Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes-Benz E220 W124 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    De ce mi-era mai frica, nu am scapat! Cutia mea da semne de moarte cat de curand...Chiar înainte de a ma pregăti sa ma duc la Galați sa vad cutia pentru volanta cu masa dubla de la colegul @vava, am observat ca imi cârâie ca toți dracii in treapta a doua! Doar in treapta a doua face așa, in rest merge perfect normal! Cred ca s-au dus dracu sincroanele! Nu pot sa imi explic! Aseară a funcționat perfect normal, astăzi...caput!

    Vreau sa scap de porcăria asta de volanta cu masa dubla si sa nu mai aud ever-forever de cutii 717.413! Sunt cele mai proaste cutii făcute vreodată! Vreau sa ii schimb si volanta si ambreiajul si cutia (de data asta trec la masa simpla). E deja a doua cutie pe care trebuie sa o schimb!


    Deci, prin urmare, următoarea cutie pe care o montez o sa fie 717.412 (o sa iau numai una pe care o pot testa înainte...sa nu fâșâie, sa nu cârâie sau sa dea semne de oboseala), împreună cu kit-ul de ambreiaj si volanta cu masa simpla! Sper sa scap de problemele astea ca deja m-am saturat de cutiile astea de 2 lei, facute-n beci!

    Comment


    • #62
      S-au montat zilele trecute tobele noi! E alta masina!! Nu-mi vine sa cred ca am avut o masina asa silentioasa si eu nu stiam... Ca sa nu mai zic ca trage de rupe pamantul de cand le-am schimbat!

      Cu cutia inca n-am rezolvat, insa am gasit o alternativa destul de calumea! As vrea sa-i pun pe ea cutie 717.417 (de pe modelul W210), pentru ca cica se potriveste perfect pe w124, singurele diferente fiind la prinderea in spate, unde trebuie schimbat capacul, si kilometrajul, care necesita transplantare de la cutia veche, la fel ca si capacul respectiv!

      Ma gandesc ca fiind de pe un model mai nou, chiar merita sa fac "adaptarea" asta! Voi ce parere aveti? Sunt aceleasi probleme ? Va intreb pentru ca eu n-am auzit pe nimeni sa se planga de modelul ala de cutii...

      Mai pun si niste poze, ca sa mai animam topicul putin:
      IMG_20150417_151543.jpg IMG_20150417_151600.jpg IMG_20150417_151612.jpg IMG_20150417_151957.jpg IMG_20150417_152134.jpg IMG_20150417_152925.jpg IMG_20150417_152207.jpg IMG_20150404_173311.jpg
      Last edited by raul_apr; 04-21-2015, 09:38 AM.

      Comment


      • #63
        Cand vin la anul acasa vreau sa vad alta masina impecabila
        http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

        Comment


        • #64
          Eu nu stiu daca s-ar pupa rapoartele la grup cu cutie,cardanul daca ar merge,e mai complicat oleaka zic eu

          Comment


          • #65
            @GYUKY
            Fii convins ca n-o s-o mai recunosti!
            In iunie intra la tinichigerie/vopsitorie! (am gasit un atelier foarte calumea, chiar in Braila...e undeva in spate la Universitate). Mi-a promis ca masina o sa arate ca atunci cand a iesit din fabrica! Si tind sa cred ca nu sunt vorbe-n vant, pentru ca m-am dus impreuna cu altcineva care cunoaste foarte bine ceea ce se intampla in atelierul respectiv!

            @vava
            Am gasit foarte multe modele care se potrivesc, inclusiv una de pe un motor de 3000cc diesel, cod 717.433, care e identica la exterior cu asta care o am acum pe masina!
            Daca stiam ca am atatea alternative, nu ma mai complicam atat sa caut doar 3 coduri!
            Cardanul se potriveste perfect la prindere/lungime, insa trebuie facuta adaptarea, respectiv schimbarea capacului din spate si kilometrajul!
            Nu stiu insa care e treaba cu rapoartele...caut in continuare detalii despre aspectul asta! N-am gasit pana acum rapoartele pentru cutia 717.417!

            Pentru .433 rapoartele sunt:
            I: 3.86; II: 2.18; III: 1.38; IV: 1.0; V: 0.80; R: 4.22
            Final drive ratio: 3.46
            Cineva mi-a spus ca merita mult mai mult sa caut o cutie 717.433, pentru ca fiind montata pe un motor mare, si diesel, rezista la un cuplu mult mai mare fata de cel pe care-l ofera motorul meu, in consecinta ar rezista mult mai mult! Si in cazul asta n-as mai fi nevoit sa schimb nici volanta si nici sa-i fac vreo adaptare! Cred ca asta ar fi cea mai buna varianta!
            Daca tot mi s-a intamplat nebunia asta cu cutia, vreau sa gasesc alternativa perfecta, indiferent ca dureaza mai mult pana o sa gasesc una, ca m-am saturat de schimbat cutii de viteze!

            Avem pe cineva pe forum cu modelul asta de cutie?? (717.433) Chiar sunt curios de o parere venita de la o perosana care detine modelul asta...

            Comment


            • #66
              Va salut! N-am mai postat de ceva vreme, dar nici n-aveam de ce...
              Masina nu a hibernat in tot acest timp, dimpotriva, chiar a fost folosita zilnic la drumuri scurte! Am facut totusi si un drum Romania - Bulgaria saptamana trecuta (cam 1000 si ceva de km), si spre uimirea mea n-am avut nici-o problema! A fost o extrema urgenta, altfel nu riscam!

              Folosesc momentan masina numai in treptele 1,3,4,5! A 2-a n-o mai bag nici daca stiu ca-mi pune cineva pistolul la cap!

              Cu toate astea, dupa extra-mega-super lungi cautari de cutii, documentatii pentru adaptari si tot tacamul, am renuntat la ideea de a mai adapta alta cutie sau de a schimba volanta, si am achizitionat zilele trecute o cutie de viteze, de la colegul @gorilrulz! (masina de pe care am luat-o avea 173.000km). N-am mai testat-o la fata locului pentru ca eram pe foarte mare graba...Plecasem pe la 17:00 din Braila spre Bucuresti, si cu siguranta daca ajungeam s-o testez, ne apuca noaptea demontand cutia. Am preferat sa merg pe incredere pentru ca stim cu totii ca omul este de foarte mare cuvant, si sunt convins ca am facut alegerea corecta!

              Chiar daca m-am ferit sa mai cumpar codul cu care a venit masina mea, de data asta am zis ca mai merita sa fac o ultima incercare!

              Pana pe data de 15, cutia ramane pe balcon, pana-mi vine discul de ambreiaj, moment in care o voi monta pe masina! Atunci o sa fie testul suprem! Sper sa fie bine!


              IMG_20150530_064042.jpg IMG_20150530_063813.jpg IMG_20150530_063840.jpg IMG_20150530_064050.jpg

              Comment


              • #67
                Avand in vedere ca vremea pentru vopsit imi bate la usa, astazi i-am schimbat capota portbagajului, pentru ca cea veche era mancata rau de rugina! (atat de rau incat cand l-am dat jos am ramas cu o bucata de tabla-n mana!)

                IMG_20150609_174808.jpg

                Cam asa arata ala vechi:
                IMG_20150609_185427-01.jpg

                As dori sa va intreb daca stiti cumva de unde pot cumpara chestiile alea in care sta emblema de la capota spate?! (mai precis, sunt niste porcarii de plastic care se prind de capota, iar in ele intra emblema)
                Pun si cateva poze ca sa intelegeti despre ce vorbesc:

                IMG_20150609_185213.jpg IMG_20150609_191458.jpg IMG_20150609_191516.jpg

                Sau macar, daca dau comanda de emblema, vine cu tot cu prostiile astea?

                Si inca ceva, ce solutie ar trebui sa folosesc pentru a lipi emblemele mici (cele cu E220), pe capota spate?

                Multumesc anticipat pentru orice raspuns!

                Comment


                • #68
                  Unii lipesc emblemele cu inscriptia motorizarii cu banda dublu adeziva 3M (din aia gen burete, cred ca sti la ce ma refer). Cat despre relipirea stelutei, un adeziv bun de contact si nu mai ai nevoie se "dopurile" alea. Parerea mea!

                  Bafta! Faina masina, imi place mai ales culoarea!
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #69
                    Excelenta ideea cu banda adeziva! Chiar nu m-am gandit la asta!
                    Nu prea as vrea sa folosesc adeziv la cea mare pentru ca dupa vopsire mi-e sa nu arate aiurea zona aia! Mai ales ca un adeziv puternic se curata greu... As vrea sa ii cumpar dopurile alea de undeva, pentru ca o si securizeaza, cat de cat...Nu prea pot s-o fure fara s-o rupa!

                    Multumesc mult!

                    Comment


                    • #70
                      Acele clipsuri se pot comanda noi pe OEM!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #71
                        Perfect! Ai putea sa-mi lasi un cod, te rog, daca ai idee care ar fi? Eu am tot cautat prin zonele alea dar n-am gasit niciunul, in afara de cel de pe emblema!
                        Ma gandesc ca probabil vin impreuna cu emblema, dar habar n-am...
                        Last edited by raul_apr; 06-09-2015, 23:07 PM.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by raul_apr View Post
                          Ai putea sa-mi lasi un cod

                          Tin sa cred ca despre codul asta ar fi vorba... A2019972281

                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #73
                            Multumesc mult!! Zilele astea incerc sa dau comanda de undeva...

                            Comment


                            • #74
                              Am avut noroc! Le-am gasit la un prieten care lucreaza la piese auto si cica mi le poate aduce dupa codul respectiv. 5RON/buc
                              Cu ocazia asta am dat comanda si de un kit de ambreiaj nou, Sachs, si am mai amanat putin montarea cutiei ca devin falit daca le-as face pe toate odata!
                              Initial am zis sa schimb doar discul, dar mi-a bazait o gargarita pe creier si nu m-am putut abtine...
                              Preferam LuK pentru ca am impresia ca masina cu asa ceva a venit din fabrica, dar nu cred ca-i diferenta intre ele!

                              Comment


                              • #75
                                A venit si kit-ul! S-a mai bifat si uleiul si filtrul pentru motor...6L de Aral BlueTronic 10W40! Mai urmeaza uleiul la cutie si gata!!
                                Abia astept sa le montez pe toate!

                                IMG_20150617_110606.jpg IMG_20150617_110815.jpg IMG_20150617_110830.jpg IMG_20150617_110904.jpg IMG_20150617_110916.jpg IMG_20150613_174413.jpg

                                Ma gandesc sa-i bag in cutie Castrol 75W90.. Credeti ca ar fi ok? Aveti cumva vreo alta recomandare?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF