Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A urmat montarea ornamentului chromat pe portbagaj. Dupa gaurirea tablei am folosit lac de unghii transparente pentreu a evita extinderea ruginii daca in caz de apare (este o solutie provizorie pana la revopsirea totala a masinii). Am schimbat si saibele cu unele noi.








    Intre timp...nunta in familie. Fratemio (mare choperist) a facut nunta...mireasa a fost purtata cu atas ...









    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      Dupa nunta...

      Un nou look...am cumparat un far dreapta deoarece pe care l-am avut pe masina avea oglinda deteriorata si sticla lovita de o piatra (asa am cumparat masina).

      Am mai schimbat semnalizarile galbene cu albe...ca sa para mai tinerel ...

      Farul vechi...


      Noul look...



      Am schimbat sabotii (frana de mana)...sabotii vechi erau inca cele originale...














      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Cand mi-am montat oglida electrica, oglinzile erau fara incalzire...asa ca urmatoarea achizitie a fost...



        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          21 Ian 2012

          Si iata ca incepe un nou capitol al restaurarii. Urmeaza sa schimb interiorul...momentan sunt la faza dezmembrarii interiorului.

          Mama in ce m-am bagat ...dar nu imi pare rau pentru ca asta visam de la inceput...Doamne ce mizeria sa adunat sub 'invelisuri'...o sa am ce curata.

          Cateva poze...










          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Dupa ce am tras masina pe dreapta pentru a schimba "noul" interior am avut ocazia sa schimb bobina la electromotor (o problema mai veche, de care nu am scapat...am schimbat vreo 4 bobine noi (CARGO) findca nu tineau mai mult de 6 luni).

            Asa ca am scos ''cartea magica'' si am cautat codul OEM si am comandat una...




            Cu ocazia chimbarii interiorului am comandat foliile OEM care vin sub tapiseria de pe portiere...





            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Continuarea...

              Cand am cumparat masina, tapiteria de pe 'tavan' era patata din cauza umezelii. Prima data am crezut ca din cauza trapei este problema. Cu ocazia aceasta am verificat sa vad daca nu cumva am problema la trapa.

              Spre norocul meu nu de la trapa a fost problema...ci de la izolatie care se afla imprejurul trapei. Mai precis izolatia care se afla pe 'tavan' era dezlipita si facea condens pe tabla de unde se prelingea pe tapiterie.

              Am rezolvat si aceasta problema si inca am mai lipit in plus izolatie suplimentara ca sa fie sigur ca nu o sa mai am problema cu condensul.

              Cateva poze...

              Se poate observa cum atarna izolatia...


              remediere+izolatie suplimetara...




              Lipsa izolatie...se poate observa picurii pe tabla...







              Trapa este fara izolatie...am cumparat izolatie cu aluminiu de 3mm si am lipit si pe trapa...






              To be continued...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Tot respectul pentru munca depusa! Se vede ca esti un adevarat pasionat.Mi-a placut faptul ca la orice piesa schimbata ai atasat poze cu piesele vechi/deteriorate si cele noi.Asa putem urmari mai bine cum era masina dupa ce ai cumparat-o si cum arata acum.
                W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                Comment


                • #23
                  Intre timp sa facut foarte frig afara...






                  continuarea lucrarilor si reconditionarea pieselor au continuat in casa...

                  Am refacut simbolurile de pe rozeta de la clima, am curatat ''cablajul'', potentiometrul de pe cablaj.

                  Am fost nevoit sa schimb suportii pentru ''cablaj'' deoarece soclul unde vin montate becurile erau distruse din cauza caldurii degajate de bec...

                  Inainte...





                  ''Cablajul'' + potentiometru curatat in totalitate...(inainte de curatarea potentiometrului se auzea un scartait cand invarteam de ea (cu siguranta era plin cu praf) acuma se invarte fin...





                  Am schimbat simbolurile de pe rozeta...la cele vechi erau dezlipite foliile de protectie...

                  Inainte...


                  Dupa...


                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by zsolti1981 View Post
                    Tot respectul pentru munca depusa! Se vede ca esti un adevarat pasionat.Mi-a placut faptul ca la orice piesa schimbata ai atasat poze cu piesele vechi/deteriorate si cele noi.Asa putem urmari mai bine cum era masina dupa ce ai cumparat-o si cum arata acum.

                    Multumesc, multumesc...da, intradevar sunt pasionat...si nu putin, ba chiar unii spun ca "nu am acoperisul intreg pe casa" .

                    Dar aventura continua...inca este cale lunga, asa ca continuam!




                    Stima
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Am reconditionat tapiteria de pe tavan care a constat in revopsire si relipirea izolatiilor lipsa de pe verso.

                      Pentru revopsire am folosoit vopsea pentru piele + fixator, pentru relipire... binecunoscutul Prenadez.

                      Tapiteria revopsita...








                      Relipirea izolatiilor lipsa de pe verso...pentru a fi sigur ca nu se va dezlipi am capsat materialul textil pe burete...







                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        Am uitat sa mentionez..."noul" interior va fi pe culoare gri...asta visam de la inceput!


                        Intre timp...urmatoarele piese ce au fost reconditionate...

                        Este vorba despre sita de la difuzoarele de sub luneta. Aceste site au in interiorul lor un strat de burete (subtire) care nu permite sa intre praful si mizeria pe difuzoare, care se pot defecta cu timpul. Mai exact mizeria care se aduna pe langa ''suspensia'' membranei (este vorba despre cercul care este din cauciuc si are culoarea neagra) ne permitandui o oscilatie 100% cand volumul de la CD player este dat mai tare. Chiar daca nu afecteaza asa de mult dar in schimb poate distruge ''suspensia'' din cauciuc.

                        Asa ca a urmat urmatoarea operatiune...

                        Se poate observa din imagile urmatoare cat de tare este deteriorat buretele...





                        Pentru reinlocuirea buretelui am folosit un material textil mai dens ca sa nu permita intrarea mizeriei la difuzoare...pentru o decupare mai precisa a materialului textil i-am facut un sablon dintr-o coala de hartie A4...



                        Asa arata rezultatul final...



                        Din cauza sitei deteriorate...



                        Asa arata dupa curatare...
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Mie Feb 22, 2012

                          Hopa,....a venit caldura si m-am apucat de treaba !

                          Remontat tapiterie tavan...








                          Urmeaza sa montez si manerele ca sa se intinda la maxim tapiteria.




                          Relipit/schimbat tapiteria de la stalpii B...









                          Rezultat final...
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            Avansez incet...

                            Am montat lampile de citit pe tapiterie de la stalpurile C...






                            Inainte de montare a tapiteriei de sub luneta a fost nevoie de o curatare temeinica...



                            ...se poate observa cat de murdar a fost marginea care vine sub luneta





                            incet, incet iese la lumina culoarea originala ...





                            Remontat tapiteria sub luneta + sistemul audio...



                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Am montat instalatie AC care era lipsa din lista cu optiuni...

                              Am montat radiatorul de la clima care a necesitat o curatare temeinica deoarece si aici avea cuib pasarica. Cu aceasta ocazie am spalat in totalitate interiorul aerotermei findca inainte de a face aceasta operatie deseori am simtit cum iese praful cand porneam ventilatia. De asemenea si radiatorul de la caldura era tare imbacsit cu praf si mizerie.

                              Radiator de la clima...





                              A inceput distractia...LEGO SYSTEM ...







                              Radiatorul de la incalzire...


                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                Piesele au fost spalate...





                                Ghidajele aer de sub bord si interior spalate luna si bec...erau pline cu praf...





                                Mama, am reusit so pun la loc...
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF