Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa e, ai si tu dreptate. La ce ai facut tu acolo...e cam de tinut.

    Ma cam ia flama cand ma gandesc ca si a mea s-a cam “invechit” dar cand circul cu ea si imi dau seama ca merge inca bine, nu prea vreau sa ma risc cu alt sh, stiind ce am patimit in trecut cu alte masini. Mai bine o las cuiva in familie cand vine momentul.

    Comment


    • Oricum, W210 ramane febletea mea dar si W211 e superba, de fapt am si vrut sa imi iau cand am cumparat C-ul dar asa a fost sa fie.

      Comment


      • 5 ani de cand a scapat masina din Moldova, incepe sa arate a masina cu:
        Jante de 17, tot de E, originale de FL.
        Gume noi hankook 245 45 17, gasite la 450 lei buc. Ales modelul simetric ca pe la jumatea vietii sa le rotesc interior-exterior.
        Deja de 2 luni le am, merg bine, nu ca si cele pe 18, dar clar mai bine ca pe 16.
        Daca ar fi la fel de rigide in curbe ca cele de 18 si daca ar fi liniste ca si cele cu 16 ar fi lux.
        Din pacate sunt mai zgomotoase.. Probabil profilul gumei e de vina, santuri pt evacuarea apei mai mari.

        Cum m=-am tot dat agresiv cand simt ca masina e echipata cu 16 mi se pare ca e total necontrolabila, am renuntat la idee.
        Michelin primacy 3 si-au facut treaba 43 respectiv 44k, ajunse la 2.5mm-3mm pe mijloc si aproape 0 pe interior chiar pe muchie.
        Ma mai dau primavara viitoare cu ele, sa ia seria de gropi si gata, la gunoi.

        In poza jantele sunt nespalate de o luna, timp in care am rulat cu placute jurid white dust cam 2mii km fara sa spal masina.
        Astea chiar nu fac praf, se pare ca si chiar daca nu sunt OE, totusi opresc masina.
        Spatele e ATE ceramic, dar cat am avut ATE ceramic pe fata discurile erau cam negre.

        Inca nu stiu ce telescoape fata sa pun, spatele e bilstein B4 sport, clar cam rigid, dar sta bine la nebuneli.

        Cum defectele nu se lasa asteptate, s-a rupt butonul de deschis geamul, asa ca altul din dezmembrari cu 100 ca 800lei nu dau pe unul nou din principiu.
        Asta vechi l-am lipit, asa de amuzament, ar fi fost varianta vemo cu 350lei, dar sa vedem cat tine asta deocamdata.

        Cu ocazia asta am vazut difuzoarele la fata, am pus o tona de vatelina in spatele lor doar ca sa fiu sigur ca nu rezonanta usii strica sunetul.
        Un lucru e clar, rezonantele cele auzi sunt break-up-ul membranei, suna ca un clopot, normal fiind dintr-o celuloza netratata/neranforsata, iar difuzorul nu are vreun filtru, urca pana unde cade natural.
        Singurul filtru e un cond de 3.3u pe tweeter (ambele 4ohmi)
        Ce sa zic, difuzoare clar din gama 10-15E, daca e sa le compari cu ce e prin comert la pret de raft.
        Cat despre "proiectare" ce sa zic, i-au intrebat pe producator ce sa puna si cam aia e, mere si asa.

        Totodata am curatat interiorul aripii si pun o insonorizare calumea, ce e de fabrica e decent, dar suna a cazan cand ciocanesti sub nivelul bandoului.
        Curatatul e cel mai anevoios, pt ca mi-am pierdut rabdarea, jos cu difuzoarele si da-i pe interior jet si freaca cu carpa.
        N-am gasit pic de rugina.
        Pus niste bitum si peste niste spuma cu autoadeziv si am scapat de sunetul de tren prin tunel, asta fara spuma masinii. Cu spuma masinii nu aud mai nimic din usa pt ca am alte sunete mai puternice.
        Se vede le spectrograma la ciocanit ca au disparut din sunete. Sus e inainte, jos e dupa.
        Fata de usa am lasat-o la retapitat, asteptam cu interes rezultatele.

        IAr cu maxim de optimism am reinoit stocul de filtre GPL pt urmatorii 60k sa se oftice toti negativistii care spun ca se strica motorul.
        Attached Files

        Comment


        • Iha, spor la lucru! Mie mi-e dor de suspensia de pe elegance si rotile pe 16, tocmai pentru ca nu simteai deloc denivelarile din drum, chiar daca era mega-barca. Tot mai dau pe olx / autoscout / adesa / alcopa , dar n-am gasit inca nimic care sa-mi placa. ( Bine, is si pretentios, s-ar putea sa mai caut vreun an, dar nu ma preseaza timpul. Vreau 2.2 CDI, automata * aici e cu semn de intrebare, is curios cum ar merge manuala, dar mi-e sa nu fiu dezamagit*, break, bleu /cubanit silver/ maro la tabla, cu tapiterie deschisa in interior, elegance)

          Comment


          • Orice iei va avea un rulaj si arcurile vor fi o chestiune de timp pana se rup, iar telescoapele sigur nu mai sunt noi.
            Asa ca nu te opreste nimeni sa le schimbi cu ce poftesti ca merita.
            eu cat timp am avut arcurile avantagard/standard/sport spate masina era confortabila. Simteai ca sunt gropi dar nu deranjant. Telescoapele au facut diferenta ca de la cer la pamant.
            Cu telescoape confort obosite si arcurile tot confort masina era chiar prea moale. Dar da, nu simteai nimic.

            mai bine alegi pe baza altor criterii masina ca suspensia o rezolvi tu. Sau te bagi la perne. Ca acolo masina pluteste fara sa fie barca in curbe.

            Cum merge manuala pe diesel? Ca orice diesel manual, caraiala cand o turezi mai mult decat trebuie si mult lag.
            Asta mi a lasat impresia cand am condus un 2.2 manual.

            Comment


            • Multi km, multe vacante, masina merge nu sta degeaba distreaza posesoru carpaci de Mergedes care a luat de toti ultimii lui bani masina si n-are bani sa o intretina daca e sa ne luam dupa altii.
              De 2 ori la mare, prin Cluj-Galati, prin tara, prin Bulgaristan etc, vreo 8mii total doar in vara asta. MAre minune ca nu s-a stricat ca doar nu e tinuta "corect", lantu e schimbat de mine, alternatoru e de 120 in loc de 150, mare minune ca nu arde, etc etc.

              Parerile cunoscatorilor...care cunosc fara sa vada si il tin pe nu-se-poate in brate.

              Am continuat cu antifonarea, doar usile fata si jumate de portbagaj + tava si pasaje roti fata, am apucat, apoi au inceput drumurile.
              Mare diferenta nu pot sa zic, zgomotul de gume domina totul, si vantul care bate prin sticla care n-ai ce face decat sa pui geamuri duble.
              Problema e ca ce au facut de fabrica e destul de bun si greu sa aduci cu adevarat ceva in plus.
              Sa vedem cand ajung la capat ce iese, daca iese ceva in plus, altfel degeaba masor eu cu microfonul imbunatatiri la un panou daca la ureche nu-s multumit.
              La usi pot masura o imbunatatire in zona tablei de jos, dar urechiometric nu e diferenta cat sa conteze.
              Cand ciocanesti in usa se aude diferenta, dar pana la urma ce rost are?

              S-au carpit usile, arata destul de bine, nu ca de fabrica, dar decat rupt mai bine asa.

              Ce a meritat odata cu insonorizarea a fost ca am strans toate suruburile din usa si in punctele cheie am pus banda textila intre elemente.
              Acu nu mai scartaie deloc fata de usa chiar si cand trag ca un cioban de ea, deci un mare plus.

              Pivotu brat fata dreapta swag bate la gropi de 2 ani si nu sare.
              E al doilea ITP care la vechitura mea se face anual nu l-au detectat, poate de aia ca n-are joc?
              Deocamdata a evoluat ca daca tragi puternic cu mana de brat sus jos simti in el un mic click clik, dar vizibil nimic nu se vede.
              Piesa de schimb de mai bine un an sta pe raft...dar..cred ca doar in toamna/primavara apuc sa o schimb.
              Deci swag, firma de 2 lei, de la 20k incepe sa bata, la 40k te gandesti sa schimbi.
              Dincolo am pus meyle dar nu am inca decat 30k si nu pot trage o concluzie clara.

              Urmeaza alte amortizoare fata, sa fie mai spre sport, si poate chiar si alte arcuri si mai rigide.
              Actualele au 50k, nu s-au obosit, dar nu imi place modelul ales, e mai calumea bilstein b4 sport de pe spate zici ca e lipita de drum masina.
              SA vedem ce impozite ne rezerva anul viitor.

              GPL merge nestingherit, ajuns pe plus cu minim 8mii lei deocamdata, deci "bataia de joc" merita.
              MA rog, altii baga motorina...dar gepeleul le pute si chipurile nu trage, dar cand e sa testezi trage mai bine ca banalul tractor de 2.2 de pe 211, de sunet nu mai vorbim.
              Dar degustibus + snobism...

              Gumele au rulat mai bine de 8mii km, incepe sa apara uzura din cauza unghiului de cadere cam mare, dar...de aia le-am luat simetrice sa le invart.
              Ca masina nu o inalt si nici de modificari la brate n-am chef si nici rabdare.

              In rest, cred ca o bag inapoi pe mententanta cum a primit in Moldova, ca prea imi pierd vremea.
              Tot timpul zic ca doar asta mai fac si tot ma manca sa mai modific cate ceva.
              Deocamdata e in curs de izolare fonica extra si curatenie la tot ce desfac.
              Attached Files
              Last edited by Sharky; 08-13-2021, 22:32 PM.

              Comment


              • Relax man ca e cald afara si poate te ia cu rauri

                Comment


                • Glumesc bineinteles...

                  Nu te-a batut gandul sa iti iei "ceva" mai nou..?

                  Comment


                  • La sud de munti e cald. In Cluj e numai bine.

                    acu cand am facut o sa i o fac cadou la vreunu cu 3mii?
                    ​​​​​​
                    ​​​​​
                    Asta mai are mult de trait si eu de recuperat. Adica planuiesc ca in urmatorii ani sa nu ii mai fac mare lucru.

                    ​​​​​​

                    Comment


                    • Asa zic si eu la a mea siiii....... maine ma apuc sa repar iara ceva Boala incurabila

                      Comment


                      • Nu chiar. Ca damblalele le am cam terminat de facut.
                        In rest cu estetica n am rabdare si nici pasiune pt asa ceva.
                        Ar fi sa transfer pielea pe scaunu sofer si lentilele din xenon si suspensia fata sa o fac pe plac dar e vreme.
                        restu doar intretinere normala, ulei, antigel, etc. Pompa apa originala, dar daca se tine bine o mai las.

                        Doar ce se strica mai carpesc si gata. Si asa am ajuns la 14mii euro cand trag linie, sau 10mii fara consumabile (gume placute, uleiuri etc). Am depasit limita oricum si de consult tabelul, si bifez doar ce era strict necesar, ajungea si un buget total de 8500 ca sa schimb doar ce bate fara alte mofturi gen roti de 18 si de 17 si asa mai departe.
                        ​​​​​​
                        Deocamdata masina e goala, curata bec si incep sa lipesc insonorizant.


                        ​​​​​​

                        ​​​​

                        Comment


                        • Cam scurt timpul de editare.

                          Poze cu trancotareala de saptamana asta. Tot materialul vechi de pe oale era de decor, era desprins total, de pe polita spate partial.
                          Difuzoarele standard sunt cam de tot jafu decente ca raspuns, dar ca si constructie is chinezarii de 5e bucata. Poate le-oi inlocui candva, desi nu-s mare amator de muzica in masina, in casa da.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 4 photos.

                          Comment


                          • NEbunia continua, masina tot in weight reduction mode e, are doar scaun sofer, ma si batea gandul sa ma duc la un track day cu ea, dar pana schimb placutele, pana fac unghiurile, mai bine lasa.

                            M-am apucat de plafon. MAsina are niste spuma asemanatoare cu spuma poliuretanica de geamuri, prinsa intre 2 placi de carton si lipita bine de tabla tavanului.
                            LA cat e de usoara mi se pare o solutie f eleganta chiar face treaba decenta.
                            DAR...jos cu ea, dynamat cel mai usor (1.5kg ambele foi) si niste STP silver in anumite zone, sa duca fr de rezonanta mai in jos.
                            PEste niste spuma cu celule inchise pt izolatie termica.
                            Strat final Minet autoadeziv si STP biplast.
                            Minetul incape fara probleme, dar dupa ce pui biplast trebuie presat un pic tavanul.
                            Dar e ok biplastul e f maleabil il poti presa si la sub 1mm fara prea mari eforturi.

                            Ce e de remarcat e eficienta lui, mai ales in doua straturi atenueaza si la 500Hz.
                            Nivelul de la 400Hz e cam nivelul 0 in grafice.
                            DAr chiar 600lei nu dau din principiu pe 4 coli. Merge si cu minet care e 11 lei coala.
                            2 coli de minet fac cat o coala de biplast. PResupun ca grosimea / distantarea fac diferenta.

                            LA picioare am luat de experiment niste material mai gros, ce sa zic, se simte ca e mai gros, dar nu pot sa zic ca merita neaparat.
                            Ce era de fabrica mai bine de jumatate era desprins sau era lipit prost.
                            Oricum mocheta fata e cauciucata si are multa spuma si polistiren(ca sa ii dea forma) in ea.


                            Cam ce a fost greu a cam trecut, dar inca mai e de lucru pana Duminica sigur nu termin.

                            Toate materialele cumparata totalizeaza 40kg, sa speram ca nu le folosesc chiar pe toate si ca voi simti ceva diferente.
                            Ce am scos afara (si care vin la loc), scaune, presuri, polita, etc totalizeaza 75kg.

                            Nu o fi gandit inginerii asta, e tunning romanesc, dar sa speram ca per final va fi mai liniste, altfel macar voi avea o masina mai curata, ca tot ce am scos am curatat temeinic, desi nu erau ele prea murdare, mai ales mochetele, dovada ca aspiratorul cu injectie extractie chiar functioneaza.
                            Attached Files
                            Last edited by Sharky; 08-27-2021, 11:44 AM.

                            Comment


                            • Am cam pus la loc cazanu, doar scaunul pasager mai lipseste.
                              Urmeaza sa dau o tura cu sofer si eu pasager ca sa ascult fiecare colt sa vad pe unde mai intra sunetul.

                              Concluzia preliminara e ca zgomotul de rulare a disparut, gumele zgomotoase acu sunt tare linistite, nici motorul nu se mai aude asa tare de sub masina.
                              Se aude doar prin bord, dar nu dau eu bordu jos fara motiv. Si asa vb de un zgomot placut si la un nivel moderat.

                              Masina e mult mai silentioasa cat timp mergi incet chiar si pe asfalt prost.
                              Inainte pana in 80 auzeai ceva zgomot de rulare, acu e cam liniste, doar din geamuri auzi cate ceva.
                              Dar de la 80 in sus intra vantul prin sticla geamurilor. La 150 e clar galagie, dar macar nu mai vine din podea, vine stric din geamuri din ce mi-am putut da seama.
                              Unii zic ca e de la chedere, dar n-as crede se vede si pe masuratori cu microfonul lipit de sticla, e subtire si transmite.

                              Am prins si o ploaie, se aude clar zgomot doar dinspre sticle, nu si din tabla plafonului cum era inainte, deci n-am lucrat degeaba la tavan.

                              Ce ar mai fi de facut sunt oalele telescoapelor spate si prin portbagaj, dar la iarna cand o sa scot butelia, pana atunci am timp sa evaluez ce merita si ce nu.

                              Podea vs geam:
                              Screenshot_20210901-204629.jpg

                              Si evident vazand ca am terminat cu lucru ceva am observat ca imi caraie la motor. Fie pompa de apa (originala) fie intinzatorul. Febi, are deja 80mii.
                              Dar pana prin Octombrie Noiembrie ignor problema.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Nu a fost chinuiala cu tavanul(montat/demontat)?

                                Asta cred ca trebuie sa fac si eu la G-ul meu. La 80 kmh nu ma mai inteleg cu nimeni in masina, asa galagie e. Cum se comporta materialul daca intra umezeala sau apa? Sunt curios daca absoarbe apa, pentru ca eu mai merg la noroaie/apa si intra si inauntru din cand in cand. Mi teama sa nu retina apa si sa favorizeze rugina.

                                Poti te rog sa imi dai pe privat un link cu materialele folosite?

                                Multumesc fain

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF