Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai stricat frumusete de peisaj cu acel paint )
    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

    Comment


    • Peisajul complet e pe bani. hehehehe.

      Desfacut azi bratele de sus din spate.
      Constatat ca nu am cumparat ce trebuie , desi m-am luat dupa schita din catalogul Moog.
      S-au pogorat asupra mogulului federal o buna bucata de sfinti si dumnezei, am desfacut o bere si las pe maine.

      Bucsele de pe interior par a fi echivalente si sunt plate.
      Celelate de la exterior, de la fuzeta, sunt rotunjite!
      Desfac maine si celalalt brat, vad ce scrie pe el ca sa stiu ce sa fac coimanda.
      Apoi la loc, polishez farurile si de apuc le duc la infoliat.

      De restu ma ocup cand schimb discurile si palcutele spate, ca sa am loc berechet sa ma desfasor. Nu aveau joc pe stand asa ca raman!

      Ridicatul de cric e simplu: ridicat dintr-o parte, pus cric cu talpa lata sub H-ul din spate care tine diferentialul si suspensia, ridicat si de acolo, butuci in laterala in care lucrez.
      Nu cade nici sa vina tornada...
      Last edited by Sharky; 05-12-2017, 23:07 PM.

      Comment


      • Polish, arata mai bine, dar nu sunt chiar ca noi.
        Din unghi se cam vede ingalbeneala.
        Poate folia mai rezolva ceva, in ideea in care daca am apa pe faruri, arata ca noi.

        Pozele:
        - far matuit cu smirghel
        - dupa lustruire

        Faza lunga nu o fac inca, vreau sa vad cum ies in final, dupa ce le pun folie.
        Pt o ora de lucru si 20lei, eu zic ca a meritat.
        A doua oara le-as face mai rapid, aici am insistat mult prea mult in fiecare etapa.
        Totul manual.

        Momentan caut un torx T60 sa desfac cardanul sa ii schimb discul flexibil.

        Bucsele le mai aman pana imi fac un extractor sa le schimb direct pe brat.
        Bratul in care se impinge masina cand accelereaza nu poate fi dat jos decat cu toata puntea, din cate vad, ceea ce nu fac pana cand nu bate ceva!
        Oricum pana nu umblu la discuri spate, nu umblu nici la alte bucse. Jocuri n-au, nu troncane, eu consider ca-s ok, chiar daca pe toate scrie '03.
        Attached Files
        Last edited by Sharky; 05-14-2017, 23:01 PM.

        Comment


        • Facut rost de acces la o groapa, ma rog, semigroapa/pivnita.
          Dat jos suport cutie si discul flexibil.
          Multi mi-au zis ca arata bine, dar crapaturile din el nu imi inspira incredere.
          Suportul de la cutie e cel original, pare cam obosit, s-a lasat in jos, dar nu e rupt deloc.
          Sunt curios de diferente. Codurile sunt aceleasi si pe piesa noua, lemforder.

          Cardanul clicaie, volanta bate putin la oprire, deocamdata le ignor. In opinia mea sa bata mai serios, altfel nu merita sa imi bat capul ca de se strica de tot, tot alea-s costurile.
          Pana nu amortizez instalatia de gaz in mod sigur nu fac nimic in privinta asta. Apoi mai vad.

          Treaba a mers repede, pregatirea a durat mult.
          Plus de unul singur e greu sa tot te tarasti de sub masina, ridici spatele, invarti un pic de roata, o lasi jos, mai desfaci doua suruburi de la cardan si repeti procesul.
          Acum astept sa imi vina noua piesa, "pe orijinal" 500 lei. Din pacate nu am gasit sa iau direct de la acelasi producator, SGF, asa ca ma ard cu o piesa originala.

          Flexdisc iese si fara sa dai jos suportul de cutie, dar eu oricum trebuia sa il schimb, plus ca e mult mai simplu cu suportul dat jos.

          Poze cu improvizatiile.
          -PEste noapte am pus la loc vechiul suport, nu o las pe cric.
          Attached Files

          Comment


          • Mi se pare mie sau e cam mult ulei pe acolo?Presupunand ca flexdiscul ala cedeaza ce se intampla.Te intreb pentru ca am vazut ca ai scris atunci ca pagubele sunt foarte mari si cred ca mai ajuta si pe altii treaba asta...
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • Pare cam mult ulei curs, dar pare a fi curs mai demult.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • Daca a curs de mult, cu siguranta curge si acum...))


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Flexdisc se rupe, cardanul se desprinde dinspre cutie, se indoaie de mijloc si loveste tot ce e in jur. Viteza lui de rotatie e raportul diferentialului * viteza rotii.
                  Am inteles ca daca esti norocos poate sar niste airbag-uri, unii dintre senzorii de impact fiind aproape de zona in care loveste.
                  Netul e plin de exemple.
                  A meu e crapat, chiar daca arata bine in pozele astea, de il indoi crapaturile sunt destul de adanci. 14 ani ii ajung.
                  Asta e cel solicitat de miscarile motorului/cutiei, cel din spate e in stare f buna.
                  Ala cu masina moare, eu sigur nu il schimb. De crapa il inlocuiesc cu asta.

                  Cutia e la nivel asa ca nu imi bat capul.
                  E uda pt ca am dat cu spuma pe ea, dar jegul ala vine greu jos, si nu pot sa ii fac omului balta in garaj.
                  De pe sus de undeva iese uleiul, nu stiu si nu ma intereseaza pt cativa picuri.

                  Te oftici tu, yanis, dar (o sa) oftezi tu dupa w211.

                  Comment


                  • Pt broscutza, sau cine mai are documentatii, care ar fi cuplurile de la disc flexibil, de la suport cutie si de la traversa?
                    Nu am gasit ceva concludent pe net.
                    La disc e clar ca nu e de strans tare ca il deformez, dar ma gandesc ca un 50Nm tot are nevoie.

                    In cutie iar, nu as insuruba tare in aluminiu, ca stric filetul, dar nu stiu cat. 60Nm cu suruburile mari? si vreo 40 in suport-traversa?
                    Traversa, cele 6, cat?

                    PAsta voi pune la toate.

                    Comment


                    • Am scapat de o grija.
                      Jocul nu e din cardan/cruce, e din canelurile lui! Deci nu cred ca e vreun pericol, oricum nu pt efecte speciale.
                      Crucea arata ok,nu pot sa o fac sa joace nicicum.
                      Suportul pare ok, nu pare lasat in jos sau sa cedeze mai usor intr-o parte decat in alta.

                      Flansa/discul flexibil din spate e ok, un pic crapat, dar asa ramane. De e sa arate urat il inlocuiesc cu asta ce l-am dat jos.

                      Vorbisem deja in principiu pt o reparatie, gasisem un producator de cardane in sibiu care si reconditioneaza si echilibreaza pe stand.
                      Sunt usor de gasit cu google, dar ca norocul la mine nu mai e cazul.

                      Am rezolvat cu aceasta ocazie si schimbatorul de viteze.
                      Inainte intra in 1 si 2 cu smecherie.
                      Nu a fost nevoie de nici o bucsa si nu era nici din cutie. O simpla ajustare a cablului din cele doua bucse distantatoare care se infileteaza intre ele a rezolvat problema.
                      Pacat ca nu am facut asta mai devreme.

                      Astept sa ajunga flansa sa fac masina functionala.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Eu am reconditionat la G un cardan in Timisoara.In jur de 8-900 ron costa schimbarea crucilor,inlocuirea partii glisante si la final echilibrarea. Nu e vreun capat de drum, dar trebuie sa stai fara masina cateva zile. Daca ai uzura in cardan, vei simti o vibratie la viteze mai mari. Lasa-l asa sa se mai uzeze otzara.

                        Comment


                        • Nu se simte la nici o viteza. Deja merg de prea multa vreme cu masina ca sa mai fie ceva neobservat.

                          Tu sa ne tii la curent cu cutia ta, ca-s curios de cum schimba vitezele dupa ce o repara Abdul. Si eu credeam ca e de la cutie, dar dupa ce am mai invartit de bucsele alea din capatul cablului bowden, merge perfect.
                          Colegul de mesterit era in masina, baga in v1, levierul se bloca, dar ajutat un pic cu mana de sub masina, tragand un pic de cablu intra perfect.
                          Practic am lungit un pic partea care impinge si gata.
                          Dar la tine cu caraitul e clar ca aveai probleme mai grave.

                          Comment


                          • Originally posted by Sharky View Post
                            Pt broscutza, sau cine mai are documentatii, care ar fi cuplurile de la disc flexibil, de la suport cutie si de la traversa?
                            Nu am gasit ceva concludent pe net.
                            La disc e clar ca nu e de strans tare ca il deformez, dar ma gandesc ca un 50Nm tot are nevoie.

                            In cutie iar, nu as insuruba tare in aluminiu, ca stric filetul, dar nu stiu cat. 60Nm cu suruburile mari? si vreo 40 in suport-traversa?
                            Traversa, cele 6, cat?

                            PAsta voi pune la toate.





                            Salut!Am verificat documentatia MB pentru acele suruburi si ca sa nu existe dubii am verificat pentru w211 e200 kompressor si w211 e320 cdi.La suruburile M12 60nm, la suruburile m10 40 nm.
                            Spor la treaba [emoji3].



                            Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • Gata, ieri m-am apucat tarziu si cu lehamite, dar in 2 ore am terminat, intre 2 povesti
                              Masina merge de vis. In sfarsit incepe sa se poata numi Mercedes, dupa ce rezolv sa nu mai traga pe drum inclinat va fi Mercedes!

                              Intra perfect in vitezele 1 si 2, nu mai cloncane cand schimb sau cand se opreste motorul si cel mai important, nu mai bombane in cabina.
                              Sunetul motorul acum e f smooth, si zero vibratii, asa cum se cade la o benzina.
                              Volanta mai bate cand opresc motorul dar abia se mai aude. Inainte cred ca se antrena in vibratie tot axul si clocaneau toate, de aia suna urat si metalic.
                              Schimbatorul mai joaca usor fata spate in v1, dar vibratia abia se mai vede.
                              Esapamentul sta mai sus acum, nu mai face burta.
                              Am mers doar cu 100 max, zero vibratii deocamdata.

                              Clar era suportul de cutie.
                              Se vede in poze cum suportul vechi era un pic mai lasat, dar jumatatea aia de cm facea direnta.
                              La mana nu simti.
                              La anul desfac un suport de motor sa vad cum arata si cat e de lasat.

                              Cum nu am avut cupluri la indemana am strans la nimereala.
                              Am strans cu 60Nm cardanul, fiind suruburi sanatoase.
                              Cutia cu mai putin fiind aluminiu 40Nm, 30Nm suruburile mici si traversa cu 60Nm.
                              Evident pasta de blocare.
                              Acolo nu mai am de gand sa umblu, decat cand schimb volanta, ceea ce nu am in plan decat cand va bate si in viteza, in mers.

                              Discul vechi e mai flexibil ca cel nou, semn clar ca imbatranise si cedase in unele parti. Asta nou zici ca e de plastic, incercat la mana.
                              Discul vechi il tin de rezerva pana cand cel din spate o sa arate urat de tot.
                              Discul din spate are o viata mai usoara.

                              Deci daca aveti probleme cu sunet gen toba in cabina, dar afara e liniste, suportul de la cutie/motor poate fi cauza.
                              Daca suportul de cutie nu mai sta cu fierul aproape de partea de sus a buclei de suport, mai bine luati unul cu 80 lei si ati rezolvat problema. Nu prea aveti ce pierde.
                              Suportul este f simplu de schimbat.
                              Ridici cutia cu un cric+lemn, desfaci cele 4 suruburi si pui altul.
                              Un clip de la omul care vorbeste mult:
                              Rear transmission mounts do wear out and collapse. Inspection and replacement are an easy D.I.Y. job if you have to equipment to safely jack up and support t...
                              Attached Files

                              Comment


                              • Detalii de montare flansa:
                                Flansa are insule de material ingrosat.
                                Acele insule trebuie sa se preseze, nu sa se intinda. cand motorul invarte cardanul. De le puneti invers alt indiciu e ca bucsele din flansa nu intra in gaurile de pe suporti ci raman airuea in aer.
                                Suruburile au doar un rand de saibe, saibele vin in capatul in care surubul sau piulita stau pe guma, nu pe suportul de fier.
                                Evident, zona de asezare sa fie curata.
                                Flansa originala e cu scrisul spre spatele masinii, altele nu stiu ce parte de montare au, dar va prindeti de nu se respecta regulile de sus.
                                Ceva vaselina pe axul principal nu ar strica in zona unde se imbina in cutie. Cat sa nu intre apa si altele.

                                In opinia mea axul se poate monta in orice pozitie, nu trebuie tinut cont de pozitia originala.
                                Spun asta pt ca daca e sa schimbi cardanul cu altul, atunci ce pozitie mai pastrezi?

                                Mi-au mai ramas bucsele spate cand oi avea vreme si chef, furtunurile vacuum, inspectie la galeria admisie cu lungime variabila, ceva cosmetica (curatat temeinic toata mocheta).
                                Sper sa nu mai fine nevoie de altele anul asta.
                                Restul in 2018.
                                Last edited by Sharky; 05-19-2017, 11:11 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF