Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Levi
    replied
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    Colegul Levi, cati km pe saptamana ies ???
    Păi simplu: 5 ani x 52 de săptămâni/an = 260 de săptămâni. Ies 3011 km/week ... asta fiind bineînțeles o medie aritmetică, dar luând în considerare că ai mai avut și tu (și mașinile) câte un repaus, km parcurși/săptămână sunt mai mulți

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Posibil ca si polacii sa reconditioneze...reconditionarea!!Si ca din 5 alternatoare sa scoata unul la care aplica doar eticheta.....Posibil....

    In alta ordine de idei, cum o fi cand navigatia ta arata ca in ultimii 5 ani a parcurs distanta asta (vezi poza in stanga sus) ?????????
    Si asta doar cu doua masini Mercedes ???
    O fi bine,o fi rau ???

    PS: navigatia o am de noua, zero km , singurele ei drumuri sunt facute doar pe Sprinter pe relatia Romania-Belgia.....Colegul Levi, cati km pe saptamana ies???
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Cristi Nazarov; 11-02-2019, 00:36 AM.

    Leave a comment:


  • cruiser
    replied
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    Rezolvat intre timp si cu alternatorul....colectorul bun,perii cam la jumatate din viata,zic cei de la atelier,schimbat releu Valeo 150 lei si 20 lei manopera.....Curios ca, pe alternator cu eticheta "reconditionat by Valeo,Poland"....montat in reprezentanta Mercedes acum 2 ani.....releul existent era fabricatie........2012, odata cu masina !!!!!!!!Intrebarea mea, de bun simt ar fi....ce or fi reconditionat ei la Valeo?????Bunica stie....fac si poze maine sa prezentam si dovezile.......Seara buna....
    Au reconditionat....eticheta !

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Rezolvat intre timp si cu alternatorul....colectorul bun,perii cam la jumatate din viata,zic cei de la atelier,schimbat releu Valeo 150 lei si 20 lei manopera.....Curios ca, pe alternator cu eticheta "reconditionat by Valeo,Poland"....montat in reprezentanta Mercedes acum 2 ani.....releul existent era fabricatie........2012, odata cu masina !!!!!!!!Intrebarea mea, de bun simt ar fi....ce or fi reconditionat ei la Valeo?????Bunica stie....fac si poze maine sa prezentam si dovezile.......Seara buna....

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Periile cat mai aveau?. Rk de tot rahatul ca daca nu schimbi colectorul, ala se duce dar periile raman e de toata jena.
    pastreaza releul, poate vei avea nevoie pt asta de pe ebay.
    Vezi si colectorul cat duce.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Bun,o noua performanta Mercedes !!Dupa 1 an si 2 luni si exact 210 000 de km de la alternatorul schimbat in Germania cu celebrul "reconditionat by Valeo,Poland" cost 1300 de iepuroi......s-o stricat altenatorul !!!!Si nimic altceva decat colectorul, adica urmeaza un singur drum:fier vechi !!!Pai,traiti-ar famelia nea Mercedesica,frumos bre ca dupa un an si asa putini km sa se strice jucaria???Cu garantie 1 an??????Au urmat ceva urari cu terminatia clasica in ........mi-as,ti-as,....zda si alte dulcegarii romanesti, schimbat cu altul si plecat mai departe....Noroc ca, dupa distractia de anul trecut,am vanat pe ebay pana am gasit un alternator la un pret destul de bun,100 iepuroi.....Schimbul se face cat fumezi o tigare,dat curea accesorii deoparte,4 suruburi si mufa de plus asa ca pe caldura asta,merge si o pozitie culcat pe carton pe sub ,masina... Ne mai auzim din toamna ca plecam sa facem ceva transporturi,doar dus prin Grecia !!! Stima.

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Aolo , se pare ca s-au stricat si europenii astia ....

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Verificat azi vascul,tot normal...ramane de schimbat termostatul...pe origine 260 lei...nu e o avere...
    In schimb,am constatat azi ca jumatate din accesorii de pe masina au șuruburi rupte sau lipsa!!!!Mai rau ca in Romania!!!Astept sa schimb si temostatul sa le arat ca el e de vina ptr temperatura mărită,nu altceva si apoi le trimit un mail cu toate urarile de bine!Nu vrea sa ma gandesc ce se intampla daca as avea nevoie de garantie..Levierul si trancanul ar fi singura rezolvare.....

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    E,

    Adunați, clienții mei au km cât tine...într-un mediu de lucru profesional, piesa originală e ca un contract.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Pe bune?? Sa-i duca capul la asa ceva??Nu cred ca e termostat original.....Cred ca o sa incep cu el...
    Ps: mai am multa mamaliga de mancat pana o sa stiu eu despre piese mai multe ca dvs...

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Pai vezi sa nu fie vre'o fentă pt limitarea garanției. Știi mai bine ca mine ce valoare are o piesă originală, astfel dacă termostatul este MB, atunci ia un vâsc, măcar de probă.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Posibil....O alta intrebare daca tot sunteti prin zona , aveti idee daca la acest motor exista diferite tipuri de termostat??Inainte apa imi statea la 85-90 si urca un 95 pe caldura cand urcam dealul.Acum, s-a schimbat termostatul si apa sta tot timpul la 92-95 si urca pe la 100-105 pe deal.Bun in cartea masinii am vazut ca nu e problema pana la 120, ca de fapt nu sunt grade temperatura ci grade-presiune daca ma exprim bine , dar eu ma gandesc ca de fapt cand au schimbat termostatul au pus unul pentru o temperatura mai mare.Bun,raspunsul oficial a fost ca e de vina vascul, dar imi e greu sa cred ca s-a stricat cat a stat masina pe dreapta.. Stima.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Regenerarea costă...poate atunci când consuma mult e in regenerare.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Direct la munca...dupa 3000 km rulati cu masina,alti 2500 cu platforma goala dupa ea si apoi...direct in paine !
    Ce nu is lamurit e faptul ca aud filtrul intrand in regenerare destul de repede,dupa aproximativ 300 km, iar de cele mai multe ori cand intru in oras sau in aglomeratie,gen blocaj pe autostrada...Nu stiu daca e bine sau rau,mergem inainte...Consumul ramane o mare necunoscuta si neinteleasa problema , adica 14,5 pe 380 km ca apoi,a doua zi pe acelasi relief si cu aceeasi incarcatura sa mearga in 11,4 pe 850 km !!Ea stie cum o fi mai bine...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF