Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes-Benz E220 W124 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @mer_se280 Chiar, la asta nu m-am gandit! O sa ma documentez! Mersi de pont!
    Stiti cumva daca s-ar potrivi arcurile de coupe pe sedan?

    Acum m-am trezit cu alta nebunie pe cap... Am vazut aici pe forum un interior de piele si imi face rau de tot cu ochiul! Daca respectivul vinde si fetele de usi cred ca o sa am si interior de piele! Asta ar insemna sa renunt pentru inca o luna la esapament!

    Comment


    • #47
      In EPC apar urmatoarele coduri pentru arcuri:

      Pentru 220E A1243213004... si 200CE/E A1243212904

      Eu zic ca se pupa...
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #48
        Si eu sper! Din ce apare in EPC, daca au fost montate aceleasi tipuri de arcuri si pe CE si pe E, inseamna ca s-ar pupa! Sa vedem...

        Avand in vedere ca sunt foarte interesat sa cumpar interiorul de piele de care vorbeam putin mai sus, am vazut ca scaunele fata au incalzire! Aveti idee ce modificari ar trebui sa fac ca sa functioneze si incalzirea in scaune?
        Ma gandesc ca trebuie sa cumpar butoanele si insertia de lemn pentru butoane! Ar mai fi si altceva?

        Comment


        • #49
          Pentru icalzirea in scaune:

          O sa ai nevoie de toata intalatia electrica + releul aferent ca sa fie functional! Instalatia electrica se leaga la doza centrala care se afla pe pod pedalier sub tapiterie (sub pedala frana de mana).
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Am inteles! Multumesc mult pentru raspuns! Totusi o mica nelamurire tine de acea instalatie electrica... Nu se afla sub scaune, din moment ce au incalzire?


            Astazi am rezolvat in sfarsit problema cu kilometrajul! A fost un chin teribil, din cauza idiotilor care nu mai respecta normele OEM la aceste cabluri! La fel ca cel Febi de care vorbeam pe pagina 2, si acestea avea piulita aia mai mica si nu ajungea sa se stranga de bord! A trebuit sa tai o bucatica foarte mica din canelul ala de bronz, din bord! (Tiganie, stiu...dar n-aveam alta alternativa!)
            Asadar, mare atentie colegii care au probleme si vor sa schimbe cablul asta blestemat!

            Din chestia asta am taiat, ca sa fiu mai explicit:
            ceasuri.jpg

            Diferentele dintre prinderile la cabluri:
            Argintiu FEBI (si restul) si cel auriu original, VDO:
            IMG_20150326_231244.jpg IMG_20150326_231609.jpg

            Ca sa nu mai zic ca a trebuit sa nu-l strang de tot pentru ca se bloca cablul si nu mai afisa viteza...a trebuit sa desfac putin piulita respectiva!
            Acum problema e ca se aude un ticait enervant in ceasuri, care creste in intensitate odata cu viteza...Enervant, dar sper sa scap zilele urmatoare de el! Probabil cu trecerea timpului exista doua sanse, ori se rupe si asta, ori isi revine!

            Cablul care mi-a venit astazi este "COFLE" MCS05005! (care s-a dovedit deja ca e mai bun ca FEBI Bilstein, desi costa de doua ori mai putin)

            Mi-a venit si siguranta din ceasuri, am pus-o si p-aia! *cod 2015460025

            Comment


            • #51
              Originally posted by raul_apr View Post
              Am inteles! Multumesc mult pentru raspuns! Totusi o mica nelamurire tine de acea instalatie electrica... Nu se afla sub scaune, din moment ce au incalzire?


              Asa arata un sistem de incalzire pentru scaune: benzile cu rezistente + instalatia electrica care cuprinde si releul...

              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #52
                Multumesc pentru explicatie si pt. poza!! Toata stima!
                Cred ca respectiva instalatie de incalzire si firele sunt in/sub scaun... Oricum astept un raspuns de la colegul care vinde interiorul si o sa-l intreb si despre releu si instalatie!

                Comment


                • #53
                  Instalatia electrica in mare parte se afla sub tapieteria podea (sunt mascate), releul se afla sub scaunul soferului.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #54
                    Releul de la instalatia de incalzire in scaune se afla sub modulul de confort(sub bancheta spate, partea stanga). Cel putin la mine acolo este. Acolo era si la masina de pe care a fost data jos instalatia.
                    Legat de incalzire, http://www.clubmercedes.ro/incalzire-scaune-t27092.html

                    Cam asa arata instalatia electrica(W124) a instalatiei de incalzire in scaune(fara"rezistentele" din scaune):
                    Attached Files
                    Last edited by tumar; 03-27-2015, 22:18 PM.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #55
                      Corect, Marius (Tumar) are dreptate, cele mentionate de mine mai sus sunt valabile pentru W126...imi cer scuze, am uitat da mentionez!



                      Stima
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Am "notat"! Nu-i nici-o problema! Foarte interesant proiectul tau, @tumar!
                        O sa ma apuc in perioada urmatoare sa caut si sa cumpar instalatia impreuna cu releul! Vad ca nu-s chiar asa de greu de montat!

                        Comment


                        • #57
                          Desi este sarbatoare astazi, plictisindu-ma pe acasa, am dus masina intr-o parcare si m-am apucat de curatenie...Pe parcurs am rezolvat si anumite chestii, precum iluminarea blocului de lumini, apoi am gasit un senzor care nu era la locul lui (senzor temperatura aer admisie), pe care abia astazi l-am descoperit...nu intelegeam de ce masina avea un mers neregulat, relanti oscilant si consum crescut! (culmea e ca si auzeam ca trage aer fals pe undeva, dar nu-mi dadeam seama pe unde)

                          Cu butonul rotund de la blocul de lumini, ati avut dreptate! Am tras de el in pozitia "OFF" si a iesit foarte frumos! Trebuia doar tras mai tare...

                          IMG_20150405_135530.jpg IMG_20150405_141739.jpg IMG_20150405_141749.jpg IMG_20150404_173757.jpg IMG_20150405_135511.jpg IMG_20150405_142224.jpg

                          Ma enerveaza foarte tare ca a inceput sa se dezlipeasca plafonul...nu inteleg de ce! A avut ce-i drept o tentativa de cand mi-a cazut bucata aia de balcon pe ea... Oricum, sper sa rezolv si chestia asta dupa ce o revopsesc!

                          IMG_20150404_173713.jpg

                          Interiorul de piele de care vorbeam mai sus, o sa-l iau saptamana viitoare, sa vad cum ma inteleg cu cel care-l vinde, si tot saptamana viitoare vreau sa iau si o cutie de viteze (cod 717.413), pentru ca asta care-i pe masina acum fasaie destul de tare si nu imi place deloc cum se aude. Are un inceput de sfarsit! Sper s-o si schimb dupa sarbatori!

                          O zi buna sa aveti!

                          Comment


                          • #58
                            Am dat astazi comanda si de toba intermediara si finala, impreuna cu kit-ul de instalare...Sper ca saptamana viitoare sa le si montez!
                            Din pacate, cred ca pica treaba cu interiorul! Am aflat ca scaunele din fata nu au incalzire, drept urmare voi renunta la el... Colegul care-l vinde nu stia sigur daca au sau nu incalzire si, spre surpinderea mea, am aflat prin intermediul altui coleg de pe forum care a fost interesat de acelasi interior (multumesc inca odata)!
                            El vedea defapt mufa de la centurile pretensionate si a crezut ca aia e incalzirea!


                            Ziceam mai sus de plafonul care se "dezlipeste" ... aveti idee cum as putea rezolva chestia asta? Se poate face sau trebuie sa-l schimb cu alt plafon?

                            Comment


                            • #59
                              Plafon:

                              Mai mult ca sigur materialul textil s-a dezlipit de pe carton, care se poate relipi insa o sa fii nevoit sa dai jos plafonul pentru a rezolva aceasta problema!




                              Stima
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #60
                                Multumesc pentru raspuns, @mer_se280! O sa vad cum fac sa-l dau jos, insa momentan, pana la vopsire, o sa ramana asa!

                                Astazi au sosit si tobele (intermediara si finala)!

                                IMG_20150410_180520.jpg IMG_20150410_180448.jpg IMG_20150410_180443.jpg IMG_20150410_180424.jpg

                                Luni dimineata o sa dau o fuga pana la Galati la colegul @vava sa vad in ce stare se prezinta cutia de viteze de pe un alt W124 si daca e in regula, masina o sa primeasca si alta cutie!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF