Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si matura cu parul pe jos cand se taraste sub masina...
    termostatul ala seamana cu a meu.
    La 211 e simplu de golit, ai un robinet pe radiator si totodata ai un stutz, pui pe el furtun care il scoti afara prin grila de jos si il bagi in sticla de 5l.
    O picatura de antigel nu pierzi.

    Comment


    • Noile "achizitii": "blocator" roti pliabil (mai am unul, dar e fix - foarte util, deja l-am bagat in portbagaj!), trusa sanitara originala (completa-nedesfacuta, avusesem inca una, dar am vandut-o - probabil o dau si pe aceasta - se cauta de pasionati) si extinctor cu suport (din pacate nu e OEM de MB, dar doar asa am gasit deocamdata - am mai avut unul aproape similar, dar era cu sigla BMW, vanduta si aia intre timp).
      Attached Files
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Profitand de vremea superba si de o binemeritata spalare (dupa "acumularea" de sare din ultima saptamana) am facut prima sedinta foto pe malul raului Mures:
        Attached Files
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • Nu am mai postat de mult... Nici nu am avut ce. Covidutz asta a limitat deplasarile doar la dus/intors pentru servici.

          Azi, profitand si de o vreme superba (am avut in plan saptamana trecuta dar se anuntau ploi - cum a fost de fapt prognoza si pentru azi - bineinteles nu s-a "nimerit"), m-am apucat sa fac "revizia" la masina. Am schimbat uleiul de motor (plus filtrul aferent) si bujiile (aveau 30K de la ultimul schimb, mai mergeau dar nu am mai retinut cand au fost schimbate si am zis ca pentru 10 lei si ceva bucata merita - cele vechi nu erau innegrite doar ca parca distanta la electrozi era mai mare decat la cele noi - am pus NGK BCP6ES - acest tip folosesc de cand am masina).
          De ceva vreme (de cand mi-a aparut ticaitul de tacheti in urma cu vreo 4 ani) bag si aditiv pentru tacheti de la LiquiMoly. Am facut comanda impreuna cu uleiul (Bardi Online) dar cand am fost la magazin sa ridic piesele nu am observat ca mi-au dat aditiv "normal" de ulei (flaconul e identic - iar pe eticheta originala a fost aplicat un autocolant cu traducerea instructiunilor in romana). Ca norocul - mai am bonul de casa (l-am bagat in cutia filtrului cand am ridicat comanda), sper sa mi se schimbe produsul. Nu am bagat niciodata alt aditiv la motor in afara de acela de tacheti.

          Dupa operatia de schimb de ulei si bujii am verificat de ce nu mi se porneste/opreste stergatorul de parbriz la treapta de sprituire si de ce nu ia comanda de intermitent (mergea doar treapta I si II, dar nu se preste la baza parbrizului decat "ajutat"). Am demontat motorasul... Lucru nasol... demontarea plasticaraielor... bine ca nu am rupt nicio clema. Nu e de la motoras - l-am uns totusi preventiv. E de la maneta! Am identificat prin miscare putin cate putin, fara a "trece" la urmatoarea treapta - asa functioneaza! probabil un contact uzat sau imperfect... Nu stiu cum s-ar putea remedia. Probabil alta maneta.

          Daca tot am avut motorasul demontat, implicit grilajele de plastic, am curatat canalele de drenare a apei de sub parbriz. La fix! Un canal a fost colmatat cu adunaturi de frunze/crengi/praf. Trecea totusi apa, dar doar picura. La un debit mai mare sigur nu facea fata. L-am curatat temeinic, se scurge fara problema acum! recomand tuturor aceasta operatie! Repet: e vorba de canalul de sub grilaj, nu cel vizibi (in care de fapt se scurge si acest drenaj) intre peretele de foc si motor - pe acela il aspiram si eu de minim 2 ori pe an.

          Am rotit si rotile - fata/spate... Pentru o uzura uniforma. Cu aceasta ocazie am verificat si suspensia si franele. Chiar acum fac 150K km cu discurile fata (cu placutele aferente). Uzura minima la discuri. Placutele sunt cam la 25%.

          Mi-a mai ramas de cautat un volan MARO. Cel de pe masina (luat aici de pe Forum in urma cu ceva vreme) are deja o uzura pronuntata (dar inca nu e rupt). Am "ratat" unul pe OLX. Ramane se mai caut, desi e cam greu pe aceasta culoare. Poate imi iau unul complet cu airbag pe negru... Daca vedeti sau stiti pe undeva un volan, dati de stire!

          Poze n-am... Nu prea am avut la ce sa fac... Ah, masina are 466761 km la momentul schimbului!
          Last edited by dan500se; 05-23-2020, 19:39 PM.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Am mai trecut o borna: 470K!!! In elementul ei, pe autostrada...
            Attached Files
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Mai un pic si ajungi la 500k. Inca e un Mb din seria masinilor bune. La cum ai grija de el, o sa te mai duca multi km de acum inainte

              Comment


              • In ritmul acesta asteptam "minunea" anul viitor... Tocmai am mai "bagat" 750 Km cu ocazia unei mici vacante... Mai un pic (vreo 2000 Km) si trebuie sa fac iar schimbul de ulei... (la 10000 Km il fac cu ulei "ieftin").
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Dupa 6 ani si 3 zile, respectiv 157371 Km rulati... brembo... Mai aveau "carne" dar am "rotit" rotile de vara (mai sunt 2 luni de sezon; st. fata->dr. spate, dr.fata->st. spate) si daca tot am dat rotile jos am zis ca e momentul... nu tineau oricum pana puneam cele de iarna.

                  Surpriza: placutele spate sunt "gata"... Am comandat ATE. Ciudat, nu demult am verificat si mai erau OK... posibil "ieseala" din concediu pe serpentine sa-si fi spus cuvantul. Sunt MINTEX (montate in 2016, 1 August, in urma cu circa 110000 Km).

                  Deci, in cateva zile iar dau rotile spate jos...
                  Attached Files
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • Originally posted by dan500se View Post
                    ... in cateva zile iar dau rotile spate jos...

                    Zis si facut... Frane spate cu placute noi... (franare mult, mult mai eficienta). Cele vechi erau gata de tot... Demult "scazute" sub nivelul senzorilor. Nu stiu de ce, masina mea nu a avut senzori de uzura pe spate. Desi placutele sunt prevazute cu locas. Probabil sunt potrivite pentru alte modele care au avut aceasta optiune. Daca nu se bloca un pistonas de la etrier (fiind iesit pana la maxim) si nu trebuia sa-l dau jos pentru deblocare toata operatia ma tinea in jur de 30 de min. Asa, a durat aprox. 1 ora, poate mai putin. A fost OK.

                    Am pus ATE, vreo 80-90 lei, nu mai stiu exact pentru ca am luat si un filtru de ulei (MANN) pentru ca se apropie si schimbul de ulei.

                    Asta a fost weekend-ul trecut.

                    In urma cu doua zile insa "m-a lasat" alternatorul. Avea un zgomot asa de puternic incat am crezut ca s-a spart ceva in motor. Rulmentul/rulmentii spart/i... Am gasit bucati de metal si plastic ("camasa") cazand din alternator cand l-am demontat.
                    Motorul se aude extrem de bine fara cureaua de accesorii angrenata. Trebuia sa fac un video, pentru cei 476K rulati chiar e foarte OK. Totusi, inainte avea un huruit. Posibil ori rola intinzatoare ori pompa de apa (sau servo) sa aiba o uzura. Eu banuiam initial intinzatorul, dar acum cred ca e inca in parametri.
                    Se pare ca nu am noroc cu alternatorul, e a 4-a oara cand am probleme... Ultima data in urma cu vreo 9 luni cand am crezut ca s-a facut "revizia generala". Stiu ca am solicitat sa se puna piese PREMIUM. Nu mai retin insa daca a fost vorba si de rulmenti. Daca a fost, ori nu s-au pus "premium", ori nu s-au schimbat deloc! Sau nici cele "premium" nu mai sunt ce au fost.

                    Scorul a fost acum, usturator (dupa parerea mea, cu alternatorul demontat de mine si trimis la reparat) un sec 180 de lei. Sper sa ma tina macar cat a tinut prima data, nu cat a tinut ultima data. Ca deja ma gandeam sa iau altul, SH...
                    Attached Files
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • F buna performanta, 100k+ din placute.
                      cred ca esti mega sofer mai ales pe partea de anticipare.

                      La cazanu anterior reparat cu sarma de balot am ajuns inclusiv sa bucsez rotoru dupa ce rulmentul s a gripat si s a invartit axul rotorului in camasa rulmentului.
                      Lucrarea am făcut-o de ambitie ca toti mesterii ziceau ca nu se poate.
                      ​​​​​​​

                      Comment



                      • Originally posted by Sharky View Post
                        F buna performanta, 100k+ din placute...
                        157K+ pe fata si 110k+ pe spate (brembo / MINTEX)

                        Originally posted by Sharky View Post
                        ...cred ca esti mega sofer mai ales pe partea de anticipare...
                        Chiar postam cu ceva timp in urma pe Forumul BW ca rulajul preponderent pe Autostrada are unele efecte "benefice"... "Protejarea" placutelor fiind probabil un aspect de la condusul de procentaj majoritar la "drum intins"!


                        Originally posted by Sharky View Post
                        ...La cazanu anterior reparat cu sarma de balot am ajuns inclusiv sa bucsez rotoru dupa ce rulmentul s a gripat si s a invartit axul rotorului in camasa rulmentului.
                        Lucrarea am făcut-o de ambitie ca toti mesterii ziceau ca nu se poate.
                        ​​​​​​​
                        Si eu puteam sa desfac altenatorul prin mecanicul nostru de intretinere de la Firma (ca sa nu ma bag eu, nu ca nu as fi putut sau nu as fi stiut), care s-a si oferit defapt sa ma ajute, benevol (am observat zgomotul ciudat la ajungerea aproape de locul de munca si am demontat alternatorul in parcare)... dar am preferat sa trimit piesa la cei ce se ocupa zilnic de asa ceva. Rulmenti potriviti gaseam, avem contract cu o companie care ne livreaza la servicu si rulmenti atipici, ma gandesc ca nu era o problema de rulmentii de la alternator care par sa fie "normali" (a se vedea poza cu "victimele").

                        Apropo de rulmenti... Eu nu tin minte sa fi vazut vreodata asa de distrusi. Nici la noi la munca, la CNC-uri de forta si turatie nu am vazut asa ceva. Cel spart pare foarte distrus. Pe SKF pe acest cod (6203) e pret de 14-15 lei... nu stiu de celalalt, nu cred ca e nici acela extrem de scump... Manopera a fost probabil gigantica, repet, alternatorul l-am trimis demontat si nu s-a shimbat nimic altceva. Probabil trebuia sa fac si eu ca tine: pe cont propriu!


                        Attached Files
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Foarte distrus luand in considerare ca sunt pentru un alternator...
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Daaaaa... dubios! Nu vreau sa zic nimic... dar parca pute ceva! Dar nah, sa imi fie invatatura de minte. Alta data sa schimb eu ce pot si cred ca ma descurc!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Bravo, bravo! Ma bucur sa vad ca nu ai dat-o si esti in continuare pe baricade cu ea.
                              Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                              https://w124-coupe.com

                              Comment


                              • Originally posted by cosfru View Post
                                Bravo, bravo! Ma bucur sa vad ca nu ai dat-o si esti in continuare pe baricade cu ea.
                                Tot pe baricade si in 2021!

                                Fiind prima postare in Noul An: LA MULTI ANI!

                                Deci, chiar in 1 Ianuarie, fiind o vreme exceptionala pentru data din calendar (insorit si 14 grade), m-am apucat sa schimb becul din bord ce ilumineaza odometrul. Nefiind "obosit" dupa noaptea de Revelion nu am vrut sa ratez o astfel de ocazie mai ales ca am "o boala" pe becuri (dupa cum am mai zis, inclusiv Dacia mea din `83 pe vremuri avusese toate becurile din dotare functionale 100%) si acel beculet a decis sa nu mai arda in ultimele zile din 2020.

                                Stiam procedura de scoatere a bordului (am mai avut "norocul" sa fie nevoie) si nefiind o lucrare foarte grea (estimasem cam 30 min.) m-am apucat de treaba: bordul l-am scos impingand de sub volan (am scos tapiteria/capacul de acolo - avusese niste cleme rupte si vroiam oricum sa le repar - "sudare chimica" / SuperGlue+bicarbonat - a iesit beton - aviz amatorilor, cine are de lipit plastic - funtioneaza perfect "reteta" - doar sa faceti pe "spate" sudura - se face un fel de crusta - se poate si "umple" in caz ca exista lipsa de material). Avusesem pe vremuri confectionat si "extractor" (exista si piesa OEM / am postat poza cu COD aferent/ pentru asa ceva dar se poate face relativ usor, din spite de roata de bicicleta sau sarma mai "tare" - cum am eu). N.B.: volanul trebuie intors cam 15 grade spre dreapta ca sa se poata scoate bordul relativ usor (asta in caz ca nu aveti volan reglabil - atunci e mult mai usor - mi-as fi dorit sa am optiunea asta, macar pentru astfel de ocazii ).

                                Iluminarea instrumentelor de bord la W202 este preponderent cu beculete cu soclu tip T5 de 1.2 W (cred ca in total sunt 3 feluri, astea T5, unele mai mici si unele mai mari). Am avut 1 buc. de beculet nou, sigilat, in cutie, la indemana (ramas de pe vremuri, posibil de la W126) si am decis sa schimb doar becul nu tot ansamblul. A fost foarte facil: se extrage "lamela" pe care e lipit firul de la beculet din soclu impingand in jos si in sus (are o clema ce blocheaza). Se desface firul de pe lamele, se scoate becul ars si se introduce in soclu becul nou (si lamelele). Ar mai fi fost nevoie si de cositorirea firelor becului nou pe lamele dar eu nu am astfel de "tehnologie" si am lasat asa - face contact OK, am mai facut "lucrarea" aceasta si in trecut, fara nicio problema. Am montat totul la loc, gandindu-ma ca gata, am terminat! Becurile laterale de la ceas si termometru au decis ca nu mai vor sa functioneze - au ars ambele in acelasi timp - le-am verificat, nu mai ardeau - am pus un bec bun (cel ce tocmai l-am schimbat) in locurile lor - ardea in fiecare pozitie. Deci, 2 becuri "lipsa". A dat o fuga pana la Peco local (deh, 01.01. - nu era nimic deschis) dar nu aveau... Am pus bordul la loc provizoriu si am lasat-o pe a doua zi - aveam drum la Selgros, acolo la raionul auto au cam de toate... Mai putin becuri T5!
                                Ajungand acasa mi-am adus aminte ca aveam eu pe undeva un alt set (2 buc.) sigilat de becuri T5 - l-am cautat printre piese si, Legea lui Murphy, fix in ultima cutie erau...

                                A doua zi (fiind tot vreme faina) iar am sos bordul (era montat doar provizoriu - a iesit doar tragand de el) si am inlocuit si celelalte 2 becuri... Bun, dar parca iluminau mai puternic decat cel ce l-am schimbat prima data. Nu mi-a placut! Becurile erau identice, acelasi tip, aceeasi firma! M-am apucat sa caut pe net, becuri T5. Nu am gasit decat la comanda - ma costa transportul mai mult ca becurile. Am gasit set de 10 buc., LED, albastru cu 60 de lei. Nu imi plac "modernizarile" la masinile "vechi" nu m-am "bagat"...

                                Azi surpriza! A ars becul pus prima data! Probabil era "obosit", de aia nu a luminat identic ca celelalte! OK, fiind deschis la magazinul de piese local am mers sa iau becuri (vroiam sa le schimb pe toate 3 puse recent) dar cu tot cu soclu. Aveau... Nu stiu ce firma "smechera", dar a costat 20 de lei bucata!!! Patronul magazinului (chit ca il cunosc personal) insista ca la bord nu se pot monta decat astfel de becuri cu tot cu soclu, nu se poate sa schimbi doar becul... ca e capsat... bla-bla... I-am zis, hai sa vezi ca iti desfac un bec/soclu pe loc... A crezuta cand a vazut!
                                Evident ca nu am luat cu 20 de lei buc. Am luat un bec fara soclu (OSRAM - cum sunt toate din bord) cu 3 lei bucata (mult/putin - nu stiu, am luat ca am avut nevoie) si l-am montat imediat. Luminile sunt acum identice la toate3 becurile schimbate... Am si montat bordul la loc - sper sa nu mai am surprize!


                                O adevarata epopee pentru 1 bec! Dar, cand ai "o problema" (cu becurile) o rezolvi...


                                Numai bine! Rau la nimeni!





                                Attached Files
                                Last edited by dan500se; 01-04-2021, 17:56 PM.
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF