapa la prima talpa am ajuns la 300cp si o transmisie care face fata cu brio stresului respectiv.

                          Ti-am zis...tu in principiu ai dreptate dar poate avem doar puncte de vedere sau interese diferite.Pe mine mai intereseaza permanenta imbunatatire a performantelor....pe tine conservarea....tot respectul...dar cred ca ar trebui sa ne respectam reciproc interesele si punctele de vedere.


                          In alta ordine de idei,daca reusesc sa vand cealalta masina ,masina aici prezentata va suferi o infuzie majora de capital.....adica voi demonta motor si transmisie .....se vor schimba axe cu came,tacheti,distributie...se vor reconditiona chiulasele(a nu se citi rectifica)....se vor schimba absolut toate garniturile si simeringurile....voi aleza blocul si voi monta pistoane pe urmatoarea cota de reparatie....biele...cuzineti.....voi schimba discurile de frana cu unele de performanta....si intr-un final daca totul va fi ok voi monta si o instalatie NOS ,asta pentru ca nu am bani pentru a monta un compresor.

                          Comment


                          • #88
                            ai inscris bolidul?.....sunt nerabdator sa o vad pe sosea....bafta

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by e500amg View Post
                              ai inscris bolidul?.....sunt nerabdator sa o vad pe sosea....bafta
                              Intrebarea principala ar fii daca vei avea vreodata posibilitatea sa ti-o inscrii vreodata in romania ....tocmai acum m-am uitat sa vad cat ar face acum oficial taxa la masina ta....sincer m-am speriat: 14.000 de eur .
                              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                              Comment


                              • #90
                                Momentam mi-au venit o parte din piesele pentru revizie....adica o parte din filtre si din ulei....de inscriere inca nu m-am apucat ca am destule pe cap in mometul de fata.Am comandat toate cele direct in De la Mercedes...totul original...putin peste 500E au costat toate..Adica 8L ulei cutie,filtru cutie,2L ulei diferential,1L ulei servo,filtrele de aer,filtru benzina,filtru servo,filtru ulei motor,10L ulei Castrol Edge 10W60,set garnituri motor.

                                Cum se schimba ceva o sa va anunt.
                                Last edited by Edy_AMG; 02-10-2009, 21:58 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF