'Joi Sep 15, 2016'
Azi am primit fisele si bujiile noi, fisele NGK si bujiile BERU 14-8DU. In prima faza am zis ca schimb doar fisele, ca daca fisele sunt de vina macar sa stiu, si daca nu se rezolva problema trec la pasul urmator.
WP_20160915_001_zpsecflvgjd.JPG
WP_20160915_002_zpsyxj3m5hq.JPG
WP_20160915_003_zps6wxbuijh.JPG
WP_20160915_013_zpshz6jpdp9.JPG
Zi si facu, m-am apucat sa scot fisele vechi, dupa care am remontat rand pe rand fisele noi. Cand sa schimb ultima fisa, adica cel cu nr 1 (care are si un mare rol la pornire) vad ca se misca destul de lejer pe bujie fata de cum au fost celalalte fise.
Fisele vechi...
WP_20160915_008_zps2lbhvqe1.JPG
Dau jos fisa si incerc sa remontez pe cel nou. Cand sa apas mai tare pe bujie, nimic, nu vrea sa intre, (nu se aude acel click specific cand montezi fisa pe bujie) tot apas dar nimic. Cand ma uit mai atent, vad ca are ceva bujia in varf. Bag si eu mana sa pipai problema si am simtit ca bujia are ceva in varf. Bag clestele si trag de ea...cand scot si o analizez mai atent, vad ca e o bucatica de metal. Iau la mana si fisa, si sa vezi ca mai pica inca ceva din ea...ceva din plastic, si mai are si ceva firicel impletit pe ea...cand o analizez
mai atent, am ramas prost cand am vazut ca a disparut miezul fisei...particica de care se cupleaza bujia.
WP_20160915_007_zpsyopxtmg3.JPG
WP_20160915_006_zps63qlv7ls.JPG
WP_20160915_005_zpso4k2rldr.JPG
Au inceput rugaciunile...cele sfintesti...
sa @#&*$()#@ )$*#^%$@&, si (#*&#%%@@ %@^&*! $&$#@)**#^...si sa vezi ca de aici e problema...ziceam eu. Dupa ce m-am descarcat, am zis ca e mai bine asa...bine ca am desfacut un sfert din masina si sa mai gasesc una alta care nu functioneaza ca la carte...de exemplu WUR-ul, care tragea aer fals pe langa membrana...
A urmat testul...la inceput am avut o retinere de a accelera brusc, insa cand am vazut ca nu da semne de balbaiala i-am dat sa vad daca o mai ia razna. Spre norocul meu balbaiala nu a mai aparut si in sfarsit am reusit sa intorc scorul in favoarea mea
.
Va urma sa schimb si bujiile cu cele noi, dupa care sa mai reglam inca odata aprinderea cu stroboscopul, inca un test la WUR si sa vedem cum se va comporta 'dânsa'.
Azi am primit fisele si bujiile noi, fisele NGK si bujiile BERU 14-8DU. In prima faza am zis ca schimb doar fisele, ca daca fisele sunt de vina macar sa stiu, si daca nu se rezolva problema trec la pasul urmator.
WP_20160915_001_zpsecflvgjd.JPG
WP_20160915_002_zpsyxj3m5hq.JPG
WP_20160915_003_zps6wxbuijh.JPG
WP_20160915_013_zpshz6jpdp9.JPG
Zi si facu, m-am apucat sa scot fisele vechi, dupa care am remontat rand pe rand fisele noi. Cand sa schimb ultima fisa, adica cel cu nr 1 (care are si un mare rol la pornire) vad ca se misca destul de lejer pe bujie fata de cum au fost celalalte fise.
Fisele vechi...
WP_20160915_008_zps2lbhvqe1.JPG
Dau jos fisa si incerc sa remontez pe cel nou. Cand sa apas mai tare pe bujie, nimic, nu vrea sa intre, (nu se aude acel click specific cand montezi fisa pe bujie) tot apas dar nimic. Cand ma uit mai atent, vad ca are ceva bujia in varf. Bag si eu mana sa pipai problema si am simtit ca bujia are ceva in varf. Bag clestele si trag de ea...cand scot si o analizez mai atent, vad ca e o bucatica de metal. Iau la mana si fisa, si sa vezi ca mai pica inca ceva din ea...ceva din plastic, si mai are si ceva firicel impletit pe ea...cand o analizez

WP_20160915_007_zpsyopxtmg3.JPG
WP_20160915_006_zps63qlv7ls.JPG
WP_20160915_005_zpso4k2rldr.JPG
Au inceput rugaciunile...cele sfintesti...

A urmat testul...la inceput am avut o retinere de a accelera brusc, insa cand am vazut ca nu da semne de balbaiala i-am dat sa vad daca o mai ia razna. Spre norocul meu balbaiala nu a mai aparut si in sfarsit am reusit sa intorc scorul in favoarea mea

Va urma sa schimb si bujiile cu cele noi, dupa care sa mai reglam inca odata aprinderea cu stroboscopul, inca un test la WUR si sa vedem cum se va comporta 'dânsa'.
Comment