In sfarsit am terminat de lucru la ea! S-a montat si cutia, s-a schimbat si uleiul + alte chichite mai mici...
Din pacate n-am avut parte de noul ambreiaj si am fost nevoit sa montez cutia impreuna cu ambreiajul vechi! Un lucru excelent e ca e in perfecta stare si arata super bine, lucru care m-a salvat enorm!
Placa asta noua este mai groasa (in disc) decat placa veche LUK, drept urmare n-am putut-o fixa, pentru ca zimtii (nituri sau ce sunt) de ghidare ai volantei nu ajungeau la ea ca s-o fixeze pe pozitie! Am incercat toate posibilitatile si nimic...
Deci:
- Disc nou, placa noua - nepotrivire la prinderea de volanta din cauza grosimii placii! Nu intra pe ghidaj!
- Disc vechi, placa noua - aceeasi problema (asta fiindca ambele discuri aveau relativ aceeasi grosime, deci tot nu permiteau placii sa se alinieze pe niturile respective de la volanta). Oricum si daca se potriveau, era o prostie... Placa mea originala e absolut intacta si perfecta!
- Disc nou, placa veche - se potriveau perfect, dar palele alea de la placa de presiune nu decuplau complet discul, el fiind parca facut express pentru placa Sachs! (ce tampenie) Si nici daca era perfect, nu puteam sa mai cer returul produsului daca nu erau toate piesele in pachet!
Le-am pus in cutie asa cum au venit, si luni dimineata il trimit inapoi si voi cere banii! Nici alt kit nu o sa iau, atata timp cat asta e ok! Dar na, gargaunii mei din cap mi-au zis ca daca tot schimb cutia, sa schimb si kit-ul de ambreiaj... Pe langa asta, ar insemna sa mai platesc inca odata manopera pentru aceeasi treaba de azi, si deja nu mai e rentabil absolut deloc!
Cutia pe care am luat-o se prezinta excelent, intra in viteze ca niciodata, insa tot are un suierat extrem de mic in treapta 4 si 5...insesizabil daca nu esti atent si n-o cunosti! E un inceput de sfarsit, cred...
V-am mai zis eu ca schimb cutiile de viteze ca pe placutele de frana, poate unii ziceau ca-s nebun!
Oricum masina merge surprinzator de bine fata de cum mergea inainte, parca are mai multa vlaga-n ea, nu mai am suturi, nu se mai zdruncina masina la oprire cum pateam inainte. (am crezut ca e de la tampoane, dar m-am inselat). Ciudat dar adevarat!
Am pus in ea Mobil Mobilube SHC 75W90, la recomandarea unui coleg de pe forum!
Acum sa vedem cat m-o tine minunatia asta, care a devenit o placere si mai mare la condus!
IMG_20150620_180020.jpg IMG_20150620_184846.jpg IMG_20150620_194314.jpg
In poza 2 se observa nit-urile alea de ghidaj de care ziceam! Asa trebuiau sa se aseze si piesele noi...
Un lucru extrem de ciudat e ca pedala mea de ambreiaj a devenit mai moale si parca prinde mai sus decat inainte...
Din pacate n-am avut parte de noul ambreiaj si am fost nevoit sa montez cutia impreuna cu ambreiajul vechi! Un lucru excelent e ca e in perfecta stare si arata super bine, lucru care m-a salvat enorm!
Placa asta noua este mai groasa (in disc) decat placa veche LUK, drept urmare n-am putut-o fixa, pentru ca zimtii (nituri sau ce sunt) de ghidare ai volantei nu ajungeau la ea ca s-o fixeze pe pozitie! Am incercat toate posibilitatile si nimic...
Deci:
- Disc nou, placa noua - nepotrivire la prinderea de volanta din cauza grosimii placii! Nu intra pe ghidaj!
- Disc vechi, placa noua - aceeasi problema (asta fiindca ambele discuri aveau relativ aceeasi grosime, deci tot nu permiteau placii sa se alinieze pe niturile respective de la volanta). Oricum si daca se potriveau, era o prostie... Placa mea originala e absolut intacta si perfecta!
- Disc nou, placa veche - se potriveau perfect, dar palele alea de la placa de presiune nu decuplau complet discul, el fiind parca facut express pentru placa Sachs! (ce tampenie) Si nici daca era perfect, nu puteam sa mai cer returul produsului daca nu erau toate piesele in pachet!
Le-am pus in cutie asa cum au venit, si luni dimineata il trimit inapoi si voi cere banii! Nici alt kit nu o sa iau, atata timp cat asta e ok! Dar na, gargaunii mei din cap mi-au zis ca daca tot schimb cutia, sa schimb si kit-ul de ambreiaj... Pe langa asta, ar insemna sa mai platesc inca odata manopera pentru aceeasi treaba de azi, si deja nu mai e rentabil absolut deloc!
Cutia pe care am luat-o se prezinta excelent, intra in viteze ca niciodata, insa tot are un suierat extrem de mic in treapta 4 si 5...insesizabil daca nu esti atent si n-o cunosti! E un inceput de sfarsit, cred...


Am pus in ea Mobil Mobilube SHC 75W90, la recomandarea unui coleg de pe forum!
Acum sa vedem cat m-o tine minunatia asta, care a devenit o placere si mai mare la condus!

IMG_20150620_180020.jpg IMG_20150620_184846.jpg IMG_20150620_194314.jpg
In poza 2 se observa nit-urile alea de ghidaj de care ziceam! Asa trebuiau sa se aseze si piesele noi...
Un lucru extrem de ciudat e ca pedala mea de ambreiaj a devenit mai moale si parca prinde mai sus decat inainte...

Comment