Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Volanul era si ros, nu doar decolorat.
    piele la culoare nu gasesc.
    Nu arata grozav, dar senzatia cand pui mana pe piele e ca si cand ...(fiecare isi imagineaza ce vrea)


    Tampoane motor nu stiu. Eu le am luat ca pretul era prea bun ca sa nu le iau.
    Cutie: esapamentu era lasat, cutia era lasata in jos, in cabina la rece suna ca si cand as fi avut toba, de afara liniste.
    Pur si simplu bombanea motoru la rece.
    Suportu nou de cutie ( acu vreo 3 ani) a rezolvat asta.
    Tampoane sigur nu le schimb anu asta. Poate la anu desi...am altele pe cap.

    Comment


    • Cum am rasfatat un pic masina cum imi face figuri.

      M-am trezit cu bateria moarta, fara vreo explicatie. DAu sa verific cienva tragea 1.7A.

      Metoda cea mai buna de depanare - decuplat pe rand firele rosii din panoul de langa roata de rezerva din portbagaj.
      Cel de sus e SAM fata - sofer, penutilmul de jos e panoul de siguranta din dreapta bordului.

      Procedeul e simplu, scoti pe rand cate un cablu, scoti masa de la baterie, o pui la loc, inchizi masina si astepti sa vezi daca intra in stand-by.
      Apoi cand ai identificat care e panoul cu pricina repeti acelasi procedeu pt fiecare siguranta. Ma rog, aici le iei pe grupuri ca sa mearga mai repede.

      DE aici am ajuns la concluzia ca e panoul din dreapta bordului mai precis F23 (sau asa ceva) corespunzatoaere controlului scaunului pasager.
      Evident toate functiile scaunului pasager, inclusiv memoriile sunt functionale.

      Din ce am diagnosticat nu modulul in sine consuma, pt ca siguranta odata scoasa consumul ramane acelasi secunde bune, DAR masina se pune la culcare si in cateva minute consumul scade la o valoare infima.
      Sunt sigur de acesta. Cu siguranta respectiva pusa am alimentat masina dintr-o sursa ore intregi si tot 1.7A imi arata nici gand sa mearga la nani.

      Ce stiu eu de cata vreme umblam cu acest consumator, si acum am ajuns cu bateria pe terminate. Ca ma miram cum de am 11.9-12V dimineata.

      Treaba nu prea cred ca are rezolvare ca ma indoiesc ca poti diagnostica cu STAR asa ceva. E nevoie de scule mai low level, cred.
      M-am gandit ca hack sa pun un releu care sa taie alimentarea acelui modul cand iei contactul. As pierde functia de reglaj scaune cu usa deschisa, dar....asta e.
      Ramane de vazut cum imi fac timp sa desfac.

      Poze:
      IMG_20210123_2307511.jpg IMG_20210123_2310358.jpg
      Sursa era legata la bornele bateriei, dupa ce se linistea consumul si curentul scadea la sub 6A cat duce sursa, ridicam borna de pe baterie si practic alimentam din sursa.
      Nu va speriati de tensiunea de 16V, in realitate sunt 14.5, sursa tot zic ca o pun in carcasa de mai bine de 2 ani.
      Scade si sub 0.03 dupa multe minute.
      Last edited by Sharky; 01-24-2021, 23:28 PM.

      Comment


      • Problemele astea sunt tare urate. Poti incerca cu un alt modul, sa il testezi cateva zile.
        Desi....teoretic ar trebui sa fie decuplate central toate device-urile secundare. Nu cred ca ele se decupleaza singure. Sa nu fie ceva nebunie temporara de la ecu.

        Treaba cu releul e un pic murdara, tai/legi fire si nu mai arata frumos. Vezi daca nu are modulul pini cocliti sau mufa ruginita/coclita. Eu tare cred ca e ceva de conectica.

        Comment


        • Parca e interior de racheta ruseasca pe acolo

          Comment


          • Cred ca asa e de fabrica, cel putin firele sunt ale masinii care duc la calculatoare.
            Iar cele doua conducte sunt hornurile de GPL, in caz ca e vreo scurgere de la supapa de supra presiune prin alea lasa gazul in jos, prin podea. (Gazul din GPL e mai greu ca aerul)

            Sursa aia e tare dezordonata, de vreo 2 ani am zis ca o bag in carcasa si pe ea si pe sora-sa, sa fie o sursa de laborar calumea.
            Doar ca....am pus-o provizoriu cat sa o pot folosi sa alimentez diverse cand imi trebuie si cum e deobicei regula: "solutiile provizorii raman definitive"...


            Legat de conexiuni, deocamdata ramane decuplat scaunul pana imi fac timp.
            Am gasit pe net problema, evident, dupa ce am gasit-o pe cont propiu, ca sa pierd mai mult timp....
            Modulele control scaune se cam duc, iar lumea le muta alimentarea "pe contact".

            O sa vad concret ce fac, ori cu un releu le tai alimentarea cand iau contactul ori cu un releu tai legatura la bus.

            Comment


            • Hiba de scaun rezolvata, de la metoda demna de cazan moldovenesc prin scoaterea mufei, am pus alimentarea prin releu, solutie ardeleanesca.
              Mufa de alimentare e cu 3 fire: Plus permanent, plus de pe contact, masa, asa ca sa legi un releu vine la fix.
              Fix cum trebuie: bobina de releu cu dioda inversa alimentata de la contact si intrerupe plusul permanent.
              Am incercat varianta sa decuplez mufele de la CAN, restul masinii merge la culcare, dar modulul tot consuma 40mA deci nu e ok.

              Solutia e evident ca e murdara, dar sub scaun nu se uita nimeni, dar sa fim seriosi e numa buna pt masina asta.


              Filtrul de aer schimbat, are cam 60mii si fix 4 ani. La cum arata, mai mergea. Urmatorul daca tine masina tine 100k.


              Cazanul isi arata coltii.
              Dat o sesiune de drift daca tot a fost zapada si am gasit un loc fain, fara denivelari si nepopulat si m-am ales cu un furtun servo spart, cel de pe retur, din caseta spre racitorul de ulei.
              Nu de la vechime ci ca s-a frecat de clema care tine cablul pt servo variabil.
              Venit acasa tot cu motorul oprit pe unde se putea si in rest maxim 1000 ture.
              Asta in ideea ca poate scapa pompa.

              Vb cu unu de la piese 280 lei, ma tine degeaba 3 zile apoi ca nu imi poate duce.
              La reprezentanta tot asa, doar cu termen excesiv de lung gen 14+ zile lucratoare.
              Am luat macar origunl de pe conducta de la reprezentanta pe bani de nimic, cod A0279979548 .
              E un banal oring merge din trusa de oringuri yato, dar am uitat sa imi notez care s-a potrivit.
              Ideea e ca ambele, yato sau originalul intra greu.

              Pt acces la furtun trebuie data caseta in jos, sau posibil cu compresoru AC laoparte, dar nu am incercat varianta aia.
              Apoi cu greu se ajunge la surubul care tine conducta pe caseta, trebuie virat de volan cat sa se deplaseze caseta cat sa ai loc.
              Un mecanic a facut treaba asta, eu n-am avut chef cand am vazut cum e imbarligat, plus n-am rabdare acum sa ma ocup de masina, doar ma enervez.

              Colegu Rov mi-a spus ca la el pe teava de la servo era un manson de cauciuc care a tinut umezeala si implicit teava s-a corodat pana a dat gaura.
              La mine nu exista acel manson, dar preventiv am curatat si vopsit temeinic teava. Altadata sper sa nu o mai dau jos, dar sa fim seriosi...
              De conducta se poate prinde orice furtun cu un colier.
              Cealalta bucata de furtun de la racitor la retur servo se poate pune linistit "la metru" furtun de 10 compatibil cu uleiul.

              Totodata am schimbat vasul servo, lemforder, acelasi cod cu mercedes si cu sigla razuita.
              Motivul schimbarii a fost filtrul din el, care era rupt.
              LEgat de culoarea uleiului, de la verde deschis cum arata restul de CHF (ramas de la ultimul flush de acu 50k) cel din masina era semnificativ mai inchis la culoare.
              Conductele de racire nu par sa fie din fier ca sa aiba problema cu rugina, turul am inteles ca nu obisnuieste sa se strice, deci ce a mai ramas la sistemul servo ca puncte slave sunt pompa si caseta.
              Sa vedem astea cat or mai tine, sperante mari nu am.

              Mai am de pus sus caseta si furtunurile, dar momentan simt ca si daca dorm sau beau bere e mai cu folos decat lucratul la masina asta.

              Asteptam urmatorul defect ca sa continuam experienta Mercedes. Deci nu zi niciodata ca n-au ramas multe, se vor mai strica multe altele. )
              Dar momentan cat sta pe butuci nu se strica sau nu imi dau seama daca se strica
              Attached Files
              Last edited by Sharky; 03-06-2021, 20:42 PM.

              Comment


              • Intrebarea mea este : oare asa sunt toate nemtoaicele? Ma refer la alte modele, alte marci, sau chiar femeile original deutch.

                Se strica? Necesar investitii majore in ele?

                Hai pune mana si leaga masina la loc, nu mai fii lenes, e una din cele mai curate masini de pe forum in regim de mecanica.
                Să știi să lupți când vrei să ai.
                Să nu regreți când pierzi sau dai

                Comment


                • Habar nu am cum sunt altele, dar asta sigur mai cere bani.

                  Curata nu e, posibil ca sunt cel mai implicat in carpeli, desi unele ulterior mi-am dat seama ca era mai bine sa le fac in service ca desi ma apuc de o chestie, mai vad inca 2-3 si se lungeste treaba. In service nu se intampla asta si ce nu stii nu exista. De facut mai sunt destule, de stricat iar se pot strica destule.

                  Ca bani cheltuiti vs valoarea masinii sigur is prin top...dar asta e de fapt un lucru rau.

                  Anul trecut abia m-am incadrat la 1000E, Anul asta sa vedem daca reusesc sa scad sub.

                  Comment


                  • La tine cred ca mai e si..placerea lucrului bine facut !! As vrea sa am si eu timp sa mai suflu intr-un jigler, sa mai surubaresc ceva
                    Ma delectez cu duba si aia mai mult din spirit economic decat din plictiseala...bine, asta cand nu stau pe aici sa ma cert cu colegii de forum..
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • Doar cand ma roade curiozitatea sa reglez ceva.
                      dar sa ma tarasc pe sub masina ca sa schimb un furtun. Hai lasa, de aia de mai bine de 2 saptamani sta asa.

                      De ar fi sa fac iar treaba, as taia sertizarea conductei si pus colier. E acces usor daca dai jos carenaju pasajelor rotilor. Dar pana n am desfacut nu am stiut.

                      Pus azi caseta si furtunu si ajunge.
                      ​​​​​

                      Comment


                      • Am rezolvat totul azi. Am pus caseta destulde bine la loc in sensul ca volanul sta drept.
                        Pompa e inca buna, nu mai caraie, si am renuntat totdata la vasul de expansiune suplimentar adaugat pe retur.
                        Ori gaura din furtun, ori sita sparta din vasul de expansiune era de vina. Dar acum pompa nu mai caraie chiar daca nivelul in vas e cel de pe joja-max.
                        Inainte de puneam sub guler caraia ca la balamuc.

                        Deci probabil filtrul ala are rol si anti spuma/antival. Pacat ca nu mi-am dat seama pana acum ca e rupt, cine stie de cat timp era asa.
                        La ultimul flush cand am desfacut n-am observat nimic dubios.

                        Lichid (inca 1L turnati care de data asta nu au curs pe jos) a ramas verde deschis deci exclus sa fi prins ceva jeg prin circuit.


                        Daca tot era masina pe butuci demult ma batea gandul sa desfac bara antiruliu fata sa vad ce se intampla.
                        Ce sa zic, ma asteptam la diferenta mai mare, dar masina nu se inclina exagerat, fata e sincronizata cu spatele in viraje si totodata e complet independenta.
                        De treci peste un bump doar cu o roata, masina nu se ridica de roata respectiva decat f putin.
                        Evident ca nu e de circulat asa, dar de cumva bate antiruliu, sa stiti ca nu e ceva care trebuie rezolvat urgent ca si daca e sa se rupa bieleta, masina nu merge cu mult mai rau.
                        Last edited by Sharky; 03-07-2021, 22:59 PM.

                        Comment


                        • Apreciez ca mi-ai ascultat sfaturile si ai pus masina la punct.

                          Dar totusi, duminica? M-a invatat pe mine cineva de pe aici de pe forum ca nu e bine nici s-o spal!!


                          Sper sa te tina inca atat, e o masina buna!!
                          Să știi să lupți când vrei să ai.
                          Să nu regreți când pierzi sau dai

                          Comment


                          • Eu in general sambata fac pauza, asa simt eu.
                            e prima zi de odihna dupa o saptamana, ma resimt.
                            Duminica deja imi revine energia, mai ales cu restrictiile astea, imi vine sa fac cate ceva, asa mai lejer. Asta numai lejer nu a fost, 5 ore in 2 etape.

                            N am incotro, masina nu o pot vinde cat sa merite vanduta.

                            S a anuntat un trackday, de apuc sa ii montez telescoapele spate si vremea e buna, poate o mai alerg un pic. (Fara sa o omor)​​​​

                            Comment



                            • Tu chiar nu vrei un pic de liniște
                              Te bucuri când găsești câte ceva de reparat la ea.

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • Dupa cum se vede in poze garajele in care ciobaneam masina au schimbat anul asta. Zugravit, tencuit, tras curent, trebuie turnat beton, poate facut groapa, tras apa, scurgere, e de lucru cu astea acum.
                                va vedea si alte cazane...

                                bucurie e cand e o reparatie planificata...care te face sa te gandesti ca nu stii cand te lasa iar.

                                Telescoapele noi stau in debara din toamna cand le am prins la promo...e cazu sa le montez.


                                As pune poze cu estetica, ca-s multe de facut acolo...
                                Arata rau pt un mercedes, iar navigatia, dupa vorba unui prieten deocamdata arata doar harta autostrazilor din Moldova...
                                Dar mai incolo...sau poate in alta mai nervoasa..
                                ​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF