Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 'Joi Sep 15, 2016'


    Azi am primit fisele si bujiile noi, fisele NGK si bujiile BERU 14-8DU. In prima faza am zis ca schimb doar fisele, ca daca fisele sunt de vina macar sa stiu, si daca nu se rezolva problema trec la pasul urmator.

    WP_20160915_001_zpsecflvgjd.JPG

    WP_20160915_002_zpsyxj3m5hq.JPG

    WP_20160915_003_zps6wxbuijh.JPG

    WP_20160915_013_zpshz6jpdp9.JPG

    Zi si facu, m-am apucat sa scot fisele vechi, dupa care am remontat rand pe rand fisele noi. Cand sa schimb ultima fisa, adica cel cu nr 1 (care are si un mare rol la pornire) vad ca se misca destul de lejer pe bujie fata de cum au fost celalalte fise.

    Fisele vechi...
    WP_20160915_008_zps2lbhvqe1.JPG


    Dau jos fisa si incerc sa remontez pe cel nou. Cand sa apas mai tare pe bujie, nimic, nu vrea sa intre, (nu se aude acel click specific cand montezi fisa pe bujie) tot apas dar nimic. Cand ma uit mai atent, vad ca are ceva bujia in varf. Bag si eu mana sa pipai problema si am simtit ca bujia are ceva in varf. Bag clestele si trag de ea...cand scot si o analizez mai atent, vad ca e o bucatica de metal. Iau la mana si fisa, si sa vezi ca mai pica inca ceva din ea...ceva din plastic, si mai are si ceva firicel impletit pe ea...cand o analizez mai atent, am ramas prost cand am vazut ca a disparut miezul fisei...particica de care se cupleaza bujia.

    WP_20160915_007_zpsyopxtmg3.JPG

    WP_20160915_006_zps63qlv7ls.JPG

    WP_20160915_005_zpso4k2rldr.JPG


    Au inceput rugaciunile...cele sfintesti... sa @#&*$()#@ )$*#^%$@&, si (#*&#%%@@ %@^&*! $&$#@)**#^...si sa vezi ca de aici e problema...ziceam eu. Dupa ce m-am descarcat, am zis ca e mai bine asa...bine ca am desfacut un sfert din masina si sa mai gasesc una alta care nu functioneaza ca la carte...de exemplu WUR-ul, care tragea aer fals pe langa membrana...

    A urmat testul...la inceput am avut o retinere de a accelera brusc, insa cand am vazut ca nu da semne de balbaiala i-am dat sa vad daca o mai ia razna. Spre norocul meu balbaiala nu a mai aparut si in sfarsit am reusit sa intorc scorul in favoarea mea .

    Va urma sa schimb si bujiile cu cele noi, dupa care sa mai reglam inca odata aprinderea cu stroboscopul, inca un test la WUR si sa vedem cum se va comporta 'dânsa'.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post

      Am remediat problema cu ajutorul unui alt ''apometru'' pe care l-am dat jos de pe circuitul unui alt ceas bord...
      WP_20160807_023_zpsca9c6qur.JPG



      Al meu nu doarme niciodata, nu stiu al vostru cum e dar al meu nu sade bland. La dupa 1251 km parcursi dupa remedierea problemei cu ''apometru'', iarasi vad ca contorul sta bine merci fara sa-si faca treaba . Iarasi dau jos cesul, il desfac (deja am practica) si iarasi rotita mica si-a perdut doua 'maselute' ...de continua asa ramane stirb pe veci .

      Acu stau si suflu'n degete ca nu mai am ''apometru'' la schimb...va trebui sa caut altul!


      DSC09787_zps3j64jj77.JPG
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • 'Dum Oct 02, 2016'

        Plimbarici...

        636106067056593193_zpstwkstmre.JPG

        636106067118559035_zpspf3aeslt.JPG

        636106067420115246_zpsdnhcazwq.JPG


        Va trebui sa reglez din nou aprinderea (avansul) si din nou WUR-ul, findca la pornire nu mai urca turatia la 1500rpm precum era inainte, ci scade de la 1300rpm pana la 700rpm, dupa care urca instant pana la 1700rpm.

        Cand turatia sta la 700rpm merge sacadat (aprox 1-2min)...dupa care merge. Tin sa cred ca WUR-ul isi face de cap...mai vedem!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • 'Dum Feb 04, 2018"

          Anul 2016 a fost dezastru pentru mine si familia mea, dupa "plecarea" lui Tata am incercat sa tin pasul, insa parca mi s-a taiat elanul. La sfarsitul anului 2016 m-am reintors in Germania (fiind plecat si inainte), dupa care BVL-ul am mai circulat pana la expirarea ITP-lui.

          Inainte sa plec din tara am schimbat radiatorul de racire, cel original a suferit un accident (asa a ajuns la mine), tot in acest timp si radiatorul de racire ulei, care la fel arata jalnic.

          'Noul' radiator, necesita un pic de atentie...

          nou.jpg

          Dupa prima spalare nu arata chiar asa rau luand in considerare varsta ei, cateva lamele care necesita indreptare insa nimic grav...

          WP_20160719_001.jpg

          M-am si apucat de treaba...

          WP_20160714_003.jpg

          WP_20160714_004.jpg

          WP_20160714_005.jpg

          Rezultatul final...

          WP_20160928_001.jpg

          "Radiator" racire ulei cutie automata...Update, de data asta nu am mai lasat uleiul sa circule prin teava care se afla in radiatorul da racire. Mai exact din radiatorul vechi am scos acea teava prin care circula uleiul si l-am lasat liber. Momentan este montat provizoriu sub radiatorul mare pana o sa gasesc o alta metoda mai buna...

          Despre teava asta ar fi vorba...

          WP_20160930_001.jpg
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • 'Dum Feb 04, 2018'

            Bucuria nu a tinut mult, prietena a condus masina pana la expirarea ITP-lui, dupa care masina a fost trasa pe tusa. la nici dupa doua luni a inceput sa apara pete sub masia.

            In prima faza la botul masinii, exact sub unde se afla radiatorul de racire ulei a motorului...pana a circulat masina nu au fost probleme. Dupa schimbarea radiatoarelor am schimbat si acele O-ring-uri de la acel radiator, posibil ca nu au fost de calitate...

            IMG-20170304-WA0004.jpg

            Masina tot nemiscata din loc, la nici dupa o luna a inceput sa apara sub cutie automata. Eu tot fiind plecat din tara, doar sora si prietena sunt langa masina, care mi-au relatat cele intamplate. Ele ne stiind cauza si sursa problemei, au ramas neputincioase pana la revenirea mea in tara, asta fiind in Septembrie anult trecut. Dupa o inspectie mai amanuntita am constatat ca teava jojei de la cutie automata care este fixata de cutie doar cu un surub si care are la baza ei un O-ring, a cedat, ca prin urmare a inceput sa se prelinga uleiul din cutie pe langa aceasta teava. Dupa ce am adaugat din nou ulei in cutie am si probat-o...in ciuda faptului ca masina a stat nepornita de luni de zile, a pornit la cheie, fara nici o ezitare! Semnele au ramas acelasi, WUR-ul trebuie reglat din nou, turatia este un pic mare pana se incalzeste. Ramane sa ne ocupam de acesta problema, si a celor doua probleme precizate mai sus in concediul urmator!

            Fetele au pozat si a doua problema...

            IMG-20170418-WA0003.jpg
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • 'Mar Feb 06, 2018 '

              Chiar daca e nemiscata din loc, feletel tot au grija de saraca, o mai aerisesc, o spala...fac si ele ce pot...pfff, ce dor imi e de masinuta mea...

              IMG-20171025-WA0001.jpg

              Iarna a primit o noua husa, cel vechi nu si-a facut treaba cum trebuie. Acesta pare sa fie din material mai de calitate, dublu strat, impermeabil ( de data aceasta pe bune, testat)...

              IMG-20171026-WA0002.jpg


              Originally posted by mer_se280 View Post
              Bucuria nu a tinut mult, prietena a condus masina pana la expirarea ITP-lui, dupa care masina a fost trasa pe tusa. la nici dupa doua luni a inceput sa apara pete sub masia.

              In prima faza la botul masinii, exact sub unde se afla radiatorul de racire ulei a motorului...
              O poza gasita din intamplare, la vremea cand a inceput sa picure uleiul din radiatorul de racire...
              IMG-20161022-WA0004.jpg
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • 'Dum Feb 11, 2018'


                In ciuda faptului ca masin a fost aerisita (lunar), tot au aparut probleme . Mai exact a inceput sa apara condens in iterior si ca urmare pielea (sezut si spatar in spate) a inceput sa mucegaieasca. Ce este bine ca au observat problema din timp, si sezutul si spatarul a fost scos din masina, curatat si depozitat in loc cu temperatura constanta.

                Pana masina circula zi de zi, nu am avut asemenea probleme, asa ca statul nu face bine...

                IMG-20171022-WA0003.jpg

                IMG-20171022-WA0011.jpg

                IMG-20171022-WA0012.jpg

                IMG-20171022-WA0013.jpg
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • 'Lun Mar 18, 2019'

                  Tot la ultima vizita ca si in cazul SEC-lui, am incercat s-o pornesc si sa ma plimb cu ea un pic, sta nemiscate de mult timp. Insa la prima incercare nu am reusit, bateria si-a dat duhul, necesita una noua. Dar nu m-am lasat, si pe imprumutate am adus o baterie si am pornit-o. Mai sa fie, a pornit la prima cheie, intradevar fumegand la inceput insa torcea saraca fara nici o problema.

                  La ultima comanda de piese, am achizitionat si pentru ea un cheder care vine la baza parbrizului, cel nelivrabil OEM cu codul A 126 831 23 98

                  A1268312398.png

                  Pe langa asta, va trebui sa comand si o steluta pentru capota, am ramas fara ea . Nu stiu daca a fost intentionat, poate vantul care smulgea de husa, habar nu am...

                  0-02-04-a537152a56df0759cdb08e331d7c89e6897aceefd47e58cb4fcc38efabd73d2c_f0bdc8ec.jpg
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • '20 Mar 2019'

                    Am primit chederul/lepentru ambele, SE si SEC

                    0-02-04-a6a75d3c1804c506eeb69371b9916112efb4bdad4c6ed0482ba6f8e0b30b584a_140aed37.jpg

                    Inca una bifata, aparatoare pompa de benzina...

                    A126 478 01 37

                    A126 478 01 37.jpg

                    A 126 478 01 37.jpg
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • 'Lun Iun 24, 2019'

                      Piese noi pentru sistemul de injectie...

                      Garnitura injector A1160780873
                      A1160780873.jpg

                      Suport injector A1100700055
                      A1100700055.jpg

                      O-ring uri pentru suport injetctor A0039973048
                      A0039973048.jpg
                      WP_20190624_004.jpg

                      WP_20190624_005.jpg
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • 'Joi Sep 26, 2019 up to date '


                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Dupa o inspectie mai amanuntita am constatat ca teava jojei de la cutie automata care este fixata de cutie doar cu un surub si care are la baza ei un O-ring, a cedat
                        La ultima mea vizita am incercat sa remediez problema, insa fara succes. Am cumparat un set de O-ringuri (mai multe dimensiuni)din comert, insa nu am avut noroc, setul nu continea dimensiunea potrivita, mai exact diametrul se potrivea insa in grosime nu. Dupa ce am montat joja la loc am constatat ca juca in locasul lui.

                        Am apelat la blanul B, am comandat garnitura pe OEM A0169972948 , asta ca sa fie sigur ...insa am o retinere , uitandu-ma la O-ring, parca grosimea e la fel cu cel comandat anterior, poate ma insel...


                        Piesa nr 831
                        Untitled (1).png

                        A0169972948.jpg
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Am iesit din nou la soare, dupa o lunga perioada de hibernare. Ne-am apucat (multumesc colegului Poul pentru ajutorul acordat) sa schimbam O-ringul buclucas. Verificat nivel ulei, lichid racire dupa care am pus bateria la loc (la ultima vizita l-am dat jos) si dupa care i-am dat cheie . Fara nici o ezitare a pornit la prima cheie . Binenteles turatia urcand pana la 1800 rpm (ce nu e bine/corect) dupa care turatia a coborat treptat dupa incalzirea motorului. Ramane sa iau la puricat din nou tot sistemul K-Jetronic, supape, valve, senzori vacuumuri, WUR, masurat presiunea in sistemul de injectie. Doua piese vacuumatice au fost depistate anterior ca fiind defecte si cer inlocuire. Pe langa asta am mai gasit membrana din WUR care avea depuneri de ulei/praf, cu siguranta trage aer fals, garnitura fiind imbatranita, asa ca necesita inlocuire. Cu putin norc am gasit o firma care se ocupa si comercializeaza piese de schimb pentru diferite tipuri de WUR. Problema e ca firma se afla in Australia, asa ca va trebui sa comand kitul de reparatie.

                          WP_20191012_007.jpg

                          Am scapat de o problema insa instant a aparut alta. Mai exact dupa inlocuirea O-ringului de la teava in care se afla joja (sageata verde) scurgerea a disparut, insa a reaparut pe langa cele doua saibe de cupru (sageata rosie) care se afla pe conducta metalica care duce la "radiatorul" de racire a cutiei automate ...asa ca necesita garnituri noi de cupru, asta doar la urmatoarea vizita findca am fost ocupat si cu SEC-ul...clar, statul nu ii face bine

                          wp_ss_20191015_0001.png
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • In final am achizitionat cele doua garnituri cu codul A1087820198 pentru trapa, care lipsesc de pe masina, adica erau cele vechi insa in stare jalnica.

                            A1087820198.jpg

                            WP_20191115_002.jpg

                            WP_20191115_004.jpg
                            WP_20191115_005.jpg
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Tot caut elemente de reparatie pentru caroserie insa pana in prezent doar o bucata (nou) am reusit sa gasesc pentru SEC. Nici SE-ul nu a scapat de rugina la cuvele din portbagaj, asa ca tot caut. Pentru partea stanga am reusit sa gasec una care a fost decupata dintr-o caroserie. Nu este TOP insa salvabil, eventual daca mai apre atunci macar o sa am din ce alege.

                              B63045000017.921021.png
                              m-konversation-anhang (1).jpg
                              m-konversation-anhang (2).jpg
                              m-konversation-anhang.jpg



                              Cum la SEC am reușit sa achiziționez un Becker Mexico CD, am decis ca și 280-ul merită să fie răsfățat, asa că am mai achiziționat un...

                              BE 0876
                              IMG_20200307_092756.jpg
                              IMG_20200307_092821.jpg
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF