Vazut, placut, zbatut, luat. Cam asta este pina acum. Sper sa o pot restaura corect. Masina merge foarte bine pentru anii ei si pentru numarul de proprietari avut.
1_AMG.jpg
6_AMG.jpg
10.jpg
Are citeva probleme care trebuie rezolvate, dintre care cea mai importanta sint frinele.
Pina acolo voi incerca sa vad ce nu merge la oglinzi - motorasele merg, butonul merge, dar reglajul per ansamblu, da rateuri (in dreapta face si stinga, in stinga face doar dreapta etc). Presupun ca este din contact, am tot ce-mi trebuie ca sa il fac
Eventual vad si ce este cu rabatarea lor (lucru util in oras)
Radio: ok, merge, dar probleme de virsta - contacte murdare, potentiometru volum murdar (acelasi tratament ca la butonul de reglare al oglinzilor), ceva lipsa la butonul de acord; nimic insurmontabil.
AC-ul baga, dar cald, ceea ce acum este minunat. Verificam cu substanta de contrast si apoi ne uitam pina in compresor. Nu este o prioritate.
La interior n-am nimic de facut, doar o curatare, o refacere de volan si un ornament/suport de pahare la care nu mai exista sistemul de inchidere si pe care l-am deschis si a ramas asa
La motor: tachetii, axele cu came daca nu sint in cote, probabil un suport (or sa fie schimbati amindoi). Turatia fluctueaza intre 750 si 600, probabil un vacuum. Inca nu mi-am dat seama daca se incalzeste sau nu - azi in 45 de minute de trafic a stat putin peste 80 (ceea ce este normal) la un motor de capacitate mare si benzinar. Trebuie schimbat ventilatorul, fara visco.
Cutia deocamdata pare ok, dar daca trebuie sa schimb tampoanele de la motor, in mod cert il voi schimba si pe cel de la cutie si flansa de cardan.
Estetic ii trebuie o vopsea pe aripa din stinga, retusate urmele de rugina (din fericire putine). Cel mai probabil la vara va primi vopseaua si lacul necesar. Bara fata are nevoie de niste fibra si ceva vopsea dupa, tot la vara.
Imi place pentru ca este un "sleeper". O masina pe care o vezi de cele mai multe ori in varianta diesel.
1_AMG.jpg
6_AMG.jpg
10.jpg
Are citeva probleme care trebuie rezolvate, dintre care cea mai importanta sint frinele.
Pina acolo voi incerca sa vad ce nu merge la oglinzi - motorasele merg, butonul merge, dar reglajul per ansamblu, da rateuri (in dreapta face si stinga, in stinga face doar dreapta etc). Presupun ca este din contact, am tot ce-mi trebuie ca sa il fac

Radio: ok, merge, dar probleme de virsta - contacte murdare, potentiometru volum murdar (acelasi tratament ca la butonul de reglare al oglinzilor), ceva lipsa la butonul de acord; nimic insurmontabil.
AC-ul baga, dar cald, ceea ce acum este minunat. Verificam cu substanta de contrast si apoi ne uitam pina in compresor. Nu este o prioritate.
La interior n-am nimic de facut, doar o curatare, o refacere de volan si un ornament/suport de pahare la care nu mai exista sistemul de inchidere si pe care l-am deschis si a ramas asa

La motor: tachetii, axele cu came daca nu sint in cote, probabil un suport (or sa fie schimbati amindoi). Turatia fluctueaza intre 750 si 600, probabil un vacuum. Inca nu mi-am dat seama daca se incalzeste sau nu - azi in 45 de minute de trafic a stat putin peste 80 (ceea ce este normal) la un motor de capacitate mare si benzinar. Trebuie schimbat ventilatorul, fara visco.
Cutia deocamdata pare ok, dar daca trebuie sa schimb tampoanele de la motor, in mod cert il voi schimba si pe cel de la cutie si flansa de cardan.
Estetic ii trebuie o vopsea pe aripa din stinga, retusate urmele de rugina (din fericire putine). Cel mai probabil la vara va primi vopseaua si lacul necesar. Bara fata are nevoie de niste fibra si ceva vopsea dupa, tot la vara.
Imi place pentru ca este un "sleeper". O masina pe care o vezi de cele mai multe ori in varianta diesel.

Comment