If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
My Baby Benz W202 C180 T-Modell
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Mersi Levi pentru precizare! ACUM totul are sens! Intr-adevar asa se intampla, de fapt acel termostat INCHIDE circuitul cand lichidul de spalat e prea cald... Mi se pare normal. Iar incalzirea la GPL probabil lua mai mult din cauza volumului marit de lichid pe circuitul "aditional".
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Off topic:
Stie cineva unde gasesc un termostat dinasta, pe invers?
AS vrea sa pun la GPL unul, sa nu tina vaporizatorul si implicit gazul mai rece.
Targetul in opinia mea ar fi pe la un 60C=> gaz la 15-20C dupa talpa lunga.
Ar mai mari performantele si ar mai prelugi viata vaporizatorului.
Nu vad vreun efect advers cat timp temperatura gazului sta la 20C.
Stie cineva unde gasesc un termostat dinasta, pe invers?...
Cauti fix un "incalzitor" din acesta. E perfect compatibil cu furtunul de la vaporizator (diametru) si nu are nimic daca nu il bagi in vas. Eventual, daca te deranjeaza lungimea, se poate scurta.
Dupa cum am zis, are cod de W126, si s-a pus pe foarte multe modele (incepand cu anii `80 pana la mijlocul anilor 2000).
Bafta!
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Am facut o "buburie": am reusit sa sparg geamul mic de la usa spate... (am taiat iarba cu motocoasa si o pietricica a sarif FIX la baza geamului, MILIMETRIC unde e ornamentul cromat, fisurand tot geamul; nu e cazut, e doar "cristalizat").
A adevarat "mitul" cu complexitatea lucrarii de demontare/schimbare a geamului triunghiular?
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Vei ajunge sa demontezi sina aia care separa geamul culisant de cel triunghiular. Nimic deosebit, doar rabdare, sculele corecte si dorinta ascunsa ca toate suruburile sa cedeze conform dorintei tale. Adica usor si fara riscuri...
Vei ajunge sa demontezi sina aia care separa geamul culisant de cel triunghiular. Nimic deosebit, doar rabdare, sculele corecte si dorinta ascunsa ca toate suruburile sa cedeze conform dorintei tale. Adica usor si fara riscuri...
A mers surprinzator de usor... Cam ce e in video-ul acela. Fete de usi am mai demontat, acolo se rup doar clipsurile (sunt casante).
Ca fapt divers, am demontat geamul de pe "donatoare", model FL, acolo e altfel sistemul de fixare a fetelor de usa (are suruburile principale ascunse sub un "capac" de la manerul tragator). La modelul NFL suruburile sunt oarecum la vedere (sub maner)...
Nu este nevoie de demontare/slabire a geamului mare (desi la "donatoare" am desprins geamul de pe motoras).
Aproximativ 1 ora de lucru, demontat-montat de doua ori.
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Si daca tot a venit vremea buna am schimbat si mecanismul de inchidere (broasca) usa dreapta spate. Scapa vacuum pe la actuator, initial am crezut ca e membrana fisurata dar la demontare mi-am dat seama ca era carcasa actuatorului crapata (oare cum de s-a putut crapa?)... Am avut mecanismul de schimb achizitionat de multa vreme (de aici de pe Forum, de la dezmembrari) dar nu am inceput "operatia" pentru ca m-am gandit e e prea complicat de demontat si ca dureaza mult (mai ales ca actuatorul vacuumatic imi inchidea/bloca usa fara probleme, doar la deschidere scapa vacuum si, mai ales cand era racoare/frig, nu descuia deloc).
Deci: e relativ simplu, fata de usa jos (exista tutoriale pe YT) (decuplat tijele de actionare, firele de la geamuri electrice), demontat mecanism/broasca (exista video pe YT, desi nu chiar de W202, dat tot aia e si la W124) (pentru a scoate mecanismul din usa trebuie demontata si "clanta", de asemenea exista video pe YT)... si cam atata (remontat in ordine inversa). Timp total aprox. 1 ora.
Acum vreau sa schimb telescoapele spate... E greu de facut?
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Foarte haios videoclipul... Nu am inteles de ce nu a dat rotile jos (ce s-a mai chinuit "ocolindu-le"... )!
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Am schimbat uleiul de motor si filtrul, respectiv uleiul de diferential (l-am avut cumparat anul trecut dar din lipsa de timp am facut operatia doar acum dupa 140K de la ultima schimbare, uleiul scos avea si acum tot o culoare aurie, fara lipsa de volum).
Am mai schimbat si carenajul/parapatra de la roata stanga fata pentru ca in iarna am lovit o movila de zapada si mi l-a deformat, ajungand in roata la o virare completa (facea o galagie suparatoare mai ales cand ieseam din parcare, de se uita lumea la mine). Oricum era deja rupt si "peticit" de la "driftuirea" de vreo 2 ierni cand am lovit un stalp de parcare (atunci am rupt si bara) desi era un carenaj achizitionat imediat ce am cumparat masina (a venit fara acest carenaj din Italia, posibil "afectat" de un eveniment similar, pentru ca bara si aripa erau "atinse" cand am luat masina). Am pus carenajul de pe "donatoare" desi nici acela nu e in stare perfecta (s-a desprins din suport si un colt a ajuns in roata, fiind ros pana la gaurire), l-am pus pana imi iau unul nou, AM, pentru a preveni pe cat posibil intrarea noroiului si a mizerie la aripa si bara (un carenaj OEM, SH e la un pret prea mare, chiar astronomic fata de unul nou, AM, si nici nu gasesti in stare perfecta).
Urmeaza schimbul de bujii, speciale de GPL (NGK, trebuie comandate pentru ca acest tip nu prea se tine pe stoc) apoi filtrul de aer si polen, eventual o incarcare AC cu freon (parca din nu mai baga asa de rece, ultima incarcare fiind in 2015).
Au venit si presurile bej/crem ce le "vanez" de cand am luat masina! Sunt OEM de W211 dar merg perfect si pe W202 (poate partea de la "reazem"-ul piciorului stang sa se aseze mai ciudat).
Am facut si un mic traseu prin tara, 860 Km in 12.5 ore, consum de 9.9-10 l GPL/100 Km (viteze de 120-140 pe autostrada, plus urcat serpentine).
Ma declar multumit in continuare! E o masina buna! Aduna cu sarguinta Km!
L.E. Presurile nu le-am spalat, sunt asa cum au fost demontate de pe o masina in care au stat in ploaie (masina nu a avut usi). Le-am periat doar putin! Sunt relativ curate si asa, de la Mama Natura spalate!
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Felicitari pentru modul in care iti intretii masina! Sunt uimit de cum poate arata o masina care are o anumita varsta! In special ca provenienta este din tara in care nu se pune pret prea mare pe intretinerea masinilor. Stiu cum poate arata un model similar incaput pe mainile cui nu trebuie. De aceea , inca o data felicitari!
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
Felicitari pentru modul in care iti intretii masina! ..
Mersi! In poza arata poate mai bine ca in realitate, dar cert e ca incerc sa o mentin in stare cat mai buna (la fel cum am facut cu toate masinile ce le-am avut in trecut, chit ca era Dacia 1310 din `83 sau masinile de serviciu de la locul de munca, Solenza, Logan MCV II, Allroad, Pasat sau Octavia). Plus ca mai ajut si un "amic" cand are nevoie de "detailing" la masinile ce le aduce de afara...
...Sunt uimit de cum poate arata o masina care are o anumita varsta! In special ca provenienta este din tara in care nu se pune pret prea mare pe intretinerea masinilor...
Cred ca am postat pe undeva poze cum a aratat masina cand am adus-o din Italia! Ai dreptate, nu prea se pune accent acolo pe "estetica" iar zgarieturile si infundaturile pe caroserie sunt "banalitati" (bineinteles ca si masina aceasta poarta aceste urme specifice tarilor respective). Dar, tehnic masina nu a fost "abuzata", adica nu am vazut nicaieri improvizatii. Totul a fost original pe ea. Cert e ca s-a tras de ea cat s-a putut, fara "bibilituri" dar cand a avut ceva probleme probabil s-a apelat la service specializat (poate chiar reprezentanta).
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Intrebare , de ce folosesti uleiuri mult departe de ce recomanda producatorul ? Ca vascozitate ma refer atat la diferential cat si la motor .
Ambele uleiuri sunt conform norma MB... iar de vascozitate, cel putin la cel de motor, nu inteleg la ce te referi? Masina are 423K rulati, ti se pare ca un 10W40 e prea gros?
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment