Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parctic pentru a pune etrieri cu mai multe pistonase sau mai mari trebuie reprogramat SBC si momentan abandonez ideea.
    In alta ordine de idei ieri am demontat toate rotile si singura roata cu probleme pare a fi dreapta fata.Practic placuta din interior are cam 4-4,5 mm iar cea pe exterior circa 6-7 mm.Buza la disc e in jur de 2 mm.Acum voi cumpara placute si senzori noi pentru fata ca pe spate au cam m7-7,5 mm pe ambele roti si sunt roase egal fara nici o diferenta.Urmeaza sa desfac etrierul sa il gresez si vedem cum se comporta!Am comandat si placutele de la ATE impreuna cu senzorii noi pe toate rotile.
    Uitanduma pe acolo am bagat de seamaa ca arcurile pe spate au prima spira rupa cel putin cel de pe stanga cel pe dreapta nu m-am uitat la timp cat era roata jos dar daca masina sta la aceeasi inaltime banuiesc ca e rupt si ala.Urmeaza sa montez arcurile noi OEM impreuna cu geometria completa!



    Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • Si la mine sunt "rupte" ambele, pe ambele parti, dar nu-s chiar asa sigur de asta ca mi se pare tare ciudat sa se "rupa in acelasi loc.
      Nu cumva se imbina cu o piesa conjugata care are rolul de anti-rotire?
      Cu masina ridicata de fund, roata in aer, arcul ala e bine tensionat.


      Mai studiez problema. Oricum ar fi si de-s rupte, si de-s intregi, anul asta sigur nu le schimb, asa ca pt mine, tot aia e.
      Altii ce pareri au?

      Legat de discuri:
      Daca ai buza de 2mm ai depasit limita admisa de uzura. Grosimea minima scrie pe el, daca nu parca e 25 sau 25.4mm, iar de masurat masori ori cu micrometru, ori cu un subler cu ajutorul a doua piulite (sau altceva cu surprafata de contact plata). Asezi calele/piulitele pe disc de fiecare parte, masori grosimea totala si apoi scazi grosimea calelor.
      Eventual masoara in diverse locuri ca sa vezi daca nu cumva discul are santuri, sau e uzat oblic.
      Daca e sa pastrezi discul rezolva-i buza, altfel iti va manca din marginea placutelor. Pana iti manca placutele noi nu se vor aseza calumea, dar probabil asta se va intampla destul de repede, tinand cont de suprafata mica.
      Vezi pe topicul meu, voi pune in curand poze exemplificative.
      Eu am aplicat o solutie de criza, am ras buza la strung pt ca noile placute sa se aseze calumea.
      Avand in vedere ca uzura la disc e f lenta, un 10-20mii km tot tine, in aceleasi conditii de siguranta ca si cum a tinut pana acum. Uzura estimata e de sub 0.3mm in acest interval.
      Parca mai bine asa cu discuri originale tocite decat niste fake-uri care se ovalizeaza rapid si apoi te enervezi.

      Daca zici ca placuta de pe exterior e neuzata, e semn ca etrierul nu gliseaza, ar trebui sa se simta la mana asta o data ce dai etrierul la o parte si misti pinii in suport.
      Eu i-am gresat intr-o parte cu siliconica, in cealalta cu vaselina lipicioasa pt 300C pt bucsi, pe baza de petrol.
      Momentan ii las asa o luna si voi anunta daca exista efecte nedorite asupra burdufurilor.
      Actualmente de la exterior ambele arata la fel, fara semne de oboseala/reactie chimica/scursuri.
      Voi mai face si teste cu vaselinele, le pun pe o plita termostatata si le incalzesc sa vad care curge/descompune/branzeste prima si la ce temperatura.


      Am vrut sa raspund de ieri, dar abia ce am apucat sa editez si sa micsorez pozele si s-a luat curentul.
      Am rescris a doua oara mesajul, de data asta intr-un editor text, pac jos curentul.

      Comment


      • In sfarsit am facut rost de poze ca sa va dau peste nas tie si lui yanis.

        Voi cu emblemele AMG, modificari interioare sunteti mici copil pe langa baiatul asta:
        -maxim de stickere si embleme pe mp
        -stickere vopsite unicat(cu markerul)




        Bagati mare ca ne fac fanii Audi de rusine!

        Tiuning frate. AStea sunt doar niste amarate poze facute cu telefonul, dar tot il prind eu intr-o zi cu aparatul.
        Ii pozez si interiorul. E de vis!
        Last edited by Sharky; 09-07-2016, 19:53 PM.

        Comment


        • Legat de discuri nu stiu pe nimeni cu strung iar discurile tinand cont ca, ma costa ~400 euro Oem prefer sa le schimb undeva dupa luna martie anul viitor.Concret bugetul alocat masinii ar fi undeva la 6-6500 euro pe parcursul a 2 ani si jumatate.In banii astia voi schimba tot ce inseamna brate si are cauciuc sau pivot si voi pune musai OEM, discuri noi doar pe fata ca pe spate sunt deja schimbate, rezolv instalatia pe gaz definitiv, bara fata si spate impreuna cu evacuarile AMG OEM, interiorul AMG e deja luat impreuna cu ceasurile originale AMG si stikerele pentru porbagaj si aripi plus alarma Oem.Mai am pe lista volan cu airbag in piele daca nu doar airbagul in piele si il retapitez pe al meu,trapa sau panoramic vedem ce gasim, praguri AMG si alte maruntisuri (gen jante, un servomotor de la clima, senzor temperatura, incuietoarea la soferer, etc.).
          Nu ma deranjeaza ca altii o iau "inainte".Prefer sa fac putin si bun si nu o fac de ochii lumii ci pentru mine si confortul meu.
          Legat de audi no comment dar nu as face asa ceva unei masini!
          Legat de arcuri credema sunt rupte!(cele OEM au costat amandoua ~180-200 euro) si sunt sport pentru Avantgarde cele de elegance sunt mai ieftine putin!
          Last edited by broscutza2001; 09-07-2016, 20:16 PM.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • Treaba cu audi e o gluma, desi pt omul ala, e ceva serios.

            Nu e nevoie de strung. Flex si disc de slefuit si cineva invarte de roata, pana prinzi smecheria. Apoi o sa vezi ca iti invarte flexul roata.
            INcet si cu grija. Am incercat prima data asta, dar apoi mi-am dat seama ca pt buza de interior va fi tare dificil, am dat jos discul si l-am pus pe strung.
            Vrei musai discuri OEM? Daca ai pune ceva mai brand din gama de varf n-a fi bine?
            La 400E mai bine ii dai pe ceva util.

            NAsoale vesti cu arcurile, probabil le voi schimba si eu, candva.
            Si in mod sigur va fi nevoie si de telescoape, ca la 175mii km, nu prea cred ca mai sunt ele ca in prima zi.

            Eu le iau toate pe indelete, intai sa vad ca e pe gaz, sa trec in modul economic, si apoi incet incet restul.
            MAre buget ai alocat, sper sa nu ajung si eu la asemenea sume decat pe termen lung gen 5-10 ani.
            Last edited by Sharky; 09-07-2016, 20:34 PM.

            Comment


            • Pai repet strung nu am dar am flex si disc de slefuit am!O sa incerc asa macar putin sa ii mai iau din buza.Voi folosi discuri pentru inox.
              Nu e mare bugetul dar e pentru o treaba de bun gust.Interiorul complet AMG, ceasurile AMG, arcurile, plcutele noi care au ajuns, termonstatul nou, antigel, curea noua si altele care mai sunt nu sunt incluse in banii aia.Pentru discuri nu am incredere decat in OEM sa nu ma trezesc cu ele ovalizate!
              Masina prefer sa o fac eu asa cum vreau si cum imi place ca sa am si satsfactie!
              Si poza lu' Mihaita ca sa moara "dujmanii"!
              Attached Files
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • [emoji87]


                Sent from my Benz

                Comment


                • Ai sa vezi ca merge usor la flex. Incet si cu rabdare si nu ai ce strica. Fiind fonta merge cu orice disc, dar sa fie de slefuit, parerea mea, cu disc de taiat va fi cam greu.
                  Dai etrierul jos, mai gresezi glisierii.
                  Si sa nu pui o tona de vaselina pe spatele placutelor, cum zice pe net, ca nu cred ca e ok.
                  Eventual un strat subtire fix in zona pistonului si unde aluneca. Nu mult ca ajunge pe burduf.



                  Ia uite jupane, eu zic ca arcul ala nu e rupt, decat daca il stii tu rupt.
                  ASa e sistemul, de arata ca si cum ar fi rupt, altfel da-o naibii, si la mine si la tine s-au rupt arcurile fix in acelasi loc.

                  Comment


                  • Traim si vedem cred ca pe saptamana viitoare imi fac curaj si le schimb!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • Am urcat masina pe elevator azi la un prieten si arcurile pot sa spun ca sunt rupte 100% la ultima spira.Strans cu presa speciala de arcuri bucata aia ramane in urma.E problema generala din ce vad si pe Italia pe forum sunt cu gramada care le-au schimbat.Zic ei ca aste noi nu mai au "mania" celor vechi sa se rupa.Traim si vedem.Am comandat azi si prese pentru arcuri mai zdravene ca sa pot umbla la "locomotiva" ar trebui sa ajunga pe sfarsitul saptamanii viitoare!
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • Naspa.
                        Arcurile spate am inteles ca pot fi scoase fara presa. Desi cu presa am inteles ca e mai usor.
                        Vezi linkul respectiv totusi, eu la asta ma refeream:


                        Ce sa ii faci, va trebui sa le investighez si la mine. Asta e!

                        Comment


                        • Naspa nu e pentru ca spre rusinea mea putea sa ma uit mai devreme si sa le fi schimbat deja.Arcurile le-am comandat la o luna dupa ce am cumparat masina pentru ca banuiam ca e taiata o spira intentionat din astea de pe masina ca sa stea mai jos.
                          Cand se iveste putin timp liber ma apuc sa le schimb.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Daca pui arcuri sport, trebuie sa te interesezi daca exista si amortizoare sport, acestea find diferite fata de cele confort...
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • Eu am sistem de franare de pe un model mai mare(puntea fata) si nu am facut nici o programare SBC sau alte modificari soft.Sunt etrierii cu 4 pistoane si discurile de 345 mm. Daca va uitati la mine in prezentare, vedeti si 2 poze. Masina se comporta clar mai bine la franare si nu am nici o eroare sau alte disfunctionalitati. Pompa e cea de pe masina.

                              In viitor am sa pun si pe spate tot acelasi sistem, mai imi lipsesc discurile.
                              Ps: am seria C. Nu stiu daca la E sunt asa de mari modificari incat sa necesite modificari soft.

                              Comment


                              • Pai C-ul are SBC ?


                                Sent from my Benz

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF