Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MAma mia, alea da scaune!
    Imi curg balele nu alta, dar la cum vad ca merg lucrurile, eu abia in vreo 2 ani m-oi apuca de upgrade-uri dinastea.
    Pana atunci lucrezi sa verific fiecare piesa si sa inlocuiesc ca necesita inlocuire.
    Cei 13 ani isi fac simtita prezenta.

    E greu sa gasesti asa ceva? Cred ca pe gri deschis e cam imposibil...
    Si oare poti sa ne dezvalui costul? In caz ca a fost un pret special, poate ne spui cam cat e pretul pt tot poporul.

    Comment


    • Impartim un AMG...el interiorul, eu exteriorul...[emoji12]


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • Interiorul AMG e doar pe negru.Am renuntat la scaunele doar incalzite din motivul ca e inutil sa platesc drumul lor pana in Italia asa ca le-am dat pentru a obtine acontul la scaunele AMG.E greu de gasit si mai ales in stare buna ca nu toata ziua apare la tocat cate o "bestie" (E55 AMG V8 kompressor)de aia.Pretul ~1250 vrea omul pe el vedem pana la urma cat va mai lasa la pret.Bineinteles la asta mai adaug costul transportului pana in Italia care nu e deloc de neglijat dar tinand cont ca efectiv w211 e masina care ma face sa ma simt implinit merita ce e mai bun!
        Last edited by broscutza2001; 08-29-2016, 05:32 AM.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment



        • Cam asta trebuie sa instalez maine ca azi e sarbatoare!Mai exact module confort spate cu optiunea incalzire bancheta si butoanele cu incalzire bancheta pe usile spate!


          Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • Si intre timp nu am stat deloc.Parctic am constatat ca masina are o problema destul de grava.In momentul in care cupla pe gaz murea instantaneu chiar daca era in miscare sau la relanti.
            Cu ajutorul si rabdarea colegului XBG am reusit sa ii dau de cap si totodata sa mai rezolv o problema cruciala ce tine de siguranta mea si a instalatiei gpl.
            Mai pe scurt problema era existenta unui al doilea filtru de gaz pe masina lucru pe care nu il stiam.

            Luat cheie desfacut surubul de 10 (doar miscat) si surpriza a iesit tot gazul din butelie care nu s-a mai inchis.Frumosul era ca eu facusem plinul 51 de litri si ceva mai era in rezervor!Trecut de la spaima la ras s-a congelat absolut cam tot ce era prin zona aia.Ieri am mers la un specialist in instalatii si am descoperit ca fusese scos (sabotaj sau nu) magnetul cu arc de la solenoid care se ocupa cu inchisul buteliei electronic.A montat una noua facut plin probat totul revenim la filtru care a fost doar suflat pentru ca nou mi s-a spus ca nu gasesc prin zona.
            Scos masina in probe pe strada schimbat doar la 6000 rpm nici vorba sa mai bipaie sau sa decupleze gazul.Practic problema era ca nu doar filtrul era infundat ci sintor ce mai era pe langa el dar acum. Pot spune cu mana pe inima ca nu mai simt diferenta intre gaz si benzina.
            Mecanicul respectiv mi-a spus ca instalatia nu e motanta chiar bine imsa nu se poate compara cu una generatie noua pentru ca asta va tine oricum mai multi ani!
            Inca odata multumiri colegului XBG caruia ii datorez o cinste!
            Va urma sa schimb absolut tot ceea ce inseamna furtune de cauciuc pe inatalatia de gaz pentru ca sunt vechi si voi cumpara un capac motor mai mare sub care voi face un suport pentru injectoare.Ca si sfat din cand in cand mergeti la un specialist ca sa verifice instalatia!
            Urmeaza sa refac si legaturile electrice si izolatiile instalatie cu, cabluri armate rezistente la temperatura si ulei OLFLEX.

            Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
            Last edited by broscutza2001; 09-02-2016, 06:33 AM.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • CDI-no problems[emoji12]


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • Neah.Benzina kompressor 4ever.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Am fost si am cumparat cablurile armate.Toate legaturile vor fi cositorite si peste cositor acopar cu material care se restrange la caldura cu ceva chimic in el care va rezista si la temperaturi si nu are treaba cu umezeala (il folosesc cand inadesc fire care raman in apa sau ulei).


                  Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • Vad ca vrea sa ma puna la incercare masina acum.
                    Facut diagnoza fara erori legate de subiect.Maine dam rotile jos pentru ca placutele au minim 45-50% "carne" pe ele.Buza la disc pe spate e inexistenta aproape dar pe fata este o sa masuram exact cat.Probabil voi comanda toti senzorii noi luni.


                    Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • ceva scurt intre cele doua fire.
                      Sa nu ai surprize ca la mine, etrier semi-blocatl, deci uzura doar pe placuta din interior, care nu prea se vede.
                      Dar chiar pana la senzor, e exagerat.

                      SAU, cum sunt 2 locuri unde se poate monta senzorul. Pe o placuta ai la 1mm si pe cealalta la 4mm. Poate la tine a fost montata dincolo.

                      Urata treaba cu gazul, dar se rezolva ea. De asta mi-e frica si mie, de mana lui Dorel.
                      Urmeaza sa imi pun gaz, cred ca o sa stau pe capul lor sa fiu sigur ca iese calumea treaba.

                      Comment


                      • Cu gazul am remediat deja si am facut cam 200 de km.Totul in regula!Azi am fost la spalatorie am dat spuma activa pe jante cand sa plec vad ca s-a stins eroarea din bord.A reaparut dupa 10 km.Tind sa cred ca e doar o figura de senzor dar o sa dau jos luni toate jantele ca azi nu mai apuc.Si cine stie poate ajung la o intelegere sa transplantez un sistem de franare AMG.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • Si cum azi nu am vrut de nici o culoare sa ma murdaresc pe maini inafara de clasica spalare ceruire, aspirat...Am facut si un tratament la piele.Diferenta?!?Se vede din avion ce bine arata si dintr-o piele tare si uscata cum o aveam inainte acum mai mare dragul sa o atingi, moale si catifelata!


                          Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Originally posted by broscutza2001 View Post
                            Cu gazul am remediat deja si am facut cam 200 de km.Totul in regula!Azi am fost la spalatorie am dat spuma activa pe jante cand sa plec vad ca s-a stins eroarea din bord.A reaparut dupa 10 km.Tind sa cred ca e doar o figura de senzor dar o sa dau jos luni toate jantele ca azi nu mai apuc.Si cine stie poate ajung la o intelegere sa transplantez un sistem de franare AMG.


                            Parerea mea cu sistemul de franare AMG sau Mercedes Sport ( este acelasi lucru difera doar ce scrie pe etrier) nu te complica. Eu am din fabrica pachetul acesta si sistemul de franare pe fata este facut de Brembo, masina franeaza foarte bine, se simte ca este o franare mai eficienta fata de sistemul clasic, DAR discurile mari de 330 de mm ventilate si perforate uzeaza placutele mai repede mai ales daca mergi sportiv, iar boala etrierilor cu 2 pistonase sau cu 4 este ca se blocheaza pistonasul de pe interior si ovalizeaza discurile de frana.
                            Daca tu faci retrofit si pui sistemul acesta de franare ma gandesc ca trebuie sa ii reprogramezi calculatorului parametrii de franare, ai modulului ABS etc.
                            Este treaba serioasa ce tine de siguranta corculatiei.
                            O seara buna.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • In caz ca pompa e aceeasi pe ambele modele, cel putin dpdv al cantitatii de lichid esti sigurat.
                              Altfel risti ca pompa sa nu poata impinge destul lichid ca sa miste etrierele.
                              Dar asta vezi de la montare, ar trebui sa nu ai frana.

                              Totusi, ma indoeisc ca ar face doua modele, nu are avea sens dpdv al costurilor.

                              IN rest, nu stiu ce sa zic, ABS/ESP se bazeaza din start pe diferente intre roti deoarece drumul prin definitie nu e identic pentru toate cele 4 roti. DAr e tare greu de investigat.

                              Se paote regla din SBC balansul intre fata si spate? Ca e clar ca prin schimbarea cu aceste frana balansul se muta in fata. MA refer aici la raspunsul in bucla deschisa, ca odata ce intra ABS/ESP treaba se modifica radical in functie de care roata scapa.

                              Comment


                              • Maine o sa vorbesc cu un inginer la MB sa vad ce zice apoi va tin la curent!
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF