Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 e50 amg

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Imi amintesc cand am citit pentru prima data despre E50 AMG, in nu stiu ce revista auto si descrierea facuta acolo cum ca mai nimic nu tradeaza nebunia de sub capota.
    In aceeasi ordine de idei cred ca varianta E55 AMG era "inculpata" ca fiind prima limuzina ce depasea 300 km/h. Foarte tare.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      E55 AMG era "inculpata" ca fiind prima limuzina ce depasea 300 km/h. Foarte tare.
      Niciodata !

      Prima si singura foarte multi ani la rand limuzina de serie ce atingea 300 KM/h a fost Opel Omega Lotus.

      W210 doar in varianta de motorizare 7.3L depaseste 300 km/h.

      La motor: tachetii, axele cu came daca nu sint in cote
      Ai cerut de curiozitate o cotatie de pret la axe ? Daca imi dai VIN-ul iti dau codurile exacte. Sunt foarte curios cat pot costa...
      Last edited by Ford_V6; 11-06-2014, 03:30 AM.
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #18
        Colegu' nu stiu ce sa zic...ii plin pe youtube de ele, si ating 300 km/h. Acum probabil ca o fi fost si marketing atunci dar cert e ca merge.
        Sa fim sanatosi si sa lasam bestiuta sa evolueze.
        Sa curga pozele cu amegheu!
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Ma bucur ca a ajuns masina pe mana unui om pasionat care se ingrijeste de ea si care doreste sa o aduca intr-o stare cat mai buna. Mult succes Mihai si sper sa o mai vad si eu cand este gata !

          Comment


          • #20
            Originally posted by cgimec View Post
            sincer? ma bucur din toata inima pentru ei! pentru ca acum 7 ani, cind a inceput bataia de joc, citiva pasionati de offroad am iesit in strada si am protestat. noi aveam masini de peste 3001cmc si intram in categoria 120lei/200cmc. e, oamenii astia cu motoare mici au zis ca foarte bine, impozitati bogatii, nenorocitii care ne fura aerul si il polueaza. evident, domniile lor, in micimea creierului, nu stiu ca bogatii au masinile adevarate in vest, in garaje la monaco (oricum, pe riviera, ca e caldut iarna si nu rugineste cotetul). asa ca, in loc sa iesim toti in strada, am iesit citiva fraieri, vreo 30...

            deci, ma bucur sincer daca impozitul la dacie ajunge 300-400 de lei.
            In multe cazuri deja, impozitul anual depaseste valoarea masinii. Ar trebui recalculat la masini peste 10 ani, 15,20. Tampitii.... Si pentru masina asta, in unele judete platesti peste 8000lei anual pe 5000cmc ! Deci....
            "The wife should always be "legally" younger than the car"
            W124 200D
            W123 240D
            Prezentare W124
            Prezentare W123

            Comment


            • #21
              Frumos exemplar!Sa o stapanesti sanatos!

              Comment


              • #22
                Multumesc Razvan

                am fost cu ea la service, la reprezentanta. nu are nici o eroare!!! masina nu a avut niciodata nici un accident.
                trebuie schimbate: bascule superioare care vin cu tot cu pivoti, are mici scurgeri de ulei pe la motor, deci schimbam si garniturile capacelor de la culbutori. discurile trebuie schimbate, placutele sint bune (dar le schimbam si pe astea). purjare. 2 bucse de la bieletele antiruliu. elicea de la ventilator. joja de ulei. caseta de directie pierde ulei. si amortizoarele de la capota. si gata.
                zgomot de tacheti normal la motorul si modelul asta.
                o sa pun si poze de sub masina. fara rugina, ma rog, citeva mici chestii absolut normale.

                urmeaza sa string finantele necesare si sa purced la drum

                LE: a, si mai are un arc rupt pe stinga fata, ceea ce ma bucura pentru ca vazusem ca e un pic lasata si banuiam ceva la suspensie dar iar, dupa 17-18 ani, e normal.
                Last edited by cgimec; 11-06-2014, 13:35 PM.

                Comment


                • #23
                  Chiar, nu ai primit o cota de pret? Chiar is curios cu cat este mai scump piesa pe model AMG comparat cu cel normal...
                  "The wife should always be "legally" younger than the car"
                  W124 200D
                  W123 240D
                  Prezentare W124
                  Prezentare W123

                  Comment


                  • #24
                    inca nu am cotatia. nu ma astept sa fie ieftin. piesele de AMG sint mai scumpe dar inca se produc. sincer, la piesele expuse n-as face rabat pentru ca tin de siguranta. daca imi sare vreun pivot pe circuit la 200+, devin istorie.

                    Comment


                    • #25
                      Da, asta se intelege de la sine, ca la o bijuterie ca asta, nu prea ai alternative. Ori cum, mult spor si succes! ^_^
                      "The wife should always be "legally" younger than the car"
                      W124 200D
                      W123 240D
                      Prezentare W124
                      Prezentare W123

                      Comment


                      • #26
                        Caut acum owners manual pentru E50, daca stie cineva de unde se poate descarca, dau o BRRC
                        Last edited by Zeus; 11-06-2014, 15:41 PM.

                        Comment


                        • #27
                          daca imi sare vreun pivot pe circuit la 200+, devin istorie.
                          Absolut corect. Pe de alta parte ce sa cauti cu o limuzina veche de 20 de ani cu cutie automata pe circuit ?

                          Vezi daca te ajuta ceva din ce ti-am dat mai jos...






                          1991 R129 300SL-24
                          1991 w124 300CE-24
                          1993 w202 C280
                          1978 w116 450SEL 6.9
                          1987 w201 190E 2.0
                          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                          Comment


                          • #28
                            Ia de citeste si regulile de postare printre informatiile referitoare la amg.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Zgomot de tacheti normal nu exista....sa fim realisti trebuie sa nu se auda. Daca totusi se aud ceva e prost... ulei , tacheti , pompa de ulei sau orice altceva din conjunctura respectiva.

                              Comment


                              • #30
                                @Ford_V6: Multumesc, sint ok link-urile, mai putin ultimul. Pe circuit, de distractie. Prefer sa ma dau acolo decit sa fiu tentat s-o calc iremediabil pe strada. Si totusi, cu 6 sec pina la suta, cred ca se tine bine mamaia

                                @cutaresku: Da, destul de dificil, obiceiurile vechi

                                @sile1: De acord, n-ar fi trebuit sa fie acolo dar nici nu deranjeaza suficient incit sa intre in tura aceasta de reparatii Uleiul AMG este scump 165 de lei litrul. Dar o sa-l primeasca. In primavara, cind o sa iasa din hibernare. Pina atunci sa termin eu lista scrisa mai sus si ma declar multumit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF