Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Daimler-Benz W124 200D

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #2
    Originally posted by nistor@QMT
    Si inca 2 poze:
    Frumos Nistore.

    Scaunu soferului pe scoica cum e ?

    Apropo: avem aceeasi culoare si model la tapiteria interioara.

    Comment


    • #3
      Scaunul soferului,ca la majoritatea prezinta un mic semn de uzura si anume o ruptura.In rest putin joc la grup(sau flansa uzata),sirocoul trebuie revizuit putin ca sa porneasca.
      Insa calitati din belsug,optiuni ca pe 200-le asta mai rar!!!4 geamuri el,aer conditionat(functional),sirocou,etc.
      Felicitari pt achizitie,frumos 124! sa-l stapanesti sanatos si fara incidente!

      Comment


      • #4
        Foarte frumos! Sa-l stapanesti sanatos.
        Mercedes-Benz C180 Elegance

        Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

        Comment


        • #5
          florynu: scoica are defectul clasic, dar peste el e cusut niste material albastru. Deci n-are gaura, dar nu e nici ok. O sa caut prin dezmembrari un scaun la fel, sa iau tapiteria de pe el. N-o sa schimb scaunul cu totul, nu vreau sa renunt la incalzirea in scaun .

          Multumesc de apreciere.

          prudom: te-ai dat cu masina sau te-ai interesat de ea? Ca vad ca stii unele detalii , dar nu complete. Intr-adevar Sirocolul nu este functional, il voi rezolva curand, insa nu are nicio problema la grup. Grupul e perfect, nu huruie, nu tremura, nimic. Cand am condus masina, am simtit o bataie in spate, cand debraiam fara sa am perfecta grija sau cand acceleram mai brusc, dar cel mai pronuntata cand lasam brusc acceleratia. Am fost 80% sigur atunci ca e vorba de ceva bucsi. Acum sunt 100% sigur, dupa vizita facuta la Service, ca e vorba de de cele 2 bucsi mici ale puntii spate, care unesc caroseria de punte si se afla in partea din fata a puntii. 50 lei bucata la magazinul de unde iau eu piese.

          O alta problema pe care o are masina este rulmentul rolei intinzatoare a transmisiei, am auzit ca suna atunci cand am luat-o, nu stiam sigur care rola e, acum stiu si costa 102 lei.
          Am comandat deja piesele, maine la 9:30 le ridic si direct in service cu ea.

          O alta problema a masinii e pielea schimbatorului, care e usor uzata. O voi schimba curand.

          Cam atat, in rest masina e cu adevarat intr-un mare fel.

          Multumesc de urari.

          zbangy: Multumesc de urari .

          Comment


          • #6
            ...

            Si acum povestea, de fapt 2 povesti:

            1. Povestea mea: Am avut de-a lungul anilor mai multe masini, toate cumparate cand aveau 2-3 ani, toate in stare foarte buna de functionare, cu multe dotari. Cea mai serioasa masina, si ultima masina dinainte de asta, a fost un Audi A6 Avant 2.5 TDI Quattro 180 cp, modificata la 225 cp, fisierul RACE, an fabricatie 2005. A fost in posesia mea, din 2008, aproape 3 ani de zile. Supermasina, multe dotari, foarte multumit de ea.
            Dar si la aceasta, ca si la celalalte masini avute in posesie, intotdeauna a lipsit ceva.

            Ideea e ca masinile noi apar, imi plac, trece o vreme si nu-mi mai plac asa tare, indiferent ca le-am avut in posesie sau nu. Pur si simplu creierul meu proceseaza ca masinile respective se demodeaza.

            Intre toate masinile care-mi fac placere, exista 2 constante, de vreo 15-20 de ani: Mercedes W123 si Mercedes W124. Astea-mi plac constant, n-am avut perioade in care pipota mea sa nu mai vibreze la ele. Pur si simplu rezonez cu W123 si W124.

            Caut de vreme buna unul dintre aceste modele, au mai existat masini dintre aceste 2 modele de care am fost interesat si am purtat discutii si negocieri pentru ele, cateva chiar de aici de pe forum. N-a fost sa fie cu niciuna dintre ele. Si e bine ca nu a fost sa fie cu niciuna dintre ele, pentru ca acum sunt in posesia acestui W124, care e... chiar ce-mi doream, cam din toate punctele de vedere.

            Spun APROAPE din toate punctele de vedere, pentru ca motorul e putin cam lenes(insa am avantajul taxelor si impozitelor), dar o voi rezolva si pe asta saptamana viitoare, o sa vada un mic ajutor din partea mea , acolo vreo 10-12 cai, ca deh, e diesel aspirat simplu, non-turbo. Dar stiu ca surplusul ala de energie se va simti bine, am in spate multe masini simplu aspirate(fara turbo) tunate si de fiecare data rezultatele au fost simtitoare.

            Ca sa inchei cu povestea mea: am cautat, am avut rabdare si... a meritat din plin. Din punctul meu de vedere, rezultatul e superb.




            Povestea masinii: Masina e adusa anul asta din Germania si recarosata, cu toate actele in regula. Eu am cumparat-o de la Bistrita de la domnul care a recarosat masina. Un merit bun in toata povestea asta il are colegul GoguL, fata de care ma simt obligat macar cu o lada de bere , pentru ca prin el am ajuns sa fiu in contact cu domnul de la care am cumparat-o, desi initial m-am interesat de o Cobra argintie din `83, recarosata si aia recent, ca apoi sa aflu ca era la vanzare la acelasi proprietar si masina asta. Restul e istorie.

            In Germania, masina a avut din 1990, conform copiei dupa BRIEF pe care o am, 3 proprietari:

            1. MERCEDES STUTTGART AG, din 1990-1994. Asa cred ca se explica si dotarile. Probabil a fost masina de companie a vreunui directoras de pe la Mercedes. Daca era simplu angajat, nu cred ca ca primea E Klasse cu atatea dotari. In perioada asta masina a facut vreo 100.000 km.
            2. Un domn nascut in 1934, proprietar din 1994-1995.
            3. Un domn nascut in 1926, proprietar din 1995-2011, cand a fost adusa in tara.

            Cam asa se explica si km putini pe care ii are.



            E in posesia mea de cateva zile, m-am miscat repede sa ii fac actele si sa o inmatriculez, ca sa ma pot ocupa de punerea ei la punct si aducerea cat mai aproape de starea noua. N-o sa-mi fie foarte greu sa fac asta, pentru ca masina are niste probleme minore .

            Anume: 2 bucsi mici puntea spate, rulmentul rolei intinzatoare, sirocol nefunctional, mansonul schimbatorului uzat, o bucata mica de stofa cusuta peste ruptura scaunului soferului, care evident a avut mica ruptura clasica.
            O parte le rezolv maine... de fapt azi, ca vad ca e trecut de fix, restul in curand, sper saptamana viitoare sa apuc sa le fac toate.

            Si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea mea.
            Last edited by nistor@QMT; 09-15-2011, 23:40 PM.

            Comment


            • #7
              Mda, mai sunt proprietari de VAG-uri muscati de microbul W124...

              Felicitari pt masina. Sunt tot mai mici sanse sa gasesti un W124 in mintile lui in Romania.

              Dotarile masinii tale sunt f ok. Am remarcat totusi lipsa airbag-ului pasager. Probabil ca in 1990 nu era introdus ca optiune in lista extras-elor. Mai lipseste un turometru in bord, care era de preferat in locul ceasului gigant, dar in fine, nu mai conteaza, vorbim de o "doamna" de 21 de ani...

              Sa te bucuri de masina!

              La cat te-a ajuns achizitia ? ( nu am gasit acest amanunt).

              Comment


              • #8
                Da, e greu de tot sa gasesti ceva bun. Si in Germania e greu sa prinzi un 124 in toate mintile, fara rugina si care sa fie original, nu mai zic de dotari. In Romania deja e aproape utopic. Dar pana la urma s-a putut.

                Pretul, din anumite motive, prefer sa-l tin deocamdata pentru mine. Poate sunt egoist, poate sunt naspa, dar deocamdata asa vreau.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nistor@QMT View Post
                  Da, e greu de tot sa gasesti ceva bun. Si in Germania e greu sa prinzi un 124 in toate mintile, fara rugina si care sa fie original, nu mai zic de dotari. In Romania deja e aproape utopic. Dar pana la urma s-a putut.

                  Pretul, din anumite motive, prefer sa-l tin deocamdata pentru mine. Poate sunt egoist, poate sunt naspa, dar deocamdata asa vreau.
                  Nu poate esti ca chiar esti ... glumesc .

                  Sa ai bafta de ea si daca cumva gasesti un scaun cu tapiterie identica prin dezmembrari inaintea mea sa imi spui si mie ca facem pe din doua cu scaunu ca eu am nevoie de material doar sa il duc la un tapiter sa imi refaca si mie scoica stanga .

                  E chiar frumos mertzu tau ... Cam cum si ce ai vrea sa ii faci unui aspirat sa mearga mai bine ca poate ii facem si la al meu daca nu e cu suparare .

                  Comment


                  • #10
                    Si mie tot scoica stanga imi trebuie, deci ne trebuie ambele scaune fata, unul ia bucata de la sofer, altul ia bucata de la pasager .

                    In alta ordine de idei, am schimbat azi rulmentul rolei intinzatoare, rola intinzatoare si cele 2 bucsi pe spate. Acum se aude doar sunetul corect al motorului si ruleaza asa cum trebuie, nu se mai aud sunetele alea din spate, indiferent cum as debraia sau as calca/lasa acceleratia. Merge superb.

                    Putere in plus vreau sa-i dau facandu-i un chiptuning. Dar pentru asta trebuie sa ii gasesc ECU . In mod normal, W 124 200d 75 CP ar trebui sa aiba ECU Lucas cu memorie 27C010DIL. Dar n-am reusit inca sa localizez ECU, dupa ce m-am cam uitat prin compartimentul motor si am si desfacut plasticele de sub volan. Nu e acolo. Mai e de sapat.
                    Last edited by nistor@QMT; 09-16-2011, 18:11 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Sa spun eu pretul?!?..)
                      Intr-adevar au fost defecte minore si le-ai rezolvat rapid,bravo!
                      Eu am mers cu vreo 2 luni in urma cu masina asta,de atunci stie si colegul Gogul de ea.Fostul proprietar s-ar fi vrut un pasionat al marcii...dar habar n-avea despre masini(atat 124 cat si despre 123 ce-l detinea).
                      Singurul motiv pt care nu e la mine masina acum e pt ca domnul cu pricina s-a incurcat in minciuni la momentul respectiv(a zis ca e totul ok,apoi la fata locului motorul nu era trecut in acte,dupa cateva zile a spus ca a vandut-o..si iar peste ceva timp a reaparut la vanzare..)
                      In fine,masina mi-a placut,n-ai facut o alegere rea!
                      Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Mie mi-a zis de la inceput ca nu e trecut in acte, s-o fi invatat minte.

                        Oricum omologarea a fost simpla, am avut noroc sa fie acelasi cod motor. Doar mi-au trecut seria in carte si hasta la vista, sunt cu toate seriile si actele in regula.

                        Comment


                        • #13
                          Arata foarte bine, impecabil as putea spune.
                          Felicitari! Mai rar asa w124 intretinut.
                          Mercedes Benz w202 C180 Elegance '98

                          Comment


                          • #14
                            Frumoasa masina! O adevarata bijuterie! Parerea mea e ca w124 este ultimul model clasic, al marcii ( o sa-mi sara in cap colegii ).

                            Comment


                            • #15
                              ...

                              Stimati colegi, va multumesc pentru aprecieri.

                              Ca sa fie clar cu seriile motorului, ca mi se pare ca a ramas in aer cu explicatiile postul de mai sus, eu neoferind suficiente explicatii, vin cu urmatoarele precizari: cand se face recarosarea, se pune motorul de pe masina veche pe masina adusa pentru recarosare. Se merge la RAR, se omologheaza caroseria pe vechiul motor, se fac niste teste si cu asta e gata.
                              Apoi, daca se doreste, se poate monta ulterior motorul original al masinii care a fost adusa pentru recarosare, acesta trebuie sa fie trecut apoi in acte la RAR.

                              Exact asta s-a intamplat si cu masina asta. Dupa recarosare, s-a montat inapoi motorul original al masinii, iar de omologarea acestuia nu s-a mai ocupat domnul respectiv, ci m-am ocupat eu.

                              Cu alte cuvinte, masina e acum completa si originala, asa cum a fost adusa ea din Germania, cu toate actele si seriile in regula.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF