Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • grizzlee
    replied
    Zylinderkopf = Chiulasa si nu piston, dar nu e relevant
    Mai trebuie menajat acum, ca si in rodaj, sau il poti baga direct la treaba?

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Mno, până am ajuns eu să citesc pe aici, chestiile tehnice s-au discutat...
    Mie nu-mi rămâne decât să fac urarea ”Hai MELEONU”, dar cu o pauză obligatorie între 23.12.2019 - 02.01.2020, că nu ești robot. Vezi bine că și mașinile se strică, dapăi omu...

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    La mine ramane varianta, uzura timpului . deoarece pana la reparatie nu s-a umblat la absolut nimic la motor,gen termoflot sau orice altceva.
    Apare pistonul,e pozitia 2.In rest segmenti si restul, nu apar deoarece acestia sunt inclusi in cei 3180 de euro reparatie curenta.Tot ce e in plus, sunt piese extra..

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Din cate vad eu pe factura, nu apare nici un piston nou. Pe prima pozitie e trecuta chiulasa, care probabil ca au rectificat-o si au refacut scaune si ce a mai fost nevoie. La fel, nu vad facturati nici segmentii, ori nu ai postat toata factura.
    Importanta e garantia. In urmatorii 3 ani mai poate pica doar cutia :P

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Asta pt că ai avut grija maxima de mașina și mai ales pt că a mers 'la drum întins", nu că turismele.

    E documentat defectul - cel puțin la turisme, acolo unde am eu acces - cilindrul 5 și 6 rămân fără ungere / răcire, din cauza colmatării unui canal de ungere, colmatare realizată cu ajutorul jegului de la" spălat / curățat " neconform, cu ocazia schimbării răcitorului de ulei, de la silicon dat cu degetul, sau chiar de la patina timpului - cum probabil s+a întâmplat la tine, de fapt.


    In cazul jegului indus de cei care nu respectă procedura și a mersului ușor prin oraș, canalul respectiv se blochează de tot și se sucește cuzinetul.

    La tine, unde colmatarea s-a produs doar cu mizerie, span, etc, in limite firești fata de vârstă și utilizare și mai ales că mașina produce presiune mare și în cea mai mare parte a funcționării, s-au decalit segmenții din cauza lipsei răcirii - asigurate in principal tot de ulei.

    Cu siguranță olandezul are documente mai multe că mine și a spălat temeinic blocul motor.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    In afara de piston,nimic altceva !Absolut tot restul era in parametri si aici ma refer la motor.Pompa de ulei au schimbat-o preventiv, dar functiona, restul accesoriilor cu uzuri dar functionale.Plus filtru de particule full cu ulei.Acum nici nu am stat langa ei ca a durat ceva timp dar din pozele trimise doar pistonul a fost buba.In general mi-au spus ca e singura problema la acest motor, spargerea segmentilor !Nu au intalnit alta problema.Si asta se intampla doar la un piston.... Stima.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Eu intreb de curiozitate tehnica, is curios care e starea motorului dupa atata timp si km.
    poate ii mai tragi de limba si afli concret ce era defect, pe langa piston, punctele de uzura si ce era inca nou.

    ​​​​​

    Leave a comment:


  • Raul Andrei
    replied
    Originally posted by Sharky View Post
    Eu ma refeream strict la istoric din moment ce era mentionat explicit
    Acum am înțeles. Greșeala mea. Îmi cer scuze.
    Răspunsul este unul foarte bun și cred că este bine să fie evidențiat pentru că, la bază, are un principiu ce a dat renume mărcii Mercedes-Benz. Pe lânagă faptul că erau construite excepțional de bine, aveau și proprietari dedicați ce le îngrijeau așa cum se cuvine.
    Istoricul, reprezinta si garanteaza valoarea masinii in timp
    trebuie sa spun ca incerc pe cat posibil sa respect un principiu: iti cumperi acea masina pe care poti sa o intretii acolo si asa cum spune producatorul !
    Realitatea km si garantia intretinerii
    un bun procent din "fala" se intoarce in buzunar in momentul vanzarii

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Ce conteaza istoricul avand in vedere milionul din bord?? Istoricul, reprezinta si garanteaza valoarea masinii in timp !!
    Am cumparat duba, Stela, cu 465000 de km in bord DOAR pentru faptul ca avea istoric la reprezentanta !La un pret adecvat, o cumparam si cu 1 milion doar in aceleasi conditii!Fara acea carte service, masina era candidata serioasa la foarfeca de tocat ! Nu stiu daca ai urmarit, dar din ratiuni economice imi schimb masina la aproximativ 2 ani.Toate au fost vandute cu km din bord (730 tkm,700 tkm ) iar actuala o sa plece cel mai probabil cu un bord nou , dupa milion !In ambele cazuri,masinile au fost vandute la preturi , imense zic unii, doar dintr-un singur motiv !Realitatea km si garantia intretinerii !De aceea zic eu ca un bun procent din "fala" se intoarce in buzunar in momentul vanzarii ! Si ca sa recunosc totusi ceva din acea "fala" dar care la mine se numeste bau-bau , trebuie sa spun ca incerc pe cat posibil sa respect un principiu: iti cumperi acea masina pe care poti sa o intretii acolo si asa cum spune producatorul !
    Cat priveste strict intervalul service, eu sunt de acord ca nu a dat Veorica o OUG.. , ca tot e la moda , pe aceasta tema , ci ca acesta ar trebui calculat in functie de ce zic ei si ce si mai ales cum faci tu cu aceea masina !Asa ca nu voi ramane fixat pe cei 50000 si voi cobora mai jos,dar asta dor datorita faptului ca "nu e de fabrica" In schimb, studiez trecerea de la uleiul cu norma229.51 la cel cu 229.52, acesta fiind un ulei de generatie mai noua si cred eu cu mai multe calitati.
    Legat de ce au gasit si mai ales cum au rezolvat problemele in motor, ma linistesc putin cu faptul ca in momentul in care iti pui semnatura pe garantie 3 ani fara limita de km, te asiguri ca e bine ce ai facut si ca merge mai mult decat,previziunile unor mecanici din Romanica Stima.
    Ps: cam atat o costat halatul...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Eu ma refeream strict la istoric din moment ce era mentionat explicit, in rest da, e normal sa mergi la un service specializat, nu la unii care acu invata sa lucreze pe masina ta.

    In rest despre bloc presupun ca oamenii aia stiu ce fac, is curios daca totul e in cote, mai putin acel piston.
    Mi se pare o mega reparatie, dar daca tine, bravo lor, astept deznodamantul.

    Leave a comment:


  • Raul Andrei
    replied
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    Butoiul de ulei nu vine cu restul consumabilelor originale,cu inspectia masinii la fiecare revizie,cu cartea service de la reprezentanta si nu in ultimul rand cu mandria ca ti-ai cumparat masina pe care o intretii acolo unde-i este locul!
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    Suna bine schimb la 25 000 dar una e sa faci 5 revizii pe an si alta sa faci 10, ca si costuri si nu in ultimul rand, timp.
    Corect, corect.
    Făcând legătura cu cele mai sus citate, cred că succesul vine echilibrând toate elementele. Întreținerea să fie dusă la bun sfârşit de către oameni specializați, la intervale de timp alese într-o manieră ce îmbină eficient/flexibil costul reviziei propriu-zise, constul generat de faptul că mașina stă în loc să transporte marfă, posibila deviere de la ruta obișnuită și putem continua. Nu numai că mașina va funcționa mai bine și va rezista o perioada îndelungată, dar și șoferul va fi mult mai liniștit când are de parcurs un număr mare de kilometri. Și, până la urmă, ce-i mai important decât siguranța generată de liniște? Nimic. Sunt multe lucuri de avut în vedere, mașina trebuie să funcționeze de la sine, fară bătăi de cap.
    Conchid simplu răspunsul legat de tema mentenanței prin a spune că, în ceea ce privește intervalul de service, nu există interval de service (așa cum ne-am obișnuit.) Să gravăm o succesiune cifre în piatră, în urma cărora să scriem kilometri și la atingerea acelei valori să împrospătam consumabilele? Nu se aplica în afacerea aceasta. Când, însă, timpul, costul și distanța parcursă fac justificabilă vizita la service, atunci este definit concret intervalul. Cred că așa au programat niște ingineri specializați Active Service System.
    Era mai bine să scriu așa de la început, nu? Dar am zis cum am știut. Probabil dacă spuneam așa, discuția nu ajungea aici.

    Originally posted by Sharky View Post
    La ce conteaza istoricul in reprezentanta cand masina bate milionul? E doar pt fala ma gandesc.
    in rest de acord, daca ei sunt seriosi e mai bine asa.
    Interesant de aflat.
    Noi, oamenii, prin latura noastră socială, tindem să desfășuram activități habituale, a căror parcurs și urmări le cunoaștem. Este liniștitor să mergi la același service, frizer, mecanic, supermarket, loc în care bei cafeaua ș.a.m.d.. Rutina este parte a vieții cotidiene. Când încerci ceva nou, ești îngrijorat de apariția rezultatului necunoscut. De aceea, vizita la reprezentantul mărcii este aleasă. Oamenii sunt specializați profesional să lucreze pentru o anumită marcă, au echipamente dedicate, programe cu baze de date garantate de o echipă bine pregătită. Când această activitate de transportator iți câștigă existența, experimentatul altor ateliere este nedorit, întrucât vrei garanția unei lucrări bine făcute, cu o răspundere calitativă recunoscută internațional. O persoană obișnuită se poate juca așa, în cel mai rău caz apelează la serviciile unei companii de transport persoane să ajungă la destinație, în schimb, un transportator, nu își permite acest risc.

    Mulțumesc.
    Mă bucur că putem purta asemenea discuții aici; discuții în care nimeni nu are cuvântul suprem. Fiecare își povestește experiențele trăite, generează opinii pe care le împărtășim și învățam din discursul ce susține teme și idei în moduri diferite.
    Dacă ne-am împrietenit, așa să rămânem până la adânci bătrâneți.

    Toate cele bune!
    Raul Andrei



    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Pistonul crapa daca nu are ungere buna sau s-a supraincalzit. Precis a suferit si blocul motor, aici trebuie schimbata camasa si segment+piston standard.
    Consumul mare de ulei probabil de la segmentul mancat. Ideea e ca trebuia sa ai mult fum albastru la cat ulei a mancat.

    Oricum ar fi, pana ai garantie, ii dai pe coaja. Partea proasta e ca toti mecanicii spun ca un motor reparat nu mai e ce a fost....

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    La ce conteaza istoricul in reprezentanta cand masina bate milionul? E doar pt fala ma gandesc.
    in rest de acord, daca ei sunt seriosi e mai bine asa.

    Dar oare care a fost cauza pt care pistonul 6 a crapat?
    Si oare care e starea generala a motorului, adica uzura came, uzura segmenti, cuzineti pinioane, lant.
    cam astea cred ca iti spun daca schimbul de ulei e ok la 50k.

    Sau, daca tot faci atatia km, de ce nu faci vreo 2-3 teste de ulei? Vei stii exact cand e momentul sa il schimbi si salvezi niste banuti pe termen lung.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Bun venit printre...scriitori ! Nu neg si nu infirm parerile nimanui legate de timpul unui ulei petrecut in motor!Afirm cu mana pe inima si pe buzunarul meu ca avand toate ingredientele la aceasta operatiune la care visam de mult (masina tinuta in service la aceeasi reprezentanta, cu uleiul si recomandarile lor, schimbate dupa cerintele lor si mai ales in Germania ! ) m-am incapatanat sa vad cine are ultimul cuvant : neamtul care zice ca asa se face sau noi care credem ca asa ar fi bine !!Judecand la rece, eu vad castigator...neamtul !!
    Puii mei....620 tkm,in conditiile in care astia isi fac poze cu ea prin reprezentante, in conditiile in care in ultimii 300 tkm eu am facut cu ea ce nu viseaza Mercedes ca poate modelul acesta....Bun, am fost mai grijuliu cu ea, i-am dat vitamine,am pus o patura in plus pe ea iarna cand a fost frig si i-am mai dat cate o raspinca de pruna inaintea unui deal ...dar tot treaba am facut cu ea !Sa vin acum sa ma plang de ulei, marca, Fata Morgana sau ca asa "face" toate...ar fi pura ipocrizie !!
    Eu sunt de acord cu 25 000 schimbul,dar asta o duce spre o exploatare de turism, nu spre divizia camioane unde in ziua de azi pe Volvo se schimba uleiul la 80-100000 de km si merg cu milioanele !!Suna bine schimb la 25 000 dar una e sa faci 5 revizii pe an si alta sa faci 10, ca si costuri si nu in ultimul rand, timp....De aceea am mizat pe ce face popa nu pe ce zice
    Cat priveste butoiul de ulei,cu tot respectul si economia facuta.....nu intra in calcul niciodata !Butoiul de ulei nu vine cu restul consumabilelor originale,cu inspectia masinii la fiecare revizie,cu cartea service de la reprezentanta si nu in ultimul rand cu mandria ca ti-ai cumparat masina pe care o intretii acolo unde-i este locul !!Punct !!!
    In rest sunt total de acord cu toate avantajele si beneficiile prezentate de tine mai sus !O sa vedem,in partea a doua a vietii lui Blacky cum o sa fie !Ca de munca, nu cred ca o sa gasesc pufuleti de plimbat prin Europa !! Stima.
    Ps:nu dau cu peria de praf dar recunosc o reala placere legata de comentariul,stilul si modul de exprimare al dvs . Apropo, il lasam pe "dvs" deoparte avand in vedere ca pe aici suntem intre prieteni? Bine, asta chiar daca unii asteapta cuponul de pensie si altii le pun piedica pe la colturi..
    Ps 1 : nu sunteti inginer, dar nici departe nu, ca doar nu v-a invatat la gradinita ca motorul de 3 litri de Sprinter are 12,5 litri de ulei..
    Last edited by Cristi Nazarov; 06-19-2019, 23:44 PM.

    Leave a comment:


  • Raul Andrei
    replied
    O zi bună!

    După mult timp în care doar am citit conținutul acestei ramuri a forumului, îndrăznesc a scrie și eu ceva.
    Nu am scris nimic întrucât nu credeam că aveam ceva notabil de zis. Autorul își cunoaște bine meseria, mai mult ca el nu a stat nimeni la volanul mașinii și experiența trăită nu se compară cu teoria tocită.
    Ultimul post m-a intrigat, însă. Legat de cele întâmplate, de intervalul de service ș.a.m.d.; este una să citești, și alta să trăiești. Răsfoind fișa tehnică a unui producător de uleuri prieten Daimler, am observat că intervalul de schimbare al uleiului era precizat doar cu indicatorul "flexibil." Nu sunt inginer și nici foarte priceput la mașini, însă, eu consider că atâta timp cât motorul nu trece prin multe cicluri cald-rece, nu este exploatat abuziv, uleiul nu își pierde proprietățile cum o face în alte autovehicule rutiere. Sigur, există o cifra ce repartizează o anumită parte de: detergenți/dispersanți, aditivi ce protejează piesele ce intră indirect în contact, antispumanți, inhibitori de coroziune per arie utilă ce necesita lubrifiere, doar că prin motor circulă peste 12L de ulei, ceea ce-i prelungește viața prin scăderea temperaturii și conservarea aditivilor din baza sintetică. Uleiul poate să preia mai multe imputitati și poate să protejeze mai bine o respectivă unitate de spațiu.
    Firește, scurtarea intervalului de service este acidul acetilsalicilic al motorului. Între 25.000 și 30.000 km ar fi bine. Limita inferioară de preferat. Aceeași bani dați pe rând. Este o bună idee și alegerea unui brand bun de uleiuri. În cazul dumneavoastră (spun așa deoarece eu sunt mult mai tânăr) un recipient de 205L ar fi de ajuns pentru 16 revizii ce v-ar duce 400.000km (interval de service prestabilit 25.000km), adică, în cazul de față, nu v-ar ajunge nici măcar un an.
    În altă ordine de idei, întotdeauna în mintea mea, Mercedes a stat pe același raft cu fiabilitatea și cu numărul astronomic de kilometri parcurși. În postările de aici am citic experiența concretă a doi devoratori de kilometri, exact ceea ce aștept de la un posesor al unui Mercedes și de la mașina lui. A fost o plăcere.

    Toate cele bune,
    Raul Andrei

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF