Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 e50 amg

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 e50 amg

    Vazut, placut, zbatut, luat. Cam asta este pina acum. Sper sa o pot restaura corect. Masina merge foarte bine pentru anii ei si pentru numarul de proprietari avut.

    1_AMG.jpg

    6_AMG.jpg

    10.jpg

    Are citeva probleme care trebuie rezolvate, dintre care cea mai importanta sint frinele.
    Pina acolo voi incerca sa vad ce nu merge la oglinzi - motorasele merg, butonul merge, dar reglajul per ansamblu, da rateuri (in dreapta face si stinga, in stinga face doar dreapta etc). Presupun ca este din contact, am tot ce-mi trebuie ca sa il fac Eventual vad si ce este cu rabatarea lor (lucru util in oras)

    Radio: ok, merge, dar probleme de virsta - contacte murdare, potentiometru volum murdar (acelasi tratament ca la butonul de reglare al oglinzilor), ceva lipsa la butonul de acord; nimic insurmontabil.

    AC-ul baga, dar cald, ceea ce acum este minunat. Verificam cu substanta de contrast si apoi ne uitam pina in compresor. Nu este o prioritate.

    La interior n-am nimic de facut, doar o curatare, o refacere de volan si un ornament/suport de pahare la care nu mai exista sistemul de inchidere si pe care l-am deschis si a ramas asa

    La motor: tachetii, axele cu came daca nu sint in cote, probabil un suport (or sa fie schimbati amindoi). Turatia fluctueaza intre 750 si 600, probabil un vacuum. Inca nu mi-am dat seama daca se incalzeste sau nu - azi in 45 de minute de trafic a stat putin peste 80 (ceea ce este normal) la un motor de capacitate mare si benzinar. Trebuie schimbat ventilatorul, fara visco.

    Cutia deocamdata pare ok, dar daca trebuie sa schimb tampoanele de la motor, in mod cert il voi schimba si pe cel de la cutie si flansa de cardan.

    Estetic ii trebuie o vopsea pe aripa din stinga, retusate urmele de rugina (din fericire putine). Cel mai probabil la vara va primi vopseaua si lacul necesar. Bara fata are nevoie de niste fibra si ceva vopsea dupa, tot la vara.

    Imi place pentru ca este un "sleeper". O masina pe care o vezi de cele mai multe ori in varianta diesel.

  • #2
    Frumos!

    S-o stăpânești sănătos!
    Fără prea mari probleme tehnice!
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • #3
      Intr.adevar ceva deosebit! Rotile o dau de gol dar prea putini cunosc! Ar fi amuzant sa scrii E 200 CDI pe portbagaj! Spor si numai bine!

      Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

      Comment


      • #4
        Cu cat s-a tranzactionat in final ?

        Comment


        • #5
          Felicitari pentu noul proprietar, se pare ca nu a ajuns pe mana unui samsar, care sa se mandreasca doar ca are un model AMG, si sa faca doar pe bosul de dupa volan.

          Daca permiti sa platesti taxele dupa el, si il pui la punct cu defectele minore pe care le-ai enumerat mai sus, va fi o masina care te va servi multi ani deacum incolo in ciuda faptului ca are ceva anisori.
          Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente rutiere.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            In Germania cu banii astia oamenii cumpara biciclete, tu ai cumparat un supercar, un AMG, felicitari si indrum-o pe drumul cel bun.
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #7
              va multumesc. din pacate nu imi permit taxele pe romania, cu taxele acelea pot face multe la masina. dar imi permit taxele pe bulgaria. cind se va regla si in ro cu impozitele si taxele imorale, o voi readuce in tara.

              joi este programata la diagnoza.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cgimec View Post
                va multumesc. din pacate nu imi permit taxele pe romania, cu taxele acelea pot face multe la masina. dar imi permit taxele pe bulgaria. cind se va regla si in ro cu impozitele si taxele imorale, o voi readuce in tara.

                joi este programata la diagnoza.
                Da, mai ales daca ajunge puie...monta la putere, apoi o sa avem de asteptat
                Cat despre masina, numai experiente bune! Cat mai multa bucurie in AMG ca totusi ala e ideea
                Treaba cu 200 CDI LOL.
                Last edited by Hirig888; 11-04-2014, 14:33 PM.
                "The wife should always be "legally" younger than the car"
                W124 200D
                W123 240D
                Prezentare W124
                Prezentare W123

                Comment


                • #9
                  nu e LOL, ca ma gindeam si eu la asta dar zgomotul cind te dai la ea e inconfundabil

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Hirig888 View Post
                    Da, mai ales daca ajunge puie...monta la putere, apoi o sa avem de asteptat
                    Cat despre masina, numai experiente bune! Cat mai multa bucurie in AMG ca totusi ala e ideea
                    Treaba cu 200 CDI LOL.
                    Stai linistit ca n-ajunge Monta ,daca DA o sa pateasca ca nea Nicu

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cgimec View Post
                      nu e LOL, ca ma gindeam si eu la asta dar zgomotul cind te dai la ea e inconfundabil
                      Cu LOL ma refer la altii, ce fata fac cand pornesti de la stop de langa ei cu 200CDI , ala ar fi de nepretuit. Treaba cu zgomotul e simplu. Asa stiu ca au luat teapa =)
                      "The wife should always be "legally" younger than the car"
                      W124 200D
                      W123 240D
                      Prezentare W124
                      Prezentare W123

                      Comment


                      • #12
                        Curajos proiect ! Sper sa aduca numai satisfactii propietarului.

                        Comment


                        • #13
                          Ati socati sa aflati cati oameni au impresia ca un motor de 2.2 l (putin stiu cati cmc are de fapt) este mare. Cu multi am stat de vorba si motorul de 2 litri este limita superioara pe care si-o pot imagina.
                          Deci toata porcaria asta de situatie cu supra taxele la inmatriculare si impozitele aberante si-au facut jocul...am ajuns sa ne bucuram de motoare de 1.6...
                          Partea proasta pentru aceasta categorie de oameni este ca se anunta marirea impozitelor si la masinile lor .
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by adidc View Post
                            Ati socati sa aflati cati oameni au impresia ca un motor de 2.2 l (putin stiu cati cmc are de fapt) este mare. Cu multi am stat de vorba si motorul de 2 litri este limita superioara pe care si-o pot imagina.
                            Deci toata porcaria asta de situatie cu supra taxele la inmatriculare si impozitele aberante si-au facut jocul...am ajuns sa ne bucuram de motoare de 1.6...
                            Partea proasta pentru aceasta categorie de oameni este ca se anunta marirea impozitelor si la masinile lor .
                            sincer? ma bucur din toata inima pentru ei! pentru ca acum 7 ani, cind a inceput bataia de joc, citiva pasionati de offroad am iesit in strada si am protestat. noi aveam masini de peste 3001cmc si intram in categoria 120lei/200cmc. e, oamenii astia cu motoare mici au zis ca foarte bine, impozitati bogatii, nenorocitii care ne fura aerul si il polueaza. evident, domniile lor, in micimea creierului, nu stiu ca bogatii au masinile adevarate in vest, in garaje la monaco (oricum, pe riviera, ca e caldut iarna si nu rugineste cotetul). asa ca, in loc sa iesim toti in strada, am iesit citiva fraieri, vreo 30...

                            deci, ma bucur sincer daca impozitul la dacie ajunge 300-400 de lei.

                            Comment


                            • #15
                              De lapt asa ar fi si normal...sa fie uniforme impozitele. Nu zic sa nu fie diferente cat de cat la un motor mai mare dar nu in halul in care sunt acum.

                              Multi km fara reparatii. Masina e si ramane un vis pentru multi.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF