Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Daimler-Benz W124 200D

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deja e de vanzare...Si pretul cerut e ...cu toate ca merita fiecare eurocent...
    W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
    W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

    Comment


    • #32
      Nu te speria de pret, daca nu se vinde in curand, va... creste .

      Comment


      • #33
        Dupa parerea mea, dupa cum am spus, masina merita fiecare eurocent cerut de tine...
        Pretul nu ma sperie, poate doar ca cifra absoluta...(daca mai aveam vreo 2.000 EURO pusi deoparte...iti faceam o vizita sa vad masina)...Bafta la vanzare!
        W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
        W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

        Comment


        • #34
          Intre timp masina a mai adunat niste km, acum are aproape 232.000 km. Consum ulei: nu are. Mda, pare greu de crezut, dar nu pot sa va mint legat de aspectul asta. Daca nu are, nu are .

          Notabil pot sa zic ca e faptul ca am facut Munchen - Cluj Napoca, peste 1100 km, cu un singur plin. S-a aprins becul de motorina dupa Alesd, cand mai aveam vreo 120 130 km pana acasa, am mers asa cu ea si cand am ajuns la destinatie inca nu era cazut de tot acul la motorina.

          Nu i-am facut inca plinul, zilele astea m-am dat tot cu alte masini, dar consumul obtinut, chiar daca nu-i cunosc inca valoarea absoluta, cred ca e notabil.

          Nu mai zic ca in Germania lumea se uita dupa masina . Am oprit la un moment dat intr-un catun langa autostrada, sa bem o cafea, am intrat, am purces in intreprinderea actiunii pentru care oprisem, iar de la masa noastra vedeam masina. Mai multa lume s-a oprit si a studiat-o. Cand spun lume, din pacate ma refer la barbati . Daca erau gagici, era mai bine . Ma rog, poate nu foarte bine, ca nu stiu daca ar fi fost pe placul sotiei .

          Si n-a fost singura data, au mai fost si alte dati. Trezeste interesul trecatorilor, lucru care nu poate decat sa ma bucure, avand in vedere ca eu am cheile acestui legendar mijloc de transport.

          Comment


          • #35
            Hotel B&B, Erlangen bei Nurnberg.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Originally posted by nistor@QMT View Post


              Nu mai zic ca in Germania lumea se uita dupa masina . Am oprit la un moment dat intr-un catun langa autostrada, sa bem o cafea, am intrat, am purces in intreprinderea actiunii pentru care oprisem, iar de la masa noastra vedeam masina. Mai multa lume s-a oprit si a studiat-o. Cand spun lume, din pacate ma refer la barbati . Daca erau gagici, era mai bine . Ma rog, poate nu foarte bine, ca nu stiu daca ar fi fost pe placul sotiei .

              Si n-a fost singura data, au mai fost si alte dati. Trezeste interesul trecatorilor, lucru care nu poate decat sa ma bucure, avand in vedere ca eu am cheile acestui legendar mijloc de transport.
              Hai sa-ti spun o chestie...ca deja te autoflatezi cu masina ta (desi si mie imi plac W124-urile in general):

              In orice catun din Germania, daca mergi cu o masina inmatriculata in Romania, atragi atentia...explicatia e placuta de inmatriculare...asa suntem noi...mai exotici ca natie...poate ca e bine sau poate ca e rau...nu mai conteaza acum. Been there, done that!

              W124 nu e o masina absolut banala in Germania dar pana la a ajunge obiect de studiu pentru trecatori...e o distanta colosala.

              Pentru mine e oarecum explicabil de ce vrei sa renunti acest 'legendar' mijloc de transport: dincolo de microbul Mercedes care a ne-a afectat mai mult sau mai putin pe fiecare dintre noi de pe acest forum, e grea viata la volanul unei masini cu 75Cp, cu o acceleratie de la 0-100km in 18.5 secunde (cand era noua), 160km/h viteza maxima...mai ales dupa ce vii de pe un Audi A6 +180Cp 2.5 TDI tuning...ai impresia ca ti s-au inecat corabiile. Un sistem de AC din anii 90 si confortul incontestabil al unui w124 nu mai reprezinta superlativul in anii de dupa 2010... ah da...mai e si impozitul care nu da bataie de cap.

              Pasiunea da, ea poate sa existe si e bine cand exista.

              Dupa mine, ti-ai facut damblaua sa ai un W124, ai gasit unul chiar bunutz si dotat dar ti-ai dat seama ca nu e alegerea perfecta ca singura masina pe care sa o ai...pt ca lentoarea ei in trafic iti pune nervii la incercare.Acum iti dai seama ca nu e exact genul de masina care il credeai tu...nu o poti tuna, poti doar sa o intretii ca sa mai tina 21 de ani...si eventual sa-i faci un blog (pardon, topic pe forum).

              PS. Nu scriam aceste lucruri (desi sunt reale) daca nu ma deranja marketingul desantat care a aparut in jurul acestei masini de cand a fost scoasa la vanzare...

              Comment


              • #37
                N-ai inteles nimic .
                Pasiunea mea pentru masina asta chiar exista.
                Nu ma prea doare capul ca are 75 cp, fata de 220 cp, pentru ca oricum folosesc masina asta 95% pe autostrada.
                Fie ca ai 75 cp fie ca ai 300 cp, pe autostrada viteza de croaziera e tot 120 130. Cui dracu ii pasa ca ajungi acolo in 12 secunde sau in 20? E o acceleratie pe care o faci o data la inceput, dupa care tot mergi constant.

                E o masina foarte buna de avut in zilele noastre, cu mentiunea ca daca ai nevoie de spatiu, e mai bun un KOMBI. Atat.

                In rest, ce sa zic... chiar am convingerea 100% ca oamenii nu se uitau la placutele de inmatriculare. Adica ar trebui sa fiu orb sa vad ca oamenii se uita la placutele de inmatriculare si sa-mi imaginez ca se uita de fapt la masina. Nu consideri?

                Iar ca fapt divers, pe masinuta asta de 21 de ani cu care ma AUTOFLATEZ chipurile, am primit ieri la schimb un Passat Highline 2004, in trafic. Ma oprisem la Posta sa pun un pachet, s-a oprit langa mine un domn cu Passat-ul de mai sus si dupa ce am schimbat cateva cuvinte, a specificat ca e foarte serios cu propunerea lui si daca nu ma intereseaza schimb cu masina lui din 2004, al carui unic proprietar e din 2008 s.a.m.d. Prin domn inteleg un om cam la 45 de ani cu alura de om serios, nu vreun Gigel articulat.

                Ghiceste ce masina conduc in continuare.

                De tunat chiar sunt solutii, insa nu prin soft. Ba mai poti pune si alt motor, cu 2 3 4 sute de EUR, un 300 TD de exemplu. Cat un chiptuning . Daca n-as putea trai cu motorul si cu puterea asta, e chiar destul de usor sa ai putere in plus pe caroseria asta. Dar masina nu e chiar asa puturoasa. E lenta, dar e peste limita decentei ce poti sa faci cu ea in trafic. Vad ca esti din Cluj, daca chiar vrei, facem o tura de Gilau si facem 2 3 depasiri, sa vezi ca se poate .

                In rest, ce sa zic de postul tau... e dreptul tau sa scrii ce crezi si sa ai parerea ta, cata vreme esti civilizat. Si postul tau e civilizat. Asa ca... keep up the good work .

                Comment


                • #38
                  Nistor, mie-mi place ca toate postarile tale-s calme si echilibrate. Bravo tie, denota mult bun simt.
                  Masina e frumoasa, rara ca stare, insa daca avea si-un motor pe masura (500?) era de poveste.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #39
                    Cred ca tu nu ai inteles...oamenii aia se uitau la masina pt ca era inscrisa in Romania...adica o tara din Estul Salbatic. E o chestie comuna...nimeni nu a scris ca iti 'fixau' placuta...asta e doar o motivatie. Am niste prieteni in Austria (nu romani) care considera W124 o masina de tzaran, nu ca le-as da dreptate (pt ca nu au) dar W124 e o masina obisnuita pentru un public obisnuit.

                    Cat priveste performantele, nu trebuie sa-mi arati, ca le cunosc...la urma urmei si o....(ce masina slaba vrei tu, ca sa nu cobor nivelul discutiei) calcata pe coada, accelereaza (in limitele ei), face zgomot, eventual fum si creste adrenalina, dar nu despre asta vorbeam eu. 200D-ul e o masina de mos, confortabila dar nimic mai mult (uita-te la posesorul masinii din Germania).

                    Nu stiu daca omul cu Passat-ul exista (in trafic-haha), dar daca nu ai facut schimbul, ai pierdut o afacere...Passat-ul respectiv probabil il revindeai mai usor si mai aproape de cei 6000€ pe care ii ceri pe W124. Si erai mai aproape de acea masina Kombi pe care o invoci...Dar nu te-a lasat pasiunea, bat-o vina...Sau...? Astepti sa ti se propuna un schimb cu un Passat B7?

                    PS. Nu confunda pasionatii cu prostii. Or mai fi si prosti printre pasionati dar saracia asta a mai cernut din ei.

                    Comment


                    • #40
                      @Diesel: Mare, mare dreptate ai!
                      dark days are coming...
                      http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

                      Comment


                      • #41
                        cutaresku: Multumesc pentru aprecieri.

                        Diesel si gavryus: e o lume libera, credeti ce vreti. Nu ma mai obosesc sa raspund punctual la toate povestile din postul de mai sus.


                        Later edit: Mercedes-ul meu nu scoate gram de fum, oricat de tare ai calca pedala, la orice turatie, la orice viteza(probat cu masina in spate). Na, ca tot am raspuns la ceva, nu m-am putut abtine.
                        Last edited by nistor@QMT; 12-13-2011, 16:43 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Masina e chiar banala. Ce daca e 100% originala? Nu are nimic rar si special sa atraga priviri sa zici "Da, domne, e altceva. Merita...". Daca era de prin 53` si avea starea asta originala te marca profund, dar e garla tara de w124, fie ele rele sau bune la aspect. E o masina trista. Nici culoarea nu te atrage sa te uiti la ea. Hai sa zicem era mai interesanta coupe, dar nu berlina. Nu da nimeni 2 bani pe ea. Mai tine-o blat in garaj 10 ani si dupa aia poate devine speciala si rara. Parerea mea, e ca... Au dreptate colegi, prea o faci din deltaplan un avion cu reactie. Spor la vanzare! Desi e Romania, da-o încolo de pasiune, lumea latra de foame.
                          Last edited by Luxian; 12-14-2011, 15:34 PM.
                          Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                          Comment


                          • #43
                            Ce-ai zice sa inveti alfabetul si semnele de punctuatie inainte sa postezi pe topicul meu a doua oara?

                            Comment


                            • #44
                              Imi e lene. Nu merita R romania doar r. Sa nu fi suparat. O sa o vinzi candva la suma care o ceri, nu? (hehe) Am zis parerea mea despre aceasta masina. Pareri tre` sa fie si pro si contra, nu numai de nota 10. De aceea sunt pareri.
                              Last edited by Luxian; 12-14-2011, 17:13 PM.
                              Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                              Comment


                              • #45
                                N-am fost niciodata contra parerilor pro si contra.
                                Cred ca n-ai urmarit cu atentie posturile mele.

                                Ce e in schimb trist la tine si la alti colegi e ca nu ati remarcat ca asta e topic de prezentare a masinii, NU topic de vanzare. Nu vad de ce vorbim aici despre vanzarea masinii.

                                Dar ce sa-i faci, romanul e nascut comentator. Noi sa fim sanatosi!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF