Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

    Ladies and Gentlemen... visul meu de mic copil a devenit realitate. Ultima achizitie in materie de nebunii...este tot un Benz, mai exact un W126 500SEC nascut in '87. Nu e impecabila dar asa imi place mie...sa mai lucru la ea , o modelez dupa gustul meu. Nu e saraca la optiuni, insa mai adaugam pe parcurs cele care lipsesc. Agregatul nu e inmatriculata in RO si nici nu va fi din cauza impozitului...am noroc cu dubla cetatenie...asa ca am scapat .

    WDB1260441Axxxxxx
    Baumuster 126044
    Sales name 500 SEC
    Cabin 00851
    Order number 0 7 229 08911
    Delivery date 1987-11
    PAINT1 702 SMOKE SILVER METALLIC
    Interior color 271A LEATHER ANTHRACITE
    Engine 117965 xx xxxxxx
    Gearbox 722311 03 025973
    Lights units BOSCH
    Wipers 871120
    Class 1
    General data for model code 126044


    240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
    241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
    256 RADIO HI-LINE USA VERSION
    260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
    271A LEATHER ANTHRACITE
    280 LEATHER STEERING WHEEL
    412 ELECTRIC SLIDING ROOF
    430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
    442 DRIVER'S AIRBAG
    444 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
    506 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, LEFT AND RIGHT, HEATED (ELECTRICALLY ADJUSTABLE ON THE RIGHT) (L.H.D.)
    510 AUDIO 20 RADIO WITH CD CHANGER
    531 AUTOMATIC ANTENNA
    543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE
    544 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
    551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
    570 FRONT ARMREST FOLDING
    581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
    593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
    600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
    640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
    645 WINTER TIRES M + S
    630 ECE - WARNING TRIANGLE
    668 PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES WITH TIE-DOWN HOOK
    682 FIRE EXTINGUISHER
    702 SMOKE SILVER METALLIC
    873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS


    Optiunile ce lipsesc de pe ea urmeaza sa fie achizitionate pe parcurs...asa ca nu mai lungesc cu vorba si va prezint visul meu ...







    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Din pacate cand am achizitionat-o, motorul nu a putut fi pornit din cauza lipsei celor doua pompe de benzina. Dupa ce am achizitionat doua pompe, am reusit sa-l pornim cu colegul Poul (tin sa multumesc si prin aceasta cale pentru ajutor) si sa-i auzim glasul de V8 care te unge la suflet ...





    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Interiorul: din pacate o sa am de lucru cu interiorul, masina a stat foarte mult timp nemiscata in soare, se cunoaste in multe locuri ca materialul a suferit insolatie ...















      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Te invidiez ..Superba masina , sa te tina multi km fara probleme..!! Numai bine, si spor in tot ce o sa-i faci !

        Comment


        • #5
          Hai ca m-ai "omorat"!.Frumos vis. Sa-ti traiasca si sa il integrezi la fel de mult in natura ca si pe primul BVL La interior nu te speria, acum sunt o gramada de kituri de restaurare pentru piele pe Ebay.La ce ai tu acolo cu maxim 100 de euro o sa iti iasa nebunie de interior. Pentru lemn, nu sunt specialist dar acum am lucrat cu rasina epoxi si am "lacuit" niste elemente la o barca ...IESE BETON!
          P.S. Mai multe poze - dn toate unghiurile, nu te zgarcii.
          Last edited by cosfru; 08-01-2015, 18:49 PM.
          Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
          https://w124-coupe.com

          Comment


          • #6
            felicitari, spor la treaba si la multi kilometri
            190E w201: http://www.clubmercedes.ro/noul-vech...858#post384858

            Comment


            • #7
              Felicitari pentru achizitie, un model deosebit, rar si foarte frumos. Stiu sigur ca masina va renaste pentru a doua oara, ca si primul BVL. Acu stau si ma intreb ce ar putea fi al treilea BVL, ce alte visuri mai ai?...
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru urari.

                Cu interiorul mai vedem...daca gasesc un alt interior il schimb in totalitate...nu stiu de ce dar nu prea ma atrag culorile inchise. La fel cum am schimbat in primul BVL asa ma tenteaza si acu...tot un gri, eventual un crem daca gasesc.


                In continuare visez, dar din pacate acu nu e randul meu, ci' a ei (prietena)...pe langa W123 Coupe care sta cumintica la pastrare (din cauza fondurilor insuficiente...inculpatul e SEC-ul ) mai doreste si un W107...viseza si ea .

                Daca o sa fiu sanatos si ma ajuta Dumnezeu, pe lista mea e in asteptare un W116 4,5 (6.9), eventual un G-Klasse (ultima data cand am fost la munte cu BVL-ul, am zis ca mi-ar sta bine si un G


                Toata stima si urez ca visele sa devina realitate pentru fiecare dintre noi!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Continuarea...

                  Scaunele din spate se prezinta acceptabil, insa cele doua scaune fata au suferit enorm. La cat de tocite sunt, tin sa cred ca, careva dintre fostii proprietari era supraponderal. Lombara pe partea soferului e varza (ca in toate cazurile), tot pe scaunul sofer...materialul din plastic care se afla la imbinarea pielii a prins o forma serpuita...cu siguranta tot din cauza caldurii...









                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Secul de la boston....bv...se vedea ca e buna masina din poze...spor la treaba cu ea...sa mearga cat mai mult..la banii care ai luat o e chilipir.

                    Comment


                    • #11
                      Dubla cetatenie - inseamna ca masina va avea nr de ............Bg ?
                      Inmatricularea va fi ieftina pe langa consumul bebelusului de 5000 cmc.

                      Spor la treburi, ca ti-ai facut-o cu mana ta.

                      Comment


                      • #12
                        Salut Dane... dubla cetatenie...Ungaria


                        Montarea sistemului de alimentare:

                        Am constatat ca doua dintre firele electrice erau roase chiar una sectionata. Am recositorit firele dupa care am remontat totul la locul lor...





                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Deja incepe distractia...

                          Nu sare bendixul la electromotor...am desfacut-o in bucati, am curatat tot ce se putea curata la ea insa problema persista...deci urmeaza sa achizitionez o alta bobina si sa vedem daca se schimba ceva...







                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Sa o stapanesti sanatos Feri!

                            A pornit direct dupa ce ai montat pompele si alta aprindere sau a fost nevoie si de alte interventii /reglaje la injectie ? Cutia/transmisia cum sunt ? Cu rugina cum sta ?

                            Comment


                            • #15
                              Salut Sile...


                              Originally posted by sile1 View Post
                              Sa o stapanesti sanatos Feri!

                              A pornit direct dupa ce ai montat pompele si alta aprindere sau a fost nevoie si de alte interventii /reglaje la injectie ?

                              De pornit a pornit, insa motorul nu torcea bine, am avut de verificat destul de multe...reglaje nu am facut!




                              Originally posted by sile1 View Post
                              Cutia/transmisia cum sunt ?

                              Pana acu totul pare in regula, insa doar dupe ce o scot la un drum intins pot spune mai multe...cine stie...


                              Originally posted by sile1 View Post
                              Cu rugina cum sta ?
                              "Virusul" si-a facut aparitia (din cauza neglijentei)...pe la aripi fata, aripa spate (sub antena), si un pic sub luneta (bola lor), in rest destul de OK.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF