Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes-Benz E220 W124 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    In sfarsit am terminat de lucru la ea! S-a montat si cutia, s-a schimbat si uleiul + alte chichite mai mici...

    Din pacate n-am avut parte de noul ambreiaj si am fost nevoit sa montez cutia impreuna cu ambreiajul vechi! Un lucru excelent e ca e in perfecta stare si arata super bine, lucru care m-a salvat enorm!

    Placa asta noua este mai groasa (in disc) decat placa veche LUK, drept urmare n-am putut-o fixa, pentru ca zimtii (nituri sau ce sunt) de ghidare ai volantei nu ajungeau la ea ca s-o fixeze pe pozitie! Am incercat toate posibilitatile si nimic...

    Deci:

    - Disc nou, placa noua - nepotrivire la prinderea de volanta din cauza grosimii placii! Nu intra pe ghidaj!
    - Disc vechi, placa noua - aceeasi problema (asta fiindca ambele discuri aveau relativ aceeasi grosime, deci tot nu permiteau placii sa se alinieze pe niturile respective de la volanta). Oricum si daca se potriveau, era o prostie... Placa mea originala e absolut intacta si perfecta!
    - Disc nou, placa veche - se potriveau perfect, dar palele alea de la placa de presiune nu decuplau complet discul, el fiind parca facut express pentru placa Sachs! (ce tampenie) Si nici daca era perfect, nu puteam sa mai cer returul produsului daca nu erau toate piesele in pachet!

    Le-am pus in cutie asa cum au venit, si luni dimineata il trimit inapoi si voi cere banii! Nici alt kit nu o sa iau, atata timp cat asta e ok! Dar na, gargaunii mei din cap mi-au zis ca daca tot schimb cutia, sa schimb si kit-ul de ambreiaj... Pe langa asta, ar insemna sa mai platesc inca odata manopera pentru aceeasi treaba de azi, si deja nu mai e rentabil absolut deloc!

    Cutia pe care am luat-o se prezinta excelent, intra in viteze ca niciodata, insa tot are un suierat extrem de mic in treapta 4 si 5...insesizabil daca nu esti atent si n-o cunosti! E un inceput de sfarsit, cred... V-am mai zis eu ca schimb cutiile de viteze ca pe placutele de frana, poate unii ziceau ca-s nebun! Oricum masina merge surprinzator de bine fata de cum mergea inainte, parca are mai multa vlaga-n ea, nu mai am suturi, nu se mai zdruncina masina la oprire cum pateam inainte. (am crezut ca e de la tampoane, dar m-am inselat). Ciudat dar adevarat!
    Am pus in ea Mobil Mobilube SHC 75W90, la recomandarea unui coleg de pe forum!

    Acum sa vedem cat m-o tine minunatia asta, care a devenit o placere si mai mare la condus!


    IMG_20150620_180020.jpg IMG_20150620_184846.jpg IMG_20150620_194314.jpg

    In poza 2 se observa nit-urile alea de ghidaj de care ziceam! Asa trebuiau sa se aseze si piesele noi...

    Un lucru extrem de ciudat e ca pedala mea de ambreiaj a devenit mai moale si parca prinde mai sus decat inainte...

    Comment


    • #77
      Nu se poate reconditiona cutia ta de viteze veche? Astfel ai garantie la ea.

      Comment


      • #78
        Cred ca s-ar putea recondiționa, însă nu merită osteneala și banii... E prea distrusa! De când am montat cutia asta pe ea s-a schimbat total ținuta de drum a mașinii, nu mai am socuri, nu mai am ninic...merge impecabil daaar (ca nu se poate fără dar, la cât ghinion pot să am eu), sare din treapta 5! Am verificat-o astăzi și tind să cred ca e mecanismul de zăvorâre... O să dau o fugă zilele astea la colegul @gorillrulz,de la care am cumparat-o, sa vedem ce putem rezolva! Vreau să îi mulțumesc pentru ca e un om corect! Mai rar...jos pălăria!

        Comment


        • #79
          Pana se rezolva problema, mai animam putin topicul:

          IMG_20150630_174614.jpg IMG_20150630_174820.jpg IMG_20150630_174832 (2)-2.jpg IMG_20150630_174857-2.jpg IMG_20150630_174906.jpg IMG_20150627_211535.jpg IMG_20150627_211447.jpg IMG_20150627_212036.jpg


          Am vazut o poza pe facebook cu un coupe superb, si iar mi s-au aprins calcaiele pana la vopsire:

          FB_IMG_1435804777832.jpg

          Trebuie cat mai urgent sa schimb nuca si mansonul schimbatorului de viteze, ca arata execrabil! Am vrut sa iau unul nou OEM, dupa cod, dar...tineti-va bine...costa ~800RON! As vrea totusi sa pun o nuca de lemn, aceeasi culoare ca insertiile de pe bord, dar nu gasesc nicaieri! Si unde am gasit, n-avea filet...

          IMG_20150520_182010.jpg


          Mai vin totusi la voi cu o mica nelamurire... Trebuie sa-mi cumpar aripile pe fata, si am descoperit o chestie cel putin interesanta! Aripile pentru E500 si E60 AMG, sunt mai ieftine decat aripile pentru modelul meu (in cel mai rau caz, au acelasi pret)... M-am gandit sa iau niste aripi de E500 dar nu stiu daca se potrivesc. Aveti idee de asa ceva?

          Imi plac la nebunie aripile fata si spate de pe E500 si daca s-ar potrivi la mine, imi golesc buzunarul din nou, inainte de vopsire! Chiar daca asta ar insemna sa mai aman inca o perioada vopsirea ei!

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF