Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru colegul grizleee c-ul tau nu are SBC si eu ma refeream exclusiv w211 pentru versiunea AMG originala cu 6 pistonase cred ca e si am vorbit cu cineva care face doar asta!
    Pentru colegul CL600 arcurile noi care le montez am specificat si mai sus sunt OEM si masina mea are suspensie sport de fabrica si arcurile noi sunt tot sport si sunt acelasi cod cu originalul!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • Originally posted by grizzlee View Post
      Eu am sistem de franare de pe un model mai mare(puntea fata) si nu am facut nici o programare SBC sau alte modificari soft.Sunt etrierii cu 4 pistoane si discurile de 345 mm. Daca va uitati la mine in prezentare, vedeti si 2 poze. Masina se comporta clar mai bine la franare si nu am nici o eroare sau alte disfunctionalitati. Pompa e cea de pe masina.

      In viitor am sa pun si pe spate tot acelasi sistem, mai imi lipsesc discurile.
      Ps: am seria C. Nu stiu daca la E sunt asa de mari modificari incat sa necesite modificari soft.


      Ce frana ai pe fata cu 4 pistonase?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • De pe un C32 kompressor an 2005 .

        Comment


        • Asteptarea a luat sfarsit!


          Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • Si cum ne roade nerabdarea nu putea sa treaca ziua de azi fara instalare si codare pe masina!

            In poze ordinea problemelor la montaj si ultima poza cu ceasurile vechi.Cele de AMG au lumina alb plasma ceea ce le face mai deosebite si placute ochiului.Codarea se face destul de usor si momentan nu am vrut sa modific km imi place sa traiesc pe moment cu ideea ca o parte dintr-un AMG real traieste prin masina mea!
            Multumesc Mihai tu ai fost "vinovatul" pentru ceasurile astea!

            Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
            Last edited by broscutza2001; 09-13-2016, 21:25 PM.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • Prin ce sunt luminate diferit?
              Alta sursa de lumina sau alte filtre?
              Oare nu se pot tuna cumva cele actuale?
              e.g schimbarea sursei de lumina/adaugarea unui filtru?

              Comment


              • Asta nu stiu sa iti spun ca nu sunt un electronist profesionist.Mai fac si eu una alta dar nimic iesit din comun.in mod sigur pot sa iti spun ca albul e mai alb si nu e deranjant deloc.Mu lumineaza tipator nimic de genul...Si acele rosii schimba situatia!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • In sfarsit astazi au ajuns placutele si senzorii.Poate maine iminfac timp si pentru montaj!


                  Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • pfff. poate astepti, incerc maine sa fac testul de vaseline.
                    Vreau sa vad care curge si la ce temperatura si mai ales siliconica la ce temperatura se branzeste.

                    Momentan am profitat de faptul ca prietena e plecata si am surubarit la passat-ul ei.
                    Ii scartaia frana in mers, desi roata nu se bloca.
                    Sa vezi acolo etrieri intepeniti si piston ruginit la frana.
                    Desi sistemul e ATE (ca la w211 pe spate) glisierii erau tare intepeniti.
                    Pus niste silicon si rezolvat treaba.

                    Comment


                    • Aman atunci.Eu ma gandeam sa folosesc un spray special wd40 pe baza de ptfe rezistent pana la 250 de grade.Formeaza pelicola nunse depunde praf rugina si ce mai zic ei.Mai aman putin poate ma mai lamuresti cu una alta inainte sa ma apuc de treaba ca intre timp mai am destule care asteapta sa fie montate pe masina!
                      In ultima ta fraza ai spus ca ai pus silicon?!?Pentru ce si cu ce rol?
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • Teoria spune ca vaselina pe baza de petrol ataca anumite tipuri de cauciucuri, in special cele facute sa intre in contact cu lichidul de frana.
                        Siliconica e mai sigura.
                        ASta in teorie, dar parca nu as risca sa aflu pe pielea mea.

                        Eu acum am de vreo 3 saptamani de-un fel pe un etrier si de alt fel pe altul. Ma refer la cele din fata.
                        Pana acum nu am avut efecte adverse.

                        Dar maine incerc sa le pun pe plita termostatata sa vad cum se comporta fiecare.
                        Ca una e temperatura (cea de pe eticheta) la care vaselina se descompune ireversibil si alta e temperatura la care curge.

                        Daca se dovedeste ca nu curge decat la temperaturi aberant de mari, ramane siliconica, ca stiu ca n-o sa imi mance cauciucul.

                        Eu am mai pus urme usoare de antigripant pe zonele in care gliseaza placutele si pe spatele lor.
                        Ma gandesc ca nu e bine sa pui mult pt ca ori ajunge pe disc, ori pe placuta, ori se umple de jeg si mai rau face!
                        Idem pt piston, partea de contact cu placutele, ca fiind pe baza de petrol, poate ajunge pe burduf/garnitura si te-a aranjat. Pui doar un pic, ca si cand vopsesti. Pui indirect cu betigase de urechi, ca sa nu dai pe langa!
                        Vezi la mine pe topic ce am folosit. Mie mi se pare ok solutia, ramane in urma ca o vopsea alunecoasa si nu curge ever.
                        Am pus pe spatele placutelor si desi le-am incins bine de test, tot acolo a ramas!

                        Pt piston daca il scoti afara iti terbuie un alt fel de vaselina, compatibila dot4, dar banuiesc ca aici nu umbli.

                        Ma rog, cel putin eu asta am facut, am incins franele, au trecut 3 saptamani, vaselina e tot acolo, urme de scursuri n-am si cel mai important, frana prinde.
                        Dar o sa vad mai exact in vreo luna, cand schimb placutele, mai circul intre timp, etc.
                        Last edited by Sharky; 09-14-2016, 21:32 PM.

                        Comment


                        • W211 E200 Kompressor

                          Originally posted by eri_piso View Post
                          Teoria spune ca vaselina pe baza de petrol ataca anumite tipuri de cauciucuri, in special cele facute sa intre in contact cu lichidul de frana.
                          Siliconica e mai sigura.
                          ASta in teorie, dar parca nu as risca sa aflu pe pielea mea.

                          Eu acum am de vreo 3 saptamani de-un fel pe un etrier si de alt fel pe altul. Ma refer la cele din fata.
                          Pana acum nu am avut efecte adverse.

                          Dar maine incerc sa le pun pe plita termostatata sa vad cum se comporta fiecare.
                          Ca una e temperatura (cea de pe eticheta) la care vaselina se descompune ireversibil si alta e temperatura la care curge.

                          Daca se dovedeste ca nu curge decat la temperaturi aberant de mari, ramane siliconica, ca stiu ca n-o sa imi mance cauciucul.

                          Eu am mai pus urme usoare de antigripant pe zonele in care gliseaza placutele si pe spatele lor.
                          Ma gandesc ca nu e bine sa pui mult pt ca ori ajunge pe disc, ori pe placuta, ori se umple de jeg si mai rau face!
                          Idem pt piston, partea de contact cu placutele, ca fiind pe baza de petrol, poate ajunge pe burduf/garnitura si te-a aranjat. Pui doar un pic, ca si cand vopsesti. Pui indirect cu betigase de urechi, ca sa nu dai pe langa!
                          Vezi la mine pe topic ce am folosit. Mie mi se pare ok solutia, ramane in urma ca o vopsea alunecoasa si nu curge ever.
                          Am pus pe spatele placutelor si desi le-am incins bine de test, tot acolo a ramas!

                          Pt piston daca il scoti afara iti terbuie un alt fel de vaselina, compatibila dot4, dar banuiesc ca aici nu umbli.

                          Ma rog, cel putin eu asta am facut, am incins franele, au trecut 3 saptamani, vaselina e tot acolo, urme de scursuri n-am si cel mai important, frana prinde.
                          Dar o sa vad mai exact in vreo luna, cand schimb placutele, mai circul intre timp, etc.
                          Bun experimentul! Dar de ce nu folosesti pasta anti scartait de frane de la Textar este 12 lei flaconul, nu curge si este facuta special pentru a da pe spatele placutelor de frana unde intra in contact cu pistonasul si pe laterale ca sa nu se lipeasca praf de placute si sa scartaie cand se misca in etrier? Eu am dat si pe bolturile de la etrier care fixeaza placutele ca sa nu se mai intepeneasca si nu curge, plus ca nu ataca caucicul.


                          Sent from my iPad using Tapatalk
                          Last edited by Crazyady; 09-14-2016, 22:49 PM.

                          Comment


                          • Nu am idee cat de buna e pasta si nu imi place ideea de unsori care cu noroi si praf se transforma in "tencuiala".
                            Spray-ul/unsoarea antigripanta de care zic eu e ca si spray-ul de cupru, doar ca e cu aluminiu. Nu curge si isi mentine prorietatile antigripante la temperaturi inalte gen 1000+C

                            Asta am facut eu, vedem cat o sa tina. Si asa glisierii nu au sarcina mare pe ei, deci cam orice pui e bine. In spate tot asa, din moment ce merg pe bucse de cauciuc si pe uscat, tot aluneca aia 10-100u pana la urma.
                            Nu am timp si nici chef sa testez toate solutiile posibile.

                            LEgat de scartait pe opelul meu vechi au stat placutele puse fara nici o pasta/spray timp de 50mii km/7 ani, timp in care am trocarit masina pe cele mai proaste drumuri.
                            Scartait zero, uzura egala, dar na, aia era masina facuta sa reziste, exceptie fiind doar rugina.
                            Last edited by Sharky; 09-15-2016, 08:04 AM.

                            Comment


                            • Mai trece o zi mai montam cate ceva...
                              Mai montan si cate un led acum interiorul e full led alb gheata!




                              Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Dpmdv arata mai bine becurile clasice, dau o lumina mai calda, mai primitoare.
                                Albul rece il prefer doar pt indicatoare, gen bord/butoane, etc.
                                Si eu am aceleasi lampioane in tavan.

                                Am facut testul de vaseline, siliconica e castigatoare detasat. La ~150C cele pe baza de petrol curg, siliconica isi mentine forma, la 200C cele clasice deja is praf, se descompun, apar urme de ars pe plita, siliconica e inca ok!
                                Mai sus de 300C nu merge plita in conditii de siguranta deci nu am putut sa deteriorez siliconica, dar totusi incepea sa se vada diferenta intre cea neatinsa si cea prajita.
                                Idem si pasta anti gripare, la 300C a curs toata si a lasat in urma ei doar o urma din ea, totusi suprafata respectiva era lunecacioasa.
                                Pana la urma e antigripare, nu lubrifiere!

                                Alte paste nu am avut la indemana. Am vazut la un vecin un plic de TRW pt pus pe suportul de etrier, in zona de glisare si spatele placutei, dar aia arata ca o vaselina grafitata si mirosea clar a petrol.
                                Nu ma astept la minuni de la ea.

                                O sa pun poze.
                                Last edited by Sharky; 09-15-2016, 21:43 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF