Originally posted by b97dmt
View Post
W212 , are deja 5 ani , masina a afisat cod pt schimbare ulei cutie , asa mi-au spus la Autoklass la revizie.
Desi am 48.000 km , intervalul recomandat de MB pt cutia 7g plus , 125.000 km sau 5 ani .
Uleiul a fost inlocuit aici : www.mbretrofit.com . La dealer , probabil
ca se lasa uleiul vechi sa curga , filtrul schimbat , uleiul nou la nivel si cam atat , din ce am intrebat .
Ocazie cu care am primit si un update destul de consistent la ceasuri , am scapat de fluctuatia de la relanti , acum sta fix .
Alt update a fost la SAM-uri .
Zgomotul care il are masina de noua , la rece , este de la tamponul de motor .
Tampoanele de la motor au un fir electric , care modifica duritatea tamponului . De aici si zgomotul , e foarte asemanator cu cel de la pompa de vacum
de la frana.
Ca si feeling dupa inlocuirea uleiului la cutie , pot spune ca masina e ca in prima zi , schimba insesizabil , nu va ganditi ca mergea nasol sau ceva , dar acum e altceva .A fost o placere in seara asta sa ma plimb un pic cu ea

Ps : multumesc mult celor de la mbretrofit.com , un loc in care ma simt excelent , mai ales ca masina mea a fost "ultimul diesel care intra in acest service "

Comment