Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitiile continua...

    Ornamente cromate + chedere pentru luneta seria a II-a...






    Inca un set de jante OEM + prezoane aferente...mama ce colectie de jante am ...






    Pe langa asta am mai cumparat cateva maruntisuri...mai trebuie sa soseasca un buton pentru geamul electric pentru partea stanga spate (de pe consola)...pe care il am pe masina are ceva buba.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Daca ai drum pe la Bistrita sa aduci prezoanele sa le facem Bling-Bling.La fel si jantele daca au vopseaua buna si originala...
      Salutari!
      Attached Files
      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

      Comment


      • Originally posted by GoguL View Post
        Daca ai drum pe la Bistrita sa aduci prezoanele sa le facem Bling-Bling.La fel si jantele daca au vopseaua buna si originala...
        Salutari!
        Multan dar no sa car prezoanele dupa mine (doar direct cand sunt Bling-Bling)...de altfel mi-am cumparat si eu un kit pentru polishat...(vezi postarea #120)...l-am cumparat ca sa imi intretin si eu elemetele cromate care sunt pe masina.

        Drum cu siguranta o sa am si la Bistrita...oricum te nunt inainte sa vin!



        Hai noroc!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Cum nu mai este mult pana la ITP (expira in 17 octombrie), ne-am si apucat de treaba. Binenteles fratele/mecanicul meu bun, care a fost binevoitor si m-a ajutat din nou.

          De data asta au fost schimbate urmatoarele piese: discurile frana (fata), placute de frana (fata), senzori placuta, kit de reparatie etrieri, furtune pentru frana (fata)...(cele din spate la urmatoarea interventie cand am sa schimb si discurile), un pivot tirant (partea stanga)...

          Inainte de montarea butucilor cu ABS, au necesitat o mica atentie...le-am curatat cu o perie din sarma rotativa...







          Mecanicul in actiune...





          Montarea butucului cu ABS pe disc...



          Diferenta intre piesele uzate si cele noi...





          Piesele noi au fost montate...



          Last edited by mer_se280; 10-02-2013, 17:14 PM.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Continuarea...

            Extragerea pivotului uzat...doresc sa ii multumesc prin aceasta cale D-lui Nelu ''Nstoe" pentru scula "fermecata"...



            Inca era OEM...




            Urmeaza sa schimb butucii de la contact, usa sofer/pasager, portbagaj!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Am citit topicul cap-coada, Felicitari, ai o bijuterie pe roti! intradevar pasionat

              Comment


              • Originally posted by Alexhitman View Post
                Am citit topicul cap-coada, Felicitari, ai o bijuterie pe roti! intradevar pasionat
                Multumesc...pasionat putin zis !
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Originally posted by mer_se280 View Post
                  ...pasionat putin zis ...
                  Nebun irecuperabil, dus cu pluta ! Așa e bine ?
                  Dar ce mă enervează la tine (și știi bine, că ți-am zis de o mie de ori): nu vrei s-o tăblărești și s-o vopsești odată s-odată ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Originally posted by Levi View Post
                    Dar ce mã enerveazã la tine (și știi bine, cã ți-am zis de o mie de ori): nu vrei s-o tãblãrești și s-o vopsești odatã s-odatã ...

                    Ba cum sa nu...era planifica pentru anul acesta dar din pacate dracu nu doarme, si iarasi mi-a pus bete in roate !
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Originally posted by mer_se280 View Post
                      Urmeaza sa schimb butucii de la contact, usa sofer/pasager, portbagaj!

                      Am reusit sa schimb butucul cu una OEM W126...din pacate cand am cumparat masina butucul de la contact a fost schimbat!







                      Urmeaza butucii de la clante (fata), portbagaj.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Norocul m-a lasat din nou . Saptamana trecuta am reglat tachetii cu ajutorul colegului Norbert (doresc si prin aceasta cala sa ii multumesc pentru ajutor), dar la aceasta manevra am fost nevoit sa dau jos radiatorul. Cand sa dau jos radiatorul am constatat ca stutul din partea de sus sa rupt (unde vine furtunul tur). Avand si o problema mai veche (adica asa am cumparat masina) acest radiator a mai fost lipit de alt ''mester'', asa ca profitand de ocazie, am so schimb cu alta...binenteles o sa incerc sa caut una SH...daca nu atunci una noua! Cu ocazia asta am sa schimb tot lichidul din instalatie.

                        Pe langa asta, am mai comandat un alt termostat, un alt furtun care la fel si-a dat duhul (de la tur), si un difuzor pentru radiator findca asta pe care il am, ii lipseste o bucata (asa a ajuns la mine)!



                        Deci alti bani, alta distractie...!






                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • "Distractie placuta" , Feri ! .
                          Intru si eu in vartejul "distractiilor de toamna" cu cateva milioane bune pentru o baterie noua , alta prelata , ulei , filtru si antigel .
                          "Sa cante muzica" ! .

                          Comment


                          • Hmmm...daca tot veni vorba de prelata...si eu va trebui so schimb pe a mea, findca e "mancata" de soare. Am gasit in comert una ''smechera''...e si impermeabil, nu ca aceasta pe care il am acuma + ca mai are buzunarase pentru oglinzi , asa ca doar buzunaras pentru emblema ramaned e facut/croit.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Este croita special pentru W126 ? . Ce dimensiuni are ? .
                              Prelata pe care am avut-o eu era Master Professional 4880 x 1760 x 1440 si cadea perfect pe W123 .
                              Era impermeabila dar rezista numai un an din cauza soarelui .

                              Comment


                              • Nu este special pentru W126! O cunostinta si-a cumparat o husa pentru o masinuta mai mica, pe care in ultimul timp nu o mai folosea. Se gasesc in mai multe dimensiuni!

                                Producatorul este aceasi (vezi postul #17 http://www.clubmercedes.ro/carcover-...are+cumparat-o ) dar in schimb materialul este cu totul altceva. Acesta are doua straturi...pe langa cea impermeabila mai are un strat (in interior) de material textil...sincer mi sa parut mult mai OK. Oricum ramane sa imi cumpar una sa vad ce poate!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF