Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Daimler-Benz W124 200D

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am schimbat ieri mansonul de piele de la schimbatorul de viteze. A iesit mai bine decat ma asteptam, arata stock, parca e originalul. Am tot uitat sa fac poze, dar o sa apara curand.

    Comment


    • #17
      Originally posted by nistor@QMT View Post
      Si mie tot scoica stanga imi trebuie, deci ne trebuie ambele scaune fata, unul ia bucata de la sofer, altul ia bucata de la pasager .

      In alta ordine de idei, am schimbat azi rulmentul rolei intinzatoare, rola intinzatoare si cele 2 bucsi pe spate. Acum se aude doar sunetul corect al motorului si ruleaza asa cum trebuie, nu se mai aud sunetele alea din spate, indiferent cum as debraia sau as calca/lasa acceleratia. Merge superb.

      Putere in plus vreau sa-i dau facandu-i un chiptuning. Dar pentru asta trebuie sa ii gasesc ECU . In mod normal, W 124 200d 75 CP ar trebui sa aiba ECU Lucas cu memorie 27C010DIL. Dar n-am reusit inca sa localizez ECU, dupa ce m-am cam uitat prin compartimentul motor si am si desfacut plasticele de sub volan. Nu e acolo. Mai e de sapat.

      Daca gasesti cumva tapiteria aia da-mi un semn ca mie imi trebe doar o bucata de material ca ma duc cu ea la tapiter ... doar nu o sa schimb tot scaunu .

      Comment


      • #18
        Manson de piele

        Si noul manson de piele...
        Am oscilat intre a schimba si maciuca cu una de lemn, pana la urma am ales sa raman cu asta stock.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          New info

          Cand am luat masina, am simtit ca la pornirea si la oprirea motorului se misca putin cam tare, dar nu exagerat. Am am pus asta pe seama tehnologiei mai vechi si a vechimii masinii, in general, chiar daca starea ei e aproape de top.

          Insa vineri a inceput sa tremure mai tare, inclusiv la relanti. Cum piscam un pic acceleratia, nu mai vibra. Am pus asta pe seama unui tampon de motor. Ridic capota, pe partea pasagerului tamponul e la vedere si parea in regula, pe stanga nu l-am vazut bine, e mai jos, sub galeria de admisie. Pun mana pe galerie, tin de motor si nu mai vibreaza deloc. Imi zic: clar, e tamponul de pe stanga(partea soferului).

          Primul service, care era foarte aproape de zona unde eram atunci(si la care nu mai calc in viata mea): 9006 service, pe strada Lombului. Verdictul: mizerie la un injector, masina merge in 3 cilindrii, du-te baga aditiv si da-i in gura, daca nu-si revine hai inapoi. Ma uit mirat la om(nu tin neaparat sa-i dau numele), stiind ca se pricepe foarte bine la W123 si W124, intreb daca nu e tamponul, el nu, ca 100% masina merge in 3, eu zic ca suna bine, el nu, ca injector. Ok, plec de acolo, bag aditiv, ii dau in gura 20 de minute, face la fel. Ma duc inapoi, insist cu tamponul, nu ca e 100% de la 1 injector, ca sa ma duc luni sa le desfacem toate si asa mai departe. In continuare mie mi se parea ca motorul merge in 4 cilindrii, nu in 3. Ciudata faza oricum. Plec de acolo.

          Al doilea service: AutoserviceBD, pe varianta Manastur-Zorilor. Verdictul clar si dupa 30 de secunde al lui Bogdan: tampon motor stanga. Asa mai vii de acasa .
          Am schimbat azi tamponul de motor ORIGINAL(dupa 21 de ani, wow) cu un tampon hidraulic LEMFORDER. Acum e alta mancare de peste, se simte diferenta ca de la cer la pamant.
          Problema a fost cauzata de un furtun de motorina fisurat, localizat chiar deasupra tamponului. Pe acolo a curs motorina si in timp, l-a tocat.
          Cu ocazia asta am facut si o inspectie mai amanuntita asupra motorului pentru a descoperi alte puncte slabe. Nu sunt.

          -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          In alta ordine de idei, nu am postat pana acum specificatiile si dotarile masinii, sa fie pentru posteritate . Deci:

          Mercedes W124 200D, 75 cp, an 1990, adusa in tara in 2011

          -Climatizare semi-automata bi-zonala
          -Radio-casetofon original Becker Grand-Prix 2000
          -Incalzire scaune fata
          -Sirocol Webasto
          -Cutie 5+1 trepte
          -Geamuri electrice fata-spate
          -Oglinda dreapta electrica
          -Tetiere electrice comandate de pe consola centrala
          -Lampa spate comandata de pe consola centrala
          -Fader boxe fata<->spate
          -Inchidere centralizata vacuumatica
          -Oglinzi exterioare heliomate
          -Cotiera spate
          -Stergatoare faruri cu spalator
          -Stingator incendiu original, cu suport sub scaunul din fata
          -Avertizor centuri nelegate
          -Indicator temperatura exterioara

          In afara de sirocol(care va urma), absolut totul e perfect functional.

          Comment


          • #20
            Originally posted by nistor@QMT View Post
            ... In mod normal, W 124 200d 75 CP ar trebui sa aiba ECU Lucas cu memorie 27C010DIL...
            Esti sigur? Eu stiu ca la W124 200D poti sa faci doar un tuning clasic ( ramane blocul si grefezi pe el o cilindree mai mare, plus restul celor necesare ) care datorita batailor de cap nu se merita si mai ieftin iesi cu montarea unui motor mai mare. Asta stiu eu, dar e posibil sa ma insel!

            Comment


            • #21
              Foarte frumoasa masina! S-o stapanesti sanatos!
              Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

              Comment


              • #22
                Originally posted by ElCid View Post
                Esti sigur? Eu stiu ca la W124 200D poti sa faci doar un tuning clasic ( ramane blocul si grefezi pe el o cilindree mai mare, plus restul celor necesare ) care datorita batailor de cap nu se merita si mai ieftin iesi cu montarea unui motor mai mare. Asta stiu eu, dar e posibil sa ma insel!
                Da, sunt sigur... ca m-am inselat . Injectia nu are nimic electronic, nici acceleratia. Deci nu e nimic de facut.
                Eram 90% sigur de asta de la inceput, vazusem motorul, dar am gasit intr-o baza de date informatii despre ECU-urile Lucas ce s-au pus pe motoarele 2.0D 75 cp si asta mi-a trezit interesul pentru "sapaturi", m-am gandit ca... poate poate e totusi ceva pe undeva care face ceva, asupra caruia sa pot interveni cumva . Dar nu e nimic de gasit, nu are ECU, totul e mecanic. Probabil erau eronate informatiile din baza respectiva.

                Deci, 100% nu am ce sa-i fac din punctul asta de vedere.

                Robi: multumesc de aprecieri si urari.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by nistor@QMT View Post
                  Da, sunt sigur... ca m-am inselat . Injectia nu are nimic electronic, nici acceleratia. Deci nu e nimic de facut.
                  Eram 90% sigur de asta de la inceput, vazusem motorul, dar am gasit intr-o baza de date informatii despre ECU-urile Lucas ce s-au pus pe motoarele 2.0D 75 cp si asta mi-a trezit interesul pentru "sapaturi", m-am gandit ca... poate poate e totusi ceva pe undeva care face ceva, asupra caruia sa pot interveni cumva . Dar nu e nimic de gasit, nu are ECU, totul e mecanic. Probabil erau eronate informatiile din baza respectiva.

                  Deci, 100% nu am ce sa-i fac din punctul asta de vedere.

                  Robi: multumesc de aprecieri si urari.
                  Si oare E220 benzin de 150 cai ? suporta ceva modificare pe soft ? Sau mai bine zis ... are ceva cale de acces catre ?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by florynu View Post
                    Si oare E220 benzin de 150 cai ? suporta ceva modificare pe soft ? Sau mai bine zis ... are ceva cale de acces catre ?
                    E220 de 150 este alta generatie de motor , este MPi

                    Din ce am citit se duce de la 150 la 165 cai si +14 Nm.
                    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                    Comment


                    • #25
                      Asa e, E220 150 cp are injectie controlata de ECU. Versiunea normala de chiptuning inseamna un castig de 15-17 cp pentru motorul asta.

                      Comment


                      • #26
                        Intr-adevar, mai rar un w124 cu asa dotari!
                        Nu e de vanzare?... Glumesc
                        Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !
                        W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
                        W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

                        Comment


                        • #27
                          Salutare.
                          Multumesc de urari.
                          Cu vandutul, cred ca au fost peste 15 persoane care m-au intrebat asta si de abia am 1 luna de cand sunt in posesia masinii. Ca sa-ti raspuns la intrebare: Nu e de vanzare .

                          Comment


                          • #28
                            ...

                            Schnieglinger Strasse, Nurnberg.

                            3000 km in 3 zile.
                            Ar fi multe de spus, dar o sa ma rezum la o singura fraza, care inseamna mult pentru mine:

                            Pentru prima oara, in 12 ani de cand am permis de conducere, nu ma doare spatele dupa ce conduc 3000 de km in 3 zile. Punct.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Sa o stapinesti sanatos se pare ca ai luat microbul , nu te mai faci bine nici cu ampicilina :)

                              Comment


                              • #30
                                Fumoasa masina!
                                Si eu am cautat unul dotat si intretinut, foarte greu...

                                Sa ai parte numai de momente frumoase!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF