Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes-Benz E220 W124 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut,depinde la comutatorul de lumini ce nu se aprinde,cred ca el se refera la desenele rescpective si sunt pe acolo,care au un bec langa blocul de lumini in partea dreapta chiar deasupra de reglajul farurilor

    Comment


    • #32
      Da, despre gura de aerisire din stânga e vorba!
      Mulțumesc mult de tot pentru informații! Imi sunt de mare ajutor!


      Poate găsesc totuși un răspuns si pentru problema cu cablul de kilometraj... Nu pot sa înțeleg de ce s-a rupt si asta nou! A rămas cablul băgat in ceasuri si s-a rupt aproape de capat! E posibil sa fie ceva in ceasuri care să-mi forțeze cablul? Chiar imi dau mari bătăi de cap aceste întrebari, pentru ca am dat comanda de altul, si nu mai vreau sa pierd iar banii...

      @ioscutz
      Nu se aprinde nimic, in afara de ledul galben de la ceata...
      Last edited by raul_apr; 03-21-2015, 22:20 PM.

      Comment


      • #33
        Atunci iti este ars becul respectiv,scoti butonul mare sub el ai o piulita mare o desfaci dupa care iese platicul afara,scoti vacumurile de la far si tre sa gasesti soclul cu becu respectiv,al meu era cazut in partea de jos sub bord,daca vrei fac maine ceva poze sa vezi despre ce e vorba

        Comment


        • #34
          Am încercat sa scot butonul, insa are un fel de "cursa moarta" când trag de el! Zici ca e un arc acolo care-l trage înapoi! Oare trebuie sa aprind proiectoarele si ceata , iar apoi sa încerc sa trag de el?

          Nu e nevoie sa te deranjezi cu pozele, multumesc mult! Am văzut câteva in link-ul postat de către colegul @tumar si mi-am făcut o idee. Singura problema e ca nu stiu cum sa trag de buton... Cu el in poziția OFF sau cu ceata si proiectoarele aprinse?

          Comment


          • #35
            Sunt doua pozitii, nu exista cursa moarta. Prima, se aprind "faruri ceata", iar in a doua se aprinde si lumina ceata spate(partea stanga). Trage fara frica, va iesi. Are o nervura ce il tine.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #36
              Am inteles! La mine cand e pe "OFF", chiar are cursa moarta (trag de el si revine singur inapoi)...nu pot aprinde proiectoarele si ceata spate decat daca pun pozitiile sau aprind faza scurta. Adica nu se cupleaza cele doua trepte daca nu am pozitiile sau faza scurta aprinse!

              Maine ma apuc de demontat!


              Pentru cei ce au probleme cu luminile, aici se afla respectiva siguranta (Costa 30 de lei, are codul: 201 546 0025):
              IMG_20150321_144551.jpg IMG_20150321_191110.jpg IMG_20150321_220117.jpg
              Eu am schimbat preventiv si cele doua becuri de la ceasuri, cu unele mai albe care arata excelent noaptea! In poze par galbejite, nu stiu de ce!

              Cam asa arata cablul din cutie! Recomand sa nu cumparati Febi Bilstein! Asa cum am zis, a tinut maxim 5 minute, dupa care s-a rupt!
              IMG_20150321_135045.jpg IMG_20150321_135059.jpg
              (Asta din poza e VDO... La cel Febi s-a intamplat exact invers! S-a rupt in bord!). Mare atentie cand schimbati cablul, pentru ca majoritatea au o piulita filetata destul de mica care intra in bord...mult mai mica fata de cea care se afla pe cablurile originala, si exista sansa sa nu prinda foarte bine! Defapt, cred ca asta e si cauza pentru care mie mi s-a rupt dupa 5 minute!

              Am efectuat ieri si o testare completa a rotilor cu tot ce tine de acestea (bucse, pivoti, telescoape, arcuri si asa mai departe), si surprinzator, toate sunt in perfecta stare desi n-au fost schimbate de ani si ani de zile!
              Am gasit totusi o mica problema cu roata spate stanga (cauciuc sau janta, urmeaza sa verific). La viteza mare pur si simplu vibreaza toata masina! Trebuie sa cumpar urgent si niste inele de centrare, pentru ca jantele au o gaura ceva mai mare fata de cea a butucului!

              De asemenea am verificat si nivelul de ulei din cutie si culmea, si aceasta e ok! Credeam ca mai trebuie sa completez, pentru ca am vazut mici scurgeri, insa se pare ca m-am inselat! S-au schimbat si furtunasele de la pompa si filtrul de benzina pentru ca erau mancate!

              Comment


              • #37
                Originally posted by raul_apr View Post
                Am inteles! La mine cand e pe "OFF", chiar are cursa moarta (trag de el si revine singur inapoi)...nu pot aprinde proiectoarele si ceata spate decat daca pun pozitiile sau aprind faza scurta. Adica nu se cupleaza cele doua trepte daca nu am pozitiile sau faza scurta aprinse!

                Maine ma apuc de demontat!
                Asa este la toti. Eu am avut un raspuns incomplet.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #38
                  @tumar
                  Nu-i nimic! Mult mai importante au fost informatiile pe care mi le-ai oferit!

                  Noptile trecute mi-a venit cheful de poze...

                  IMG_20150323_031805.jpg IMG_20150323_025927.jpg IMG_20150323_031417.jpg IMG_20150323_032304.jpg IMG_20150323_031900.jpg IMG_20150323_023849.jpg IMG_20150323_031836.jpg IMG_20150323_032640.jpg IMG_20150301_170342-2.jpg IMG_20150314_044802-2.jpg

                  In ultima vreme ma gandesc foarte serios sa o cobor putin, cam 2 cm...Nu stiu insa si cum as face chestia asta! Multa lume mi-a spus ca ar merita sa bag banii intr-o suspensie sport, reglabila, iar altii mi-au zis ca o solutie ok ar fi sa tai din arcuri foarte putin, insa mie nu prea-mi surade aceasta idee! Sa vedem pe viitor ... N-as vrea o suspensie sport, pentru ca nu mi se pare deloc confortabila si sincer n-as da confortul acestei suspensii pe una sport! Chiar daca ar arata bine, nu prea ma lasa inima sa simt orice denivlare/groapa!
                  I-as rolui putin si aripile spate, inainte de a o vopsi! Imi plac mult cele de la W124 E500 cum arata!
                  Sa vedem pe viitor...Sper sa-mi treaca!

                  Peste vreo doua saptamani o sa dau comanda si de toba finala si intermediara, ca m-am saturat de urlatul asta de toba sparta!

                  Comment


                  • #39
                    Foarte frumoasa masina,coupe-ul din poza ce e cu el,ca nu pare intr-o forma prea buna?Si pe mine ma bate gandul la o suspensie sport dar cum zici nu as da confortul,mai las la drumurile noastre) o idee la jantele astea daca le as avea pe masina le as pune in locul capacelelor din mijloc unele de porsche dau foarte bine in tot cu janta,am vazut pe net vreo cateva!E doar o idee!

                    Comment


                    • #40
                      Pentru colegii care cauta o suspensie sport am eu arcuri sport de pe un w 124 cupe,se pot vedea in anunturile mele,cupeul de linga il stiu eu,starea nu e foarte buna dar are ceva optiuni

                      Comment


                      • #41
                        Cea mai mare porcarie sa tai din arcuri! Mai bine cauti un set de arcuri sport si ai rezolvat problema! Daca retin bine are un coleg de vanzare pe forum... eventual ia legatura cu el si vezi, poate te intelegi si poti sa-i faci o proba sa vezi cum sta si o simti pe drum.

                        Stima
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #42
                          Multumesc ioscutz!! Coupe-ul respectiv l-am gasit prin oras... Arata deplorabil insa functioneaza! Chiar ne-am "intalnit" la un semafor, acum vreo 2 zile! Nu ma asteptam sa-l vad mergand, dar m-am inselat!
                          Am vazut si eu respectivele capace de Porsche prin poze, si da, si mie imi plac! Chestia e ca nu stiu de unde sa le cumpar si cat costa... Oricum , pe viitor e posibil sa iau si un set d-ala!

                          Banuiesc ca de astea e vorba:
                          rhnabenka-1232487321-5340.jpg

                          @vava Se potrivesc arcurile de coupe pe sedan?

                          @mer_se280 Ai dreptate, si mie mi se pare aiurea rau sa tai din el!
                          Last edited by raul_apr; 03-25-2015, 23:51 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by vava View Post
                            Pentru colegii care cauta o suspensie sport am eu arcuri sport de pe un w 124 cupe,se pot vedea in anunturile mele,cupeul de linga il stiu eu,starea nu e foarte buna dar are ceva optiuni

                            ''Vorbeam de lup''...
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #44
                              Un pont:

                              Poate ar merita incercat sa ii pui arcuri de la un alt W124 dar cu o motorizare mai mica...posibil ca arcurile la modelul 2.0 sa fie mai moi decat cele de pe 2.2!

                              M-am uitat in EPC si codurile arcurilor difera de la 2.0 la 2.2!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #45
                                Da deapre capacele alea e vorba...Am vazut in poza ca are perdeluta electrica asa la o privire atenta)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF