Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nebuna Rosie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Deci sa inteleg ca sasiul este normal de Sprinter 313, si as putea face reducerea asta de greutate din platforma? Ma mai gandeam in loc de placajul acela nu ar fi mai usoara tabla de aluminiu? In loc de scanduri probabil voi pune niste profile foarte usoare din aluminiu patrat. "Grinda" aia mare dinauntru cred ca o schimb pe ceva mai subtire putin, nu foarte mult, mai scot cateva din placajele alea de aluminiu din fata platformei. Obloanele probabil ca le-as putea modifica, fara sa le schimb, sa pastrez rama si pe exterior sa pun tabla de aluminiu, iar pe interior, un L tot din aluminiu pe diagonala pt putina rigidizare + scos cateva din traverse + inlocuit toate cu ceva mai subtire si mai usor.
    Pana la urma stie careva cat ar trebui sa cantareasca doar masina cheala, fara platforma+prelata?

    S-ar putea sa ramana masina deocamdata asa, ca se termina incet banii si venit 0. As baga asa cateva curse pana se mai indreapta putin si vremea, si eventual prin primavara s-ar putea sa ma apuc de treaba.

    Ramane de vazut ce voi face. Inca ma mai documentez.

    De la 2700 de kg cat are momentan masina si scazand 350-400 kg, as ajunge undeva la 2300-2350 de kg, care ar fi acceptabil, ca sa am o masa utila de 1200 de kg, aproape dublu de cat am acuma.

    Dusa din nou la RAR si cantarita eventual, fara roata de rezerva, suport, cric si chei, fara plinul facut si cu rezervorul de lichid de parbriz gol, probabil ar iesi undeva la 1300-1350 util in CIV si 1200 util cu restul puse la loc.
    Eu zic ca ar fi super ok asa. Acuma ar trebui sa fac eu asta acasa DIY sau mai bine apelez la o firma care se ocupa cu asa ceva, si sa le zic eu ce sa faca, ce sa scoata si ce sa inlocuiasca?

    In cazul in care as face eu acasa treaba asta, ar fi timp in lunile care sunt mai slabe la transportul de marfuri.

    Va multumesc tuturor pentru idei, sfaturi si sustinere.
    Stima
    Transport marfa intern si international
    Lerint Calin 0742873198
    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

    Comment


    • #92
      Pot sa impartasesc si eu din experienta proprie. Citroen jumper, Peugeot boxer , Fiat ducato din fabrica, sasiu cu bena lor 8epw 2050 kg cu plinul, roata rezerva si câteva acareturi. După ce ii pui suprastructura cu prelata 8 epw si câteva scule, lanturi, ceva lichide si sofer ajunge la 2300-2350 kg. Asta o spun pe cantarite pe masinile noastre. Masinile au AC. Motoare 2.2 L. Ultima experienta, la ultima achizitie am renuntat la bena lor din fabrica, doar sasiu, bena aluminiu la comanda cu traverse mai mici, obloane mai usoare, prelata mai subtire, scânduri mai subtiri si mai usoare bine, dar cu 30% mai voluminoasa, am reusit sa scoatem 2350-2400 kg greutatea masinii.
      Acum făcând o comparatie cu ce ai tu, avem mai putin asa: scaun pneumatic, cardan, grup, punte spate mai mare, sasiu ranforsat ( poate aia înseamnă de fapt suspensiile ranforsate ), plus alte optiuni. Lejer 150-200 kg in plus numa ce am enuntat mai sus. Plus ca Sprinterul are cabina mai mare decât modelele mentionate. Pana si rotile le avem pe 15 pentru 10-20 kg in plus de la butuc/discuri frana/jante/cauciucuri.
      Bine ca nu ai dat banii si pe dormitor.
      Last edited by firepcmaster; 01-14-2014, 23:04 PM.
      Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

      Comment


      • #93
        Originally posted by firepcmaster View Post
        Pot sa impartasesc si eu din experienta proprie. Citroen jumper, Peugeot boxer , Fiat ducato din fabrica, sasiu cu bena lor 8epw 2050 kg cu plinul, roata rezerva si câteva acareturi. Dupã ce ii pui suprastructura cu prelata 8 epw si câteva scule, lanturi, ceva lichide si sofer ajunge la 2300-2350 kg. Asta o spun pe cantarite pe masinile noastre. Masinile au AC. Motoare 2.2 L. Ultima experienta, la ultima achizitie am renuntat la bena lor din fabrica, doar sasiu, bena aluminiu la comanda cu traverse mai mici, obloane mai usoare, prelata mai subtire, scânduri mai subtiri si mai usoare bine, dar cu 30% mai voluminoasa, am reusit sa scoatem 2350-2400 kg greutatea masinii.
        Acum fãcând o comparatie cu ce ai tu, avem asa: scaun pneumatic, cardan, grup, punte spate mai mare, sasiu ranforsat ( poate aia înseamnã de fapt suspensiile ranforsate ), plus alte optiuni. Lejer 150-200 kg in plus numa ce am enuntat mai sus. Plus ca Sprinterul are cabina mai mare decât modelele mentionate. Pana si rotile le avem pe 15 pentru 10-20 kg in plus de la butuc/discuri frana/jante/cauciucuri.
        Bine ca nu ai dat banii si pe dormitor.
        Am vazut si eu azi un Jumper la Kontex in curte. Are o greutate mai mica, si e diferenta mare intre sasiul de Jumper si Sprinter.
        Am mai gasit niste detalii tehnice la Sprinter si cica ar avea in jur de 1800 kg chel, doar cabina si sasiul.
        La un 2300-2400 kg greutate a masinii+platou+prelata as fi super fericit, un util de 1200 ar fi superb.
        M-am uitat si la Jumper/Ducato dar nu am gasit nimic decent
        Ehh acum daca ar mai fi sa aleg din nou, altfel ar sta treaba
        Mi-as lua ceva usor, doar sasiul si i-as face platoul, dupa preferintele mele.
        Am gasit si Sprintere doar sasiu la 6500-7500 euro si daca as mai socoti 4000 de euro carosarea la Kontex as iesi cam la aceiasi bani, dar cu platou+prelata noua.
        Am facut prima greseala, e prima masina SH pe care am luat-o, la urmatoarea voi fi mai atent in multe privinte, si va fi mai bine

        Si la asta ii voi creste eu utilu, si daca stiu ca e ultimul lucru pe care il fac. Nu ma las asa usor
        Last edited by Ice90; 01-14-2014, 23:24 PM.
        Transport marfa intern si international
        Lerint Calin 0742873198
        kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

        Comment


        • #94
          Originally posted by Ice90 View Post
          Deci sa inteleg ca sasiul este normal de Sprinter 313 .....

          Va multumesc tuturor pentru idei, sfaturi si sustinere.
          Stima
          Nu , masina ta nu are sasiu ( lonjeroane ) normal de Sprinter 313 .
          Si eu si Cristi iti spunem acest lucru si tu ori te uiti la alta masina , ori nu vrei sa intelegi .

          Priveste atent poza nr.1 de la postul #72 si vei observa cum arata niste lonjeroane normale de Sprinter 313 .

          Tu ai model de sasiu ca in poza nr.2 . De acolo si greutate mare pe masina .

          Daca aveai sasiu normal de Sprinter 313 , masina era mult mai usoara .

          Comment


          • #95
            Originally posted by nstoe View Post
            Nu , masina ta nu are sasiu ( lonjeroane ) normal de Sprinter 313 .
            Si eu si Cristi iti spunem acest lucru si tu ori te uiti la alta masina , ori nu vrei sa intelegi .

            Priveste atent poza nr.1 de la postul #72 si vei observa cum arata niste lonjeroane normale de Sprinter 313 .

            Tu ai model de sasiu ca in poza nr.2 . De acolo si greutate mare pe masina .

            Daca aveai sasiu normal de Sprinter 313 , masina era mult mai usoara .
            Mie nu imi seamana cu poza nr2 sasiul meu. Dar eu nu am mai vazut sasiu normal de Sprinter deoarece am lucrat doar pe Sprinter Furgon(in fata mea, din poza respectiva nu pot aprecia grosimea sasiului.)

            De ce mi se pare mie a fi sasiu normal: In poza atasata, tot ce e sub linia galbena este sasiul, tot ce este deasupra liniei galbene tine de structura platoului(adica ditamai fiarele alea din pct meu de vedere apartine platoului)
            Scz de insistente, dar ochiu meu nepriceput asa vede.



            PS: Azi imi vin numerele, masina ramane deocamdata pe tara asa cum este. Pe viitor poate voi interveni asupra structurii platoului

            PPS: Ieri am instalat antena CB si am tras firul, azi montez statia+prinderi pentru chingi, deoarece nu are.

            Stima

            LE: Si mie mi se pare sasiul mai solid decat la poza nr.1 din postul tau, doar ca nu imi seamana cu poza 2 (Cred ca acu o sa incep sa va enervez, dar promit ca asta e ultimul post legat de sasiu )
            Last edited by Ice90; 01-15-2014, 09:19 AM.
            Transport marfa intern si international
            Lerint Calin 0742873198
            kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

            Comment


            • #96
              Prietene , Calin ! .

              In legatura cu sasiul , nu este vorba de cat de lat este , ci de modul in care este el construit . Grosimea si latimea sunt doua notiuni diferite .

              Sasiul ( lonjeronul ) normal de Sprinter 313 este compus din doua bucati de tabla , sudate sau ambutisate de jur imprejur in asa fel incat seamana cu o teava patrata , "goala la interior" .

              Lonjeroanele tale ( sasiul , cum ii spui tu ) sunt turnate si forjate metalurgic in forma de litera U . De asta ti-am aratat poza nr 2 . Sunt mai grele cu cel putin 150 - 200 kg decat cele normale de 313 .

              Cand vei intalni un Mecedes camioneta 313 , intra sub masina si studiaza sasiul .

              Si eu am epuizat subiectul sasiu .

              Comment


              • #97
                Inteleg. Mersi de lamuriri
                Am mai observat azi ceva, cu magnetul in mana. Barele longitudinale la acoperisul prelatei sunt din teava de 2" din FIER , eu credeam ca sunt din aluminiu , dar sunt din ceva profil mai subtirel ca se indoaie daca ma apas de ele, deci nu cred ca ar fi grele. O sa mai schimb una alta pe acolo sa o mai usurez cu vreo 100 de kg, si pe viitor vedem
                Subiect "usurare" inchis momentan

                Am facut prinderile pentru chinga, din profil, le-am facut filet si maine daca nu ploua o sa le montez.
                Incet incet se pregateste Nebuna de drum. Numerele imi ajung diseara, mai trebuie sa fac asigurare CMR si Rovigneta si sunt gata si eu si Nebuna mea de drumuri
                Stima
                Transport marfa intern si international
                Lerint Calin 0742873198
                kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                Comment


                • #98
                  Masina a iesit la cantar 2700 kg , goala , fara marfa pe ea ? .

                  Ca sa-ti faci o idee , camioneta mea de 4 T , sarcina maxima autorizata , cantarea goala , fara marfa , 2 700 kg . Avea si roti duble pe puntea spate .

                  Deci , aveam sarcina utila 1 700 kg .

                  O vezi , dand doua clik-uri pe poza , aici :

                  Comment


                  • #99
                    Da, goala, fara marfa are 2700 de kg.
                    Cantarita la RAR: 2860kg
                    Cantarita de mine: 2700 kg fix
                    Cantarita de neamt, adica in brief 2750 kg
                    Stima
                    Transport marfa intern si international
                    Lerint Calin 0742873198
                    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                    Comment


                    • No bine, atunci drumuri bune si spor la bani !!!Daca dai pe la Galati, da un telefon sa bem o "cafia", fac eu cinste !!!Cat priveste contractele pe extern pe care nu le mai poti onora tu, "fa-le cadou" altora care pot cara mai mult de 660 kg Stima
                      PS: cine nu tine la gluma o sa-i taie nasul...
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                        No bine, atunci drumuri bune si spor la bani !!!Daca dai pe la Galati, da un telefon sa bem o "cafia", fac eu cinste !!!Cat priveste contractele pe extern pe care nu le mai poti onora tu, "fa-le cadou" altora care pot cara mai mult de 660 kg Stima
                        PS: cine nu tine la gluma o sa-i taie nasul...
                        Ms la fel. Daca ajung prin Galati cu siguranta dau un telefon sa bem o "cafia". Poate ne-om intalni si pe drumuri cine stie, nu-i asa mare lumea asta
                        Poate chiar si pe extern, ca daca o fi o cursa buna poate poate ma pune al de jos sa ma risc
                        Tocmai ce mi-a zis un prieten ca l-a prins cantaru pe extern, cred ca pe Austria cu 5100 si ceva de kg pe duba de 3500 si cica a luat amenda 210 euro. Nu prea imi vine a crede , mai ales ca stiu ca austriecii nu-s asa iertatori
                        Stima si sa ne auzim cu bine :P
                        Transport marfa intern si international
                        Lerint Calin 0742873198
                        kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                        Comment


                        • Ice90 daca vrei, si te ajuta, pot inlesni intalnirea cu CristiNazarov. Am eu de trimis sambata seara/duminica 3 paleti si un colet la Galati, de la Timisoara sau Arad. Au in total 360 kg .
                          Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

                          Comment


                          • Off topic

                            Ia uite cum se ivesc ocaziile ! .

                            Poate Ice90 face un pustiu de bine si scrie numarul de telefon la semnatura + tarifele pe km .

                            Nu se stie cand ajunge si prin Bucuresti .

                            Comment


                            • Daca tot sunteti in sezonul de promotii, ceva pentru Germania sau Belgia nu aveti ca plec eu marti incolo??? Si trec si prin Bucuresti sa iau o motocicleta pana la Bruxelles...eventual via Oradea sa vad si eu ce trebuie detarat pe masina omului... Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • Originally posted by firepcmaster View Post
                                Ice90 daca vrei, si te ajuta, pot inlesni intalnirea cu CristiNazarov. Am eu de trimis sambata seara/duminica 3 paleti si un colet la Galati, de la Timisoara sau Arad. Au in total 360 kg .
                                Sambata seara ma intalesc cu managerul unei firme sa vedem daca putem rezolva un contract ceva pe tara.

                                Originally posted by nstoe View Post
                                Off topic

                                Ia uite cum se ivesc ocaziile ! .

                                Poate Ice90 face un pustiu de bine si scrie numarul de telefon la semnatura + tarifele pe km .

                                Nu se stie cand ajunge si prin Bucuresti .
                                Se face se face. Referitor la tarif, prima data sa vad cum stau cu consumul si sa calculez un tarif bun si pentru mine si pentru clienti

                                Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                                Daca tot sunteti in sezonul de promotii, ceva pentru Germania sau Belgia nu aveti ca plec eu marti incolo??? Si trec si prin Bucuresti sa iau o motocicleta pana la Bruxelles...eventual via Oradea sa vad si eu ce trebuie detarat pe masina omului... Stima.
                                Daca treci prin Oradea, da un telefon ceva sa ne intalnim, eventual daca nu e graba stam si la cafeaua aia

                                Azi am primit numerele, am vopsit si prinderile pentru chingi. Nu am reusit sa fac asigurarea CMR
                                Ultimele detalii: extinctor, triunghi reflectorizant, GPS, diagnoza aia ca ba aveam eu timp si nu avea mecanicu ba invers, rovigneta, calibrare statie, chingi si folie

                                Mai o intrebare pentru cei umblati pe afara mai mult decat mine, pe Ungaria, Austria si Germania, pe unde ati dat de cantare?
                                Eventual Cehia daca se leaga de greutate, ca sa ocolesc Austria pe Cehia la nevoie.

                                PS. Dupa ce imi ajunge talonul, se rezolva cu greutatea trecuta acolo, teoretic o "usurez" in acte, pacat ca practica ne omoara
                                Transport marfa intern si international
                                Lerint Calin 0742873198
                                kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF