Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    O sa incerc sa il prind data viitoare cand face, deobicei ii place sa faca numai pe treapta 2 de turatie, cand afara sunt 0 sau sub si inauntru e setat pe la 24 de grade. Nu imi fac sperante de rezolvare permanenta, doar sa aman o degradare mai mare, ca am inteles ca ventilatorul e incapsulat, e greu de uns.
    Ai clima in 4 zone? Stiam ca doar alea au filtre de polen si in interior, dar s-ar putea sa ma insel.

    Comment


    • #62
      Da, 4 zone am.
      Ventilatorul nu e chiar capsulat, cu o siringa si ac ajungi sa picuri pe ax. Eu am picurat preventiv.
      Daca intre timp au schimbat modelul e alta poveste.

      Am si eu ceva zgomot, dar nu stiu de la ce e, ca nu e legat de turatia ventilatorului.
      Mai degraba vine de sub capota prin ventilatie, dar cum opresc ventilatorul tace.
      E greu de prins, face cand vrea el, dar de scot capul pe geam de afara nu se aude mare lucru.
      Poate e doar zgomotul facut de admisie care cumva ajunge inauntru in functie de cum sunt deschise clapetele.

      Scartaieli nu am. Dar ocazional pocneste ceva, probabil ceva clapeta cu cremaliera uzata.
      Mai rar acum iarna.

      Comment


      • #63
        Multumesc, Sharky! De cand m-ai rugat sa inregistrez, nu a mai facut deloc. Fixed it !

        Comment


        • #64
          Am schimbat uleiul din cutia de viteze la colegul Marian ( @popeye_pmm ), baietii au lucrat cu grija si mi-a placut ca am putut sa stau pe capul lor cu diverse intrebari si sa urmaresc operatiunea. Nu am apucat sa merg mult cu ea , dar se simte clar o diferenta, masina schimba mai lin, desi uleiul vechi nu era foarte uzat. Cu ocazia asta, a pus si Star-ul pe ea si masina a impresionat prin lipsa de erori .

          Am discutat putin despre 'brrrr-ul' de dimineata si am primit recomandarea ca daca vreau sa fac ceva preventiv, sa am in vedere un schimb de intinzator lant la un moment dat.
          Deocamdata mai astept avand in vedere ca la ultima revizie s-a demontat si inspectat totul pe acolo si era in ordine. In principiu, as schimba si lant si intinzator la un moment dat ( intr-un an - doi ) , dar as merge pe Febi (IWIS), nu pe OEM, desi baietii au zis ca ar fi diferente de calitate..
          Last edited by dkmg; 02-20-2018, 10:16 AM.

          Comment


          • #65
            Intr-un an doi mai bine mai arunci un ochi sub capac si daca lantul nu e intins il lasi in pace.
            la 100k mi se pare tare ciudat sa schimbi lantul. Unele curele tin mai mult de atat.

            Comment


            • #66
              E lant simplex, nu e dublu, asta e problema lui, deci intr-un fel e mai rau decat cureaua, ca aia nu se intinde. Am avut inainte curea pe Ford pe care fabricantul recomanda sa o schimbi la 10 ani sau 240.000 km.
              Oricum, nu mi-e ca se intinde, ca n-are cum sa se lungeasca prea tare in atata rulaj, mi-e sa nu manance din variatori ca abia pe urma is aia gaura in buget de schimbat, ai vazut la colegul MariusStan ce a patit..

              Comment


              • #67
                Prea te stresezi.
                Nu se intinde peste noapte. Lantul lui era intins bine, de aia a mancat.
                Doar cand nu se mai aseaza bine peste dinti ii mananca.
                Pe de alta parte sunt colegi cu 300k cu distributie originala.
                Mai bine verifica-l.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Sharky View Post
                  Prea te stresezi.
                  Aici iti dau dreptate, defect profesional.

                  Rad cand imi amintesc ca am vandut masina trecuta si ii povesteam la cumparator ca tremura putin dimineata la rece, ca ar merita schimbat ambreiajul ca tine cam sus, ca aici se cojeste oleaca vopseaua, aici e pragul putin infundat, i-as face si o curatare la injectoare. Se albise ala la fata, a dus-o la service-ul lui, au puricat-o, i-au zis ca e perfecta si rar vad masina asa de buna. Ma intreba omul daca chiar vreau s-o vand, de ii fac atata reclama negativa. Eu ii insiruiam obiectiv toate pasarile de pe propriul creier.

                  Comment


                  • #69
                    Colegu’ cat te-a costat schimbul de ulei?

                    Comment


                    • #70
                      950 ron manopera inclusa.

                      Comment


                      • #71
                        Din frumusetile patriei.. Weekendul trecut in drumul spre Suceava am auzit un poc destul de zdravan, dar nu l-am bagat in seama. Intre timp a cazut si ceva zapada si a stat asa. La dezgropare, deja crapatura inflorea si se extindea. Cu o inspirata miscare, am sunat repede la unul din reparatorii de ocazie gasiti pe Google si cu 60 de lei s-a rezolvat problema si s-a salvat parbrizul ( in poza se vede urma care a ramas, dupa ce am curatat parbrizul e si mai putin observabila ).

                        Ordinea pozelor e inversa ( dupa si inainte )
                        Attached Files
                        Last edited by dkmg; 03-05-2018, 15:43 PM.

                        Comment


                        • #72
                          Bine ca ai rezolvat-o repede altfel parbriz nou .
                          Eu am in ambele masini scoci ( nu scotch ) in caz de piatra , acopar “ rana “ si la reparat.
                          De curand am vazut ca exista folie pt exterior la parbriz care protejeaza ....ma gandesc sa-mi pun

                          Comment


                          • #73
                            @b97dmt folia de parbriz e aproximativ ca cea de telefoane si ma uitam chiar si pe forumuri in Italia are feedbackuri bune


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #74
                              Da asa am auzit si eu.

                              Comment


                              • #75
                                Ma cam bat niste idei de schimbari si reorganizari mai mari in viata, inclusiv posibilitatea plecarii, caz in care as marita-o. Deocamdata nu stiu sigur, deci n-o pun la vanzare. Oricum, mi-e ca pe piata noastra de cazane ar cam dura operatiunea.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF