Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 e50 amg

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #32
    Ma asteptam ca discurile sa fie aerisite( si cu gauri ) dar probabil is maimult decat bune!
    Restul pare foarte ok!
    "The wife should always be "legally" younger than the car"
    W124 200D
    W123 240D
    Prezentare W124
    Prezentare W123

    Comment


    • #33
      Cred ca ar trebui si niste cauciucuri...macar pereche daca nu toate .
      Din cate vad masina e "dotata" cu cel putin un slick ).
      Pana la urma se va Bulgariza sau ce faci cu bestia?
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #34
        Ma asteptam ca discurile sa fie aerisite( si cu gauri ) dar probabil is maimult decat bune!
        Mai era un coleg convins ca modelul asta de masina are etrieri multipiston. Sper ca vede pozele astea sa se convinga si sa mai puna mana pe carte... de mercedes ma refer.

        Ultimul link corect



        In legatura cu tachetii/ axele e mult de discutat. E greu de cuantificat gradul de uzura asa la modul, face sau nu zgomot, mi-a zis mecanicul ca mai merge etc...

        Una peste alta masina este tun la cat a costat. Singurul mare nejuns mi se pare lipsa diferentialului autoblocant.
        Last edited by Ford_V6; 11-07-2014, 08:47 AM.
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #35
          Originally posted by Ford_V6 View Post
          ...Singurul mare nejuns mi se pare lipsa diferentialului autoblocant.
          Asta e chiar foarte bine punctat. Parca ar fi fost normal sa vina standard la asa putere. Am patit-o cu C180-ul, am parcat masina jumatate pe asfalt jumatate pe iarba si la plecare am ajuns sa "merg" pe loc cu 80 la ora (de fapt doar roata dreapta spate se-nvartea).
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #36
            Da, vor veni cauciucurile de vara care vor fi TOP si pe dimensiunile originale, dar acum sa dau 1000EUR pe gume cind inca mai am altele de rezolvat si masina sta, nu-mi permit

            @Ford_V6: Multumesc pentru link, a mers.

            Discurile fata sint ATE flotante, sistemul de frinare original a fost beton. M-am tot uitat, pentru spate gasesc, pentru fata nu.
            Nu as face upgrade la sistemul de frinare din 2 motive. Primul: discurile racing au alti parametri de functionare si pe strada nu sint bune, ele operind mai bine la cald. Al doilea: sint foarte scumpe, mai scumpe decit OEM.

            Miine dimineata urmeaza sa ma apuc de maruntisurile electrice

            Upgrade la diferential se poate face. Pe 4runner am un powertrax lockright. Merg de ani de zile cu blocante si/sau LSD-uri. In mod cert gasesc ceva LSD de la un E55 sau ceva de la eaton sau quaife. O sa ma gindesc serios la acest aspect. La quaife de exemplu gasesti si pentru alte modele de mercedes, Quaife ATB. Oricum, diferentialul va fi dat jos pentru a sabla si vopsi carcasa. Garnitura trebuie schimbata si clar si uleiul. Sper sa nu gasesc pilitura in exces
            Last edited by cgimec; 11-07-2014, 11:28 AM.

            Comment


            • #37
              Revin cu o mica precizare in cea ce priveste diferentialul.
              Zilele trecute am restaurat si eu unul, el nu are nici o garnitura pentru etansare, are doar trei semeringuri, si atat.

              Pe capacul din spate inainte de montgare, se pune putin silicon de preferat ar fi marca Victor Reinz, si stranse suruburile cu simt.

              Cand va fi data jos de pe masina, trebuie inspectat cu atentie, nu cumva sa fi scurs uleiul pe la surubul de aerisire pe partea din sus.
              Chiar scrie in manualul de reparatii, ca inainte sa se apuce de schimbat semeringurile sa se verifica dca scurgerile nu vin de la acel surub.

              Succes.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #38
                Originally posted by Jacob View Post
                Revin cu o mica precizare in cea ce priveste diferentialul.
                Zilele trecute am restaurat si eu unul, el nu are nici o garnitura pentru etansare, are doar trei semeringuri, si atat.

                Pe capacul din spate inainte de montgare, se pune putin silicon de preferat ar fi marca Victor Reinz, si stranse suruburile cu simt.

                Cand va fi data jos de pe masina, trebuie inspectat cu atentie, nu cumva sa fi scurs uleiul pe la surubul de aerisire pe partea din sus.
                Chiar scrie in manualul de reparatii, ca inainte sa se apuce de schimbat semeringurile sa se verifica dca scurgerile nu vin de la acel surub.

                Succes.
                Multumesc pentru informatii. Deci e ca la LR Defender, nici acolo nu ai garnitura la diferentiale. In mod normal, breather-ul ar trebui sa aibe un furtun atasat. Daca n-are, o sa aibe. Practic, aia este o componenta vitala pentru orice diferential. Daca este murdar sau infundat, presiunea care se face in diferential va iesi prin alte parti, cum ar fi simeringuri sau garnitura de etansare, silicon in cazul nostru. Am vazut masini la care, prin furtun de 1,20m, iesea uleiul din cauza presiunii din diferential: Jeep Wrangler TJ cu detroit locker fata/spate.

                Comment


                • #39


                  Ceva de genul asta la pana in 15 mil aduse la usa cred ca te coafeaza perfect...

                  Eu am luat asa ceva de pe ebay si le-am folosit la o masina de 400 cp fara probleme. Oricum diferenta mare fata de setup-ul de serie...
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #40
                    Am eu doua simeringuri oem (cele dinspre planetare) de vanzare pe Tocmai! Poate e ceea ce iti trebuie tie pt.ca mie nu mi s.au potrivit si a trebuit sa comand altele!

                    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

                    Comment


                    • #41
                      Masina a primit un diferential in plus + flansa aferenta, o cotiera centrala de rezerva +capacul mic de la ceva de depozitare care la mine era defect si o mare parte din consola cu AC-ul si casetofonul + casetofonul (ca sa schimb butonul care ma enerva la al meu )

                      Acum am vazut exact desre ce este vorba la diferential: este vorba de breather, care trebuie sa aibe un furtun atasat. Daca are cineva acces la EPC, ma poate lamuri daca acolo vine sau nu vine un furtun?

                      Comment


                      • #42
                        Masina e gata, dupa o factura de 3 pagini Mai este de verificat macaraua dreapta fata si poate la toamna sa-i schimb tachetii. Acum astept vremea frumoasa ca sa pot vopsi aripa stinga si spoilerul, care este un pic crapat. Oricum, cum a dat prima zapada, intra la iernat

                        E, dar pina la primavara am mai luat o jucarie... Un W114 250, cel de IL (daca l-a vazut cineva pe olx). Urmeaza sa-l aduc cumva acasa, sa incep sa caut niste piese si sa-l pun pe drumuri. Urmeaza un topic dedicat

                        Comment


                        • #43
                          Asa... Azi era sa ramin fara talon. De ce? Numarul spate!!! Norocul meu ca politistul a inteles cind i-am explicat ca masina se va inmatricula pe bulgaria. asa ca ii multumesc pentru intelegere.

                          Deci, ca sa terminam discutia legata de ce se intimpla daca ai numar de formatul acela: iti poti pierde talonul.

                          Comment


                          • #44
                            Originally posted by cgimec View Post
                            Asa... Azi era sa ramin fara talon. De ce? Numarul spate!!! Norocul meu ca politistul a inteles cind i-am explicat ca masina se va inmatricula pe bulgaria. asa ca ii multumesc pentru intelegere.

                            Deci, ca sa terminam discutia legata de ce se intimpla daca ai numar de formatul acela: iti poti pierde talonul.
                            Asta era evident! Bine ca te-ai alesc cu un domn corect! Bafta in continuare si sarbatori fericite!
                            PS Asteptam prezentarea celalaltei bijuterii
                            "The wife should always be "legally" younger than the car"
                            W124 200D
                            W123 240D
                            Prezentare W124
                            Prezentare W123

                            Comment


                            • #45
                              Originally posted by cgimec View Post
                              Masina e gata, dupa o factura de 3 pagini Mai este de verificat macaraua dreapta fata si poate la toamna sa-i schimb tachetii. Acum astept vremea frumoasa ca sa pot vopsi aripa stinga si spoilerul, care este un pic crapat. Oricum, cum a dat prima zapada, intra la iernat

                              E, dar pina la primavara am mai luat o jucarie... Un W114 250, cel de IL (daca l-a vazut cineva pe olx). Urmeaza sa-l aduc cumva acasa, sa incep sa caut niste piese si sa-l pun pe drumuri. Urmeaza un topic dedicat
                              Nu am vazut botul de cal pe olx, asa ca astept sa il vedem aici. De ce piese ai nevoie pentru el?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF