Deci sa inteleg ca sasiul este normal de Sprinter 313, si as putea face reducerea asta de greutate din platforma? Ma mai gandeam in loc de placajul acela nu ar fi mai usoara tabla de aluminiu? In loc de scanduri probabil voi pune niste profile foarte usoare din aluminiu patrat. "Grinda" aia mare dinauntru cred ca o schimb pe ceva mai subtire putin, nu foarte mult, mai scot cateva din placajele alea de aluminiu din fata platformei. Obloanele probabil ca le-as putea modifica, fara sa le schimb, sa pastrez rama si pe exterior sa pun tabla de aluminiu, iar pe interior, un L tot din aluminiu pe diagonala pt putina rigidizare + scos cateva din traverse + inlocuit toate cu ceva mai subtire si mai usor.
Pana la urma stie careva cat ar trebui sa cantareasca doar masina cheala, fara platforma+prelata?
S-ar putea sa ramana masina deocamdata asa, ca se termina incet banii si venit 0. As baga asa cateva curse pana se mai indreapta putin si vremea, si eventual prin primavara s-ar putea sa ma apuc de treaba.
Ramane de vazut ce voi face. Inca ma mai documentez.
De la 2700 de kg cat are momentan masina si scazand 350-400 kg, as ajunge undeva la 2300-2350 de kg, care ar fi acceptabil, ca sa am o masa utila de 1200 de kg, aproape dublu de cat am acuma.
Dusa din nou la RAR si cantarita eventual, fara roata de rezerva, suport, cric si chei, fara plinul facut si cu rezervorul de lichid de parbriz gol, probabil ar iesi undeva la 1300-1350 util in CIV si 1200 util cu restul puse la loc.
Eu zic ca ar fi super ok asa. Acuma ar trebui sa fac eu asta acasa DIY sau mai bine apelez la o firma care se ocupa cu asa ceva, si sa le zic eu ce sa faca, ce sa scoata si ce sa inlocuiasca?
In cazul in care as face eu acasa treaba asta, ar fi timp in lunile care sunt mai slabe la transportul de marfuri.
Va multumesc tuturor pentru idei, sfaturi si sustinere.
Stima
Pana la urma stie careva cat ar trebui sa cantareasca doar masina cheala, fara platforma+prelata?
S-ar putea sa ramana masina deocamdata asa, ca se termina incet banii si venit 0. As baga asa cateva curse pana se mai indreapta putin si vremea, si eventual prin primavara s-ar putea sa ma apuc de treaba.
Ramane de vazut ce voi face. Inca ma mai documentez.
De la 2700 de kg cat are momentan masina si scazand 350-400 kg, as ajunge undeva la 2300-2350 de kg, care ar fi acceptabil, ca sa am o masa utila de 1200 de kg, aproape dublu de cat am acuma.
Dusa din nou la RAR si cantarita eventual, fara roata de rezerva, suport, cric si chei, fara plinul facut si cu rezervorul de lichid de parbriz gol, probabil ar iesi undeva la 1300-1350 util in CIV si 1200 util cu restul puse la loc.
Eu zic ca ar fi super ok asa. Acuma ar trebui sa fac eu asta acasa DIY sau mai bine apelez la o firma care se ocupa cu asa ceva, si sa le zic eu ce sa faca, ce sa scoata si ce sa inlocuiasca?
In cazul in care as face eu acasa treaba asta, ar fi timp in lunile care sunt mai slabe la transportul de marfuri.
Va multumesc tuturor pentru idei, sfaturi si sustinere.
Stima
Comment