Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Polar white w212 e 250 4matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bun , sa reluam ....am inlocuit din nou antigelul , trebuie pus DOAR albastru , nu am idee de ce.
    Am inlocuit si 2 garnituri pe la furtun intercooler . Se murdarea de ulei .

    Azi , am scapat de un zgomot la w204 .

    Cand viram sa intru la garaj la viraj maxim volan aveam un zgomot , pocnea ceva .Am fost la constatare acum 1 saptamana , o bieleta pierdea ulei /vaselina , ce are in ea.
    Si am optat si pt flansa de amortizor , partea dreapta . Pe stanga am inlocuit-o acum 3 ani .
    Am comandat bieleta stanga-dreapta , flansa amortizor pe aftermarket ca de cele originale m-am cam lecuit , am luat Lemforder.

    Flansa era identica cu ce aveam pe masina , cu cod de mercedes , dar cu steluta stearsa .
    Am scapat de zgomot si masina se simte mai inchegata.

    Ma enerveaza in schimb pompa de servo care are un zgomot de cand am achizitionat masina , pe garantie nu mi s-a aprobat inlocuirea ( asa face toate ) . Zici ca are un rulment uzat , din ce am vazut are semn de Bosch pe ea , sa vad la ce preturi ajunge .

    Comment


    • Cred ca te duce peste 2000 o pompa de servo..

      Cat te-a dus manopera cu schimbul de antigel? Cu tot cu antigel..
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • Sper undeva la jumatate sa o scot , 800-900 pe producator , Bosch. Tot Bosch este si pe masina , originala , are sigla pe ea .

        La antigel a fost neglijabil pretul .

        Comment


        • ce zgomot scoate pompa? Caraie urat cand tragi de volan catre capete?

          Ca experiment nu te costa nimic sa mai pui 100ml, si cu capacul scos vezi daca iti mai caraie.
          Sub nici o forma sa nu strangi capacul, iar apoi sa scoti surplusul afara cu siringa!
          Ti-as zice ce tiganie am facut la a mea, dar nu esti genul.
          In final eu ii voi pune un vas de expansiune suplimentar. Sa vad cand.

          Comment


          • Mi-a fost pus ulei la service , completat gen , dar facea si mai rau si arunca afara.
            Cu motorul rece , am verificat nivelul , era peste max. Am scos cu seringa pana la nivelul de pe joja. Zgomotul a disparut .

            Pe langa zgomotul sa zic “ obisnuit “ la capat de cursa , are ea un zgomot care iese cumva din sound-ul motorului si cum am auzit ca in timp astea produc span de la uzura ma gandesc sa o schimb preventiv .

            Comment


            • Mai amanam cu pompa la servo , preturile mi se par exagerate .

              Am tot mesterit la w204 , dar un zgomot tot exista , este mult redus fata de ce aveam inainte de inlocuire , bielete si flanse,
              Am inlocuit si flansa amortizor pe stanga , ca sa fie inlocuite in pereche (am schimbat-o acum 3 ani , tot in ianuarie ).

              La viraj pe loc stanga - dreapta , aproape de maxim se aude un "poc" , as zice ca pe partea stanga . E foarte infundat , dar auzul meu "fin" il sesizeaza .

              Articulatia " cica " e beton dar se aude cand parchez la garaj , in rest suspensia este inchegata , nu scartie nimic , e tzapana. Sa fie de la etrier , cap de bara ?

              O bucsa din cele mari are niste crapaturi fine ...si am inteles ca si aia la viraj preia din socuri .As schimba-o si pe aia daca tot am inceput , doar sa nu ceara geometrie dupa.
              Attached Files

              Comment


              • Rezista tentatiei de a inlocui piese la primul partz sau pocnitura care o face masina.
                Multe sunt alarme false sau simptome false ale unor probleme.
                E.g. vezi povestea cu lantul de la pompa care de fapt erau gumele.

                Cat timp nu arde sau nu e pericol mai astepata.

                PT etrieri fa alta treaba.
                Apesi sanatos frana si invarti volanul pe loc.
                E normal ca rotile sa se tarasca in acest moment, deci se vor auzi sunete in plus, DAR tu asculta dupa acest pocnet/bufnet.
                Etrierele fiind blocate pe disc, n-are ce sa pocneasca la ele.

                Totodata incearca sa iti dai seama cam in ce pozitie pocneste. Si cum ai ajuns acolo.
                Adica pocneste doar cand virezi mult din stanga in dreapta?
                Cand incepe sa se ridice botul masinii cand virezi pe loc?
                Cu rotile in aer face?

                Problema ta mi se pare f nasol de prins, pt ca nu da semne.

                Bucsele daca au doar riduri, crapaturi superficiale la suprafata atunci sunt ok.
                Nu le schimba doar asa.
                Crapaturile de uzura sunt de forma unui zambet, un arc de cerc facut intre centru si exterior, rezultat din "tragerea/impingerea" bratului spre exteriorul/interiorul masinii.
                Totodata daca bucsa cedeaza o simti in volan, se invarte singur dupa drum.
                DAca directia era tzapana la mana nu cred ca iti va rezolva problema.
                In orice caz bucsa cat timp e stransa si arata bine nu bufneste.

                Dar tu cum oricum ai piesele date jos, mare lucru nu pierzi.

                Capete de bara/bielete/cutie : bat la gropi doar sau daca dai rapid stg-dr pe loc.
                Dar astea se simt la mana/aud la ureche de mecanic. Nu cred ca e aia.
                Plus ca acu ca ai dat jos telescopul, capatul de bara/bieleta e libera, ar fi simtit mecanicul ca ai joc sau pivotii din ele sunt prea liberi.

                Dar ca sa nu o mai lungim. Cand mai auzi sunete care le poti reproduce stand pe loc. Le reproduci si mecanicul pune mana pe piese pe rand si simte unde e vibratia mai mare.

                Apropos, legat de servo, oloi de servo 345.0 e si pe AK cu 50lei. Dar e trecut ca de BMW, dar e fix pentosin chf11s, cel trecut pe pagina de lichide suportate de MB.

                Comment


                • Se aude cam asa , am gasit pe youtube o filmare asemnatoare :


                  Acum am vazut ca a scapat , de zgomotul respectiv : " bucsile de la bratele inferioare fata "

                  Comment


                  • Astazi am scapat de zgomot la w204 . Era identic cu cel din filmarea de mai sus .
                    Am inlocuit exact ce a schimbat si cel care a postat filmarea pe youtube si anume brate bucsi inferioare ( pivot) stg-dr .

                    Am pus aftermarket , Lemforder ,made in turkey , cele originale sarind bine de tot de 1000 lei .Au garantie 2 ani .

                    Am inlocuit pe dreapta initial , zgomotul era acolo , s-a trecut la roata stanga , zgomotul a disparut .
                    Din ce am inteles , se puteau inlocui doar bucsile , dar am zis sa inlocuiesc bratul cu totul .
                    E liniste , masina merge ca la 06 km , inchegata nu bate nu troncane etc .
                    Operatiunea nu am facut-o la reprezentanta , acolo sigur ma puneau sa inlocuiesc caseta .
                    Asa ca am fost la un amic acasa , piesele au fost 840 lei , manopera ceva modic 200 lei .
                    Last edited by b97dmt; 03-03-2018, 21:09 PM.

                    Comment


                    • Sper sa te tina Lemforder-ele pe aftermarket vin cu tot cu bucsi. La mine bratul inferior dreapta a tinut 37.000 de km si bratul inferior stanga 35.000 de km, mers pe drumuri in tara in cea mai mare parte. Am pus alte brate inferioare mai ieftine si vad ca la 25.000 inca se tin bine pivotii. Ce mi-a placut la lemforder era ca aveau si codul de piesa orginala Mercedes stantat pe ele.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • Sincer mi-a fost un pic teama sa dau o gramada de bani din prima ,pe original,am fost sceptic ca o sa scap de zgomot . Zgomotul provenea de la bucsa , cea din stanga are cauciucul obosit , pivotii sunt tzapeni nu se pot misca cu mana. M-am uitat pe net si am vazut ca era ceva munca cu presa , sa scoata bucsile de pe brat .

                        Masina are 58.000 km dar 8 ani , probabil ca a imbatrinit cauciucul . In fine zgomotul il auzeam doar eu in masina .

                        Daca nu o vand intre timp , next time o sa schimb tot , de data asta le-am luat pe ghicite.

                        O bieleta si o bucsa au fost uzate , in rest flansele erau ok ( stg/dr) , pivotii ok, dar asta e pretul pt nebunia din capul meu .

                        Si cand ma gandesc ca am avut Passat nou , cu care am mers 9 ani fara sa stiu de bucsi, ..alte timpuri , alta calitate.

                        Ca si comparatie , la w212 nu am avut nici o problema cu ea , in schimb w204 .....multiple , nu grave dar enervante .
                        Last edited by b97dmt; 03-04-2018, 09:15 AM.

                        Comment


                        • Opelul l-am dat bratul de pe partea soferului original. Pivot, bucse.
                          Erau urate ca aspect dar pastra unghiul.
                          Masina adevarata.

                          Bucsa sa o scoti e o banalitate daca ai o presa. Doar ca gripeaza bucsa in brat si fata 6-8Tone nu o scoti.
                          Sau ar merge cu o tija filetata/surub tzapan gen chiulasa au alte chestii dure.
                          Am incercat cu bara filetata din material normal dar s-a rupt piulita.
                          Sunt chituri de prese din bara filetata in jur de 80-150lei.
                          Iti mai trebuie doar niste pahare ca sa impingi bucsa cu ele/in ele.
                          Operatia o faci pe masina.
                          Daca un mecanic spune ca nu se poate, ori nu vrea sa dea banii pe scule, ori ii este lene.

                          W211 meu era plin de intrati in service pt bucse care suna, claxon care nu functioneaza. etc.
                          Evident s-a schimbat doar unul dintre brate, aveam un brat de un fel, unul de altfel, si mai nou cu 2 ani.
                          Last edited by Sharky; 03-04-2018, 14:35 PM.

                          Comment


                          • Asta e ....daca imi place Mercedes .

                            Comment


                            • A venit iarna , din nou . W212 a reintrat la hibernare , spalat - ceruit , bagat la redresor .
                              Asa ca , am scos w204 la tavaleala de vreo saptamana.

                              A fost ok si pe gheata si pe zapada , dar ca sa nu am
                              neplaceri cu ea , am trecut pe la hipermarket si am luat multe baxuri cu apa la 2 ltr , am umplut portbagajul , s-a lasat vizibil pe spate. Doar vineri nu am circulat cand a fost un pic de viscol , in rest ok.
                              Azi dupa paine la Academie .

                              ps: in fiecare zi trec pe la spalatorie pt un jet de apa , inainte de a intra un garaj.
                              Attached Files
                              Last edited by b97dmt; 03-24-2018, 19:18 PM.

                              Comment


                              • Am sarbatorit 1mai prin munca , spalat +uscat +ceara =
                                Ps: si la interior aspirat , curatat volan ...
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF